Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Výměna manželek 1. část

Alice Cullen


Výměna manželek 1. částČau, tak toto je moje první parodie. :D 1. část není tak zábavná, ale druhá už snad bude. :D Doufám, že se bude líbit. O co tu jde chápete už z názvu. Moc prosím o komentáře, vždycky potěší. TerryBells...

               

                                                                Výměna manželek:

                                                                -Pohled Emmetta-

Seděl jsem na sedačce, a ovladačem jsem přepínal kanály. Můj oblíbený baseball už skončil, a tak jsem neměl co dělat.

Najednou jsem našel pořad, který by moji osobu možná dokázal zabavit.

-Výměna manželek-

Sledoval jsem ten díl s takovým zaujetím, jako můj sport.

Na konci tohoto dílu bylo, že hledají další manželské páry. Najednou mi v hlavě blesklo! Ano mě!

Co se tak přihlásit?

V domě jsme byli tři: Rose, Esmé a já.

Myslím, že by to Esmé bez Rose těch deset dní přežila.

Teď jen nějak zpracovat Rose!

„Rose!“ křikl jsem.

Ve vteřině byla dole.

„Co se děje?“ zeptala se.

„Nepřihlásíme se do Výměny manželek?“ Bylo ticho.

„Jasně a dopadne to tak, jako, když jsi nás přihlásil do Amazing race, že? Na to rychle zapomeň!“ řekla.

„Rose, prosím, prosím!!! Rose, prosím, prosím!!!“ žadonil jsem.

„Emmette, přečetl sis vůbec pravidla? Já totiž nevím, jestli se tam můžou přihlásit upíři,“ řekla.

Rose pohodila rukama, a následně si prohrábla vlasy.

„Jenom to zkusíme! Prosím! Zlato,“ přemlouval jsem ji.

„Tak dobře, ale jestli něco provedeš, tak tě zabiju!“ vyhrožovala.

                                                                       -Pohled Edwarda-

Seděl jsem na sedačce, s Bellou, když projela reklama na Výměnu manželek.

Alice, moje šikovná sestřička nás tam totiž přihlásila. Pořád si myslí, že o tom nevím. Nějak ty svoje myšlenky jednou neuchránila.

Teď, už o tom ví i Bella, a má stále větší a větší nutkání Alici zabít. Já bych ji v tom podpořil, ale pak by mi to privilegium ukradla.

Najednou se před námi objevila Alice, vypla televizi, a svolala rodinnou poradu.

V obýváku najednou byli všichni: já, Bella, Alice, Jasper a Carlisle.

„Bello a Edwarde, žijete pořád ve stejném životním stylu!“ řekla.

„A tak jsi nás přihlásila do Výměny manželek,“ prohodil jsem.

„Jak to sakra víš?“ zeptala se.

„Neumíš si moc dobře chránit myšlenky,“ řekl jsem prostě.

„Sakra, ale to nic. Takže v pondělí se vy dva rozdělíte,“ řekla, a pohodila rukama.

„Tak na to zapomeň,“ vyhrkla najednou Bella.

„Nikam nejedu, a navíc jdu do školy,“ řekla rázně.

„Tak tam půjde nová Bella. Nahlásila jsem, že jsi studentka na vysoké škole, počítají s tím,“ odsekla Alice.

„Ale já vážně nikam nejdu. Carlisle s tím taky nesouhlasí, že?“ zeptala se Bella.

„No, mě to nevadí. Bude to zajímavá zkušenost,“ vyvrátil její domněnku.

„Ona tě zpracovala!“ křikl jsem.

Alice se na nás jen zářivě usmála, a Jasper měl co dělat, aby nevybuchl smíchy.

                                                       -Pohled Rose-

Nastal čas odjezdu. Měla jsem divný pocit, a ten pocit byl smíšený s pocitem: Jsi mrtvý, Cullene!

Nasedla jsem do auta s hnusným logem.

To auto bylo hrozné, vůbec se nepodobalo tomu mému. Pořád jsem si v duchu opakovala: Zabiju tě, Emmette, zabiju!

No doufám, že mu přijede nějaká hnusná protivná manželka.

                                                        -Pohled Belly-

„Edwarde, já nikam nejedu! Nemůžu být tak dlouho bez tebe!,“ říkala jsem.

„Já taky nechci být od tebe, ale co mám dělat, když je Alice tak neodbytná?“ utěšoval mě.

„Fajn, tak to nějak přežiju, ale doufám, že tu přijede nějaká hnusná ženská, která nenávidí nákupy!“ mluvila jsem rychle.

 Najednou si mě přitáhl blíž, a začal mě líbat.

„Tak je čas odjezdu, rychle do auta!“ křikla na mě Alice.

Předtím, než jsem vešla do auta, si mě vzal stranou nějaký chlap, a ještě jednou mi zopakoval, co mám dělat, až tam přijedu. Už několikrát jsem mu chtěla říct, že já nejsem debil, a všechno pochopím už napoprvé. 

Nasedla jsem, a jela jsem dál svému osudu…

 

                       

 

                                                                     -Vypravěč-

Dnes se nám představí dvě rodiny, Cullenovi a Swanovi.

V rodině Cullunů žije Rosalie, naše první manželka, s manželem Emmettem a matkou Esmé. Rose i Emmett jsou zatím jenom studenti, kteří studují na vysoké škole.

V rodině Swanů žije Isabella, a její manžel Edward. Dále v této rodině žije Bellin otec, a sestra s přítelem.

                                                                                     …

 

Bella se naposledy loučí s manželem, a už vyráží. Na zatím neznámé místo.

Vůbec neví, kam pojede, ani jak dlouho pojede.

To samé se děje i na druhé straně. Je vidět, že Rosalie je velice nervózní.

Rosalie míří do malého zapadlého městečka Forks, a Bella míří do deštivého Londýna.

                                                                          …

Rosalie vystupuje a míří do jejího nového domova. Rozhlíží se kolem, a zjišťuje, že její dům je velice krásný.

To samé se děje i na druhé straně.

Bella právě otvírá dveře a dívá se dovnitř, zatím hledá svůj pokoj. Za to Rose už ten svůj našla, a vrhá se do manuálu.

                                                                         Manuál:

Vítej!

Ahoj, já jsem Isabella Swanová. Tento dům se mnou obývají: můj manžel Edward, můj táta Carlisle, a moje sestra Alice s přítelem Jasprem.

Jsme velice nenároční, ale celá naše rodina (kromě táty studuje). Takže si opraš svoje znalosti! V úterý nastupuješ na vysokou školu. Více ti prozradí Edward.

U nás se nevaří, takže máš volno. Úklid obstarávám se sestrou.

Tady máš pět tisíc korun na jídlo. Pokud by ti to nestačilo, řekni Edwardovi.

                                                                                                         Přežij! Bella Swanová

Rose se se svým manuálem seznámila, jak na něj reaguje?

„Tak to je paráda, myslím, že ji čeká překvapení v podobě stejného režimu.“ Směje se.

„Uvidíme, jak bude reagovat, až zjistí, že jde taky do školy,“ říká.

Tak teď se podíváme, jak je to na druhém břehu.

 

Ahoj!

Já jsem Rosalie Cullenová, mám manžela Emmetta a mámu Esmé, která s námi bydlí.

Abych řekla pravdu, tak spíš přežívá, je architektka, a tak je v práci vařená pečená.

Mám pro tebe překvapení, protože jsem ještě mladá, tak ty nastupuješ do školy!

Kdyby se ti nechtělo, tak tě Emmett přemluví. Je velice naléhavý.

Jelikož je máma pořád pryč, a ty ještě navštěvuješ školu, tak se u nás nevaří. Tady máš peníze na jídlo.

Tak hodně štěstí v naší rodině.

                                                                                                                                    Rose Cullenová

 

„Tak to je super. Nečekala jsem, že mají, tak stejný životní styl jako my. No uvidíme, jak těch deset dní přežiju.“ Směje se.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výměna manželek 1. část:

 1 2 3   Další »
24. Jinny
22.11.2012 [17:00]

Pekne, jedine co mi vadi je, ze je rodina Cullenu rozdelena a chybi Jacob s Renesmee.

Omlouvam se, ze pisi bez hacku a carek, ale na mem tabletu to je bez nich jaksi rychlejsi.

23. Lenda
10.10.2012 [18:00]

LendaTo vypadá zajímavě, jsem opravdu zvědavá na 2. díl! Emoticon Emoticon

05.09.2012 [16:13]

NatalinkaAliceWhitlockto je teda paráda Emoticon Emoticon Emoticon

21. gggg
29.08.2012 [19:29]

Emoticon Emoticon Emoticon dddd supéééééééééééééérrrrrrr

29.07.2012 [12:11]

sabiiiikje to super pokraču Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.07.2012 [16:57]

klarushaVelice zajímavY nápad. Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2012 [20:53]

TerryBellsmichykostra2001, ne neznají. Vše uvidíš v další části. Emoticon

09.07.2012 [20:24]

michykostra2001To bylo dokonalý! Zábavný, ale chtěla jsem se zeptat: Ty dvě rodiny se navzájem neznají, že? Carlisle s Esme nejsou manželé...?

09.07.2012 [20:03]

NiceCullenDalšííí díííl! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Yriss
09.07.2012 [18:56]

YrissÚžasný nápad . Zámena manželiek a Cullens family ( a to ešte aj rozdelená ) , to tu ešte nebolo . Nemôžem povedať že by som sa nejako veľmi smiala , ale bavila som sa úžasne . Jedna veta ma skutočne dostala - „Nikam nejedu, a navíc jdu do školy,“ - pri tom nejedu a jdu som sa smiala tak že to museli počuť aj susedia . Táto prvá kapča je skvelá . Teším sa na ďalšie . Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!