Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Who I Am?

 No není to nádherný pár?


Who I Am?Povídka psaná z pohledu Setha Clearwatera. Jak se asi cítí nejmladší a nejpřehlíženější člen smečky? Co když v něj věří jen Jacob? Jak Sethovi pomůže, a jak Seth zvládne svůj zdánlivě nudný úkol?

„Leah. Leah! Vnímáš, co ti tu říkám?“ zeptal jsem se své sestry.

„Co? Ehm, promiň, neposlouchala jsem tě, říkal si něco důležitého?“

Grr. To je celá ségra. Buď má nos v knížce, nebo sluchátka v uších. Od doby, co se začala proměňovat, přehlíží mě ještě víc než normálně. Připadá si důležitá, myslí si, že mi může poroučet. Ale vždyť já se přese proměňuju taky!

 

„Ne, nic důležitého, co by stálo za tvou ctěnou pozornost, jen že za půl hodiny je sraz se smečkou. Ale ty máš důležitější práci, jak vidím. Já padám,“ řekl jsem a zvedl se z křesla.

„Co? Za půl hodiny? Tos to nemohl říct dřív?“ Leah málem vyletěla z kůže.

„Leah, snažím se ti to říct dobrých patnáct minut!“ křikl jsem na ni.

„Vážně? Nevšimla jsem si.“

Vzdychl jsem a vyběhl ze dveří. Během pěti minut jsem byl před domem Sama a Emily. Smečka už byla v domě. Tísnili jsme se v kuchyni a každý z nás se snažil ukořistit první muffin.

Konečně dorazila i Leah, stála opřená o rám dveří a vrhala vražedné pohledy po Emily, která se čile proháněla po kuchyni.

„Fajn, takže jsme tu všichni,“ začal Sam „a musíme probrat něco extra důležitého. V Seattlu se formuje armáda, a je tvořena výhradně upíry.“ Smečkou to zašumělo.

„Armáda upírů?“ zeptal se Paul. „To by pro nás neměl být problém. Kolik jich je? Sto? To klidně zvládneme.“

„Jsou čerstvě proměnění, silnější než normální upíři. Podle našich informací je jich zhruba dvacet.“

„Dvacet? To nic není.“ Jared mluvil s plnou pusou, ale i tak mu bylo rozumět.

„Co chtějí?“ zeptal se Embry.

„Podle všeho jdou po Belle.“ Jacob vešel do místnosti a teď stál vedle Leah. Ta se odtáhla a nakrčila nos.

„Jdou po Belle? Tak to ale není náš problém. Ať se o ni postarají ty pijavice!“ Moje drahá sestra byla v ráži.

„Taky. Padla dohoda o dočasném zrušení hranic, a navíc jsme jim slíbili naši pomoc v boji.“ Sam to oznámil s očima upřenýma na zem.

„Co?“ Celá smečka vykřikla svorně to jediné slovo.

„To nemyslíš vážně Same! S tím nechci nic mít!“ křikla na něj Leah a založila si ruce na prsou.

„To mě nezajímá, Leah! Já jsem tady alfa a ty mě budeš poslouchat, jasné? Za dvě hodiny máme sraz s Cullenovými. Jeden z nich má s takovými upíry zkušenosti, naučí nás, jak je porazit. Takže Paule, Embry, Jarede, Quile, Leah, sejdeme se za hodinu tady. Jasné?“

„Ehm, Same, já jsem tady taky. Co budu dělat já?“ zeptal jsem se a Sam se zarazil.

„Sethe, zůstaň na hlídce.“

„Proč? Proč nemůžu jít taky? Nejsem malé dítě, Same. Chci taky jít!“ rozhořčil jsem se.

„Klidni, Sethíčku. Na to jsi moc prťavej a blbej!“

„Dost, Leah!“ Sam musel zvýšit hlas, aby zabránil sourozenecké hádce.

„Sethe, ale v něčem má Leah pravdu. Proměnil ses jako poslední z nás. Jsi nejmladší a nejmíň zkušený, nechci aby se ti něco stalo. Leah to zvládne, ale u tebe nechci nic riskovat. Tvoje máma by mi nepoděkovala.“

„Sam má pravdu. Poslechni, Sethe,“ domlouvala mi Emily.

Nic jsem neřekl a rozčileně vypadl z místnosti.

„Hej!“ za mnou běžel Jacob „Sethe, počkej, zastav!“ Jake mě dohonil a chytil mě za rameno.

„Nech mě být!“ křikl jsem na něj.

„Sethe, mám plán. Chceš bojovat? Jestli jo, musíš vědět, jak na to.“

„Ale Sam mě tam nevezme.“

„Za chvíli tam jdeme. Proměň se, a já ti budu podávat informace. Jasné?“

„Ale alfa je tu Sam. Bude vědět, že poslouchám,“ namítl jsem.

„Vždyť budeš na hlídce, ne? To bys tu chtěl běhat jen tak?“ Jake na mě spiklenecky mrkl a odběhl.

Počkal jsem půl hodiny a proměnil se. Běhal jsem okolo La Push a čekal, až začnou.

Upíří bojový styl byl úžasný. Byli rychlí a silní. Hodinu, možná i dvě jsem je fascinovaně pozoroval. Když skončili, proměnil jsem se zpátky. Čekal jsem na kraji lesa na Jakea.

„Tak co, Sethe, poučil ses?“ zeptal se a poplácal mě po zádech.

„Jo, jasně. Díky, Jakeu.“

„Ještě něco. Máme plán. Navedeme je na místo, kde chceme bojovat. Bella s Cullenem budou v horách, pro jistotu. Budou ale potřebovat spojení s bitvou. Ujmeš se toho?“

„Já myslel, že bych přece jen mohl…“

„Uvidíme, brácho. Musím jít. Čau,“ řekl a odběhl.

Nad vodou mě držela představa, že bych se přeci jen mohl zúčastnit bitvy. Doma jsem byl během pěti minut. Leah doma posilovala s činkami, ale já měl energii akorát na cestu do postele.

 

Ráno mě vzbudila Leah. Ihned jsem běžel za Jacobem, a spolu jsme došli na místo určení, kde už čekala Bella Swanová a další dva kluci. Jeden byl Edward a ten druhý nejspíš jeho bratr.

„Ahoj Bells,“ řekl Jacob a objal ji.

„Čau, Bello,“ řekl jsem jí a mávl na ní.

„To je Seth Clearwater,“ řekl klukům a ukázal na mě.

„Já jsem Edward Cullen a tohle je můj bratr Jasper. Bellu už znáš.“

Jake jim vyložil mou roli v plánu a oni souhlasili. Edward si zřejmě z mé přítomnosti nic nedělal, ale Jasper byl ostražitý.

V tom se objevila malá tmavovláska a něco Jasperovi zašeptala do ucha. Edward i Jasper se zamračili. Dívka se na mě tázavě podívala.

„Alice, tohle je Seth Clearwater. Sethe, tohle je moje sestra Alice Cullenová,“ představil nás Edward. Alice se obrátila k Jacobovi.

„Změna plánu. Budou tady za hodinu. Musíte jít. Počítám, že se vrátíš na bitvu, pse.“

„To bych si nenechal ujít, pijavice,“ odsekl jí a mně neunikl ironický tón v jeho hlase. Zavrtěl jsem nad tím hlavou.

Jacob musel vzít Bellu do náruče, aby zamaskoval její pach. Edward z toho nebyl nadšený, dokonce na Jakea výhružně zavrčel. Políbil Bellu a pak ji Jacob odnesl pryč. Přes rameno na mě křikl:

„Pojď, Sethe!“

Chtěl jsem se za ním rozběhnout, ale usoudil jsem, že jako vlk budu rychlejší. Před zraky upírů jsem se proměnil a rozběhl jsem se za nimi.

 

Čas v horách nebyl tak krutý, jak jsem čekal. Za nějakou chvíli dorazil i Edward. Jacob zmizel před několika minutami, aby stihl boj. Zůstal jsem já, Edward a Bella. Povídal jsem si s Edwardem, četl mi myšlenky a odpovídal. Nebyl vůbec takový, jak mi upíry vylíčila smečka.

V tom se mi v hlavě začaly rojit vyplašené a zmatené obrazy. Bitva začala. Výjevy mi připadaly děsivé a neuvěřitelné. Sledoval jsem Samovy myšlenky a uviděl jsem, jak na zem padlo další tělo bez hlavy.

V tom se za námi ozvalo lehké zapraskání větviček. S vrčením jsem se otočil. Spatřil jsem vysokého muže a po jeho boku rudovlasou ženu. Victorie.

Muž se vrhl na Bellu, ale já byl rychlejší. Skočil jsem na něj a zakousl se mu do ruky. Z jeho hrdla se ozvalo nelidské zaječení. Mezitím se zrzka vrhla na Edwarda. Síly byly vyrovnané. Toho jsem si ale moc nevšímal, měl jsem plné ruce práce. Kousl jsem ještě hloub a trhl. Jeho ruka mi zůstala v puse. Znechuceně jsem jí vyplivl, zatímco muž se svíjel v bolestech. Nedbal jsem jeho nářků a zakousl se mu do nohy.

„Victorie! Victorie, prosím!“ křičel na svou družku.

Nějak se mu však podařilo se mi vykroutit a vrhl se na mě. Bezbranně jsem kolem sebe chňapal zuby.

„Sethe!“ zakřičela mi v hlavě Leah „Proboha, Sethe! Vydrž, už jdu!“

„Leah, je to moc nebezpečné. Zvládnu to.“

„No tak, Sethie, nehraj si na hrdinu!“ Její hlas zněl, jako by plakala.

„Zvládnu to, Lee. Kdyby něco, řekni mámě, že ji mám rád.“

Stále jsem se snažil dostat se ze sevření toho muže. Rudovlásce došla trpělivost.

„Zabij toho psa, Riley!“ zaječela a obratně se vyhnula Edwardově výpadu.

V tom se ozvalo zaječení. To křičela Bella. Victorie držela Edwarda za krk a chystala se trhnout. A pak jsem ucítil krev. Stejně jako Riley a Victorie. Všichni se otočili tím směrem. Směrem k Belle Swanové. Po ruce jí stékal tenký pramínek krve. Využil jsem Rileyho rozptýlení a vymanil se z jeho sevření. Vrhl jsem se mu po krku. Za chvíli už na zemi ležela jeho hala a tělo. Odděleně. Díval jsem se na to a nemohl tomu uvěřit.

Victorie taky ne. A pak skončila jako on.

Edward zapálil těla a šli jsme dolů na bitevní pole. Všude hořely hranice. Celá smečka se ke mně vrhla a zahrnovali mě pochvalami. I Sam musel uznat, že jsem to zvládnul.

Najednou jsem ucítil dalšího upíra. Leah si ho všimla taky a vrhla se na něj.

„Leah, ne!“ zakřičel Edward a rozběhl se za ní. Upír chytil Leah a ona jen bezmocně kousala kolem sebe. Jacob se na upíra vrhl a shodil ho se sestry. Upír ho chytil pažemi a stiskl. Jake padl k zemi.

Zjistilo se, že má hodně zlámaných kostí. Carlisle ho ošetřil, a teď jsme všichni čekali na výsledek.

„Kdyby se do toho nemotal, dostala bych ho!“ řekla Leah.

„Přestaň, Leah!“ odpověděl jí Paul.

 

Seděl jsem před domem a přemýšlel o dnešním dni. Měl jsem se jen flákat v horách, místo toho jsem zabil svého prvního upíra! Taky jsem málem přišel o sestru a o přítele.

Ale alespoň vím, kdo jsem. Už nejsem malé štěně ve smečce vlků. Jsem jeden z nich. Jsem tady, abych chránil La Push od upírů.

Jsem Seth Clearwater, právoplatný člen smečky. Konečně.

 

___________________________________________________________________________________________________________

 

Povídka není přesně podle Eclipse, vynechaná je scéna ve stanu, žádný stan ani není, je to kvůli spádu příběhu. Přiznávám, že některé informace nejsou podle Eclipse, je tam namíchaný i film.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Who I Am?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!