Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Zamilovaný lovec - 2. pokračování


Zamilovaný lovec - 2. pokračováníA tady máte 2. pokračování. Upozornění: Nenavazuje na 1. pokračování. Má zcela jiný průběh a zcela jiný konec. Tak doufám, že se vám bude líbit.

 

Zamilovaný lovec

Pokračováni II

 

 

Pohled vypravěče:

 

Hustými lesy běžel mladík s bronzovými vlasy. Běžel rychle a doufal, že stihne přijít včas. Běžel za svou láskou, kterou opustil a která se dnes vdávala. Už tolikrát se proklínal, že ji opustil, ale on to udělal pro její dobro. No... Ani jednomu z nich to nepomohlo. On se utápěl v žalu. Ona se chtěla zabít. A teď se dokonce vdávala za jednoho z nich.

Při této myšlence ještě zrychlil a modlil se, aby přišel včas.

 

...

 

V pokoji sedí dívka. Je nádherná. Překrásný účes ji zdobí její vlasy a šaty, které vypadají jako pro bohy, jí skvěle padnou. Přesto dívka není šťastná. Tedy je, ale jen z části. Dnes se totiž vdává. Každá jiná by na jejím místě brečela radostí. To ale ona nedokázala. Byla ráda, že se vdává, no jen do té doby než ho uviděla. Viděla svou lásku, která ji opustila a díky které poznala svého nastávajícího. Kdyby jej už nikdy nepotkala, možná by dnes byla šťastná. Ne... Ani tak by se nedokázala radovat.

A to ani přes to, že se svatba koná na tak romantickém místě, jako je toto. Mladý pár se má brát na pláži v jejím městě. Dnes bylo hezky a to ani nesvítilo slunce. A právě dnes by si ho tolik přála. Znamenalo by to totiž, že se nemůže vdávat. Asi by těžko vysvětlovala, že se polovina svatebčanů, včetně jejího snoubence třpytí.

Najednou někdo zaklepal na dveře a do dveří vstoupila její bývalá nejlepší kamarádka. Ona taky nechtěla, aby její lidská kamarádka brala toho upíra. Mnohem raději by ji viděla po boku svého bratra. I když je taky stejného druhu jako její snoubenec.

„Jsi si jistá?” zeptala se jí asi po sté. Nevěsta se na ni podívala a mdlým hlasem odpověděla.

„Ano.” Její hlas neměl v sobě žádný cit. A to proto, že si to dívka nemohla dovolit. Nemohla ukázat, že se nechce vdávat. Nemohla mu to udělat. On ji tolik miluje a udělal by pro ni cokoliv. Ona jej taky miluje, ale svého Edwarda miluje mnohem víc.

„Už bychom měly jít,” zašeptala k nim malá černovláska. Modlila se, aby to její bratr stihl.

 

Do dveří vstoupil otec nevěsty.

„Jsi nádherná, holčičko,” řekl dojatě a nabídl jí rámě. Nevěsta se do něj smutně zavěsila a nechala se vést.

Když oba vstoupili na pláž, všichni omámeně vydechli. A ženich měl co dělat, aby se nerozeběhl a neukradl si ji pro sebe.

„Opatruj ji,” předal dívku ženichovi její otec. Dívka se společně se svým snoubencem otočila na kněze.

„Když Bůh mluví o lásce, říká, že znamená chtít to nejlepší pro druhého.
Láska není sobecká. Není zaměřená na sebe.
Je starostlivá, ohleduplná a trpělivá.
Láska se nechce nikoho a ničeho zmocnit, ani něco získat.
Láska osvobozuje a dává. Považuje blaho druhého za důležitější než své.
Zdá se, že to jde proti naší sobecké přirozenosti.
Proto milovat není snadné. Je to jeden z hlavních úkolů života.
Novodobá láska je mnohem snazší - potkat někoho, vzplanout, omrzet se jeden druhému, hledat někoho jiného...
Je to snazší, dokud nebudeme muset citovou bolestí či výčitkami svědomí. A to není pro nikoho nic dobrého.
Opravdová láska je věrnost, úcta, dávání, nesobeckost. Není to pro žádného z nás snadné, ale jsme-li upřímní, přiznáme si, že je to právě to, co potřebujeme a po čem všichni v hloubi srdce toužíme.

Lásku neuhasí ani velké vody a řeky ji nezaplaví. Kdyby za lásku chtěl někdo dávat všechno jmění svého domu, sklidil by jen pohrdání.

Tak ať každý muž bez výjimky miluje svou ženu jako sebe sama a žena ať má před mužem úctu.

A proto se táži vás, Isabello Marie Swanová. Berete si zde přítomného Jamese Carpeta za svého právoplatného muže a bude jej milovat a ctít, dokud vás smrt nerozdělí?” Otočil se s otázkou na nevěstu, ta však ze sebe nedokázala dostat ani hlásku. A když už našla hlas, aby odpověděla, ozval se výkřik.

„Ne!” zakřičel někdo a všichni přítomní se otočili. Nevěsta si přikryla šokem ústa a snažila se udržet na místě, aby se okamžitě nerozběhla za svou láskou.

„Co ty tady děláš?!” zakřičel na něj nevěstin otec. Ještě teď si živě pamatoval, jak byla jeho dcera zdrcená z jejich rozchodu. A teď si ten floutek přišel na její svatbu.

„Nemůžeš si ho vzít, Bello!” zakřičel opět zoufale. Jeho rodina jej sledovala s napjatými výrazy a doufala, že se do jejich rodiny opět vrátí štěstí a to v podobě Isabelly.

Kněz se podíval po všech přítomných, až zachytil pohled ženichovy "sestry". Ta na něj kývla, aby pokračoval.

„Táži se vás znovu, Isabello Marie Swanová. Berete si zde přítomného Jamese Carpeta?”

Nevěsta se dívala do země. Nedokázala se podívat do očí svému snoubenci. Milovala jej, ale ne dost. Brala si jej kvůli vděčnosti, ale za žádnou cenu by to nikdy neřekla, protože věděla, že by mu to moc ublížilo.

„Ano,” řekla rychle, aby si to nerozmyslela. A v tu chvíli mladík za nimi klesl na kolena a začal vzlykat. Právě se mu zhroutil svět. Jeho láska právě řekla ano někomu jinému a bude s ním celou věčnost.

„Táži se vás, Jamesi Carpete. Berete si zde přítomnou Isabellu Marii Swanovou za svou právoplatnou manželku a budete ji milovat a ctít, dokud vás smrt nerozdělí?”

Ženich svou milou, která měla hlavu sklopenou k zemi, zvláštním pohledem. Odehrával se v něm boj. Moc dobře věděl, že miluje toho, který ji opustil. Ale i jemu říkal, že ho miluje. A ona neuměla lhát. Tak moc si přál, aby její srdce bilo pro něj, ale věděl, že i když jí pomohl, ona nikdy nebude žít pro něj. A i přes to, že ji hluboce miloval, nebo právě proto, byl schopen udělat cokoliv.

Byl by schopen pro ni obětovat i svůj vlastní život a to jen pro to, aby byla šťastná.

„Ne,” řekl pevně a nahlas. Nevěsta k němu s údivem vzhlédla.

„Miluji Tě, Bello. A vím, proč to děláš. Ale já nechci, aby sis mě vzala z vděčnosti. Chci, aby sis mě vzala z lásky. Vím, jak moc mě miluješ, ale taky moc dobře vím, jak moc miluješ Edwarda. Vím, že ty bys bez něj nedokázala žít a já nechci, abys byla nešťastná. Nic ti nevyčítám vlastně... měl jsem to tušit. Věděl jsem, že vaše láska je silná, ale doufal jsem, že moje bude silnější. A bohužel nebyla. Miluji Tě, Bello. A chci, abys byla šťastná a to i kdybys měla být s někým jiným, něž semnou.” Ženich se podíval na mladíka, stojící ho za ním a pousmál se.

„Tobě patří její srdce, tak se o ni starej. A varuji Tě, Edwarde. Jestli její srdce rozbiješ, vyrvu ti tvé z těla.” Mladík vážně přikývl, ale věděl, že kdyby jí ublížil, nejspíš by se sám zabil.

Ženich se otočil na svou dlouholetou přítelkyni.

„Pojď, Victorie. Ještě jsme nebyli na spoustě míst a je třeba je prozkoumat.” Objal ji kolem ramen a odcházel z pláže. Většina svatebčanů se ještě za nimi dívala, ale někteří sledovali mladíka a dívku, kteří stáli naproti sobě a dívali se na sebe.

„Tak co bude s tím vdáváním?!” vykřikl pobaveně mladíkův bratr.

Mladík se jen usmál a promluvil na kněze.

„Nebude vám vadit, když pozměníte ženichovo jméno z Jamese Carpeta na Edwarda Cullena?” zeptal se a přitom se šťastně usmál na dívku stojící po jeho boku. Kněz zmateně kývl.

„Dobrá... Táži se vás, Isabello Marie Swanová. Berete si zde přítomného Edwarda Cullena za svého právoplatného manžela a budete jej milovat a ctít, dokud vás smrt nerozdělí?” Nevěsta se šťastně usmála.

„Ano,” řekla plačtivě, protože jí ze samé radosti začaly téct slzy.

„A teď se táži vás, Edwarde Cullene. Berete si zde přítomnou Isabellu Marii Swanovou za svou právoplatnou manželku a budete ji milovat a ctít, dokud vás smrt nerozdělí?”

„Ano,” skoro vykřikl mladík.

„Prohlašuji vás tedy za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu,” dokončil úlevně kněz.

Mladík se s obrovskou dychtivostí sklonil a přitiskl své rty na ty dívčiny. Byl to jejich polibek po dlouhé době a byl o tolik jiný. Byl to jejich první manželský polibek a tak si ho náležitě vychutnávali. Nevšímali si pobaveného odkašlávání od většiny přítomných. Bylo to jako kdyby byli ve svém vlastním světě. A teprve až se od sebe odtrhli, začali pomalu vnímat okolí.

„Gratuluji!” vrhla se k nim celé rodina a všichni jim přáli. Jen nevěstin otec stál kousek od nich. Sledoval svou dceru, jak je vedle něj šťastná a nikdy si toho nevšiml. Nevšiml si toho rozdílu, když stála vedle svého manžela a vedle svého bývalého snoubence.

Nakonec se odhodlal a přišel za svou dcerou a svým zetěm a popřál jim všechno nejlepší do jejich společného života.

„Je čas na první tanec novomanželů,” hnala je na taneční parket jeho otravná sestra.

Mladík chytil svou lásku pevně, tak aby nespadla.

„Miluji Tě,” vydechl ji do vlasů.

„Miluji Tě,” odpověděla mu stejně dívka.

„Hrozně jsi mi chyběla,” zašeptal znovu a vtiskl ji polibek do vlasů. Dívka k němu vzhlédla.

„Slib mi, že už mě nikdy neopustíš. Že budeš se mnou,” prosila.

„Navěky,” slíbil a sklonil se, aby ji políbil.

 

 

The End

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zamilovaný lovec - 2. pokračování:

 1
2. Vaneskacullen
10.03.2021 [14:39]

Páčili sa mi obidva príbehy ale tento viac a to nie ze by si napísala predchádzajúci zle to nie ale viac sa mi páči keď je Bella s Eswardom a nie s niekym iným ale aj tak je to krásne obidve Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Kačka
24.09.2011 [18:50]

Sice je to mooooc krásný!!!!!!
Ale tohle si James nezasloužil Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!