Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Crossing death

Anna


Crossing deathAhojky..takže další smutná jednorázovka..opět jsem čerpala z youtube...jo jenom Edward a Bella jsou lidé...žádní upíři..rpostě nic...jenom zamilovaný pár...co dodat..no prosím o komentíky a předem se omlouvám za chyby...nikdo neni dokonalý..vaše Zabza....

 

Je sychravé podzimní odpoledne, ulicemi plynou davy nevšímavých, ustaraných a tak neskutečně monotónních lidských postav.

Všechny jsou zabrány do svých vlastních starostí všedního ničím zajímavého dne. Nikdo se nevšimne dívky kráčející středem té živé masky.

Dívky s nepřítomnýma uplakanýma očima. Nikdo se na chvíli nevytrhne z každodenního stereotypu.

Nikdo se nezeptá zda nepotřebuje pomoci zda je vše v pořádku. Dívka bezmyšlenkovitě kraci ulicemi.

Už není schopna přemýšlet na teď už ne. Její mysl zůstala na té křižovatce...

Stále před očima vidí jeho krásné modré zelené a nádherné tvarované rty, jak se s ní loučil a zároveň si slibují další krásné zážitky..

Ani jeden však ještě netušil že je to naposled. Naposled v tomto životě. Naposled v tomto světě. Naposled co se mohou vzájemné podívat do očí a říct si ta dvě magická slova....

,,Miluji tě" řekne mladík a jeho tvar se rozžati v láskyplném úsměvu.....

,,Však já tebe taky" odpoví skoro rutinně dívka.....

Kdyby jen tehdy tušila......

Auto se pomalu rozjíždí. Dívka odchází směrem k nedalekému domu. Už zavírá domovní dveře......

Najednou však uslyší strašnou ránu, zvuk rozbitého skla a nepřetržitá zvuk klaksonu.......

,,Edwarde néééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Doběhne na křižovatku, kde se tvoři hlouček všudy přítomných čumilů. ,,Zavolejte někdo záchranku, prosím rychle!!"

,,Edward na to prober se, Prosím!!!"

Už je pozdě, mladík už nevnímá všechno dění kolem něho. Nevnímá marné snažení záchranářů o jeho život. Nevnímá slzy své milované.

Dívka stoji na rohu křižovatky a dívá se za černou dodávkou.

Zhroutil se ji život...

Chtěla mu toho tolik říct, jak moc s ním byla šťastna, jak milovala jeho velké zelené oči, krásné rty, jeho bezchybnou povahu.........

Proč jen se to muselo stát, proč nám?!

,,Miluji tě, Edwarde!"

Dívka prošla snad už celé město už nemůže přemýšlet, nejde to!!!!!!!

Najednou se ocitne znovu na té křižovatce....

Tady..tady se to stalo. Tady se jí zhroutil celý svět!!!

Ale za okamžik budou zase spolu, pomyslela si...

,,MILUJU TĚ!" vykřikla dívka a vstoupila do silnice.....

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Crossing death:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!