Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » It Is Over


It Is OverTak docela jsem se nudila a nemám poslední dobou náladu pokračovat v mojí povídce Bolestivá realita tak jsem se rozhodla pro jednorázovku! Je to po tom co Charlie odnesl Bellu domů když ju Edward opustil. Takových povídek tady bylo už hodně ale tady je další. =D příště napíšu nějákou radostnot =)

Bella:

Myslela jsem celou dobu jenom na jeho obličej který jsem nemohla dostat z hlavy. Na ty krutá sova které mi řekl a myslel vážně ale nemohl myslet na to co to udělá semnou?bohužel jsem jenom člověk a podle něho brzo zapomenu. Ale bohužel se mylíl já věděla že nikdy nezapomenu na první lásku se nezapomíná a vůbec ne když si veme vaše srdce sebou a vám v hrudi zůstane jenom díra která nikdy nezmizí ,,čïstý řez“ taková hloupost. Možná v nemocnici že se to brzo zahojí byla pravda ale né tedˇ!!né nikdy. 
Právě jsem zavřená ve svém pokoji a odmítám odejít dolů, Charlie si stěžuje že nic nejím že musím ale mě to nezajímá nezajímá mě můj život bez něho. Bez Alice maniačky na nakupování, Rose která se stará jenom o sebe a nic jinýho jí nezajímá, Emmet který vždycky udržoval úžasnou vtipnou náladu, Jasper který dokázel zepšit náladu nejenom kvůli jeho schopnosti a jak strašně miluje Alice nikdy by ji nenechal samotnou. A potom Carlisle dokonalý doktor jeho ovládání je nanejvíš úžasné a kolikrát mi pomohl když jsem si něco zlomila nebo spadla, Esmé milující máma která má srdce tak strašně veliké že mi se tam vešly všichni. Na konec Edward moje láska a navždy jí bude, jeho slova tam v lese nic nezmění akorát to že nejsme spolu a navždy nebudeme.
„Isabello!okamžitě podˇ dolů se najíst nebo bude zle!“zakřičel z dola Charlie a já mu nechtěla dodělávat ještě víc problému tak jsem šla dolů a snědla to co mi připravil. Slovo snědla se nehodilo snědla jsem asi dvě lžíce a potom jsem se omluvila že musím na čerstvý vzduch.
Nasedla jsem do svého nákladáčku a jela jsem dobře známou cestou k jejich domu, znala jsem tu cestu nazpamět často jsem k nim jezdila k mojí bývalé rodině. Zaparkovala jsem před domem a šla dovnitř, nikde nebyl jediný nábytek jedině prach jako kdyby tady nikdo nebydlel aspon 10let a né pár hodin nebo snad déle?jak dlouho jsem jenom myslela a nedívala se na to jak dlouho to je?bože.
Procházela jsem všechny pokoje po jednom nikde jsem na nic nenarazila až v Aliciným pokoji jsem našla papírek na kterým bylo napsáno.

Bells odpust mi, je to pro mě taky strašně těžké to co se stalo nemohla jsem jinak. Za tohle budu Edwarda do konce naší věčnosti nenávidět, seš nejlepší sestřička jakou jsem si mohla přát.
Tvoje Alice

Schoulila jsem se u dveřích do klubíčka a plakala jsem nešlo to zastavit, nevím jak dlouho jsem seděla ale neměla jsem odvahu jít dál moje srdce tu semnou stejně není tak na co je mi tady být? Kvůli Charliemu?jemu by bylo líp bezemě akorát se trápí jak vypadám. Pak je tu ještě René moje milující máma ale ví jenom že odjely a že jsem na tom strašně špatně.
Nemám na tohle ještě sílu, nemam sílu se přetvařovat ani kvůli Charliemu. Bez něho to nezvládnu a přesně vím co udělám a doufám že to za pár let zjistí a bude si to vyčítat!
Zvedla jsem se a šla jsem najít něco co by mi pomohlo ale nenašla jsem nic co by bylo to pravé.
Vyšla jsem před dům a vzala kamen, který jsem hodila do okna a rozbylo se. Pomyslela jsem si že bych měla Esmé nechat nějáké peníze do budoucna na opravu. Šla jsem zpátky dovnitř a vzala jsem si kousek skla a odešla do jeho pokoje kde byla moje bolest o dost větší cítila jsem to. Sedla jsem si tam kde byla kdysy jeho pohovka a myslela jsem na naše společné zážitky. První pusa,dotyk, James oslava ikdyž odešel byla hezká Alici se to povedlo. Nechtěla jsem už na to všechno myslet a myslela jenom na to kde budu a tahle strašná bolest bude zachvíly za mnou a nebudu muset myslet na to co se stalo. Vzala jsem to sklo co jsem vzala z obýváku a přiložila k zápěstí a zarila, nejdřív to trochu bolelo ale potom jsem věděla že tohle všechno skončí a budu někde kde mi bude líp. Už jsem skoro nevnímala ale ucítila jsem kolem sebe něčí paže studené a myslela jsem si že už vážně blázním a tedˇ už dělám jako kdyby tady byly semnou měla bych skončit na psychyně. Slyšela jsem někoho kdo něco říká ale bohužel jsem neslyšela co a nebo kdo to byl a já věděla že tohle je konec.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It Is Over:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!