Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Carlisle a cvokař

Stephenie Meyer


Carlisle a cvokařTo bylo zase pozdě v noci a my s majou jsme potřebovaly psychologa, ale neměly jsme odvahu si ho sehnat, tak jsme ho sehnaly Carlisleovi, který prostě už dál nemůže.

Carlisle Cullen uznávaný doktor, který tráví většinu času v práci, už toho má nadhlavu a jde ke cvokaři, protože jinak bude muset jet do Volterry.

Cvokař: Dobrý den, jmenuji se Josef Degen, ale můžete mi říkat Pepo. Posaďte se a řekněte mi něco o svém životě.

Carlisle: Pane doktore, teda Pepo, já fakt nemůžu. Už my z nich hrabe. (Carlisle se posadí do křesla a pološíleně se dívá na Pepu.) Jsou strašní, pořád někde lítaj! A ode mě chtěj jenom prachy. Je to tlupa vyděračů!

Cvokař: Kdo?

Carlisle: Moje "rodina".( ve vzduchu naznačí uvozovky a pak začne šeptat) Všichni mi kazí pověst slušného doktora. Tak třeba můj nejstarší syn, Edward, ten je asi teplej. Poslední měsíc nosí jenom růžová trička s nápisem: Lafinkuj mě. Nebo moje nejstarší dcera Rosalie, je tak namyšlená, že se div s tim svym fňákem, který nazývá „nosánkem" nevznáší ve vzduchu!

Cvokař z něj trošku znervózní, je to ten nejhorší případ.

Cvokař: A jak to na vás působí?

Carlisle: (chvilku přemýšlí, jestli ho nemá na místě rozcupovat, za tak stupidní otázku, ale pak si vzpomene, že tohohle by byla škoda) Působí to na mě, jak bych to řekl...(odmlčí se a pak zařve) JAK BY TO NA MĚ MĚLO ASI PŮSOBIT? DCERA ZÁVYSLÁ, SYN TEPLEJ, MANŽELKA POLOMRTVÁ NEVĚSTA,DALŠÍ SYN SI ZAKLÁDÁ VOJSKO TRPASLÍKU A NECHTĚJTE, ABYCH POKRAČOVAL. (už klidněji řekne) Působí to na mě špatně.

Cvokař: Dobře, nadechněte se a povězte mi něco o každém členovi rodiny zvlášť, začněte vaší ženou.

(Trochu se uklidní, zhluboka se nadechne a začne)

Carlisle: Takže, moje milující manželka...No...Co o ni pěkného říct. Je to mrtvá (hrkne v něm a opraví se) polomrtvá restaurátorka nábytku, dětem nevaří, nepere, nežehlí, jen si válí svoje šunky a neplní svoje manželské povinnosti. Chodí do solárka, ale do teď jsem ji neviděl opálenou. Mám tušení, že mě podvádí se zahradníkem Armandem.

Jak už jsem říkal, je tu i můj syn, nejstarší Edward. Ten je tak studenej, až začal bejt teplej. Né že by mu ta růžovoučka neslušela, to ne, ale peci... Pořád se promenáduje v těch svých růžovách bikinkách, hlavně, když je na vidu Armando.

Má dcera je .... magor! Každý den chodí nakupovat, doma chodíme po oblečení, protože je všude! (řval) Nosí oblečení i pro mimina, ikdyž žádné nemáme! To už není šopaholik, ale naprostý ... (hledá správné slovo, ale nemůže ho najít). Každej den nám přichystá oblečení a my to musíme nosit, jinak začne bourat barák! (Carlisle už to nevydrží a rozpláče se bez slz)

Cvokař: Nechcete kapesníček, pane Cullene?

(natáhne němu balíček kapesníčků)

Carlisle si vezme celou krabici a hodí jí na podlahu.
Carlisle: A co teprve moje druhá dcera! Ta, ta, ta.. (přeýšlí, nad vhodným přirovnání) Druhá Pamela Anderson! Jenže naše Rosalie, ta je horší, mnohem horší. Pořád se chlubí, jak je krásná, úžasná a chytrá, ale neuvědomuje si, že je BLONDÝNA. A ten její nos? Je větší jak jaderná hlavice!

Abych pokračoval v seznamu individuí, co mám doma, dovolte mi popsat mého dalšího syna! Ten tupec si myslí, že je v minulém století a že Hitler znovu povstane, tak si na zahradě udělal kryt a dělá si armádů trpaslíků!!! Trpaslíků (řve rozzuřeně Carlisle až se Pepa krčí) , každé ráno zabije jednoho vola a hodí ho do krytu, měl by jste slyšet ty zvuky, které odtamtuď přichází!

(Carlisle hlasitě polkne a schoulí se do křesla) Pak je tu Emmett.(Odmlčí se.) On, rád experimentuje...Víte? Třeba minule experimentoval s C4. No, hoch to je šikovnej.(Přikrčí se v křesle.) Co vím, tak se mu zalíbil Jasperův nápad o jaderné hlavici.

Cvokař se uklidní a doufá, že bude brzy konec.
Cvokař: A jak .
Carlisle vstane a přeruší ho: Zkuste říct a jak to na vás působí!!!!!!! (řve na celý dům)

A kdy máte čas na další sezení? (vykoktá po chvilce ze sebe cvokař)

(Carlisle si otevře svůj diář.) Carlisle: No tak mě tu máte zase zítra. (Oznámí, usměje se na Pepu a odejde.)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlisle a cvokař:

 1
20.07.2014 [9:22]

venaCullenChudák Carlisle

27.05.2012 [19:45]

KateCarmenCullenChudák Carlisle diví že ještě neskončil v blázinci protože ta jeho ¨rodinka¨ fakt stojí za to. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. saiima
01.03.2012 [17:28]

Dobrý, chudák Carlisle Emoticon

11.07.2011 [16:45]

honzacullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!