Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ponechaná smrti

twilightdream


Ponechaná smrtiOu jéé a znovu další smrt Belly pro SZKŠK. Sice trochu kratší jednorázovka, ale na kráse ji to neubírá :)
Pro SZKŠK a pro vás napsala Yoy
Pište komentáře! Díky ;)

Seděla jsem na pohovce a nemohla tomu uvěřit. Teď, až teď si na mě vzpomněl... Všechna bolest, proti které jsem tak dlouho bojovala se vrátila, naplnila mě a já proti ní nemohla vůbec nic dělat.

,,Nedělej to, zůstaň tu se mnou.“ Ozval se Jacob. Měla jsem ho velmi ráda, ale Edwarda víc, nemohla jsem ho tam nechat napospas smrti, ne, nemohla!

,,Promiň Jaku,ale já musím!“ Sbalila jsme si rychle nějaké oblečení a vyběhla za Alicí do auta, které nás mělo odvést do Voltery, na půli cesty jsem se otočila k Jakovi, už tam nebyl, viděla jsem jen černou tečku uhánějící k lesu, už byl po přeměně,bylo mi ho líto a jestli to dobře dopadne, snad se mu dokážu ještě někdy podívat do tváře.

Moc jsme s Alicí nemluvili, já se utápěla v různých představách, jak to může skončit. Na letišti jsme koupili lístky do první třídy a za půl hodinu jsme už nastupovali do letadla. Koukala jsem z okýnka ven, jak se vzdalujeme od Seattlu, když to špatně skončí, možná se sem už nikdy nevrátím.

Když jsme vystoupili z letadla, ani jsem si nestihla všimnout, že Alice zmizela, za to, přijela v krásném žlutém Porshe. Nasedla jsem a už jsme uháněli do centra Votery, viděla jsem turisty, kteří mířili  stejným směrem.

,,A jo, vždyť dneska je ta slavnost, jak jsem mohla zapomenout!“ Ozvala se Alice.

Slavnost? Všichni lidé byli oblečeni do červených hábitů a šli rychleji než my, protože jsme stáli v koloně.

,,Už to není daleko, můžeš to doběhnou, bude to rychlejší, běž podle těch lidí a k hodinám, bude tam snad stát.“ Rozkázala Alice, otevřela jsem dveře a běžela, pocity se ve mě mísila, co když to nestihnu a bude už mrtví? Běžela jsem a snažila se na to nemyslet. Jak jsem běžela víc ke středu dění, houstl ten houf lidí i aut. Doběhla jsem k těm hodinám včas, koukla jsem na ně : za minutu dvanáct. Ale on tam nebyl! Nechápala jsem to, ohlížela jsem se všemi směry ale nikde jsem ho neviděla. Otočila jsem se ještě jednou o 180 stupňů a viděla jsem jak se ke mě blíží smrt, osoby ve smrti.

,,Tak ty si ho chtěla zachránit?“ Ozval se hluboký hlas.

,,Neboj, budeš pohozena vedle něj, chudák, měl docela pěknou tvář...“ Ozval se dětský holčičí hlásek.

Doufala jsem, že to nedopadne takhle. Jen mě vzali za ruce do nějaké boční ulice, kde byla tma a nikdo tam nebyl. Už jsem nepociťovala strach, ale úlevu, moc dlouho jsme žila v bolesti. Oba dva upíři se do mě zakousli a já pocítila bolest, ale jinou bolest něž kterou jsme cítila po té době, co odešel Edward, bolest, která vymazávala tu druhou, tato bolest byla uvolňující. Vydechla jsem svoje poslední slovo ,,děkuji“. Slyšela jsem jak se temně smějí a při tom jsem si něco uvědomila, Alice mě tam nechala. Nechala mě tam smrti, byla jsem ponechaná smrti a bez kamarádky, ta mě zradila. Cítila jsem jak mě pohlcuje temnota a byla jsem za ni ráda.

Já Isabella Swanová děkuji Vám, upírům z Voltery, zachránili jste mě před bolestí, děkuji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ponechaná smrti:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!