Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jednou stejně příjde čas

the host stills


Jednou stejně příjde časJe to z nového měsíce kdy Bella de skočit z útesu, ale není nikdo kdo by ji zachránil. Edward odešel a Jacob sleduje falešnou stopu od Victorie která už dávno přihlíží Bellinému počínání. Jak tohle dopadne? dozvíte se v článku.

Stála jsem na útesu a rozhlížela se kolem. Vlny bili do skal a začalo lehce pršet. Nedělej to! neco si mi slíbila! křičel v panice medový hlas. Usmála jsem se do deště. ,,Stejně o mě nestojíš" přenesla jsem vánu na okraj prstů. Ne! nachvíli jsem se zarazila, ale pak jsem se odrazila a s nabírajícím větrem kolem mé hlavy jsem padala dolů ze skály.

Byl to uvolňující pocit, jako kdybych létala, byla zase šťastná, ale ten pocit trval jen chvíli, pár sekund, než jsem se ponořila do ledové vody. Nořila jsem se čím dál tím víc. Ledový proud mě zachytil a nemělo smysl s ním bojovat. Vyrážel ze mě dech, neudržela jsem se a vydechla poslední zásobu kyslíku. Moje poslední myšlenky byly rychlé a zmatené, ale ke konci se konečně spomalovali a sním i mé srdce.

Sbohem Jacu byl si dobrý kamarád. Sbohem Edwarde, miluju tě!

Zachvíli hlas přestal stejně jak jsem pomalu přestala vnímat údery vln. Slyšela jsem tichý smích a nějaké další zvuky. Narazila jsem asi na skálu protože mi něco hrozně tlačilo do hrudníku. Nechtěla jsem vdechnout další vodu a tak jsem si stiskla čelist. Někdo mi jí násilím otevřel. Udiveně jsem otevřela oči. Byl tam jen světlý flek a kolem něj oheň. Neviděla jsem přes sůl v očich. ,,Edwarde?" vydechla jsem.

Flek se zase zasmál. ,,Já nejsem Edward moje milá" řekl výsměšně flek. Ten hlas jsem už někde slyšela, snažila jsem se zaměřit na jednotlivé lidi, ale nemohla jsem na nikono přijít. Zaostřovala jsem oči. Nejdřív ohnivá hříva, božské křivky a červené oči. ,,Victorie" ,,Tak tys mě poznala" ,,Proč si mě zachránila?" zeptala jsem se udiveně. ,,Zachránila!" odsekla.

,,Pro tebe by byla moc lehká smrt umřít ve vlnách. Zato co jsi udělala Jamesovi!" skoro křičela.

,, Co se mnou chceš dělat? Edwardovi stejně na mě nezáleží tak co?" ,,Lžeš aby ses zachránila" ,,Ne" ,,Jsi špatný lhář Bello!" řekla potichu. Tohle říkal i Edward. Posadila jsem se a když jsem viděla jak Victorie je duchem jinde chtěla jsem utíct. ,,Myslela jsem že chceš umřít" nevšímala jsem si jí a šla jsem dál. Nejrychleji jak mi moje sroro utopené tělo dovolilo. Studené ruce mě chytly a začali se mnou kroutit do všech stran.

Zatínala jsem zuby abych nevyjekla. ,,James říkal že jsi statečná, ale to se ti teď stejně nehodí" zakřičela a hodila mě sněrem ke ktádě na kterou jsem narazila.

Něco ve mě křuplo. ,,Bello, ty nic nevydržíš" stěžovala si Victorie. ,,Jednou stebou hodím a ty už máš vnitřní krvácení" zachvíli se mi začalo težšeji dýchat. Zase jsem si vybavovala vzpomínky, možná mi to tenkrát vyjde.

Z dálky se ozvalo vrčení, ale né od Victorie, bylo o něco divočejší. ,,Vypadni chlepečku" zasmála se mu. Dál se věnovala mě. Zase křupnutí, teď jsem ucítila bolest v ruce. Zachvíli se ozvalo veliké rupnutí. Čekala jsem co mě začne bolet, ale nic se nedělo. ,,Ale, tak ty jsi ten prohnanej prevít?" blížili se ke mě nějaké kroky. Ani jsem se nestačila znovu nadechnot jak to šlo pořád těžčeji a těžčeji a už se ozavla dutá rána, z druhého návštěvníka se ozval děsivě bolestivý zvuk. Byl zase až moc daleko.

Victorie se zase začala věnovat mě. Přiložila si své chladné rty k mému hrdlu a lehce prokousla moji pokožku. Cítila jsem jak ze mě saje krev, čím dál tím ochablejší a tupější. V dálce se ozvalo mnoho násobné vrčení nějakých psů. ,,Počkejte chvíli, mám tady práci" zavrčela moje smrtka a vysála poslední kousek mé krve, mého života.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jednou stejně příjde čas:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!