Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ywel a Kenar

Přinesl jsi svačinku


Ywel a KenarAj upíri majú svoje príbehy. Čo sa stane, ak má Carlisle na starosti malú Nessie a zakázali mu na nej robiť všelijaké pokusy či pozorovania? Čo takto rozprávka na dobrú noc?

„Starký, povieš mi rozprávku?“ Prišla ospalá Nessie za Carlislom.

„Pravdaže, srdiečko. Len si ľahni a môžeme začať,“ povedal jej Carlisle a odložil knihu, ktorú práve čítal.

„Dávno predtým, než svet vôbec veril na upírov, vlkolakov či iné záhadné bytosti, žili na zemi Wincbeni.

Wincbeni boli predkovia nielen ľudí, ale aj upírov a vlkolakov. Verili v akýsi život po živote, dnes by sa to dalo nazvať reinkarnácia. Ich život mal určité pravidlá, ktoré boli pre nich tie najposvätnejšie. Ak ich niekto porušil, čakala ho mučivá smrť. Bolo to isté poučenie, ak by sa niekto rozhodol neuposlúchnuť staršinov.

Staršinovia boli niečo ako králi pre ostatných. Boli vzdelaní, a preto si ich nedovolil nik neposlúchnuť či inak ponížiť.

Nebudem rozprávať o celom bytí tejto vyspelej rasy. Poviem vám len o tom, ako toto spoločenstvo pominulo zo zemského povrchu...

 

Žena menom Mikay priviedla na svet dve dcéry v jeden deň.

Prvé dievča pomenovali Ywel. Keď vyrástla, stala sa bojovníčkou tak, ako kážu posvätné pravidlá. Ywel mama bledú pleť a nádherné čierne vlasy, oči červené, ako tie najkrvavejšie rubíny a krásne plné pery. Na čele mala vyobrazený znak bojovníka wincbeniov. Jej každodenným odevom sa stalo brnenie bojovníka, ktoré nosila s hrdosťou.

Druhé dievča pomenovali Kenar. Boli si so sestrou podobné. Kenar mala taktiež bledú pleť, no tá jej mala skôr odtieň bieleho zlata, ako čistého striebra, akú mala jej sestra. Vlasy mala farby pšenice a jej oči boli rovnako krvavočervené ako mala Ywel. Pery mala plné, ružové a okolo nosa jej poskakovali drobné pehy. Jej úlohou v tomto svete bolo priviesť na svet dve deti tak, ako každý druhorodený potomok.

Druhorodení nemali povolené vyberať si životného partnera, akého chceli. Vyberali im ich staršinovia...

 

Ywel a Kenar si boli tak podobné, ako boli rozdielne. Boli ako deň a noc, láska a nenávisť, život a smrť, jedno bez druhého nemôže existovať.

 

Jedného dňa napadli kolóniu Wincbeinov Kuosi. Boli to monštrá, čo prebývali vo vode. Mali šedú pleť a špicaté uši. Kedysi bývali krásni, no ich sebapoškodzovanie spôsobilo, že sa stali vyvrheľmi a netvormi, ktorí boli odsúdení na istú smrť. Ywel bola na bojisku spolu so svojimi spolubojovníkmi a chránila druhorodených, ale najmä svoju milovanú sestru.

Kuosi mali slizkú a pevnú kožu, takže boli naozaj silným súperom. Aj keď sa veľmi ťažko pohybovali po súši, boli dostatočne rýchli a silní. Bodali všade okolo svojimi malými dýkami, na ktorých mali jed. Ich škriekavý rev bol taký neznesitelný, že bojovníci si museli ruky pridržiavať na ušiach, aby neohluchli.

Medzitým, ako sa bojovalo, druhorodení boli ukrytí v jaskyniach, ktoré boli ukryté hlboko v lese. Keďže druhorodení zachovávali rod, mali zakázané, akokoľvek sa zapojiť do boja, aj keď bol ich ľud viditeľne oslabený. No Kenar milovala tak svoju sestru, že tento príkaz porušila a bola ochotná pomôcť, aj keď o boji nič nevedela. Utiekla z jaskyne a cez tmavý les sa čo najrýchlejšie snažila dostať ku svojej sestre. Kenar namala žiadne brnenie ani zbrane, vedela len to, že láska, ktorú cíti k Ywel je silnejšia ako nepriateľ.

Kenar sa úspešne podarilo dostať cez nepriateľov až k Ywel. Tá ju sprvu ani nespozorovala. Všimla si ju až, keď na ňu zaútočil Kuos a Kenar celá vystrašená vykríkla. Ywel sa hneď vydala sestre na pomoc, a potom ju s láskou a strachom zároveň objala. Ywel posielala Kenar preč, no ona ju nechcela opustiť. Aj tak jediné, čo jej už ostávalo bolo zomrieť na bojisku, alebo mučivou smrťou pred tvárami všetkých Wincbeinov, ako nejaký vyvrheľ. Tak teda sestry bojovali bok po boku v poslednom boji Wincbeinov proti Kuosom.


Kým sestry zomreli, rozrezali si dlane a prisahali, že keď prídu znova na tento svet, budú ešte mocnejší druh ako doteraz a navždy sa pomstia potomkom Kuosom.“

„A to má byť koniec?“ zarazila sa Nessie.

„Prečo, bolo to zlé?“ spytoval sa Carlisle trochu dotknuto.

„No, ani nie. Ale, kto sú v tejto dobe Ywel a Kenar? A o akej silnejšej rase vraveli?“

„Ľudia sa postupom času vyvíjali, a tak isto aj upíri, vlkolaci... No a kto sú dnes Ywel a Kenar? To, žiaľ, neviem. Ale mám také tušenie, že v tomto živote sú to upíri,“ rozprával zamyslene.

„A poznáme ich?“ spytovala sa znova Nessie.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ywel a Kenar:

 1
19.11.2015 [21:51]

Pěkné Emoticon Emoticon

08.01.2012 [20:32]

superduper12velice pekne zislo by sa tomu pokracovanie

7. nelluška6666
05.08.2011 [20:23]

Je to supeeerrr...Len by to chcelo pokračovanie! :) :) :) Emoticon

25.07.2011 [7:10]

AalexPáni, to si zrovna říká o pokračování. Když Ywel a Kenar jsou upírky, kdo jsou potom kuosové - tedy jejich nepřátelé v současném životě? Vlkodlaci? Originální povídka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Andilleq
24.07.2011 [15:02]

Pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [17:12]

Danca11 Souhlasím, chtělo by to pokračování. Emoticon Emoticon
Jinak to byla hezká pohádka, to by se mi líbilo vždycky na dobrou noc. A hlavně, kdyby to vyprávěl Carlisle. Emoticon Emoticon
Krásný příběh Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [16:38]

ada1987pokracko!

22.07.2011 [15:25]

janulkanádherný príbeh, len sa mi to zdalo trocha neukončené

1. Cora
22.07.2011 [15:24]

CoraMoc hezké a zajímavé. Napsala jsi to moc hezky, ale byl to nějaký otevřený konec, tak nevím, jestli bude i nějaké pokračování, nebo jsi to jenom tak špatně ustřihla Emoticon
Jinak opravdu moc hezké! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!