Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Listí pod vlasy

Bryce


Listí pod vlasyCo říct - zkrátka co kdyby všechno dopadlo trochu jinak? Prosím komentíky. I kritiku...:-)

Utíkala jsem tak, jako ještě nikdy, a přesto jsem věděla, že mu nikdy nemůžu uniknout. Jen si se mnou hrál. Asi čekal, až zakopnu a poroučím se k zemi, což se mi překvapivě zatím nepovedlo. Pohrával si se mnou jako kočka s myší a vychutnával si můj strach.

Prudce jsem se zastavila, až mi vlasy na okamžik skryly tvář. Udýchaně jsem padla na kolena do tlejícího listí. Už nemělo cenu to dál protahovat. Byla jsem zkrátka jako lovná zvěř.

„Jsem tady,“ vykřikla jsem přerývaně do okolního lesa. „Tak už se sakra ukaž, ty bastarde.“ Ještě pár vteřin si mě vychutnával, zřejmě stál na některé z větví okolo.

Pak takřka neslyšně seskočil asi dva metry za mými zády. Dech se mi zastavil, než jsem se silou vůle donutila zase nadechnout. Neotočila jsem se, jen jsem své ruce nechala volně poklesnout do klína.

„Otoč se,“ zaševelil za mnou Laurentův hlas s tím příšerným přízvukem. Semkla jsem víčka. „Proč? Netvrď mi, že nikdy neútočíte zezadu. Na upíří kodex cti nevěřím.“ „Taky žádný není.“ Jeho hlas prozrazoval vítězný úsměv vepsaný ve tváři.

Z očí mi tiše vyklouzly horké, pálící slzy. Proč on? Proč takhle? A hlavně – proč zrovna teď? Čekal snad na svou příležitost, když všichni Cullenovi odjeli na týden do Denali? Věděl to?

Nechtěla jsem umřít. Ne teď, když jsem tak šťastná. Měla jsem Edwarda, Alice a celou novou milovanou rodinu. Byl to snad hřích? Bylo snad tak špatné, že jsem svou lásku nalezla v náruči upíra?

Slzy mi dopadly na prokřehlé ruce a to mě probralo. Tak fajn. Když už mám umřít, tak ať mu aspoň vidím do očí.

Otočila jsem se tváří k němu, nohy stále složené pod sebou. Oproti našemu poslednímu setkání měl dredy svázané do velikého uzlu na temeni, odkud mu sklouzávaly po zádech. Na jeho vskutku démonickém vzhledu, podtrženém černými kalhotami a rudou košilí, to však pranic neubralo. Usmíval se, až jsem zahlédla odlesk jeho smrtelně ostrých, bílých zubů.

„Rád tě zase vidím, Bello.“ Nevěděla jsem, co mu na něco tak neskutečně ironického odpovědět, ale pohledem jsem neuhnula. K tomu mě nedonutí.

Postoupil o krok ke mně, ruce stále založené na prsou. „Copak, ztratila si slova?“ „Tobě už nemám co říct.“ Ušklíbl se a přešel přímo ke mně, kde si dřepl a dlouhé, silné ruce si opřel o kolena. Zkoumavě se mi zahleděl do tváře, prohlížel si mě, jako by mě viděl poprvé. Díval se na mě jako na kořist.

Pak mě lehce pohladil po rozcuchaných vlasech, které mi spadly do čela, a dal mi je za ucho. „Tak kdepak je teď tvůj drahý Edward? Jak to, že tě nechrání? Ach, já zapomněl,“ zapitvořil se. „Odjel na dovolenou, že? A tebe tu nechal, samotnou, nechráněnou a stále tak bezbranně lidskou.“ Sakra, tohle už jsem jednou slyšela. Můj výraz ztvrdl, po slzách už nebylo ani památky.

„Proč to tak protahuješ? Baví tě to? Prostě mě zabij a pak táhni dál.“ Pozvedl obočí a překvapeně se zasmál. „Zabít tě? Ale no tak, drahoušku, přeci si opravdu nemyslíš, že tě chci zabít. Nemůžu to udělat tak jednoduché. Ta nechutná vegetariánská smečka by tě jen oplakala a co dál? To ne. Na to mě moc málo znáš.“

To mě zmátlo. Zaraženě jsem se zamračila, ale pohled jsem z něj nespouštěla. Co má ten parchant za lubem? „Víš, drahá,“ pohladil mě ledovým prstem po vrásce mezi obočím, „připravíme tvým milovaným takové menší překvapení, až se za týden vrátí. Věř mi, vyrazí jim to dech.“

Na ta slova se ke mně bleskurychle nahnul a zakousl se mi do obnaženého místa mezi krkem a ramenem. Neskutečná spalující bolest mi ve vteřině projela celým mým tělem a já se s přidušeným výkřikem svalila na záda. Přes přivřené oči jsem však viděla Laurentovu tvář, jak se nade mnou vítězoslavně šklebí. Sakra, co to…?

A pak mi to s dalším bolestným vyjeknutím došlo. Nechce mě zabít, ale proměnit. Udělá ze mě novorozenou. Stroj na zabíjení. Neschopnou lidského života. Ohrožení pro všechny kolem mě. I pro Edwarda…

Bože, tak moc to bolí…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Listí pod vlasy:

 1
04.08.2011 [17:59]

IsabellaMarieLilyVolturiSuper nápad!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2011 [17:42]

Victoria1Tak to je drsný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!