Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Lov - Jednorázovka


Lov - JednorázovkaDalší jednorázovka z mojí dílny. xD Doufám, že se Vám bude líbit! :) Prosím o kritiku.
PS: Varuji, je to mírně morbidní xDD

Upozornění od redakce: Povídka není vhodná pro osoby mladší 15 let

Lov

V tuto chvíli se nacházím v zatuchlém sklepě už dlouho neobývaného domu. Během dne se tady schovávám před zraky lidí. Občas sem zabloudí nějaký bezdomovec či feťák, a tak poslouží jako malý předkrm. Při pomyšlení na teplou a voňavou krev mě začala v hrdle pálit žízeň jako doběla rozpálené železo. Naštěstí už se blížil večer. Na svou večeři už nebudu muset čekat dlouho...

V noci necháváme my upíři vyplout na povrch svou upíří podstatu. Stáváme se lovci, predátory. Naše síla a rychlost nemá v tomto světě obdoby, takže žádná z našich kořistí nikdy neunikne. Naše oběti čeká krutá smrt v podobě temného anděla, který nemá slitování. Bez mrknutí oka můžou skončit roztrhaní na malé kousky v popelnicích či kanálech. Nikdo nikdy nepozná, že ty kousky byly kdysi lidská bytost.

Jsme monstra a zabijáci, ale většina z nás se s tím vyrovnala. Samozřejmě existují jedinci, kteří se rozhodli vzdát se lidské krve a přežívat se zvířecí krví. Takové upíry nechápu. Vzdát se té dokonalé chuti lidské krve! Raději bych zemřel, než bych se ji měl vzdát.

Zvedl jsem hlavu a vyhlédl z okna. Tma zahalila všechno do temnějších barev. Já však viděl perfektně.

Ladně jsem vyskočil úzkým okénkem na ulici. Zavětřil jsem. Okamžitě mě obklopily různé pachy.

Stále jsem cítil zatuchlinu, která vycházela z malého okénka u mých nohou. Cítil jsem vůni stromů z nedalekého parku. Cítil jsem pach všech malých živočichů, kteří se přede mnou schovávali. Ale cítil jsem také tu nádhernou vůni lidské krve.

Rozběhl jsem se nadlidskou rychlostí za tou nádhernou vůní. Mé instinkty lovce mě naprosto pohltily.

Vůně se stávala čím dál tím intenzivnější. Zastavil jsem na rohu špinavé ulice. Už jsem ji viděl - svou kořist.

Byla to mladá žena. Měla asi kolem dvaceti let. Nejspíš spěchala domů z práce. Zvedl se vítr a jemně načechral její černé vlasy a ke mně se dostala její lahodná vůně v nové vlně.

Voněla po čokoládě a skořici. Lahodnější vůni jsem v životě necítil. Prvně jsem si s ní chtěl pohrát, ale teď jsem nemyslel na nic jiného než na to, až ochutnám její krev. Probudilo se ve mně monstrum.

Překonal jsem neslyšně těch pár metrů, které nás od sebe dělili během jediné sekundy. Teď jsem stál jen pár centimetrů od její pulzující tepny.

Než stihla cokoliv postřehnout, zakousl jsem se do jejího krku. Sál jsem tu životodárnou tekutinu plnými doušky. Dívka se vzpírala a kopala. K ničemu ji to však nebude. Proti mně nemá žádnou šanci. Rychlý pohybem jsem jí zlomil vaz, aby nekřičela. Nechtěl jsem na sebe přitáhnout pozornost.

Až příliš brzy jsem vypil i poslední kapku té vynikající krve. Naštvaně jsem odhodil mrtvolu dívky do slepé uličky. Tělo narazilo do popelnic a tak nadělalo spoustu rámusu. Rychle jsem se ohlédl, abych se podíval, jak velký rozruch jsem způsobil. Na ulici stále nebylo ani živáčka.

Měl jsem chuť si hrát. Došel jsem k mrtvole dívky. Končetiny měla přelámané do divných úhlu. Bylo to způsobené nárazem o popelnice. Chytil jsem dívčinu ruku a přičichl jsem si k ní. Stále voněla, ale teď už mě nelákala, protože v ní nezbyla jediná kapka krve. Gentlemansky jsem ji políbil na hřbet ruky a poté jsem trhl rukou tak silně, že mi polovina její paže zůstala v ruce. Rychlým pohybem jsem ji odhodil do jedné otevřené popelnice.

Rychle jsem pokračoval v porcování jejího těla.  Hbitě jsem odtrhl jedno půvabné chodidlo od znetvořeného těla. Hodil jsem ho do další popelnice. Pouliční kočky si dnes pěkně pošmáknou.

Jako poslední jsem s hlasitým lupnutím oddělil hlavu s dlouhými a hebkými vlasy od toho, co zbylo z jejího těla. Tuhle část si nechám na památku. Musím si zapamatovat tu úžasnou chuť její krve.

Popadl jsem zbytek trupu a nacpal ho do kanálu. I krysy by měly dostat večeři. Po dokončení mého velmi důkladného ,úklidu' jsem se vrátil zpět na ulici. Zavětřil jsem. Lov znovu začíná...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lov - Jednorázovka:

 1
23.07.2015 [18:56]

slecnaVolturiovaopavdu super! všechna čest! Emoticon Emoticon Emoticon

2. nika
19.10.2014 [16:22]

trochu morbidní, ale jinak super

1. DanusQa
07.04.2012 [10:20]

Mě to tak morbidní nepřišlo, jsem na krváky zvyklá Emoticon nechápu proč to nemají číst lidi do 15 let Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!