Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Sbohem v příštím životě..nebo v nebi

1.Handaa-Rozbřesk


Sbohem v příštím životě..nebo v nebiPo dlouhé době, další jednorázovka. Co když se Bellina proměna nepovedla? Víc neprozradím. Hlavně ať se líbí..Možná bych mohla udělat ještě jedno jednorázový pokračování..ale to už záleží jenom na vás..čekám vaše komenty...

Co je smrt? Vysvobození, nebo utrpení? Pro mě to bude vysvobození. Ta ukrutná bolest, která prochází celým mým tělem není ten oheň, na který mě Edward připravoval. Jak už je to dlouho, co proměna začala? Mě to přijde jak už několik týdnů a pořád trpím stejně.

Možná, že smrt je kamarádka, možná je to jediná kamarádka, jediný přítel kterého budu moci mít. Třeba mě vezme někam do ráje, ale hlavně mě doufám vysvobodí z téhle ukrutné bolesti.

Chvilkami jsem se dostávala ke vědomí, chvílemi jsem nevnímala vůbec, ani tu bolest ne. Někdy mě však tato silná bolest probrala z bezvědomí a já vykřikla. Párkrát jsem uslyšela hlas své lásky, jak mě utěšuje a přesvědčuje i sám sebe, že všechno bude dobrý. Ale dobrý nebude vůbec nic..já už to vzdávám. Teď se musím soustředit alespoň na těch pár slov, co mu chci říci, musím to zvládnout a pak můžu v klidu odejít. Už jsem zahlédla mojí novou kamarádku, nevypadá zas tak strašidelně. Jen má černou kápí a hlavu jí zakrývá velká kapuce. Příjemně se na mě usmála a její oči už mě volaly do temnoty.

‚Ještě chvíli,‘ myslela jsem si že to říkám, ale z úst mi nevyšel ani jeden tón. Vše se odehrávalo v mé mysli.

‚Dobře.‘ objevil se mi nový hlas v mysli a já věděla že patří mé nové přítelkyni.

‚Děkuju.‘ a už jsem se jen věnovala mé lásce.

„Carlisle, pomoz mi. Ona mě vůbec nevnímá.“ Křičel Edward někde z dálky.

Ta bolest neustávala a navíc se mnou začal kdosi lomcovat, byl to můj anděl. Teď vypadal ještě mnohem krásněji než před tím, jen jeho oči byli plné strachu a ne lásky.

„Bello, lásko, slyšíš mě? Prosím, komunikuj, prosím!“ tyhle slova už byla slyšet lépe. Jako by se mi můj Anděl více a více přibližoval. Nechtělo se mi komunikovat, ale věděla jsem, že když se nerozloučím teď, tak už nikdy. Mírně jsem se na mého anděla usmála.

„Ježiš Bello, vnímáš mě. Promluv, řekni něco.“ Edward byl velmi zmatený, alespoň tak vypadal a dívka v tmavém plášti už trošku nervózní. Asi bych si měla pospíšit, řekla jsem si a začala se soustředit na pohyb rtů. Vůbec to nešlo, ale silou vůle se mi konečně podařilo od sebe rty odtrhnout. Byly úplně suché, a tak to trošku zabolelo, avšak nebylo to nic proti bolesti, která mi proudila v těle.

„Carlisle, ona chce mluvit.“ Řekl Edward s kapkou naděje v hlase. Pravděpodobně musel stát Carlisle někde blízko, protože zaslechla jen, „Já vidím.“

Jednou jsem mrkla, i to bylo velmi namáhavé. Oči mě pálili a jako by mi zaživa strhávali kůži z těla a rvaly ven všechny orgány. Trošku jsem se při té představě zamračila, Edward si toho samozřejmě ihned všiml.

„Bolí Tě něco, lásko? Radši se nehýbej.“  ‚To ani nemůžu,‘ křičela jsem na něj v hlavě. Opět jsem se začala soustředit na to, aby ze mě vyšel alespoň trošku tón.

„E-e-ed,“ sakra, bylo to hrozně namáhavé. Koukla jsem se přes jeho rameno, možná s touhou zjistit, že už tam žádná dívka nestojí. Ale naopak. Pořád stála a víc a víc se na mě usmívala. Do hlavy my poslala myšlenku: ‚Je čas.‘

‚Nééé, počkej ještě.‘ křičela jsem. Ona však jako by nereagovala na můj hlas, pomalu přicházela blíž k mé posteli, krokem ladným a tichým. Teď nebo nikdy. Dala jsem všechnu sílu, co mi zbyla do těch pár slov a opět pootevřela rty.

„E-e-Edwarde,“ zašeptala jsem. On to však ihned slyšel.

„Ano lásko,“ okamžitě byl ještě víc u mě a hladil mě po rozpáleném čele.

„Sbohem…v příštím životě..nebo v nebi.“ Musela jsem se nadechnout, pomalu ale jistě mi docházel kyslík a hrudník mi ztěžknul.

„NE, Bello. Musíš bejt silná. No tak, ty mě neopustíš. NEOPUSTÍŠ!“ hystericky na mě ječel, ale já věděla a myslím si že i on věděl, že už ničemu nepomůže. Zavřela jsem oči.

„No tak, lásko, koukej na mě, žij, MUSÍŠ ŽÍT!“ hodně jsem se přemáhala aby se ještě jednou podívala na jeho tvář. Ztěžka jsem oči otevřela a řekla mu poslední slova.

„Miluju Tě.“  Všimla jsem se že ta dívka, která si pro mě přišla už stála na druhé straně postele a pomalu mi podávala ruku. Pak jsem zavřela oči..

Probral mě až studený dotyk něčí ruky. Okamžitě jsem otevřela oči a zjistila že mi nic nebolí. Podívala jsem se kolem sebe, nade mnou stál Carlisle s výrazem plným utrpení, koukal se směrem vedle mě. Stočila jsem hlavu na pravou stranu a uviděla mojí lásku. Držel moji ruku v dlaních a pořád jí líbal, třel si jí o tvář a párkrát se podíval i na Carlisle.Vzlykal hrozně na hlas a křičel moje jméno. Nechápala jsem to do té doby, než jsem se podívala na levou stranu. Kde mě držela za ruku ta bledá dívka. Ano, ten stisk jsem cítila, ale Edwardovo ne.

„Co se to děje?“ můj hlas už byl normální. Dívka se na mě tázavě podívala, ale na otázku mi neodpověděla.

„Už je čas musíme jít.“ Tahem mě zvedla do sedu a já sesunula nohy z postele. Až když jsem se zvedla a znovu se otočila k nešťastnému Edwardovi, všimla jsem si vlastního těla, jak leží bezvládně na posteli, jako bych spala.

Až teď mi to došlo. Přeměna se nepovedla. Můj život skončil úplně.

Dívka mě objala pláštěm a vznesla se ke stropu.

„Ničeho se neboj, vše bude teď mnohem lepší.“

Řekla mi..a já se ocitla v ráji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sbohem v příštím životě..nebo v nebi:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!