Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Žiadny happy end?

2.LoveShy-Zasnoubená


No vymyslela som nejaký príbeh. Ale, varujem, že nekončí dobre. No, názov hovorí za všetko. Ešte neviem, či je to len jednorázovka alebo to rozpíšem na ďaľšie kapitoly, pretože ma to napadlo len tak z ničoho nič a zatiaľ neviem ako by som pokračovala, ale ak chcete vynasnažím sa aj na pokračovanie tak píšte komenty nech viem, čo na to hovoríte :D

Žiadny happy end?

,,Nenávidím ťa, vieš o tom?" Vyhŕkla som nenávistne na Ara.

,,Ale Bella, snáď ma nechceš uraziť? A je na tebe ako si vyberieš, na to pamätaj." Je zaujímavé, že to čo som mu povedala, ho ani trochu neurazilo, ale tak čo by ste mohli čakať od Ara. Nenávidela som ho. Zdal sa byť milý, ale bol zo všetkých Volturiových najhorší.

Kvôli nemu a jeho hnusnej sebeckosti musím urobiť tú najhoršiu vec, akú si viem predstaviť. Prečo som musela byť tak tvrdohlavá, že som išla na lov sama a ešte tak ďaleko? Len som na to doplatila. Všetko sa stalo v jednom krátkom okamihu. Chytila som sa do pasce. No stále nechápem ako to, že to Alice nevidela? No už je neskoro. Kocky sú hodené.

O deň neskôr:

Je deň D. Deň, ktorý mal byť ten najšťastnejší v mojom živote a namiesto toho to bude ten najbolestnejší. A ešte horšie je to, že to v sebe musím držať. Všetok ten smútok, ktorý ma spaľuje. Namiesto toho sa mám celý deň radovať ako dieťa, ktorému dajú cukrík. Pre tých, čo náhodou stále nevedia, čo sa má dnes stať, oznamujem, že mám svadbu. Svadbu s mojím anjelom- Edwardom. S mojím svetlom na konci tunela. Keby som bola bez neho, bolo by to ako keby mi niekto vzal kyslík. Zomrela by som, teda ak by som bola ešte človekom, ale upír to má bohužiaľ so smrťou ťažšie.

,,Alice, sú nádherné..." na viac som sa nezmohla. Úplne ma to dojalo no zároveň som ešte viac posmutnela. Práve som bola s Alice v mojej a Edwardovej spálni. Na sebe som mala tie najkrajšie svadobné šaty, aké som kedy videla. Čipkovaný korzet, snehovo biela nariasená sukňa zakončená dlhou vlečkou. Vo vlasoch zopnutých do vysokého drdola som mala zapletené jemné kvetinky a závoj. Nalíčená som bola len veľmi jemne a decentne. Make-up, bledulinký očný tieň a ružovkastý lesk na pery. Najprv som nemohla uveriť, že som to ja, no postava v zrkadle presne kopírovala moje pohyby. Bola som to ja.

,,Ďakujem, ale poď už. Je čas." Zaradovala sa Alice a už ma ťahala von z izby.

Tá chvíľa sa blíži. Ten moment, v ktorom ublížim tým, na ktorých mi záleží.

Schádzala som opatrne po schodoch a dávala obzvlášť pozor na šaty. Ja, Alice a Carlisle sme nastúpili do auta a šli smer- kostol. Ostatní tam na nás už čakali. Čím viac sme sa blížili, tým ma chytala väčšia panika. Po chvíli sme dorazili na to osudné miesto a ja som vystúpila. Pred dverami na tú známu cestičku k oltáru na mňa čakal Charlie.

Spočiatku na mňa len nemo hľadel no potom sa už spamätal. ,,Bella, naozaj ti to sluší. Edward bude mať radosť." Au, znova to meno, to nádherné meno.

,,Ďakujem." Povedala som len zo zdvorilosti.

,,Pôjdeme?" opýtal sa ma. Idem, nejdem? Idem, nejdem? Stále som si to opakovala dokola. Musím, je jediné odpoveď, ktorú mi moje podvedomie dáva. A má pravdu. Musím ísť.

,,Bella? Vnímaš? Máš svadbu, nezabudla si?" Vytrhol ma z mojich myšlienok a jemne so mnou zatriasol. Asi tá chvíľa premýšľania bola dlhšia ako som si myslela. ,,Áno, prepáč. Len som sa zamyslela."

Vstúpili sme cez obrovské biele dvere a pred nami sa zjavila cesta k oltáru. Na jeho konci stála moja druhá polovica srdca a usmievala sa. Tá radosť z neho priam sršala. Nasadila som ,,radostnú" tvár a pomaly pristupovala. Krok po kroku. Prechádzala som okolo všetkých mojich priateľov. Eric, Mike, Jessika, Anglea a ďalší. Takisto Reneé a celá Cullenovská rodina.

Charlie preložil moju ruku na Edwardovu a ten mi pošepkal tie krásne slová na ktoré nikdy nezabudnem. ,,Si nádherná láska. Milujem ťa." Aj ja teba Edward, aj ja teba, ale to, čo teraz spravím nás bude oboch bolieť.  Veľmi bolieť.

Kňaz začal jeho kázeň a ja som sa premáhala aby som sa tam nezosypala na zem. Vtedy začal Edwardov sľub. Kňaz sa ho opýtal tú známu vetu, či ma bude milovať, ctiť, chrániť a podobne. Edward sa na mňa otočil a pousmial sa. ,,Áno." Vyšlo z jeho krásnych úst. Potom som bola na rade ja.

,,Isabella Swanová, beriete si tu prítomného Edwarda Masena Cullena, budete ho chrániť, milovať a budete s ním až po kým vás smrť nerozdelí?"

Áno, Edward. Áno, tak rada by som si ťa vzala. Odpusť.

To slovo tak bolelo.

,,Nie!"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiadny happy end?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!