Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Vliv neposkvrněné lásky na lásku poskvrněnou aneb Projevy samičího partnerského kanibalismu v praxi

Bella


Vliv neposkvrněné lásky na lásku poskvrněnou aneb Projevy samičího partnerského kanibalismu v praxiTuto parodii s hvězdičkou jsme tvořily spolu s Elfíkem na „konkurz“ na Uprchlíka. Bylo nám řečeno, ať se ukážem, takže čekejte kombinaci vtipu a šílenosti. Výsledek naší mírně ztřeštěné povahy vidíte zde. Můžeme Vám jen říct, že čekáme na pokyny k dalším dílům Uprchlíka.

“Tanyo, už po miliontý prvý ti říkám, že s tebou nic mít nechci,” řekl už vážně po milionté prvé značně nakvašený Edward. Oslovená upírka si nenávistným pohledem změřila tu lidskou nicku, která jí ukradla životní lásku. Na tyto myšlenky samozřejmě reagoval Eda zběsilým vrčením, které vystrašilo jenom značně se klepající Bell. Se svým upířím pršákem v poloze vhodné pro snadné zachytávání zdejšího, téměř neustálého deště a hrdě vztyčenou špičatou bradou vykráčela Tanya z domu za neustálého kroucení svých velkých boků.

Potřebovala být sama, aby si to pořádně promyslela. Ne snad to, jak se smířit s prohrou. Musela přijít na to, jak získat svého vyvoleného do místnosti určené ke kopulaci a zároveň, jak nenápadně sprovodit ze světa jeho prozatímní družku. Trhání končetin od zbytku těla či pomalé napichování na kůl pomocí malých závažíček se jí však stále zdálo jako mírný trest. Ta dívka má jistě silný kořínek, když se stýká - i pohlavně - s upíry. Proč by si tedy nezasloužila něco tvrdšího?  “Jasně!”  Upírka nadšením z právě probíhající vnitřní diskuse k sobě samé vykřikla do tichého, klidného a zdánlivě opuštěného lesa tak nahlas, že to slyšeli i devadesátiletí obyvatelé Port Angeles.

***

Tmavým, věčně upršeným lesem byl slyšet jen pravidelný dusot tlap vlka velkého jako kráva. Ve skutečnosti to byl pořádnej bejk - místní La Pushský PLAYwithmeBOY. Držel zrovna hlídku a v klidu se proháněl po lese ve své druhé podobě, hlavu plnou holek. Vlastně jen jedné. Bylo tam mnoho, opravdu mnoho jejích klonů. Měli šlehačku a jahody… Zrovna v tom nejlepším se mu do snu dostal mladík se světlými vlasy. Jacob si uvědomil, že jediní dva lidé, o které kdy v životě stál, jsou už dávno zadaní. Bella chodí s tou zatracenou pijavicí a Mike už má tu naivní fiflenu Jessicu.

Cítil, jak ho síla poznání udeřila velikou silou přímo do čumáku. Po značné chvíli si však uvědomil, že to nebyla ani tak síla poznání, jakožto velmi silný nevábný odér žumpy. Po další minutě a půl si jeho mozek naprosto automaticky - k veliké radosti všech, kteří vymýšlí tuto zápletku - přiřadil odporný zápach k pro něj ještě odpornější bytosti.

Tanya jen okrajově vnímala, že přechází asi půl metru velkou červenou čáru a velkou ceduli “La Push, pozor vlci!”, připevněnou na každém stromě, dohromady tvořící cestičku vedoucí na západ k útesu a na východ k forkské obdobě silnice E55. Ze křoví na ni najednou vybafl - podle hlasu - kluk smrdící jako halda hnoje v parném létě.

“Co tu chceš, pijavice?” houkl po ní nakvašeně ten smradlavý hoch. Trochu ji to udivilo. Většina lidí totiž neví, že upíři vůbec existují, natož aby ho poznali. Rozhodla se svůj nosík opět dát do normální polohy, vhodné pouze k zachycení vln televizního kanálu HBO. Nejenže chtěla spatřit toho troufalce, ale hlavně už neměla v plicích místo na další dešťovou vodu.

Když se mu však podívala do tváře, vyprskla všechnu vodu, jejíž trajektorii by odhadlo i malé dítě, které neví, co znamená slovo trajektorie. Netušila, že by někdy našla takového svalnatého, sexy nabíječe tak brzy po odmítnutí tím ubožákem Edwardem.

Jacob zaraženě pozoroval upírku, a i když byl názoru, že sprchu by spíše potřebovala ona, nemohl z její krásy spustit zrak.

Upírka toho využila a se slovy: „Tebe, broučku!“ se na toho kocourka vrhla. Jacob, který z ní byl ještě stále tak trochu mimo, začal okamžitě spolupracovat s jejími rty v orální části předehry, kterou romantičtěji založení lidé nazývají polibek. Jeho ruce bloudili po jejím těle. Ujištěny, že má opravdu míry devadesát–šedesát–devadesát, zakotvily ladně na jejích sedacích partiích. Ani Tanya nezahálela a hladila jej po celém rozpáleném těle.

Jejich rozdílná tělesná teplota by to jiným komplikovala. Není zrovna příjemné hladit rozpálenou plotnu a když vám někdo strčí zmrzlé ruce na citlivou pokožku zad, také si nevýskáte radostí. Naším dvěma masochistům to ovšem nevadilo a dál pokračovali v důkladné prohlídce krčních mandlí.

Najednou se lesem rozezněl zvuk trhající se látky. Nenápadně procházejícího soba náhle zdobilo krásné nové tričko, následované podprsenkou, která se zakotvila v paroží.
Zmateně se podíval před sebe, ale to co uviděl jej naprosto šokovalo. Dva – do půli těla svlečení – tvorové se tu po sobě plazili v podivném propletenci končetin, kupodivu nespojeni kopulačními orgány, nýbrž ústním ústrojím. Vyjevené zvíře, pořád ještě “oblečené“, radši vzalo nohy na ramena, neboť tady šlo, dle jeho názoru, už opravdu do tuhého.

Jacob, který se nemohl dostat přes důmyslně navržené zapínání kalhotového opasku, zavrčel v polibku. Tanya to brala jako ryzí projev vášně a obě poloviny jeho kalhot se v mžiku válely asi tři kilometry hluboko v lese, každá část na jiné straně. Jake ucítil mrazení v zádech, když se dotkla jeho chlouby. Její ruce byly velmi zkušené a hbité – chvílemi možná až moc. Její jazyk nezaostával a zkoumal každý milimetr jeho těla od krku, přes hruď  a břicho s vyrýsovanými svaly, až k jeho choulostivému místečku, kde ochotně vystřídal ruce. Její práce byla tak precizní, že Jake zavyl i v lidské podobě a okamžitě ji strhl pod sebe. Bleskově ji zbavil upnutých riflí i spodního prádla a započal s oplácením polibků.

Její noha, pořád ještě obutá v kožené kozačce, se mu okamžitě obmotala kolem pasu, když jeho ústa zabloudila k jejím ňadrům. Prohýbala se v zádech, laskána jeho naléhavými, vášnivými polibky. Jeho ruka pomalu přejížděla po jejím těle. Přes bříško, dále na její hýždě, které laškovně zmáčkla, až ke stehnům.

Nebránila se, když jí jemně, přesto s jistou – jí pochopitelnou – naléhavostí roztáhl nohy. Jejich ústa se na chvíli spojila v krátkém, přesto velmi vášnivém polibku. A po vyčtení souhlasu z jejích očí do ní pronikl a spojil tak dvě těla v jedno. Upírka zaúpěla slastí, když se v ní začal pomalu pohybovat. Její nohy ještě těsněji obemkly jeho tělo. Jejich tempo se zvětšovalo a ona toužila mít ho v sobě víc a víc. Přehoupla se nad něj a pokračovala v pradávném tanci těl.

Oba se blížili vrcholu a její upíří podstata jí přímo přikazovala jej kousnout. Nahnula se k jeho krku a zuby zaťala do  jeho rozpálené snědé kůže. Až když vykřikl bolestí,  šokem si uvědomila, že ho začíná její jed zabíjet. Doufala, že když jed vysaje, může to přežít. Kousla ho proto znovu, sajíce jeho otrávenou krev. Chuť nekazil ani tak jed, jakožto vlkodlačí geny. Nemohla tu odpornou tekutinu ani polykat a proto to v okolí dvaceti metrů vypadalo jako po bitvě. Když byla jeho krev čistá, přestala pít a oddychla si. To už by radši zemřela, než ho znovu kousnout.

Pomalu otvíral oči a zmateně pozoroval svůj střed vesmíru. Chtěl se na ni zlobit, ale otisk mu v tom značně bránil. Vlastně nejen otisk, také její prvotřídní omluvný pohled následován polibkem. Pak už jí stačilo se jen mírně zavrtět a jeho myšlenky se vrátily zpět k jejímu nahému tělu.

Za pár týdnů, které Tanya probrečela s občasnými návaly nepochopitelného smíchu, se zjistilo, že je těhotná. Začala dokonce jíst – a po ránu i zvracet – lidské jídlo, které jí moc chutnalo. A Carlisle započal výzkum. Pár let po porodu přišel s hypotézou, že vlkodlačí spermie jako jediné dokáží proniknout do upířího vajíčka, které bylo zmraženo ve vhodné fázi cyklu. Silný vlkodlačí jedinec pak dokáže přimět tělo matky k vlastnímu vývoji a je schopen nastolit správné hormonální podmínky. Tato hypotéza nebyla nikdy potvrzena, ale ani vyvrácena...

Jason Black rostl sice trošku zrychleně, ale jinak to byl velmi pohledný, nadaný, napůl upíří a napůl vlkodlačí chlapec. Za pár dnů se bude dokonce ženit. Jeho vyvolená se jmenuje Renesmeé Carlie Cullen.





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vliv neposkvrněné lásky na lásku poskvrněnou aneb Projevy samičího partnerského kanibalismu v praxi:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!