Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Filozofky RenesmeCullen a TynaChan aneb jak to bylo s Edwardovými vlasy

MLT*


Filozofky RenesmeCullen a TynaChan aneb jak to bylo s Edwardovými vlasyTak tohle je parodie na téma jak to bylo s Edwardovými vlasy, jelikož moje spolupracovnice ( TynaChan) jednou bloumala nad Edwardem. Tohle jsme si pro vás připravili a doufáme, že se vám to bude líbit.

Takže se sešli dva nejlepší filozofové v oboru RenesmeCullen a TynaChan a zastavili se nad jedním velikým problémem, který zajímá už dlouho lidstvo. Nosí Edward Antony Mansen Cullen paruku??

Vedlo je k tomu zjištění, že Edward Anthony Mansen Cullen je tak starý, že by teoreticky nemusel mít dostatek růstových hormonů.

Po velkém bádání a rejdění po domů Cullenových (kterého  se bezprostředně všimli, díky našemu pachu) jsme narazili na jednu zamčenou skříň, zkoušeli jsme zadávat různé matematické číslice, a chytáky, jenže kolem prošel Emeett Cullen a zámek jednoduše rozdrtil, to co jsme viděli bylo ohromné nebylo tam NIC!!!  a ještě ke všemu to neladilo s nábytkem, museli jsme Esme strhnout bod, načež nám slíbila, když jí ho připíšeme, prozradí nám jedno veliké tajemství.

Pokračovali jsme také do ložnice Alice a Jaspera. A další zamčená skříň. Za pomocí Emmetta a jeho medvědí síly jsme almaru opět otevřeli. Nikdo by nejspíš neuvěřil, že upíři nemají lepší nápad, kde schovávat vysátá těla jejich obětí. Vedle hromady lidských těl, zjevně vysátá Jasperem, byly volně poházené krabičky od kontaktních čoček. Museli jsme strhnout Esme další bod, protože skvrny od zbytků krve obětí byly zaschlé po celé skříni.

Esme která vzlykala na bílém semišovém koberci v obýváku, jsme nechali tak a šli do pokoje Emmetta a Rosalie, už jsme chtěli pochválit, že jsme nic nenašli žádnou chybičku, a ani jediné zrnko prachu, věru Emmett to měl dobře připravené, protože se smál od ucha k uchu. Ale co jsme neviděli, za postelí byla taková postarší skříň, která neladila s nábytkem, zase zamknutá, když se Emmett neměl k tomu, aby ji otevřel, poprosili jsme Jaspra, protože Emmett dopomohl k jeho potupě, objev byl nevýslovně hrozný skříň byla plná použitý kondomů, různých příchutí až se nám z nich začala točit hlava.

Rosalie, která zjistila, co jsme objevili, začala hystericky řvát na Emmeta: „Zlato! Tohle není možné! Tvrdil si mi, že tenhle černý *ukazuje na černý, extra velký kondom* si ztratil! Jsem si naprosto jistá, že jsme s ním nikdy, uhm, jsem si naprosto jistá, že jsme ho nikdy nepoužili! Všechny barvy, velikosti i příchutě mám zapsané tady!" Rosalie se chvíli přehrabává v hromadě kondomů ve skříni a vytáhne knihu tlustou jako celá Twilight Saga dohromady.

Začne listovat, a asi po třech minutách vítězně prohlásí: „Vidíš? nikde není, že tes ho zas použil na té figuríně? a nebo dokonce na Belle?" zděšením si zakryje pusu.

„Ale zlato." Brání se Emmett. „Dívej." ukazuje na malinkým písmem napsané,  Černý kondom, max. velikost, značka durex play. Rosalie si oddychne a fingovaně otře čelo, Když si nás všimla, usmála se na nás okouzlujícím úsměvem a táhla nás do koupelny. Nějak se nám podařilo vykroutit se  a vylézt na chodbu, tam za podupávání nohou, jsme museli Esme strhnout již třetí bod!!  byli jsme si jisti, že ještě chvíli a prozradí nám vše co by jsme chtěli. Teď přišla na řadu její ložnice s Carlislem.

Ložnice byla vkusně zařízená, lépe než ostatní místnosti. Nikdy bychom neřekli do Esme, že si pro sebe vždycky zabere to nejlepší! Sebrali jsme jí půl bodu, protože samochvála není tak závažná jako kondomy nebo zaschlá krev. Doporučili jsme jí, aby si koupila voňavku, protože samochvála páchne. Okamžitě se projevilo, od koho Rose okoukala svou hysterii. Okamžitě se vrhla do náruče Carlislea, který jí poskytoval útěchu v každé situaci.

 

Když do jejich pokoje vykoukla hlava větší Nessie, byli jsme překvapeni, jak vyrostla.  Za ní se objevil ten obr Jacob a zkoumal nás pohledem. Společně s mojí kolegyní jsme se na sebe usmáli, a vtrhli se jim jejich pokoje, který byl před několika lety koupelna.  Vešli jsme a vše bylo v pořádku. Dokonce ani žádná zamčená skříň, ale pokojem projel hlasitý skřek, při kterém se všichni trhli, za ním následovalo spoustu další. Cullenovi se báli přistoupit a tak my dvě, jako nejlepší filozofky, jsme chtěli přijít záhadě na kloub. Pomalu jsme se blížili ke stěně a najednou od tamtu vystříkl, blyštivý pramínek vody a přímo do obličeje. Jacob rychle zaběhl do jejich šatní skříně, a zakryl to jedinými společenskými šaty od Ness, to co jsme viděli v jejich skříni, byl další zápisek do rejstříku pro hospodyně. Nemohli jsem, uvěřit že Esme dovolila takový nepořádek. Po slovech: „Jak nám to vysvětlíte!" se Nessie začala červenat a Jacob jen okomentoval, Že oblečení je nejlepší tlumič.

Rozhodly jsme se, jako inteligentní tvorové, že tuto skutečnost necháme bez povšimnutí, ovšem obou  dvou nám vrtalo hlavou, kde asi nocuje Edward. Zeptaly jsme se na to Emmetta, který nám odpověděl ze své ložnici, kde obšťastňoval Rosalii spolu s fialovým kondomem střední velikosti s příchutí borůvky. Jeho udýchaná odpověď zněla: "Vy hledáte toho panice? Jo tak ten sídlí v posledním patře".Až příliš ochotná Esme, ve strachu, že bychom jí  strhli další bod, ukázala na dřevěné dveře, zřejmě vedoucí na půdu.

Po úmorném schodišti, které nemohlo unavit jenom upíra (a to jsme jich za zadkem měli devět a jednoho vlkodlaka) se nám dveře rozrazili přímo před nosem. Leknutím nám podklouzly nohy, a my padali dolů. Naštěstí pohotový Emmett s pohodovým Jacobem nás v čas chytili, jelikož si nechtěli nechat ujít vystoupení, jak potupíme Edwarda. Moje kolegyně TynaChan se na něj udiveně podívala.

„Já myslela, že jsi s Rosalii v pokoji." Emmett se jen usmál a odpověděl "Musíme přece používat co nejvíce kondomů." A rozplynul se nad svoji úchylkou.  Konečně jsme tedy dodupaly do jeho podkroví a vešli do jeho pokoje.

Omdleli jsme při pohledu na zařízení Edwardova obydlí. Žádný nábytek tu nebyl mladší než sám Edward. Vzkřísit se nás snažil Emmett, a to rovnou dýcháním z úst do úst! Ovšem, přerušila ho opět hysterická Rosalie. K naší léčbě přešel Jacob. Toho přerušila Nessie a to tím, že ho jednoduše přetáhla po hlavě Kondom Sagou, vypůjčenou od Rose a Emma.

„Tss, doufám, že si podobnou knihu nebude chtít vést taky," sykl Emmett a Edward okamžitě vyletěl ze staletého, propadlého křesla a odhodil knihu - románek od Jane Austenové.

„Jacobe, čokle, uvědom si, že je to moje dcera!" V tom jsme si všimli almary, která v této místnosti vyčnívala tím, že byla moderní.

Edward si všiml našeho pohledu a nebezpečně se před ni postavil, jako kdyby to byla jeho druhá Bella. Jacob to taky zpozoroval, z čehož jsme usoudili, že ví co tam je. Jedna z nás, tentokrát RenesmeCullen se pokusila na Jacoba.

„Hele Jacobe, nechceš nám prozradit co tam je?" zeptala se laškovně, ale Nessie jí málem rozdupala a tak se zatáhla. Tentokrát se Akce ujala TynaChan.

„Edwarde, nechtěl bys nám prozradit co tam je?" zamrkala a určitě posílala milostné myšlenky. Edward jen zakroutil hlavou, a TynaChan si jako správná vědkyně narazila na nos její brýle, které pomalu padaly.

Po mnoha nezdařilých pokusech, totiž, flirtujících myšlenkách a ohýbání se pro nepotřebné věci tak, aby byly vidět přednosti jedné z naších filozofek, do místnosti vtrhl Paul. Tentokrát šla do akce RenesmeCullen.

„Eh... Paule, wow, to jsou svaly! Myslíte, že by jste byl schopný otevřít támhle tu skříň?" zamrkala dlouhými řasami. Paul podlehl jejím řečem.

"“Jasně zlato, a klidně mi tykej!" plácl jí po zadku. Ve vteřině rozbil ohromný zámek na skříni a ve skříni se válela...

Všichni tam stáli s otevřenou pusou, teda všichni filozofové. Edward a Jacob se velice mračili. Nemohli jsme porovnat kdo víc. Z jejich pohledu se oběma udělalo nevolno, a s toho co se tam válelo, mělo určitou funkci na té nevolnosti. Sice zatím netušili, co by to mohlo být, ale už nejspíš tušili že objev bude nejspíš úspěšný. Tohle ale nebyli těžké dívčiny, tyhle filozofky se zajímají o vědu, a ne o to jak utajit šok. Zase omdlívali. Než stačila RenesmeCullen spadnout, Paul jí chytil do náručí a chtěl dělat umělé dýchání, neštěstí ji zachránil Embry, který byl naprosto okouzlen TynouChan a tak si jí chytil do svého teplého sevření. Obě dvě radši vyskočili a pomalu se blížili ke skříni, která stála nechráněna.

Přibližovali se čím dál tím blíž ke skříni. Tentokrát se držely za ústa, protože se obávaly nejhoršího. Ve skříni ležely na různě dlouhé kousky nastříhané... Jacobovy vlasy. Oběma okamžitě v mysli vypluly představy o tom, kam všude si, zřejmě Edward, soudě podle jejich úvah, vlasy přidělává. Kromě paruky je samozřejmě napadly i intimní místa, a při té představě se RenesmeCullen udělalo tak špatně, že se vrhla k nejbližšímu oknu a málem by vyzvracela vnitřnosti, nebýt Paula, který okamžitě přispěchal se sklenicí vody a malou krabičkou. Poklekl před, teď již celkem klidnou, RensesmeCullen a otevřel růžovou krabičku, v níž se skrýval krásný prsten. Padli si nadšeně do náruče, těšíc se na nastávající svatbu.

Paul ale nepochopil, že RenesmeCullen s ním nějak nesouhlasila, a že si nepřipadá jako nějaká atraktivní žena, a taky jako hlupačka aby seděla, jen doma čekala. Nenápadně se vykroutila s jeho sevření. Paul byl tak unesen svou představou, že si toho ani nevšiml. RenesmeCullen chytla za ruku TynuChan a přibližovali se k těm parukám. Když byli úplně u skříně, poznávaly obrysy vlasů a podle tvarů mohli usuzovat, kde patří. Kdo by si pomyslel, že si Edward bude dělat i chlupy na nohy. Když to vytáhli ze skříně nechápajícím pohledem, stali se dvě věci. Jacob se urazil, a Edward chňapl po chlupaté punčošce a někde jí schoval. Dál jsme prozkoumávali jeho skříň, a našli jsme sprej na vlasy v odstínu jeho "přírodní" barvě. Tohle taky za chvilinku zmizelo, protože si to teď už uražený Edward vzal a začal stříkat na hnědo. Když byla jeho extrémní punčoška udělaná, Paul se konečně vzpamatoval a začal hledat RenesmeCullen.

„Hele Embry, máš nás bránit, to mi řekla TynaChan, my jsme mozkově propojené víš?" Emrbymu se problýsklo štěstí v očích, a objal TynuChan v medvědím obětí. Jak se od něho pokoušela dostat pryč, na noze jí přistálo něco lepkavého. Edward chtěl udělat menší pomstu za objev, a tak jí přilepil punčošku na nohu, sukunďákem. TynaChan vykřikla, a vytrhla se Embrymu z náručí. Teď ale spadal do náručí Mika Newtona který ji hladově políbil.

 

TynaChan vrazila Mikovi pěstí do nosu. Ovšem, její extra rychlé smysly, kterými jsou propojeny s RenesmeCullen, okamžitě zaregistrovaly to, co měla RenesmeCullen v plánu. Vylítla po schodech, stále ještě s ponožkou na noze, a v mysli RenesmeCullen hledala, kam chtěla RenesmeCullen chtěla zaběhnout s Belliným učitelem biologie. Jistě! Bellino a Edwardovo sídlečko lásky v lese! TynaChan okamžitě sedla do žlutého porsche, vypůjčeného od Alice.

Když tam vtrhla, RenesmeCullen seděla na stole v minisukni.TynaChan hledala učitele biologie, protože ji z neznámých důvodů vzrušoval. Když v myšlenkách RenesmeCullen uviděla Edwardovu ložnici vtrhla tam. Domem se přenesl zlověstný smích, a najednou ji na postel povalil nadržený Embry. Dotýkal se jí snad všude. Radši jsme ji utekli z mysli, protože u ní , z mysli filozofky bylo moc složité vyjádření další vlny vzrušení. RenesmeCullen mezitím vběhla zase  do vily, aby se zeptala Cullenových, jaké mají na to oprávnění co se dneska tady dělo.

TynaChan se znechuceně odrhla od Embryho, protože zjistila, že to opravdu není Jacob, jak jí vášnivý vlk tvrdil.Zabruslila do mysli RenesmeCullen, a zjistila, že se nachází na Edwardově půdě. TynaChan okamžitě rychle vyrazila, jak jen jí to její lidský handicap umožňoval. Rychle vyběhla krkolomné schody, a při pohledu, který se jí otevřel těsně po otevření dveří, málem omdlela.RensmeCullen seděla na staleté posteli v latexovém, černém prádélku s bičíkem v ruce a Edward stál úplně nahý nad ní. Ano, úplně nahý, což potvrdilo to, kvůli čemu se sem naše filozofky vydaly. Edward si tedy lepil Jacobovy vlasy nejen na hlavu a podobně, ale i na intimní místa, jako je třeba i zadek.

„Áááh,áááh, Edwarde! Ty divochu! Pojď sem! Chci Tě!" začala nadrženě řvát RenesmeCullen a Edward na ní s potěšením skočil.

RenesmeCullen, která postřehla myšlenky své filozofické přítelkyně, rychle odhodila bičík, a takovou silou, že vyťala Edwardovi kus masa. Do dveří vběhl Emmett a začal poskakovat po jedné noze, tleskat a řvát.

„No Edwarde ty kanče!! poprvé a hned sado maso?!!"  tohle vážně vzalo obě dvě. Do místnosti přiběhli všichni chlapi, které jsme za dnešek potkali, teda kromě učitele biologie, toho jsme slyšeli, jak společně s Mikem, Jasper někde zavírá, nejspíš do skříňky osudu, alias: když je hlad, nemůže být krize!! TyanaChan a RenesmeCullen se váleli po zemi smíchy, ale za chvíli je někdo vzal ze země.

„Můžeš mi prosím tě říct, co jsi to dělala?!!! S upírem?“!! Má snoubenka??!!!" rozkřičel se Paul na RenesmeCullen. Ta jen okomentovala: "Provádím výzkum, a snoubit  se nenechám." To ho velice dojalo a začal vzlykat. Když viděla TyanaChan Paula na zemi, vykroutila se ze sevření Embryho, a šla ho utěšovat. Ten pod dojmem že je to RenesmeCullen ji vzal do náruče, a odnášel do chatky Belly a Edwarda, kde si přilepili ceduli CENZURA!!! To naštvalo Embryho, a tam je šel seřvat, ale když zjistil, že je vítaný, tak hned se uklidnil a přidal se.

TynaChan si vzpomněla na svoje další postižení - má velice dobrý vztah k smutným upírům a má nutkání je utěšovat. Opět zdrhla z chatky a vzala to rovnou k Belle a Charliemu domů, protože ve svých myšlenkách opět spatřila RenesmeCullen, jak jde lesem, který jednoznačně vede k zadnímu vchodu. TynaChan vlezla nenápadně oknem do kuchyně. Na stole seděla RenesmeCullen(opět v latexové oblečku!) a vášnivě se s ní líbal policejní náčelník Charlie Swan. V tom si TynaChan uvědomila svou další úchylku, totiž to, že jí přitahují starší muži a okamžitě se k Charliemu a RenesmeCullen přidala. Líbali se dlouho, dlouho, ovšem pak přišla Bells a RenesmeCullen a TynaChan si uvědomily, co právě udělaly, a smíchy se zbláznily.

 

Dodatek, pár měsíců potom:

Když už bylo jak mělo být, Charlie mrtvý, Mike s profesorem taky, Esme která si zpátky nasbírala body a tak bychom mohli psát do kola, se naše dvě filozofky snažili odvázat, protože si řekli že můžou zažít i nějaké zajímavé zážitky v blízkosti těch Cullenů  a vlkodlaků. TynaChan byla po dlouhém usilováním Embryho, v obšťastňovacím vztahu. Jak ji dostal? RenesmeCullen totiž věděla, že TynaChan má slabot pro vlasy od Edwarda, pro vlastně podnikli tuhle expedici, jelikož se ukázalo, že jsou to Jacobovy vlasy, který jeho zásobu neustále doplňuje, zamilovala se do Jacoba, a tak jí teda Embry začal namlouvat, že své vlasy taky daruje Edwardovy a že je nenosí v rozkroku, ale na HLAVĚ!! tohle tedy TynuChan dostalo, a nechala se podvolit. A co bylo s RenesmeCullen? Paul jí znova požádal o ruku, a když při téhle otázce vyrukovala s tím, že požádá o rozvodovou smlouvu, myslel si , že jsou už svoji. Tak to vykoumala jinak, šla na to chytře, chtěla takový slib, který se nikdy nesmí porušit. Svatební noc a vše co se v ní bude dít nikdy nezkusí, to Paula naštvalo tak, až se proměnil, a vzal Nessie do nebe a tak RenesmeCullen začala chodit s Jacobem a vždy to komentuje že to byla nešťastná náhoda.


 

RenesmeCullen a TynaChan



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Filozofky RenesmeCullen a TynaChan aneb jak to bylo s Edwardovými vlasy:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!