Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Proto chci skočit, ... proto skáču


Proto chci skočit, ... proto skáčuZase přidávám něco z mojí tvorby. Je to o Belle, ale nechci toho moc prozrazovat. Možná se to omrzelo, ale žádám komentáře. Crystal

Hudba - odkaz

Stojím na útesu a pode mnou je rozbouřené moře.

Byl jsi a budeš má jediná láska, láska která mě opustila, ale já ti to odpouštím.
Nejsi tu, ale já si to stále přeji. Nejsi tu, ale já si přeji, abys mě chytil  za ruku až budu padat.
Přeji si abys mě vytáhl zpět a řekl že mě miluješ. Ale neřekneš, protože tu nejsi.
Neslyšíš jak pláču. Neslyšíš pukat mé srdce.
Miloval jsi mě někdy? Sama nevím, ale já milovala tebe celým svým srdce.
Já ti své srdce darovala, ale ty ho nechtěl, zahodil jsi  ho. Ale já ti to odpouštím a dál si přeji, abys byl se mnou, ale ty nejsi.
Proto chci skočit.

Jsi jediný, na koho si přeji zapomenout. Žít bez té bolesti, bez té strašné díry v hrudi.
Přeji si zapomenout, ale není to možné. Vzpomínám na chvíli, kdy jsi mě ranil a způsobil ty slzy na mé tváři. Zlomil jsi mi srdce, ale já tě přesto miluji. Pro mě budeš ten jediný vždy ty a jen ty.
Tohle změnit nedokážeš. řekni mi pravdu, miloval jsi mě někdy?
Já znám odpověď, Odpověď je mé zlomené srdce.
Proto chci skočit.

Nejsem si jistá, jak mám dýchat, bez tebe. Nevím jak, protože ty jsi mi nahrazoval kyslík, ale ty tu nejsi. Mám pocit že se dusím a ten pocit neskončí.
Přeji si dýchat, ale nemůžu. Ty tu nejsi. Nechal jsi mě tu a dál ses nestaral. Dál už jsem tě nezajímala.
Přeji si, abys tu byl. Chytl mě za ruku a pomohl mi to překonat. Ale ty tu nejsi.
Proto chci skočit.

Nikdy jsem nechtěla abys byl nešťastný a myslela jsem si, žes chtěl to samé pro mě.

Posunula jsem se víc na okraj.

Nechci žít, bez tebe. Já nechci mít zlomené srdce. Slíbila jsem ti, že neudělám nic hloupého. Nemysli si že to co se chystám udělat je hloupé. Je to nejlepší řešení.
Přestane mě to tolik bolet a už nikdy ti nezkřížím cestu tvojí věčností.
Já své sliby dodržuji, ale ty… tys ten svůj porušil, jakmile si ho vyslovil.
Sliboval jsi, že to bude, jako bys nikdy neexistoval. Ale nebylo tomu tak.
Vše mi tě připomínalo. Pořád a pořád. Na tom ty nic nezměníš. Ani na mé lásce k tobě.

Vždy tě budu považovat za anděla. Proč? Proto jsi anděl i když tomu sám nevěříš. Ty bys neuvěřil i kdyby si měl křídla. Ale ty je máš, jen je nevidíš. Já věděla jsem, že pro někoho jako jsi ty nejsem dost dobrá. Kdo by taky mohl být dobrý andělovi.
Slyšíš to? To je mé zlomené srdce, které ze všech sil, které mu zbyly tluče jen pro tebe.
Aha, já zapomněla. Ty tu nejsi, proto ho nemůžeš slyšet. Bolí to, bolí to moc.

Do očí mi vhrkly slzy, ale já je nechci pustit dál. Musím být silná.

Nechci tu být, ale přesto jsem. Nechci tu být bez tebe. Nedokážu to. Nechci být ta se zlomeným srdcem. Můj svět byl zasvěcen jen tobě, ale bez tebe… bez tebe umírám. Umírám pomalu a bolestivě. Já už chci konec. Nedokážu bez tebe žít, vím to a ty to víš taky. Můj život máš ve svých rukou. Jen ty můžeš rozhodnout….
Měla jsem to vědět, měla jsem vědět že prožiji bolest, když tě budu milovat. Měla jsem to vědět, ale nevěděla. Bolí to…
Proto chci skočit…

Ty slzy už nedokážu déle zadržovat. Vidíš jak jsem dopadla? Jsem troska…
Zkouším na tebe nemyslet, ale nedokážu to. Na to nejsem dost silná.
Nemá cenu dál bojovat. Slábnu a dál to nedokážu.

Nejsem si tak docela jistá, jestli jsem připravená říct sbohem všemu, čím jsme byli.
Nejsem si jistá jestli jsem schopná říct sbohem všemu.
Milovala jsem tě, miluji tě, ale přesně tohle mě ničí. Říkám ti sbohem i když to moc bolí, říkám ti sbohem protože už nejsem schopná bez tebe dál žít.
Proto chci skočit,…. proto skáču.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proto chci skočit, ... proto skáču:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!