Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » I MY máme své upíry....

Janicka


I MY máme své upíry....Takže zase mě chytlo psaní srandovních jednorázovek..nevím co řeknete na tuhle ale prostě jsem to sem musela dát... nechci tím však říc že podporoji někoho z nich... osobně jsou mi všichni u prdele.. ale to je zase o něčem jiném... takže pls o komentíky... prostě všechno.. budu ráda když se vám to bude líbit.. přemýšlala jsem opět o dalších dílech.. ale newím ja to dopadne.. ještě musím napsat Cedrika :D Takže si to pročtěte a pls komentíky..... P.S. soráč za chyby.....

 

Vesnice..obyčejná vesnice..plná milých, přívětivých lidí, kteří se mají rádi. Ovšem nikdo z nich netuší, že v houští v lese se skrývá jejich trýznitel. Jejich vrah. Už dlouho touží po ovládnutí politiky tady v Česku, ale pořád se mu to nedaří. Proto to zkouší přes lidi. Ano to je slabina královské rodiny. Lidi...

 

Jako pokaždé se chystal k lovu, zkrotit svou žízeň..být monstrem. Ovšem ani on netuší že opodál na něj číhá jeho lovec. Ano..on který lidí spasí...lovec upírů. Čeká až vyleze z úkrytu, aby ho mohl zabít a dát opět svobodu českému lidu, a taky získat ocenění od královské rodiny.

 

A kdo vlastně je ta královská rodina? Vládne zde už po staletí. Započalo to Masarykem a končí Klausem. Ano jsou to oni..Ti kteří rozhodují o českém lidu. Nikdo z lidí nemá ponětí že to jsou oni. Že žádný z nich nezemřel. Že jsou nesmrtelní.

 

Ale teď zpátky k vesnici. K našim dvou hlavním hrdinům. A o koho se vlastně jedná teď. Přeci a slavného Paroubka a Topolánka. Nikoho jiného za tím čekat ani nemůžeme. Oba dva touží po ovládnutí Čech, ale nedaří se jim to. Paroubek na to jde přes lidi, a Topolánek zase pře Paroubka. Jak ironické.

 

Ovšem náš tichý pozorovatel lidí vykročil ze stínu a míří to k opuštěné chatce. Toho hned využívá Topolánek a se zájmem se vrhá na Paroubka, který to nečekal a tak skončil na zemi. Rychle se zvedl a nenávistným pohledem probodl Topolánka.

 

,,Tak se opět setkáváme? Jak je to dlouho? Jedno, nebo dvě volební období? Dáváš si na čas!" Vyštěkl na něj.

 

,,Bohužel, tentokrát tě musím zklamat. Vidíme se na posledy. Už mám dost jak trápíš tenhle lid český." Řekne Topolánek a zasněně se podívá do vzdálené krajiny. Toho využije jeho nepřítel a vrhá se ne něj. Jeho zuby cvakají  u Topolánkova hrdla. Okamžitě odhodí Paroubka  do houští a vytáhne primitivní dřevěný kolík. Jakmile to spatří Paroubek začne se smát.

 

,,To-To....to myslíš že mě-mě zabije-š-š tím-m hle?" koktá ze sebe a pořád se hlasitě směje. Topolánek se podivý. Vždyť to psaly v té knize ne? Pomyslí si a pokrčí ramen a vytáhne zapalovač.Hned na to Paroubkovi zmlkne a hlasitě polkne. Teď se naopak začne smát Topolánek.

 

,,Ha-ha..takže v jedné knize asi měli pravdu co? Myslím že to zvládnu..roztrhat tě na kusy a ty pak spálit, ale problém budu s tím tukem na břiše. No tak se dáme do toho." Řekne smějící se Topolánek a vrhá se na Paroubka. Ten obratně uhne a zakousne se Topolánkovi do zad. Ten okamžitě vykřikne a uhodí Paroubka.

 

Tenhle boj je veden jen za život a smrt. Jeden vítěz..jeden poražení, tedy v tomto případě mrtví, jak jinak. Bojovali už skoro čtyři hodiny. Oba dva měli potrhané oblečení, kousance a škrábance. Paroubek se chystal zasadit smrtící ránu, když v tom.....

 

,,Co se to tady děje?!" Oba dva se otočili  za hlasem plným autority a hned na to se poklonili..ano poklonili se před samotným Klausem.

 

,,Opakuji, co se to tady děje?!" ptá se opět Klaus.

 

,,Nic pane..jen tady likviduji špínu." Řekne Topolánek a ukáže na Paroubka.

 

,,Aha"odpoví Kalus a nasupeně se podívá na Paroubka. Ten si v duchu nadává do debilů.

 

,,Tak pokračuj." Řekne Klaus a odchází kamsi do neznáma.

 

,,Děkuji." Pípne Topolánek a vrhá se na Paroubka. Opět spolu svádějí boj na život a na smrt. Bojují téměř celý den, téměř bez přestávky. Sil ubývá a stresu z prohry přibývá.

 

,,Dobře..chci přestávku." řekne zadýchaný Paroubek a opře se o strom. To udělá i Topolánek.

 

,,Hele a ty...proč se vlastně nespikneme proti nim." Navrhne po chvíli Topolánek. ,,Oba dva chceme to samé..vládu a to bychom mohli společně dokázat. Svrhnout ty šmejdy a vládnout."

 

,,To vole o je dobrý nápad." Vyskočí radostně Paroubek a plácne si s Topolánkem.

 

,,Tak jdeme na NĚ!" vykřiknou a vrhají se za Klausem.....

 

A jak to vlastně všechno dopadlo? To už je jiný příběh..jisté je že se spojili dva největší nepřátelé aby zabili Klause. Možná se jim to povede možná ne....Kdo ví......

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I MY máme své upíry....:

 1
1. :D
19.09.2013 [17:06]

wow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!