Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Na love

twilight-forks-shirt


Na loveVčera som mala chuť napísať niečo strašidelné a toto z toho vzišlo. Je to dosť krátke, ale aj tak dúfam, že sa vám to bude aspoň trochu páčiť a že sa budete báť :)

 

Nočný les bol pokojný. Všade navôkol panovalo ticho a kľud. Kde-tu zahúkala sova, či zašumelo lístie. Proste absolútna harmónia nočných zvukov lesa.

Jediné, čo sem nepatrilo bol zvuk jej krokov- rýchlych a splašených. Občas sa potkla, občas spadla, ale nespomalila.

Utekala.

Musela. Ak si chcela zachrániť život, tak áno.

Bežala, ani poriadne nevedela pred čím. Nevedela kde to bolo, dokonca ani čo to bolo. No jedným si bola absolútne istá: Bolo to tu. Niekde.

Zrazu sa jej zazdalo, že vedľa sa niečo pohlo. Splašene otočila hlavu, no bola to len malá srnka. Hlupučké malé zvieratko, ktoré ešte nezacítilo ten závan smrti.

Časť jej srdca sa upokojila. Nezomrie. Nie hneď. Ten okamih mal prísť až o niečo neskôr...

Splašene sa skryla za hrubý polámaný kmeň stromu. Nech ju nenájde! Prosím, prosím, nech ju tu nenájde!

To ticho bolo neúnosné. Zapchávalo jej oči, uši aj nos. Prichádzala o zmysly. Potichu sa otočila, aby aspoň niečo videla.

Na čistinke stál muž. Najkrajší, akého kedy videla. Oblečené mal len kožené nohavice a bol bosý, no vyzeral dokonale. Jeho belostná pokožka ostro kontrastovala s jeho tmavými vlasmi, ktoré sa mu vlnili po plecia.

Bol krásny a ona mala čo robiť, aby od vzrušenia nevzdychla.

Zrazu sa usmial: „Tak kde si?", povedal a jej sa zastavilo srdce. No nie od ľaku. Jeho hlas bol dokonalý a vábil ju k nemu.

„No tak, vylez von."

Niečo jej našepkávalo, že on dobre vie, kde je. Chcel sa iba hrať na mačku a myš.

On- predátor.

Ona- korisť.

Nepohla sa a on v okamihu vyzeral nahnevane: „Myslíš, že ťa nenájdem?"

Dúfala. Tak strašne dúfala, že nie.

„Lenže ja ťa počujem..."

Počuje? Ale ako? Veď nevydala ani hláska!

On, akoby vedel na čo myslí, jej odpovedal: „Tvoje srdce ma volá," povedal a zavrel oči. Rukou si o stehno vyklepával rytmus.

Buch-buch, buch-buch, buch-buch...

Tvár mu zvlnil úsmev. Vychutnával si to a páčilo sa mu to. Ten splašený tlkot jej srdca. Tepny plné na prasknutie, ten adrenalín valiaci sa jej žilami a jej teplá lahodná krv...

„Poď von miláčik," vyzval ju naposledy, tým, tak hrozne medovým, hlasom.

Nechápala to. Vôbec nerozumela tej mágií, ktorou ju úplne okúzlil a šla. Každým krokom sa približovala k vlastnej smrti...

Pomaly podišla k nemu. Chytil ju do náručia a ona mu objatie opätovala. Jeho kamenné telo ju chladilo, no jej to neprekážalo.

Vtisol jej bozk na čelo. „Vieš, kto som?"

Pokrútila hlavou.

„Tak sa mi pozri do očí," zašepkal.

Hanblivo zdvihla hlavu a prebehlo ňou zdesenie. V tých krvavo červených očiach mal hlad a ...smrť.

Zvreskla a inštinktívne sa mu snažila vytrhnúť z náruče, no nepovolil.

Posledné, čo cítila boli jeho pery na jej krku, ostrá bolesť a ticho...


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na love:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!