Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Bez lásky se nedá žít-Edward

2


Já vím... název je stejný... nějak jsem neměla inspiraci na nový název... Jinak tato nemá nic společného s Bez lásky se nedá žít-Bella... Jen název se shoduje... Opět upozornění číst jen na vlastní nebezpečí

   Je to rok, co jsem jí opustil, pro smrtelníka dlouhá chvíle, pro mne jen mrknutí oka. Je to rok co jsem jí viděl na posledy. Moje paměť nezapomíná, pořád vidím její dokonalou tvář, pořád cítím její vůni, která mne dohání k šílenství. Je to rok co jsem se naposledy ukázal svojí rodině. Nedokážu sledovat jejich štěstí které ho jsem se vzdal. Pořád slyším její pláč a nářek. Nedokážu být ani sám se sebou. Moje mrtvé srdce cítilo lásku, teď zná jen bolest. Byl jsem šťastný. Ano byl jsem s ní, se svým andělem co ve mne  vzbudila lásku, touhu být jí hoden. Vše jsem opustil. Zničil jsem svou věčnost, jen pro ní. Aby byla šťastná z někým kdo jí dokáže dát to co já nemohl. Doufal jsem, že má někoho s kým bude v bezpečí. Ač moje úmysly byli čisté, nedokázal jsem snést pomyšlení, že jí někdo jiný svírá v náručí, líbá jí. Že ze spaní šeptá jeho jméno. Představa tohoto obrazu mne mučila, neuvěřitelně to bolelo, nedokázal jsem se nadechnout. Moje srdce bylo navždy pryč, nechal jsem ho u ní. U své lásky, první lásky. Nikdy nedokážu milovat nikoho jiného, jen ona bude tou vyvolenou. Měl jsem jí ale ztratil jsem jí

   Kdybych nebyl monstrum, nestvůra z lidských bájí. Nemusel bych tak trpět, trpět samotou, odloučením, žárlivostí. Nenáviděl jsem sám sebe, to co jsem. Chtěl jsem umřít. Věděl jsem, že to dlouho nebude dlouho trvat a moje vůle žít se změní jen v prach. Jen vědomí, že je někde na světě, naživu a snad šťastná mě drželo na tomto světě. Na světě ve kterém jsem neměl důvod žít. Kde jsem vše prohrál. Snažil jsem se jít dál, chtěl jsem být se svou rodinou. Ale nemohl jsem, vyhýbal jsem se kontaktu z celým světem. Nedokázal jsem se dívat na šťastné páry. Jen pohled mě ubíjel. Skrýval jsem se v Amazonském pralese, kam lidská noha nevstoupila, odříznut od světa lidí. Byl jsem troska,  na lov jsem chodil jednou za pár měsíců, kdy moje žízeň se už nedala vydržet. Vybral jsem jsi to sám, byla to moje volba. Celé dny jsem byl smotaný v klubíčku a přál jsi umřít.

  Moje vůle se hroutila, věděl jsem, že nedokážu dál vzdorovat, potřeboval jsem jí vidět, naposledy se jí podívat do jejích čokoládových očí. Moje rozhodnutí padlo jako blesk z čistého nebe. Byl jsem na cestě za ní, musel jsem jí vidět. Běžel jsem nepřívětivou krajinou. Běžel jsem jak nejrychleji jsem dokázal, s jediným cílem Bella. Její jméno mě nutilo běžet, nedokázal jsem se zastavit, tělo mě neposlouchalo.

  Cesta mi utekla strašně rychle, najednou jsem se ocitl ve Forks, v malém městečku kde jsem začal žít. Kde jsem zemřel, Teď jsem  se nedokázal přinutit k odchodu, byl jsem tak blízko. Blízko svému andělu. Šel jsem pomalu, pomalu jsem se plahočil lesem. S jasným cílem, potřeboval jsem se napít, nechtěl jsem abych jí ublížil. Ulovil jsem si jelena, bylo mi jedno co piju jen jsem zahnal žízeň. Stmívalo se, rozeběhl jsem se k jejímu domu, zastavil jsem se u stromu, ze kterého jsem jí kdysi pozoroval. Vyšplhal sem na něj poslouchal  jsem. Slyše l jsem jedno tlukoucí srdce ale žádné myšlenky. Bella, problesklo mi hlavou, dech se mi zrychlil. Čekal jsem až jsi půjde lehnout, Charlie nedorazil, nepřišlo mi to divné, vlastně mi to bylo jedno. Konečně zhasla ve svém pokoji, ještě hodinu jsem čekal a potichu jsem vyskočil na parapet. Opatrně jsem nakoukl do jejího pokoje. Spala, byla ještě krásnější nežli dřív, lechce jsem otevřel okno a vklouzl do pokoje, díval jsem se na její tvář a nemohl od ní odtrhnout zrak, Moje srdce bylo na svém místě, byl jsem šťastný, jen pohled na ní mi nestačil, pomalu jsem se k ní přiblížil vdechoval jsem její vůni. Voněla ještě lépe, její vůně se změnila. Pohla se, a já ztuhnul v půli kroku, jen se převrátila na bok a dál spokojeně spala. Sedl jsem si na postel a opatrně jsem jí pohladil na tvář. Moje pohlazení bylo jako dotyk motýla, lehce se zavrtila ale spala dál, Nedokázal jsem sem se přimět abych to nedělal. Moje touha rostla každým dalším okamžikem, potřeboval jsem jí políbit. Pomalu jsem se nad ní naklonil a  zlehounka přitiskl své rty na její. Bylo to jako exploze pocitů, bolest, zoufalství, láska a nekonečná muka. To vše jsem pocítil v tom jednom malém polibku, silou vůle jsem se odtáhl. Sledoval jsem jak spí. „Edwarde…“ zašeptala mé jméno zavřel jsem oči a vychutnával jsem si její hlas. „Jaku…“ zašeptala cizí jméno.

    A v tu chvílí mi to došlo, ta její nová esence. Zaposlouchal jsem se pozorněji, slyšel jsem další srdce, bylo rychleji, Byla těhotná. Čekal miminko s cizím mužem. Bolest mnou projela, jako kdyby mě převálcovala parní lokomotiva, jako kdyby do mě bodalo tisíce nožů, ale ani tak se to nedalo srovnávat s bolestí kterou jsem cítil. Touto chvíli jsem zemřel pohladil jsem jí „Miluji tě, buď šťastná“ zašeptal jsem a vyskočil jsem z jejího okna.

   Běžel jsem pryč, chtěl jsem umřít, nemohl jsem dál žít. Doběhl jsem do La Push zastavil jsem se až na pláži, tam jsem se zhroutil do klubíčka a vzlykal. Bolest neustupovala jen se prohloubila. Cítil jsem vlky, a byl jsem rád, že můj konec přijde již zanedlouho. Doběhli ke mne, byli tři, potřeboval vyprovokovat boj. Beze slova jsem zaútočil na jednoho z nich, jejich myšlenky jsem ignoroval. Zaútočili na mě, Nechal jsem se aby mě porazili cítil jsem fyzickou bolest to mi utrhly ruce, ale bylo mi to jedno neměl jsem důvod dál žít. Moje poslední myšlenky patřili jí, Miluji tě lásko…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bez lásky se nedá žít-Edward:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!