Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Emmett a Hummřice Annabell

Edward a Bella


Emmett a Hummřice AnnabellNormální lidé ve tři ráno chodí spát, lidé jako já nebo maja píšeme parodie až do šesti do rána. Maja s ní jsme dali dohromady tuto parodii, naši první. Doufám, že se bude líbit, pobaví a vy zanecháte koment.

Emmet přichází domů a na tváři má andělský úsměv, když ho spatří Rose, v hlavě ji proběhla myšlenka, že Emmet začal znovu pít.

Rose se opatrně nadechne a čeká, že zachytí vůni alkoholu, ale místo toho cítí nějakou novou vůni, respektivě nějakou věc vonící novotou.

Emmette?“ změří si ho od hlavy k patě a čeká na odpověď.

Rose, musíme si promluvit,“ pronese Emmet naprosto vážně a jeho andělský úsměv se promění ve starostný. Rose se naprosto vyděsí, když se mu na čele objeví i ustaraná čárka.

Rose si rychle zkontroluje účes a manikůru...V hlavě si pomyslí...Upírům se nedělá akné? Ne....

Co se děje?“ zeptá se roztřeseným hlasem.

Emmett si během její kontroly opět vzpomene na jeho dokonalého miláčka, kterému černá barva jen podrtrhuje tu dokonalost a tupě se usmívá, kdyby mohli upíři slintat, slintal by.

Rosalie, neschopná dalšího slova, němě sleduje Emmeta. V horním patře se Edward kácí smíchy. Kdyby mohl, počůral by se.

Rose nervózně zakašle,“ snažíc upoutat manželovu pozornost. Emmett se zase podívá na svou ženu a místo jeho uspokojeného pohledu, kterým ji sledoval dříve, se na ní dívá znechuceně. Jeho miláček je mnohem lepší než tahle stoletá fůrie.

Edward se v horním patře znova kácí smíchy. Alice, zděšena vízí, jenž měla přibíhá do přízemí. Jasper vycítil pocity Emmetta a znechuceně se dívá, jak na Alici, tak na Rose.

Můžete mi se svou ženou dát na chvilku pokoj? Nehodlám žádat o rozvod před vašima očima!“ řekne Emmett a naštvaně se podívá po ostatních, kdyby nebylo těhlech už mohl být dávno zpátky u své lásky. „Rozvod?“ zeptá se Rose šokovaně.

Jasper se tiše posmívá, ve stejném okamžiku mu přilétá pohlavek ze strany Alice. Rosalie se mlží před očima a pořád dokola koktá: ,,Ro-ro-z-zvod-" Alice se nevěřícně dívá na svého manžela a ten si stoupne za Emmetta a řekne: ,,Má pravdu." Poklepe Emmetta na rameno, ten mu to vrátí takovou šlupkou, že kdyby mohl, tak Jasperovi vyrazí dech a udělá to se slovy: ,,Dík brácha."

Emmett si těch dvou už nevšímá a začne se zasněnýma očima vsvětlovat Rose, která se pomalu kácí k zemi: „Víš, potkal jsem dneska někoho a zamiloval se. Je užásná, rychlá, nádherná, pohodlná, do každého terénu," se zasněnýma očima pokračuje a nevšímá si Rosalie, která už klesla k zemi. „Jmenuje se Annabell a je silnější i než já! Kdybys viděla jak si spolu užíváme, prostě ta byla vyrobena pro mě! Ta byla vyrobena pro naše řádění!"

Rosalie leží na zemi a upadá do komatu.

Jasper se tiše posmívá a hledí i s Emmettem zasněne do dálky. V tom mu přiletí facka od Alice a vrátí ho k zemi: ,,A to bylo za co?" Zeptá se ji. ,,Za to co uděláš." Odpoví mu naštvaně. Jazz přimhouří oči: ,,Máš to mít! Já už tohohle teroru mám dost! Samé facky a nadávky, ale to bych ještě přežil, ale ty nákupy? Nedostalo mě obrovské komando novoruzených upíru, ale ty mě skolíš za dvě minuty v nákupním středisku! Abys věděla, já s tebou končím!" Řekne a vyhrknou mu slzy. Carlisle se vrací ze šichty. ,,Tati!" Řve Jazz a běží mu naproti s otevřenou náručí. Carlisle mu uhne a Jazz, bohužel, prorazí novou Esmeinu příčku.

Jasper sedí ublíženě na zemi a popotahuje, když v tom přiběhne Esme a začne na Jaspera řvát, co to udělal. Jasper propadá v hysterický pláč a Edward v poschodí leží na zemi a Bella se na něj vystrašeně dívá, protože sebou jenom škube.

Rosalie teď vyjeveně civí na Emmetta, který je zase ve svém vysněném snu, po chvíli začne i slastně vzdychat, probere ho až Alice, která mu dá pohlavek, že spadne k Rosalie na zem.

Emmett se škodolibě zasměje a na okaažik zmizí, když se objeví má na rameni nějakou látku, provokativně ji setřese a božsky se na Alice usměje: „Když už nemáš bodyguarda, trošku jsem ti upravil šatník.“

Alice zůstane přikovaně stát, zmatená že jí vlastní schopnost zradila, že jí zradili všichni její blízcí.

Jediný carlisle si ničeho nevšímá a jde do své pracovny a přitom si hvízdá.

Carlisle si tupíruje nechtíky na noze v pracovně a na stole má připravený rlžový lak, Rose vzlyká na podlaze, Jasper schytává jeden poavek za druhým od Esme, za rozbitou příčku, Emmett devastuje nadále Alicin šatník a Alice jenom němě přihlíží, nemůže uvěřit, že žije s těmahle domorodcema. Bella také nemě přihlíží a přemýšlí, proč vlastně opustila Jaka.

Najednou před dům přijede černý hummer a Emmett se jenom zatím zvukem otočí a vyběhne před dùm, všichni ostatní za ním, kromě Edwarda a Belly ta spadla ze schodů.

Emmet: „Míláčku!“ zakřičí a pomalu se rozplaká spokojeností.

Auto se na jednou ztransformuje do velikého robota, který je vysoký přes 10 metrů, Emmetovy nežnost v očích se ještě víc prohloubí. Dojatý se vydá ke svému obrovi a obejme mu jednu ruku. „Cítím se s tebou tak v bezpečí," šeptá přitom a ostatní z jeho rodiny civí na velkou obludu.

"Emme, nechtěl by ses podělit?" zeptá se Jasper s nadějí a uhybá Alice.

Mezitím: Edward se snaží chytit Bellu, ale spolu se kutálí po schodech dolů. Edward: Mě z ní jednoho dne jebne, ještě si natluču a už nebudu tak pohledný a co potom, pomyslí si a vydá se i s Bellou a za obrem. Emmett se rozplývá a nevšímá si okolí.

Emmett se nadechne, obrt se sehne, aby jej Emmet mohl pohladit po tváři, pak se Emm obrátí na svou rodinu. Nejdříve na Jaspera, zamračí se na něj: "To fakt nechci!" Pak se otočí na Rose: "Byla jsi dobrá, ale ...Jistě chápeš." Pak se otočí k celé rodině a loučí se: "Mějte se tu pěkně já zvedám kotvy, doufám že už vás neuvidím."

Bella s Edwardem vyjdou také z domu a Emmett se tedy ještě otočí na Bellu (Annabell se mezitím zase promění v auto) „Bello, jestli chceš potřebuju si z někoho dělat srandu, tak ty tam máš místo.“

Bella se otočí na Edwrda, který má znuděný výraz, pak na celou rodinu, na rozzuřenou Alice a Esme, na ufňukaného Jaspera, na nehty lakujícho se Carlisle a vydá se k Emmetovi.

,,Mějte se." Odfrkne si a cestou k autu ještě zakopne. Edward vykulí oči, ale pak si vzpomene na Tanyu a je zas v pohodě. Carlisle obejme Esme, oba se usmějou zamávají jim. Jasper ještě na kolenou prosí Emmetta, aby ho vzal s sebou, ale Emmett nepodlehne :,,Brácha, měl jsem tě rád. Doufám, že od nich rychle zdrhneš.“

Emmett s Bellou nasednou do Annabell ta opatrně odjíždí, ještě než odjedou, oba se podívají naposledy na svou rodinu, Alice právě kope do Jaspera, Carlisle s Esme po sobě lezou a Edward vytahuje svůj seznam holek, které za tu dobu posbíral, pro jistotu, navíc kdo řekl že musí mít jenom Tanyu?

Emmet vytáhne z kapsy dopis a podá ho Belle, ta nechápe o co go : ,,Od Newtona." Zachichotá se Emm a Bella rychle otevře dopis.

V dopise:

Drahá Bello, jistě sis všimla, že jsem poslední dobou nebyl ve škole. To protože jsem se přemìnil na upíra, jen proto aby jsi o mě konečně stála! Jsem ochoten udělat cokoliv pro naše štěstí, tvůj kocourek Mikey.

Belle se málem rozkočí srdce a zařve,,Zastav!!!!" Emmett se vyděsí a neovladatelně zkroutí volant, po chvilce narazí do stromu....

Emmet vyděšeně vykopne dveře a jde se podívat na svoje nebohé autíčko, na svou mrtvou krásku. Chvíli pláče u kapoty a pak to vzdá, podívá se do auta, kde leží Bella celá od krve. Emmet zoufale přemýšlí, když si uvědomí, že slyšel že Mike si koupil stejné auto. Emmet vezme druhou stranu dopisu napíše tam: "Já, Bella, chci aby sis místo mě vzal Emmetta." a na důkaz to podepíše Bellinou krví.

Emmet políbí papírek, podívá se na Bellu a pak odběhne pryč. Ze zatáčky se vyřítí Volvo, v něm edward zpívá písničku I will survive od Tarnerky, když v tom ucítí Bellu.

V duchu zakleje. Zastaví své stříbrné Volvo a běží k roztřískanému Hummerovi. Nachází krvavou Bellu. ,,Edwarde..." Šeptá Bella a on řeší hrozné dilema, buď přemění Bellu nebo půjde za Tanyou, zahřiže ho svědomí a přemění Bellu.

Saje její krev dokud si neuvědomí, co dělá a nepřestane. Emmettovi myšlenky slyší do Mika až tam, nechce se vzdát Tanyi, naloží zmítající se tělo Bells a ujíždí k Newtovým, tam pozataví a vyhodí Bellu olepenou izolepou před nohy Emmetta flirtujícího s Mikem, pak odjíždí do Denali.


Emmett zmateně kouká: „A já už se vám na to vyseru!“ Řekne naštvaně.Zmuchlá papírek a hodí ho na zem. Na Bellu vyplázne jazyk, na Mika se ani nepodívá a běží domů za fuchtlí, za Rose.

Doběhne domů a civí na dům který je zbořený až do základů, nad ním stojí velký robot a je očividně rozzuřený. Zbytek Cullenů stojí proti němu. Emmett se k nim připojí a začne se Rose omlouvat: "Promiň, nevím co jsem to uděla já.."

"Sklapni pitomče," odbyde ho a slastně se dívá na robota.

,,Co?" Zarazí se a civí na Rose a pak na obra. Mezitím Edward odjíždí co nejdál od Forks a zbavuje se své identyty, přitom míří do Denalli. Odteď to je Lojza Novák. Mike Newton sleduje zmítající se Bellu, po chvilce ji odnese do domu a ukojuje svou touhu.

Esme s Carlislem toho mají dost, rozběhnou se na letiště a jedou do Evropy na druhé nikdy nekončící líbánky. Rose si zkontroluje makeup a vlasy a svůdně se na robota usměje: "Jak se jmenuješ?"

"Christian." řekne a najednou zapomene na svou družku Annabell, která mu byla nevěrná místo toho se transformuje zpátky do Hummera a nechá otevřené dveře na straně spolujezdce, čímž zve Rose dál.

Rose nastoupí a odjede na louce zbydou už jen dva ufnukanci s Alice, která je tak rozzuřená, že do nich nestydatě kope a bouchá pěstmi.

Emmet padne Jasperovi ochotně do náruče. Lojza si užívá s Tanyou v Denalli. Bella se zmítá pořád v křečích v Mikově náruči v Newtonovic nové vile. Alice si zbalila svých 186 kufrů a dalších 66 růžových kufří a zanechala jen malý vzkaz :,, Nehodlám žít s domorodci!" Emmett s Jazzem zvlykají v náručí toho druhého. Z Anabell zbyly trosky a Rose s Christianem jsou dávno na jiné planetě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmett a Hummřice Annabell:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!