Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Válka!

Good thing


Válka! Jasper neodolá Emmetovi a vsadí se s ním. Co je to za sázku a kdo vyhraje?

Dlouhá dřevěná loď s dračí hlavou na přídi, s červenobíle pruhovanou plachtou na stožáru a poháněná alespoň padesáti vesly. Na bocích posádku chránily dvě řady různě zbarvených, kulatých štítů s bronzovými puklicemi nebo hroty uprostřed. Byla štíhlá a rychlá a na vlnách se vznášela lehce jako pták. Její ostrá příď rozřezávala indigovou modř mořské hladiny, zdobíc ji krajkami bělavé pěny. Na špici lodi stál mladý upír. Středně dlouhá medová hříva se podřizovala větru. Jen tam tak stál a svým bystrým zrakem sledoval rychle se blížící loď. To je to, na co čekal.

 

Jasper:

 

„Konečně,“ zamumlal jsem a otočil se na svou posádku.

„Tak, panstvo. Je to tady. Všichni se rozejděte na svá místa. Boj začíná…“ Potěšeně jsem se usmál a zamířil ke kormidlu. Letmo jsem zkontroloval, zda jsou všichni na svém místě. Edward s Bellou stáli u nanošených dělových koulí připraveni k palbě. Má Alice měla pouze přihlížet a informovat o plánech protější strany. Tato bitva bude má… Musí! Já, Jasper Whitlock Hale, nesmím prohrát!

Opět jsem zaměřil svůj pohled na protější stranu. Právě jsem ho zahlédl… Třpytícího muže v pirátském oblečení, dokonce s dřevěnou nohou a černou páskou přes oči - Emmetta. Svůj pohled jsem nasměroval na zbytek části lodi a teď už nepochyboval o svém vítězství. To, co jsem uviděl, by se dalo popsat pouze jedním slovem – chaos. Děla nebyla pořádně upevněná, těžké dělové koule kutálející ze strany na stranu a s jeho posádkou to taky nevypadalo slibně. Rose ležela na lehátku v plavkách a vystavovala svou tvář nádherně hřejícímu slunku, už z dálky jsem slyšel, jak se Esmé snaží přemluvit Emmetta, aby to vše ukončil, a Carlisle zkoumal nový život na zábradlí lodi neboli plíseň.

Po tomto jsem byl rád za svou ženu a svého bratra s jeho ženou, kteří mě podpořili a chtěli mi dopřát vítězství, a to nejenom proto, že když Emmett prohraje, tak se nesmí jeden rok s nikým sázet.

„Hej! Vy tam!“ ozvalo se z lodi jménem Rommett.

„Co? Vzdáváš se?“ křiknul jsem zpátky.

Jeho pocity mě jednou zabijí! pomyslel jsem si. Zaměřil jsem se pouze na něj. Zmatenost, zděšení a touhu po vítězství – emoce, které jsem vycítil. K těmto - už tak vražedné kombinaci emocí - přidal beznaděj, strach a hlavně lásku i touhu. Sice to není fér, ale aspoň ho rozptýlím. „Pirát“ na vedlejší lodi nasměroval svůj pohled na blondýnku a zaťal ruce v pěst.

„Na místa!“ zaječel jsem vysokým hláskem a moje posádka, v čele se mnou, to nevydržela a začala se smát. Emm se rozzuřeně zamračil, něco zamumlal a stoupl si ke svojí posádce a skoro nahé Rose.

Bitva měla začít v přesné poledne, které má začít přesně za čtyřicet sekund. I já jsem se šel zarovnat k mojí posádce a povzbudivě jsem se na ni usmál. Nemají šanci!

Tři. Už to brzy začne…

Dva. Adrenalin mi stoupá v mých vyschlých žílách.

Jedna. Nesnesitelná touha po vítězství mi zatemňuje smysly.

„Teď!“ zakřičel jsem z plných plic a všichni se dali do práce.

Koukal jsem na týmovou práci Edwarda a Belly – manželé se nezapřou. Edward dával dělové koule do děl a Bella zapalovala knoty. Do toho všeho se jim tam pletla Alice, která aspoň trochu pročišťovala děla a dávala tam střelný prach. Já se pouze potěšeně koukal, jak si posádka mého bratra neví rady s děly a jeho loď se pomalu potápí ke dnu.

Esmé zkoumala dělové koule a Carlisle počítal správnou dráhu koule, aby nám poškodila loď co nejvíce. Jejich počet koulí byl stejný jako před bitvou a polovina lodi byla pod vodou.

„Emmette! Koukej něco dělat! Před chvílí jsem si nalakovala nehty… Jestli se jenom trochu namočí, tak spíš měsíc mimo ložnici!“ pištěla Rose.

„Můžete přestat,“ dal jsem pokyny. Už nebylo třeba dalšího útoku… Loď už se potápí a my nemáme ani nejmenší škodu. Potěšeně jsem se koukal, jak si Emmett vysazoval Rose za krk, aby se jí nenamočily nehty. Co on neudělá pro trochu sexu… pomyslel jsem si a nevěřícně kroutil hlavou.

„Udělal by všechno,“ odpověděl mi na otázku Edward se smíchem.

Mezitím, co jsem děkoval Edwardovi, Belle a mojí drahé Alice za pomoc, k nám na loď vyskočila čtyřka poražených. Všichni stáli vedle sebe v řadě - až na Rose - promočení až na kost. Emmett jako kapitán lodi se nám poklonil za vítězství.

„Gratuluji k vítězství,“ zašeptal, že jsem ho málem neslyšel. „Ale příště! Příště-“ Přerušil jsem ho.

„Žádné příště nebude,“ zašklebil jsem se.

„Ale…“

„Ale?“ skočila mu do řeči Bella.

„Ale no ták… Jsme přeci upíři… smilujte se nad…“

„Ani nápad,“ smál se mu Edward.

Emmett se skloněnou hlavou odešel do rohu lodi a rozhodl se trucovat, ale my začali oslavovat. Už žádné jeho hloupé a otravné sázky celý jeden rok! Užíval jsem si oslavu společně jako pocit z vítězství. Další vyhraná bitva, ale to se dalo čekat… Jasper Whitlock Hale nikdy nezklame!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Válka! :

 1 2 3   Další »
10.02.2012 [11:38]

AddyCullennádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.
Smazat | Upravit | 13.11.2011 [20:12]

Wow, to bylo úžasný! Emoticon Hodně jsem se bavila, protože představa zkoumajícího Carlislea, pištějící Rose, přemlouvající Esmé a zoufalého Emmetta je vtipná. Emoticon Emoticon Emoticon
Zvedlo mi to náladu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [10:27]

DarkFirefliesJej Emoticon To bylo skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Yriss
02.07.2011 [22:07]

YrissJežiš , ja z toho nemôžem . Emmet pirát , Carlisle skúma pleseň a dráhu strely , Esme skúma delové gule , Rosalie si lakuje nechty a opaľuje sa a proti tejto skupinke stojí JASPER . Najviac sa mi páčilo že bojovali na lodiach . Paráda . Je to skvelá poviedka . Ešte teraz sa smejem . Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. EliH
21.06.2011 [16:01]

Už od začátku se připitoměle usmívám a pořád mě to ještě nepřešlo. Emmett setřel! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. NoemiCullennt
19.06.2011 [21:35]

To je úžasný! Emoticon

18. Deedee
19.06.2011 [17:07]

DeedeeJee, to bylo klááásnýýý! Něco takovýho jsem ještě nečetla, to je nápad! Já chci další. Emmett má právo na odvetu:D:D:D Skvělý Emoticon Emoticon

17. Lea24
19.06.2011 [7:36]

Lea24Tak to bylo suprovy!opravdu jsem se bavila.jinak taky souhlasim s tvym nazorem o nedostatku komentaru u prectenych povidek.autorku opravdu potesi i jeden jediny smajlik ! Emoticon

16. Paes
18.06.2011 [19:19]

Paestak tohle bylo úžasné Emoticon Emoticon nemá se Emmett pořád sázet Emoticon Emoticon bylo to skvělé jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Kika57
16.06.2011 [19:48]

Kika57Už se mi to líbí! Emoticon Díky za nově přidané komentáře! I smajlík dokáže nakopnout k psaní a hlavně, když jsou všechny pochvalné... DÍKY!!

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!