Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » V zajatí túžby


V zajatí túžbyNemala som chuť písať ani jednu zo svojich poviedok a tak som napísala túto erotickú jednorázovku. Je o Belle a Edwardovi, ktorí sa stretnú na svadbe. Aj keď je Bella upozornená, že Edward je len sukničkár, pocity, ktoré v nej vyvoláva, ju nenechajú chladnou. A hoci Edward sľúbil, že s Bellou nebude nič mať, nedokáže jej odolať.
Upozorňujem, že táto poviedka je skutočne dosť erotická a preto ju čítajte na vlastné nebezpečie. A hlavne +18, hoci aj tak viem, že to nikto nedodrží :D Chcem ju venovať Beny za jej neoceniteľnú pomoc pri jej písaní a tiež za jej otvorenú kritiku. :)
Komentíky ma samozrejme potešia a povzbudia. PS: Keď to čítala moja kolegyňa, mala chuť zatiahnuť svojho frajera na záchod a tam... Takže za zdravotné ujmy na vašich priateľoch a manželoch nezodpovedám. ;)

V zajatí túžby

 

Edward

 

 

 

„Ahoj Edward,“ ozval sa z telefónu hlas môjho brata Emmetta, ktorého som už skoro rok nevidel.

 

Obaja sme sa rozhodli odísť na vysokú školu, avšak každý na iný kontinent. Zatiaľ, čo ja som zostal vo Vancouvri, Emmett sa rozhodol odísť do Európy, presnejšie do Londýna.

 

„Bože, snáď to nie je môj stratený brat, ktorý sa ani nevie ozvať?“ opýtal som sa káravo.

 

„Ale no, brácho, nečerti sa. Proste som len nemal čas ti zavolať.“

 

„Tak nemal čas, vravíš? Tak to by som mal byť vlastne poctený, že si si ho konečne našiel,“ povedal som sarkasticky.

 

„Dobre, dobre, prepáč, že som sa ti tak dlho neozval a neodpovedal ti na tvoje správy, ale vieš, stalo sa toho toľko...“

 

„Čo sa stalo?“ skočil som mu do reči.

 

„Vieš, ja som sa zamiloval,“ odvetil a ja som sa začal strašne smiať.

 

„Haha... zamiloval? To je ďalší z tých tvojich žartíkov? Lebo, ak si mi chcel zdvihnúť náladu, tak sa ti to práve skutočne podarilo.“

 

„Nie Edward, ja nežartujem. Zamiloval som sa a idem sa ženiť,“ prehovoril po chvíli úplne kľudným hlasom.

 

Smiech sa mi zasekol v hrdle. Čo? Ženiť? Emmett a ženiť sa? Nemožné. Veď donedávna naháňal každú sukňu v okolí.

 

„Emm, ty to fakt myslíš vážne.“ To ani nebola otázka, skôr konštatovanie.

 

„Áno Ed, idem sa ženiť. Stretol som tú najkrajšiu ženu, teda upírku,  pod slnkom. Je úplne dokonalá a ja s ňou chcem stráviť svoju existenciu,“ povedal a ja som v jeho hlase počul niečo, čo tam ešte nikdy nebolo a vtedy mi to došlo - môj brat sa skutočne zamiloval. Nechápal som ľudí, ktorí veria na lásku. Ja som veril a potom sa sklamal. Pochopil som, že láska je len výmysel. Neexistuje. Vymysleli si ju len ľudia, aby ospravedlnili svoju túžbu po tele niekoho druhého a tiež po sexe. Túžba a vášeň, to boli jediné pocity, ktoré som chápal. Rovnako, ako donedávna aj môj brat. No ako vidím, časy sa menia. Teda aspoň v jeho prípade.

 

„A ako sa volá tá šťastná?“ opýtal som sa po chvíli premýšľania.

 

„Rosalie,“ odvetil zasnene.

 

„Pekné meno. A kedy sa to vlastne ženíš?“

 

„No práve preto ti volám. Svadba bude o dva dni a ja som ťa chcel poprosiť, či by si mi nešiel za svedka?“

 

„To sa ani nemusíš pýtať. Samozrejme, že pôjdem. Môj brat sa predsa nežení každý deň. Volal si už aj s Carlislom a Esme?“

 

„Ďakujem. Áno, prídu tiež. Tiež tomu nemohli najprv uveriť, ale Esme sa zjavne potešila.“

 

„A kde sa to mám dostaviť?“

 

„Zarezervoval som ti izbu v hoteli Savoy a obrad bude v kaplnke hotela. Tiež som ti rezervoval aj letenku. Letí ti to o štyri hodiny.“

 

„Bol si si istý, že prídem. No, dobre. Budem tam.“

 

„Ja... ehm...“ snažil sa Emm niečo povedať.

 

„O čo ide?“

 

„Vieš, Rosalie má sestru a tá jej ide za družičku. Chcel som ťa poprosiť, aby si držal od nej ruky preč. Nič v zlom, ale nechcem, aby potom, keby si ju nechal, plakala Rose na ramene a mňa preklínala.“

 

„Ale brácho, čo si to o mne myslíš. Veď ja...“

 

„Ed, nič nehovor. Poznám ťa príliš dobre, aby som vedel, že nedáš pokoj žiadnej peknej žene...“

 

„Ale ja ich nikdy do ničoho nenútim. Samé to chcú,“ skočil som mu do reči.

 

„Ja viem, ale... proste mi sľúb, že túto necháš na pokoji. Ostatné sú mi ukradnuté, ale Rose by ma asi zabila, keby si ublížil jej sestre.“

 

„Jasné Emm, to nebude taký problém. Veď je to len jedna z mnohých. Takých tam bude. A ako sa vlastne volá tá, ktorej sa mám vyhýbať?“

 

„Isabella. Dobre Ed, musím končiť. Zajtra ťa čakám.“

 

„Ok, budem tam.“

 

„Tak sa zatiaľ maj,“ povedal a zložil.

 

Takže Isabella – od tej mám dať ruky preč. Tak dobre. Aj tak som si žiadnu ženu nikdy nevzal násilím. Každá to chcela a každej sa to páčilo. Oželieť jednu nebude problém.

 

 

 

Bella

 

 

 

„Rose, tie sú nádherné,“ zhíkla som.

 

Rose si práve obliekla svoje svadobné šaty, aby sme na nich mohli urobiť posledné úpravy. Bola v nich skutočne prekrásna. Rose bola už aj tak najkrajšia upírka, akú poznám, ale tieto šaty jej dodali ešte viac krásy.

 

„Myslíš?“ opýtala sa neisto a otáčala sa na všetky strany.

 

„Určite. Keď ťa Emmett uvidí, bude mať čo robiť, aby to predýchal,“ zasmiala som sa.

 

Rose sa rozosmiala so mnou, no po chvíli zvážnela.

 

„Čo sa deje Rose?“

 

„Vieš, že Emmett má brata?“

 

„Áno, spomínala si to. Myslím, že sa volá Edward,“ odvetila som, hoci som stále nechápala, o čo jej ide.

 

„Presne. No, proste som ťa chcela pred ním varovať.“

 

„Varovať?“

 

„Áno varovať. Podľa Emmetta je Edward poriadny sukničkár a nenechá žiadnu peknú ženu na pokoji. Tak som ťa chcela na neho upozorniť. Nechcem, aby ti ublížil.“

 

Zostala som na ňu prekvapene hľadieť. To si skutočne myslí, že sa o seba neviem postarať? Nejaký nadržaný upír mi je ukradnutý.

 

„Rose, ja sa viem o seba postarať...“

 

„Ja viem Bells, ale... odkedy sa stalo to s Thomasom...“

 

„Rose,“ skočila som jej do reči, ale ona ma nemienila nechať pokračovať.

 

„Sestrička, ja viem. Ale proste si myslím, že si teraz viac zraniteľnejšia ako obvykle a nechcem, aby to dopadlo špatne.“

 

„Dobre Rose, budem si to pamätať. Spokojná?“

 

Rose sa na mňa skúmavo zahľadela. Neviem, čo videla v mojej tvári, ale zdalo sa, že ju to presvedčilo, lebo prikývla. Kvokla som si a začala sa venovať lemu na jej šatách. Popri tom som spomínala na Thomasa. Bol mojou prvou veľkou láskou a ja som si myslela, že nás nič nerozdelí, avšak mýlila som sa. Pred rokom ho na love zabili dvaja upíri. Keď sme tam s Rose prišli, práve hádzali jeho telo do ohňa. Už sa mi nepodarilo ho zachrániť. Moje myšlienky plynulo prešli k Emmettovmu bratovi. Aký asi je, keď mu ženy tak padajú k nohám? Potriasla som hlavou. Veď je to vlastne jedno. Nejaký plejboj u mňa nemá šancu...

 

 

 

Edward

 

 

 

Cesta do Londýna bola dlhá a nudná. Vystúpil som na letisku a nechal sa odviezť do hotela. Na recepcii som povedal svoje meno a recepčná mi podala kľúče. Jej myšlienky ma priam desili. Síce som mal rád ženy a sex, ale táto žena mala snáď päťdesiat rokov a sto kíl. Avšak to jej nebránilo predstavovať si, ako si to so mnou rozdáva. Bŕŕŕ, striasol som sa. Znechutene som nastúpil do výťahu a vyviezol sa na druhé poschodie. Apartmán bol priestranný, s veľkou posteľou, ktorá sa možno bude ešte hodiť, pohodlnou vaňou a malou obývačkou. Emmett presne vie, čo mám rád. Rozhodol som sa, že sa prezlečiem a vydám sa ho hľadať. Otvoril som jeden z kufrov, ktoré mi doniesol hotelový poslíček a vybral si z neho čisté rifle a košeľu. Rýchlo som sa prezliekol a zamieril ku dverám.

 

Avšak skôr, než som ich stihol otvoriť, niekto zaklopal. Nadýchol som sa a hneď mi bolo jasné, kto je za dverami. Uchopil som kľučku a otvoril.

 

„Čau brácho, konečne si tu,“ povedal Emmett a vošiel do vnútra.

 

Zatvoril som dvere a otočil sa.

 

„Ahoj Emm.“

 

„Edward, ani nevieš aký som šťastný. Nikdy som sa ešte takto necítil. Uvidíš, keď ju spoznáš. Ona je úplne úchvatná,“ básnil Emm.

 

Aj jeho myšlienky sa točili len okolo jeho nastávajúcej, no ani nie tak okolo nej, ako okolo sexu s ňou.

 

„Emm, môžeš s tým prosím prestať?“

 

„Ou, prepáč, zabudol som. Už som si odvykol, že si musím dávať pozor na myšlienky,“ odvetil a začal v duchu prekladať francúzsku hymnu.

 

„Ďakujem. A kedy ma s ňou zoznámiš?“

 

„Večer. Rose naplánovala také malé posedenie na zoznámenie. Okrem nás tam bude ešte Carlisle s Esme...“

 

„Už prišli?“ skočil som mu do reči.

 

„Nie, prídu o pár hodín,“ odvetil a ja som prikývol.

 

„Takže teda Carlisle s Esme, Denalijskí, rodičia Rose – Cam a Rachelle, oni totiž žijú podobne ako naša rodina,“ vysvetľoval. „Potom Isabella, to je tá, od ktorej máš dať ruky preč, no a nakoniec ešte jedna rodina z Belfastu. Oni sú pre Rosaliinu rodinu niečo také, ako pre nás Denalijskí a tiež sú vegetariáni, ako my. To je všetko,“ povedal a ja som sa zamyslel.

 

Toľko upírov pokope a k tomu všetko vegetariáni. Carlisle bude mať radosť.

 

„O koľkej to je a kde?“

 

„O ôsmej v salóniku. Opýtaj sa na recepcii, ja už musím ísť. Máme s Rose ešte nejakú skúšku či čo,“ odvetil a už ho nebolo.

 

Rozhodol som sa, že si zatiaľ aspoň vybalím. Pustil som sa do toho normálnou ľudskou rýchlosťou, aj tak som nemal nič iné na práci. O hodinu som mal všetko vybalené a v tom ma napadlo, že pre Emmetta a Rose nemám žiadny svadobný dar. Úplne som na to v tom šoku zabudol. Mal som ešte tak tri hodiny čas do posedenia, čiže dosť času, aby som nejaký dar kúpil. Obliekol som si kabát a vyšiel von.

 

Dve hodiny som blúdil ulicami Londýna, ale žiadny vhodný dar som nenašiel. Už som sa chcel vrátiť do hotela s tým, že poprosím Esme o radu, keď ma zaujal jeden obrázok vo výklade. Podišiel som bližšie. Bol to výklad nejakej cestovnej kancelárie a to, čo ma zaujalo bol zrub uprostred lesa. Nachádzal sa v horách, ďaleko od všetkého. Toto bude pre nich ideálny darček – miesto, kde sa môžu venovať len jeden druhému. Vošiel som dnu a o pol hodinu som vychádzal spokojný so zmluvou v rukách.

 

Po návrate do hotelu som sa rýchlo prezliekol do obleku a zišiel dolu na recepciu. Už tam našťastie nestála tá stará recepčná, ale nejaký muž. Opýtal som sa ho na salónik a on mi v rýchlosti vysvetlil cestu. Otvoril som dvere salóniku, z ktorého sa ozývala hlasná vrava a vošiel dnu. Hneď sa na mňa vrhla Esme a vítala ma, ako by ma sto rokov nevidela. Nasledoval Carlisle a po ňom si ma vzal do parády Emmett. Predstavil ma najprv Rose a potom všetkým ostatným, ktorých som nepoznal. Myšlienky všetkých boli viac menej rovnaké, až na myšlienky dvoch žien. Kým všetci mysleli na zajtrajšiu svadbu, tak Tanya a Sally, čo bola jedna zo Rosaliiných sesterníc, mysleli na to, ako ma dostať do postele. S tou prvou som tam už niekoľkokrát bol, avšak potom si zmyslela, že by z nás mohlo byť niečo viac a to sa mi už nepáčilo. A tá druhá nebola na zahodenie, ale moje oči pritiahla iná žena.

 

Vzadu v kúte postávala najkrajšia žena, či skôr upírka, akú som kedy videl. Dlhé hnedé vlasy jej vo vlnách padali na odhalený chrbát. Tvár mala veľmi súmernú, malý noštek, plné pery a zlaté oči. Krvavočervené šaty, ktoré mala na sebe, zvýrazňovali jej dokonalú postavu. Rozparok jej siahal až do polovice stehna a mňa to prekvapivo vzrušilo. Snažil som sa v tom blázninci, ktorý sa momentálne odohrával v mojej hlave, nájsť myšlienky, ktoré patrili tejto žene. Avšak vôbec som ich nepočul. Že by na nič nemyslela? Nemožné. Sústredene som na ňu hľadel a snažil sa dostať do jej mysle. Deprimovalo ma, že práve ju nepočujem.

 

Odrazu, ako by vycítila, že sa na ňu pozerám, zdvihla hlavu a naše pohľady sa na chvíľu stretli. Očami si ma prezrela odhora až dolu a ja som mal pocit, že mi vidí až na dno mojej čiernej duše. Usmiala sa a ja som sa pristihol, ako kráčam smerom k nej. Fascinovala ma. Bolo mi jasné, kto je, keďže som sa už zoznámil so všetkými v tejto miestnosti. Dokonca sa mi v hlave objavil Emmettov varovný hlas, ale ja som to úplne ignoroval a ďalej kráčal smerom k nej. Celý čas sa na mňa pozerala a usmievala. Podišiel som až k nej.

 

„Dobrý deň, nikto nás ešte nepredstavil. Som...“

 

„Edward, Emmettov brat,“ skočila mi do reči a ja som ľutoval, že neviem, na čo v tej chvíli myslela.

 

„Áno. Vy budete zrejme Isabella, sestra Rose.“

 

„Stačí Bella, Isabella je príliš formálne.“

 

„Teší ma Bella,“ povedal som a napriahol k nej ruku.

 

„Aj mňa Edward,“ odvetila a uchopila moju ruku.

 

Vtedy mojim telom prebehlo zvláštne chvenie – túžba. Chcel som ju. Aj napriek Emmettovým upozorneniam som sa chcel s touto ženou milovať. Láskať jej dokonalé krivky, počuť ju vzdychať pod mojimi dotykmi, vidieť ju zvíjať sa pod mojím telom. Zas a znova.

 

„Takže ty si ten sukničkár, ktorý dostane každú, na ktorú si ukáže?“ opýtala sa s úsmevom na perách.

 

Chvíľu som na ňu len vyvalene hľadel. Nevedel som, čo na to povedať. Bolo mi jasné, že ju predo mnou varovali. Možno dokonca samotný Emmett. Vtedy sa mi v hlave ozval hlas Rose. Ahá, takže nie Emmett, ale Rose, ktorá to má samozrejme od Emmetta.

 

„Vidím, že ťa predo mnou varovali,“ zasmial som sa.

 

„Hej, sestra mala pocit, že by si mohol byť pre mňa nebezpečný. Lebo ja som len malé vyľakané dievčatko, ktoré sa bojí veľkých, zlých a nadržaných ujov,“ povedala a začala sa strašne smiať.

 

„Ja mám byť ten veľký, zlý a nadržaný ujo?“ smial som sa spolu s ňou.

 

„No, podľa našich súrodencov, asi áno. Tak ako to je? Si skutočne taký sukničkár, ako o tebe tvrdia?“

 

Nevedel som, či jej mám povedať pravdu. Chcel som ju. Nemal som ju chcieť, ale moje telo malo na to opačný názor. Rozhodol som sa zariskovať a povedať jej pravdu. Aspoň to bude počuť priamo odo mňa.

 

„Ťažko povedať, či sukničkár. Skôr by som povedal, že proste len využívam to, čo sa mi samé ponúka. Nikdy som žiadnu ženu do toho nenútil.“

 

Bella sa usmiala a mne sa zdalo, že ju potešilo, že som jej to povedal takto na rovinu. Vtedy som si spomenul, že stále nepočujem jej myšlienky.

 

„Môžem sa teraz opýtať niečo ja?“

 

Bella prikývla a ja som pokračoval:

 

„Ako je možné, že nepočujem tvoje myšlienky?“

 

Na chvíľu sa zamyslela.

 

„Takže ty čítaš myšlienky?“

 

„Áno, ale tebe z nejakého dôvodu nemôžem.“

 

„No to bude asi preto, že mám štít. Na mňa nepôsobia žiadne schopnosti iných upírov,“ povedala a ja som na ňu prekvapene hľadel. Bola ešte zaujímavejšia, ako sa mi predtým zdalo.

 

„Ako to, že ťa ešte nenašiel Aro?“ vyhŕkol som prvé, čo mi prišlo na jazyk.

 

Bella sa zasmiala, nahla sa ku mne a zašepkala mi do ucha:

 

„Kto povedal, že ma nenašiel?“

 

Mojím telom prebehla ďalšia vlna túžby. Cítil som jej prsia, pritisnuté na moju hruď, jej sladký, omamný dych. V slabinách mi pulzovalo a vo vzduchu bolo jasne cítiť silné erotické napätie.

 

„Č... čo?“ podarilo sa mi zo seba dostať.

 

„Asi tak pred dvesto rokmi ma sám premenil. Bola som pôvodne obed, ale vycítil môj talent. Potom som tam žila vyše sto a stala sa jedným z najvýznamnejších členov. No potom som spoznala jedného upíra, bol vegetarián a... ale to je jedno. Proste som povedala Arovi, že odchádzam. Nedržal ma, lebo dobre vedel, že som silnejšia ako celá jeho garda. Ten upír mal dvoch priateľov – Cama a Rachelle. Nasťahovali sme sa k nim a začali žiť ako rodina. Pred päťdesiatimi rokmi sa k nám pridala Rose, ktorú som našla na ulici umierať.“

 

„Kde je ten upír, s ktorým si odišla z Volterry?“ zaujímal som sa.

 

Bella sa prestala usmievať. V jej tvári som odrazu videl smútok a bolesť.

 

„Zomrel,“ povedala sotva počuteľne a mne bolo jasné, že som to poriadne pokašľal.

 

Rozhodol som sa ju nejako rozptýliť.

 

„Inak tvoja sestra práve rozmýšľa nad tým, že sem pribehne a vykastruje ma a Emmett plánuje moju vraždu.“

 

Konečne sa jej tvár vyjasnila a ona sa znovu usmiala.

 

„Oni si nedajú pokoj? Chovajú sa, ako keby sme boli malé deti, na ktoré treba dohliadať. Tvária sa, ako by sme tu robili bohvie čo,“ pokrútila hlavou. „Asi by sme sa mali presunúť k ostatným. Nebola by som rada, keby prídeš o svoj...“ pozrela sa do môjho rozkroku a dopovedala: „... nástroj.“

 

Už len z toho pohľadu som bol hotový. Zaťal som ruky v päsť a zhlboka dýchal. Musel som sa trochu ukľudniť, inak budú všetci vedieť, ako na mňa táto neuveriteľná žena pôsobí. Trochu som sa uvoľnil a povedal skoro pokojným hlasom:

 

„Asi áno, tiež by som nerád oň prišiel.“

 

Podarilo sa mi nahodiť smutný výraz a Bella sa rozosmiala. Otočila sa a vydala sa smerom ku Carlislovi. Povzdychol som si a vydal sa za ňou. Cestou som sledoval jej pohupujúci sa zadoček, odetý do červeného saténu. Na sucho som preglgol, lebo mi pri tom pohľade niečo došlo. Bože, veď ona nemá nohavičky!

 

Ako omámený som došiel ku Carlislovi, vedľa ktorého stála Esme. Bella ich zdvorilo pozdravila a na moje prekvapenie sa s Carlislom poznala. Dlho sa rozprávali a ja som len počúval, čo všetko vo Volterre zažila. Večer ubehol až príliš rýchlo a my sme sa museli odobrať do izieb. Museli sme zachovať zdanie, že sme obyčajní ľudia a tí musia spať.

 

Vôbec sa mi nechcelo, najradšej by som si až do rána užíval Bellinu spoločnosť. Najmä, keby tá spoločnosť bola v mojej posteli a vzdychala moje meno. Avšak Bella ma len pozdravila s tým, že sa stretneme zajtra na svadbe a odobrala sa preč so svojimi rodičmi. Rozhodol som sa, že tiež zapadnem do svojej izby. Rozlúčil som sa a odchádzal. Vtedy ku mne doľahli myšlienky Sally, ktorá si zmyslela, že by chcela stráviť noc v mojej posteli. Inokedy by som sa tomu nebránil, ale dnes som mal v hlave inú ženu a o náhradu som nemal záujem. Radšej som rýchlo zdrhol, skôr než si Sally mohla všimnúť, že tam už nie som.

 

Do svadby zostávalo ešte desať hodín. Rozhodol som sa, že ich strávim čítaním, aj keď moje telo túžilo po inom relaxe.

 

 

 

Bella

 

 

 

Bolo ráno a ja som sedela za zrkadlom. Dokončovala som posledné úpravy môjho mape-upu a moje myšlienky zablúdili k včerajšiemu večeru...

 

Všimla som si ho hneď, ako vošiel do salóniku. Ani nikto nemusel vysloviť jeho meno a ja som vedela, kto to je. Bol nádhernou ukážkou mužskej krásy a ja som pochopila, prečo sa na neho musia lepiť ženy ako na med. Doteraz som si myslela, že Thomas bol najkrajší muž, akého som kedy videla, ale musela som tento svoj názor zmeniť. Rozstrapatené hnedé vlasy s bronzovými odleskami, dokonale padnúci čierny oblek, ktorý dával vyniknúť jeho vypracovanej postave a zlaté oči, ktoré skúmavo prechádzali po jednotlivých tvárach.

 

Stála som obďaleč a pozorovala, ako pôsobí na ženy. Skoro všetky ním boli očarené, vrátane mňa. Postupne ho Emmett predstavil každému z našej rodiny. Ubehla asi pol hodina a ja som si všimla, že stojí sám a jeho pohľad sa sústreďuje na mňa. Neviem, či sa mi to len zdalo, ale mala som pocit, že ma tým pohľadom vyzlieka. Prezrela som si ho pomaly od hora až dolu a znovu som musela uznať, že sa mi to, čo som videla, páčilo až príliš. Keď urobil prvý krok mojim smerom, usmiala som sa. Nevedela som sa dočkať, kedy si ho budem môcť prezrieť z blízka. Celý čas, ako kráčal ku mne, som myslela na to, aký asi bude v posteli. Od Thomasovej smrti som nikoho nemala a ani som nechcela, ale niečo vo mne mi hovorilo, že v jeho prípade by som, až príliš rada, urobila výnimku. Podišiel až ku mne a ja som sa zhlboka nadýchla. Voňal rozbúreným morom, hlbokým lesom a omamným korením. Dokopy to dávalo dokonalú esenciu erotického napätia. Cítila som medzi nohami vlhkosť a túžba mnou priam prenikala.

 

Dobrý deň, nikto nás ešte nepredstavil. Som...“

 

„Bella, Bells...“ prerušilo niečo moje spomínanie na včerajší večer.

 

Zdvihla som hlavu a zostala hľadieť do zlatých očí mojej sestry.

 

„Ehm... hovorila si niečo?“

 

„Bože, Bells, už asi päť minút sa ťa pýtam, či si už hotová. Je čas ísť,“ zavrčala Rose a popri tom krútila hlavou.

 

Pozrela som sa naspäť do zrkadla.

 

„Som hotová, môžeme ísť,“ odvetila som a vstala.

 

„Si prekrásna,“ zložila som jej kompliment.

 

„Aj ty sestrička.“

 

„Dobre, poďme. Verím tomu, že Emmett sa ťa už nevie dočkať,“ povedala som a chcela prejsť okolo Rose.

 

„Bells,“ ozval sa jej hlas za mnou, práve keď som chcela vyjsť z dverí.

 

Otočila som sa a čakala.

 

„Ja... Bells, čo to malo včera znamenať s tým Emmettovým bratom? Veď som ťa na neho upozorňovala,“ zachmúrila sa.

 

Podišla som k nej a jemne – tak, aby som jej nepokrčila šaty – som ju objala.

 

„Neboj Rose, mám to stále na pamäti. A teraz sa usmej, máš dnes predsa svadobný deň. O mňa sa báť nemusíš, ja si viem poradiť,“ presviedčala som ju, ale ani sama som tomu neverila. Najmä v prípade tohto muža.

 

Rose prikývla a vtedy už dnu vbehla Rachelle.

 

„Kde ste toľko? Všetci už čakajú len na vás,“ skríkla.

 

S Rose sme sa na seba usmiali. Chytila som našu mamu pod pazuchu a zišli sme dolu po schodoch. Cestou sme stretli Cama, ktorý išiel hore, aby mohol doviesť Rose k oltáru. Rachelle sa posadila a ja som zostala stáť pri vchode. Začala hrať pomalá hudba a ja som vykročila. Očami som hľadala toho, na ktorého som musela celú noc myslieť. Stál vedľa Emmetta a vyzeral snáď ešte lepšie ako včera. Naše pohľady sa stretli a ja som sa pousmiala.

 

Edward sa usmial tiež a ja som ho chcela v tej chvíli zatiahnuť niekde do kúta a poriadne preskúmať to dokonalé telo, ktoré skrýval pod oblekom. Prešla som až k oltáru a postavila sa trochu bokom. Odtrhla som hlavu od Edwarda a pozrela sa do uličky, ktorou prichádzala moja sestra zavesená do Cama. Bola krásna a nádherne sa usmievala. Jej pohľad patril svalovcovi, ktorý stál pri oltári a zbožne sa na ňu usmieval. Verila som, že spolu budú šťastní. Rose prišla až k oltáru a Cam vložil jej ruku do tej Emmettovej. Naposledy ju pobozkal a potom sa už všetci otočili k oddávajúcemu. Až na mňa.

 

Ja som svoj pohľad venovala tomu zmyselnému chlapovi a jeho sexi telu. Zrejme to vycítil, lebo otočil hlavu a naše pohľady sa už druhýkrát stretli. Vôbec som nevnímala, čo sa práve deje, ani kde sa nachádzam. Jediné, čo mi v tejto chvíli pripadalo dôležité, bol tento muž. Predstavovala som si, ako sa ma rukami dotýka po celom tele a jeho prsty ma privádzajú do extázy. Ja som tiež nezostávala pozadu a prstami obkresľovala jeho svaly. Dostala som sa až k jeho penisu, ktorý som objala rukou. V očiach mal živočíšnu vášeň, ktorú mu spôsobovali moje dotyky...

 

„... Áno, beriem,“ prerušil práve včas moje fantazírovanie Emmettov hrubý hlas.

 

Uvedomila som si vlhko medzi nohami a tiež to, že som sa celý čas pozerala do Edwardových očí. Netuším, na čo myslel on. Emmett ho poprosil o prstienky a on ma konečne vyslobodil zo zajatia svojho pohľadu. Otočila som hlavu a sledovala, ako si Rose s Emmettom vymenili prstienky a oddávajúci ich vyhlásil za manželov. Prišiel na rad prvý mladomanželský bozk a Emmett s Rose sa do neho tak zahĺbili, že ich vyrušilo až tretie zakašlanie oddávajúceho. Konečne sa od seba odtrhli a hneď sa k nim zhŕkli všetci, čo im chceli blahoželať. Dostala som sa tam medzi poslednými. Predo mnou stál Edward a ja som tak mohla sledovať jeho úžasný zadok. Bože, takto vyzerať by malo byť trestné. Popriala som Rose a Emmettovi veľa šťastia v ich spoločnom živote a postavila sa vedľa Cama a Rachelle, ktorí boli zjavne dojatí. Po chvíli sa k nám pridala Esme s Carlislom a s mojimi rodičmi sa začali dohadovať, že by sa všetci – samozrejme okrem Emmetta s Rose, ktorí mali ísť na svadobnú cestu – vybrali na spoločný lov. K tomu návrhu sa postupne pridali všetci, okrem mňa, Edwarda a Tanyi. Ja som bola na love pred dvomi dňami a nejako som necítila potrebu sa napiť. Môj terajší hlad bol totiž po niečom inom ako po krvi.

 

Práve som chcela ísť za Edwardom, keď ho zrazu zozadu objala Tanya, ktorej hral na perách triumfálny úsmev. Edward sa pousmial a otočil k nej. Ani som sa nestihla spamätať a Tanya ho ťahala niekam preč. Rozhodne nevyzeral, ako by sa bránil. Pocítila som niečo ako smútok. Ona bude môcť hladiť tie úžasné krivky, ona bude bozkávať tie sladké pery..., ale veď to je jedno. Ja som na neho nemala žiadny nárok, len to bol prvý chlap, ktorý vo mne vyvolal tak silnú túžbu. Otočila som sa na opätku a vyšla von z kaplnky. Prešla som popri recepcii a zastavila sa pred výťahom. Ani sama neviem prečo, ale rozhodla som sa, že pôjdem po schodoch. Aspoň si trochu prečistím hlavu. Pomaly som kráčala, jeden schod za druhým a premýšľala. Nad Thomasom, nad Edwardom, nad mojím životom. Uvedomila som si, že odkedy som spoznala Edwarda, rana na srdci, ktorú tam vypálila Thomasova strata, zmizla. Možno ani nie tak zmizla, ako som úplne zabudla, že nejaká bola. V Edwardovej blízkosti som totiž myslela len na jedno – na sex.

 

Stúpila som na posledný schod a ocitla sa na chodbe vedúcej do mojej izby. Kráčala som po červenom koberci, ktorým bol vystlaný celý hotel, keď k môjmu dokonalému sluchu dorazil povedomý zvuk. Vychádzal z jednej z bočných chodieb a ja som sa k nemu, ako omámená, vydala. Bolo mi jasné, čo sa tam deje, aj to, že by som sa mala otočiť a vypadnúť, ale moje telo malo na iný názor. Moje nohy samé kráčali po koberci, priťahované akou si neznámou silou. Podišla som až ku dverám, z ktorých ten zvuk vychádzal a opatrne nakukla dnu.

 

Presne som vedela, čo tam uvidím, ale nerátala som s tým, čo to vo mne vyvolá. V tej izbe bol muž so ženou a ich telá sa medzi sebou prepletali. Obaja dosť nahlas vzdychali – to bol ten zvuk, ktorý ma sem dotiahol. Ten muž ležal na posteli a žena na ňom jazdila. On zatiaľ rukami stískal jej prsia. Nedokázala som sa od tej scény odtrhnúť. Po chvíli sa ich pozície vymenili a teraz bol na vrchu muž. Žena objala jeho zadok rukami a donútila ho prirážať hlbšie. Bolo to tak zmyselné, úplne ma to pohltilo. Predstavovala som si na ich mieste seba s Edwardom. Nečakala som, že ma ten pohľad tak vzruší, ale bolo to tak. Jasne to dosvedčovala vlhkosť medzi mojimi nohami. Znovu si vymenili polohy, teraz bola žena na štyroch a muž do nej prirážal zozadu. Bolo to tak primitívne, živočíšne a najmä vzrušujúce. Priam som cítila vo vzduchu ten erotický opar, ktorý sa tu vznášal. Nikdy som sa takto necítila – tak neuspokojená. Oheň vo mne zúril a ja som ho potrebovala nejako uhasiť. Moja ruka sa svojvoľne vydala na prieskum po mojom tele a ja som si ani nevšimla, že sa za mnou niekto zakráda. Prebral ma až tichý šepot pri mojom uchu.

 

„Vzrušuje ťa to?“ opýtal sa omamný hlas a ja som na chvíľu stuhla.

 

No potom som si uvedomila jeho telo pritisnuté zozadu na to moje a viac mi nebolo treba. Jednou rukou som prechádzala po svojom tele a druhou som uchopila tú jeho. Neprotestoval a tak som ju presunula na moje telo. Najprv som mu ju položila na môj krk a pomaly som ju posúvala nižšie. Nikdy som si o sebe nemyslela, že raz budem takáto odvážna, ale už som bola príliš vzrušená, aby som to teraz vzdala. Edwardova ruka sa po chvíli vydala na svoj vlastný prieskum. Najprv prstami obkrúžil moje navreté bradavky, ktoré už zúfalo čakali na ten dotyk. Podvedome som začala vlniť bokmi a dožadovala sa ďalších dotykov. Edward si ma prudko pritiahol k sebe a ja som jasne cítila jeho tvrdý penis. Vzdychy z izby začali naberať na intenzite a ja som túžila po rovnakom uspokojení. Edward, ako by vycítil, po čom moje telo prahlo, lebo som sa odrazu ocitla v jeho náručí, s perami pritisnutými na tie jeho. Naše jazyky sa okolo seba ovíjali a tancovali zmyselný tanec rozkoše. Ruky som si ovinula okolo jeho krku a skôr, než som sa nazdala, stála som v nejakej izbe, opretá o dvere.

 

 

 

Edward

 

 

 

Zbaviť sa Tanyi pre mňa predstavovalo priam nadupírsky výkon. Nie, že by sa mi bozkávanie s ňou nepáčilo, ale moje pery túžili po iných perách – plných, červených, sladkých ako med. Moje telo túžilo po Belle. Teraz som stál pri recepčnom pulte a snažil sa zistiť, kde má Bella izbu. Recepčný mi to odmietol prezradiť, vraj oni chránia súkromie hostí, ale jeho myšlienky mi dali odpoveď. Nastúpil som do výťahu a vyviezol sa na poschodie, v ktorom sa mala nachádzať Bellina izba. Otvorili sa dvere výťahu a mne do nosa okamžite udrela prekrásna vôňa. Hneď mi bolo jasné komu patrí. Vydal som sa po jej stope. Ticho som našľapoval po červenom koberci a očami sledoval čísla dverí. Zastal som pri izbe, na ktorú myslel recepčný, ale vôňa tam nekončila, pokračovala po chodbe ďalej. Rozhodol som sa, že pôjdem po jej stope. Prišiel som k miestu, kde sa hlavná chodba rozvetvovala. Zamieril som do jednej z bočných chodieb a vtedy som začul povedomé zvuky. Zameral som sa myšlienky naokolo a hneď mi bolo jasné, že čo sa tam deje. Ale prečo je tu tak cítiť Bellina vôňa? Prišiel som na roh chodby a tam som ju uvidel. Stála pri nejakých dverách a aj zozadu som videl, ako si rukami prechádza po tele. Okamžite som pocítil napätie v nohaviciach. V myšlienkach som sledoval dianie v izbe a nehlučne sa blížil k Belle. Zastal som tesne za ňou a zašepkal jej do ucha:

 

„Vzrušuje ťa to?“ a v myšlienkach som si sám pre seba dodal: „Lebo mňa áno.“

 

Ruka, ktorou sa Bella hladila, zastala a na chvíľu zadržala dych. No potom sa nadýchla, zatvorila oči a jednou rukou sa znovu začala hladiť. Druhou uchopila tú moju a položila si ju na krk. Pomaly ju posúvala k prsiam a mne nebolo viac treba. Presne som vedel, po čom teraz túžila, po čom prahlo jej telo – po rozkoši a uspokojení. Prstami som obkrúžil jej bradavku a ona zalapala po dychu. Začala vlniť bokmi a môj penis na to ihneď zareagoval. Stvrdol na kameň a ja som si pritiahol Bellu prudko k sebe. Cítil som jej vlniaci sa zadok a to už bolo príliš. Chcel som ju – hneď teraz. Len predstava, ako sa do nej ponáram, ma zbavovala všetkého ovládania. Zdvihol som ju do svojej náruče a prisal sa na jej pery. Naše jazyky sa medzi sebou prepletali a ja som sa už nevedel dočkať, kedy budem rukami prechádzať po jej nahom tele. Zamieril som s ňou do mojej izby. Ani neviem ako sa mi podarilo otvoriť dvere, ale prudko som ich zabuchol, postavil Bellu na nohy a oprel ju chrbtom o dvere.

 

To všetko sa mi podarilo bez toho, aby som opustil jej pery. Rukou som nahmatal zips na jej šatách a jediným pohybom ich rozopol. Odtrhol som sa od nej a trochu poodstúpil. Pred očami sa mi odohralo zmyselné divadlo, keď hladký satén pomaly kĺzal po jej tele dolu a odhaľoval belostné zákutia jej prekrásneho tela. Zostala predo mnou stáť tak, ako ju boh stvoril a mne nezostalo nič iné, ako túžobne zavzdychať. Bola tak prekrásna. Bradavky jej vzrušene stáli a vyzývali ma k dotyku. Rozhodol som sa ich nemú prosbu vypočuť. Sklonil som hlavu a prisal sa perami na jednu z nich. Zatiaľ, čo som ju jazykom ochutnával, moja ruka zamierila medzi jej nohy. Trochu ich rozkročila, aby mi uľahčila prístup a ja som sa konečne dotkol jej horúceho a vlhkého stredu. Chcel som jej dopriať toľko rozkoše, koľko jej telo unesie, a tak som jedným prstom vošiel dnu a druhým hladil jej klitoris.

 

„Edward,“ zavzdychala a ruky zaborila do mojich vlasov.

 

Ponáral som sa do tej sladkej vlhkosti a užíval si Belline vzdychy, zastreté túžbou. Chcel som ju ochutnať. Odtrhol som sa od jej bradavky a klesol na kolená. Prstami som ju trochu pootvoril a jazykom prešiel po zdurenom klitorise. Bella sa začala triasť, ale ja som nemienil prestať. Chcel som, aby si užila, ako ešte nikdy. Neprestával som ju ochutnávať a vzrušovať prstami. Chutila a voňala dokonale a v mojom penise to divoko pulzovalo. Odrazu vykríkla a ruky v mojich vlasoch zovrela do pästí. Potom sa začala nekontrolovane triasť. Cítil som, ako sa jej vnútorné svaly sťahovali okolo mojich prstov a to bola chvíľa, kedy som stratil posledné zvyšky môjho sebaovládania. Vyplietol som si jej ruky z mojich vlasov a urýchlene sa vyzliekol. Rukami som objal jej zadok a vydvihol ju na seba. Ovinula svoje nohy, okolo môjho pása a ja som sa do nej jediným prudkým pohybom ponoril až po koreň. Obaja sme zavzdychali a ja som sa v nej začal pohybovať. Najprv pomaly, potom rýchlejšie. Bola krásne vlhká a jej vnútorné svaly ma úzko zvierali. Ešte nikdy som sa necítil tak, ako keď som bol v tejto žene. Ako by som práve sem patril, ako by toto bolo jediné, na čom v živote záležalo. Neprestával som sa v nej pohybovať a cítil som, že už dlho nevydržím. Chcel som ešte vydržať, chcel som ju znovu priviesť k orgazmu, ale už som to nedokázal ďalej odďaľovať. Moja myseľ sa zatemnila. Divoko som si prisúval k sebe jej telo. Práve, keď moje telo pohltil mohutný orgazmus, Bella sa za začala znovu triasť. Jasne som cítil, ako sa jej svaly sťahujú okolo môjho penisu a potešene vzdychol jej meno. Nikdy som nezažil také dokonalé uspokojenie a bolo mi jasné, že mi jeden krát stačiť nebude.

 

Bez toho, aby som z nej vyšiel, som ju odniesol do kúpeľne. Pustil som vodu v sprchovom kúte a zatvoril za nami dvere. Tento kút bol priam stvorený na sexuálne hrádky. V celej sprche  bolo rozmiestnených niekoľko vodných trysiek a v rohu bolo vytvorené miesto na sedenie. Bella mala stále nohy ovinuté okolo môjho pásu a hlavu položenú na mojom ramene. Opatrne som ju posadil na mramor a rozplietol jej nohy. Postavil som sa a vzal do ruky hubku na umývanie. Vytlačil som na ňu trochu sprchového gélu a začal ňou jemne prechádzať po Bellinom tele. Ani jeden z nás nič nehovoril, nebolo treba. Rozumeli sme si aj bez slov. Keď sa naše oči stretli, práve vo chvíli, keď som s hubkou zamieril medzi jej nohy, prebehla mnou znovu vlna túžby. Môj penis začal mohutnieť a ja som videl, ako to pritiahlo Bellin zrak. Fascinovane naň hľadela. Potom sa postavila, vzala mi z rúk hubku a začala umývať moje vzrušené telo. Keď prešla hubkou cez moje bradavky, zatvoril som oči a vyvrátil hlavu dozadu. Bolo to tak silné a vzrušujúce. Mal som pocit, že doteraz som nevedel, čo je to vášeň a túžba. Ako by som doteraz ani nežil, len živoril.

 

Odrazu som prestal cítil jej ruky na svojom tele a zúfalstvom som otvoril oči. Bella kľačala na kolenách medzi mojimi nohami a očami hypnotizovala môj penis. Zdalo sa mi, ako by sa sústredila jedine naň a vôbec nevnímala nič iné.

 

„Je nádherný. Tak pevný a hrubý,“ hlesla a jazykom oblízala jeho špičku.

 

„Bože,“ zavzdychal som a znovu zatvoril oči.

 

Cítil som, ako jazykom prešla po celej jeho dĺžke, až ho nakoniec celého vzala do úst. Bolo to neskutočné. Už som nevládol svojmu telu, vládla mu Bella. Maznala sa s mojím penisom, vášnivo ho lízala a ochutnávala a mňa tým privádzala do vytrženia. Pomaly som sa blížil k vrcholu, ale nechcel som ho dosiahnuť bez nej. Otvoril som oči a pozrel sa dolu na Bellu. Ako by vycítila môj pohľad, zdvihla hlavu a naše pohľady sa stretli. Znovu som chcel cítiť jej vnútornú vlhkosť a svaly sťahujúce sa okolo môjho penisu. Sklonil som sa a postavil ju na nohy. Vôbec neprotestovala, keď som ju otočil tvárou k stene kútu. Práve naopak. Rozkročila nohy, zjavne čakajúc na môj dotyk. Očami som sa popásol na jej tele a rukami pohladil pevný zadoček. Nakoniec som vošiel prstami medzi jej nohy a našiel horúci stred. Zavzdychala moje meno, ktoré z jej úst znelo ako modlitba a zaklonila hlavu dozadu. Ponoril som do nej dva prsty a privítal ma vlhký prameň. Bella sa zaprela rukami do steny a ešte viac roztiahla nohy. Tento krát moje sebaovládanie už nebolo také silné, a tak som vytiahol svoje prsty a zozadu sa pritisol na jej telo. Uchopil som svoj penis a nasmeroval ho do nej. Keď sa naše telá znovu spojili, bolo to snáď ešte lepšie ako predtým. Svoje ruky som položil na tie jej a zozadu prirážal. Bella mi vychádzala v ústrety a ja som jej jazykom prechádzal po šiji. Po pár, až príliš krátkych okamihoch, sme obaja znovu dospeli k vrcholu.

 

 

 

Bella

 

 

 

Nikdy som sa necítila tak uspokojená a tak znovu bažiaca po ďalšom uspokojení, ako keď sme s Edwardom vyšli zo sprchy. Nikdy som si nemyslela, že sex, vášeň a túžba môžu byť tak pohlcujúce, omamné a neskutočné. S Thomasom bolo milovanie vždy nežné, ale s Edwardom to bola čistá vášeň. Dokonalý pocit uspokojenia. Ležala som na jeho hrudi v posteli, v úplnom tichu, každý ponorený do vlastných myšlienok. Odkedy ma pristihol v chodbe, v podstate sme spolu neprehovorili. Nebolo treba. Toto nebolo o láske, alebo o nejakých citoch. Obaja sme vedeli, o čo nám ide. Ja som potrebovala uspokojiť ten oheň v sebe, ktorý od Thomasovej smrti horel a nedočkal sa uhasenia. Až teraz. Aj keď, stále som cítila túžbu po Edwardovi, po jeho úžasnom tele a po jeho penise ponárajúcom sa do mňa. Mal dokonalý nástroj. Ešte som nevidela nič tak dokonalé. Už som chápala, prečo po ňom ženy tak túžia. Nebolo to v jeho výzore, alebo v povahe. Bolo to v tom, že dokázal tak uspokojiť ženu, že už nemyslela na iného, nedokázala to. Ako ja dnes. Už som nemyslela na Thomasa. Zabudla som na to, ako chutili jeho dotyky, na to, aký bol sex s ním. Mohla som myslieť na jediné – na sex s Edwardom. Na to, ako do mňa ponára svoje prsty, ako láska môj klitoris, ako ma privádza do vytrženia jeho penis ponorený v mojich útrobách a nakoniec, ako ma privádza k neskutočnému vyvrcholeniu.

 

Áno, chápala som to a chcela som viac. Chcela som znovu cítiť jeho prsty, jeho penis a jeho túžbu. Nevedela som sa ho nabažiť a vôbec som si nevedela predstaviť, že aj toto musí raz skončiť. Rozhodla som sa, že si to aspoň poriadne užijem, kým príde koniec. Sklonila som hlavu a jazykom prešla po jeho vypracovanom bruchu. Cítila som, ako stiahol svoje brušné svaly pod jemným dotykom môjho jazyku, počula jeho hlboký nádych a mňa to potešilo. Bola som rada, že ho dokážem doviezť do rovnakého vytrženia, ako priviedol dnes on mňa. Cez slabiny som sa dostala až k jeho penisu, ktorý už bol vztýčený a čakal na moje láskanie. Jazykom som olízala jeho špičku a ochutnala kvapôčku jeho túžby.

 

„Si dokonalý,“ zašepkala som predtým, než som si ho vzala celého do úst.

 

Zmenila som trochu polohu a teraz som kľačala medzi neho nohami a láskala ho jazykom a ústami. Očami som sledovala jeho tvár, ktorá mi ukazovala, že ho to vzrušuje rovnako, ako mňa. Oči mal zatvorené a slastne vzdychal pri každom mojom pohybe. Znovu som ho chcela, chcela som ho v sebe. Presunula som sa na neho a obkročmo si naňho sadla. Uchopila som jeho penis a zaviedla si ho do seba. Jediným pohybom som na neho dosadla a konečne pocítila to sladké vzrušenie. Edward otvoril oči a ja som v nich videla neskutočnú túžbu. Rozhodla som sa, že ho uspokojím tak, aby na mňa nikdy nezabudol.  Zdvihla som sa na kolenách a znovu sa zosunula dolu.  Postupne som svoje pohyby zrýchľovala. Naše pohľady boli prepojené a ja som sa rozhodla mu trochu odhaliť svoje myšlienky. Odstránila som zo svojej mysle štít a ukázala mu, na čo práve v tejto chvíli myslím. Na jeho penis, ponárajúci sa do môjho tela, na jeho roztúženú tvár, na pocity, ktoré vo mne vyvolával. Presne som vedela, kedy započul moje myšlienky. Jeho oči sa vtedy rozostrili a ja som videla, ako zaťal zuby.

 

Ani som sa nenazdala a odrazu som kľačala na štyroch a Edward kľačal za mnou. Jediným prudkým pohybom sa do mňa ponoril a ja som vyvrátila hlavu dozadu. Bolo to neskutočné. Vychádzala som mu v ústrety a snažila sa dosiahnuť ešte hlbšie spojenie. Prudko do mňa narážal a odrazu som pocítila jeho ruku na mojom klitorise. V tej chvíli všetko prestalo existovať a ja som sa rútila na vlnách orgazmu. Edward neprestával prirážať a stále opakoval moje meno. Po chvíli hlasno zavzdychal a jeho telo sa otriasalo. Zvalil sa na posteľ a mňa si pritiahol do náručia. Obaja sme prudko oddychovali, aj keď sme to vlastne nepotrebovali, no práve v tejto chvíli som sa cítila byť znovu neobyčajne obyčajným človekom.

 

„Ako si to... ako je možné, že som ťa počul?“ prerušil, po dlhom čase, ticho Edwardov hlas.

 

Trochu som sa nadvihla, aby som mu videla do tváre.

 

„Vytesnila som štít z mojej mysle, preto si počul moje myšlienky,“ odvetila som.

 

V Edwardovej tvári bolo vidieť, že nad tým rozmýšľa a po chvíli mi položil ďalšiu otázku.

 

„Vedela by to urobiť znovu? Aby som mohol čítať tvoje myšlienky?“

 

Len som prikývla a znovu vytesnila štít zo svojej mysle. Nemusela som nad tým ani dumať, že čo mu ukážem. Začala som myslieť na to, ako som ho včera prvý krát zbadala. Čo som si vtedy myslela, čo som cítila, ako som ho už vtedy chcela. Ani som mu nestihla všetko ukázať a už bol pritisnutý na mojich perách. Znovu spojil naše telá a priviedol nás oboch k orgazmu.

 

Nakoniec sme v jeho izbe strávili celý týždeň. Milovali sme sa, rozprávali sa a raz sme dokonca išli aj na spoločný lov. Edward mi porozprával o Anette, ktorá ho zradila a kvôli ktorej zanevrel na lásku a ja som mu prezradila všetko o Thomasovi a o tom, čo som cítila po jeho smrti. Bolo nám spolu viac než dobre, hoci sme obaja vedeli, že raz sa to musí skončiť. On sa musel vrátiť do školy a na mňa čakali rozpracované zákazky. Blížil sa koniec týždňa a tým aj deň, kedy sa naše cesty museli rozísť. Smutne som si obliekla rifle a tričko, ktoré mi Edward doniesol z mojej izby uprostred týždňa. Otočila som hlavu a pozrela na Edwarda, ktorý si balil do kufra posledné veci.  Asi vycítil môj pohľad, lebo zdvihol hlavu a naše pohľady sa stretli. V jeho očiach som videla, že mu toto bude chýbať rovnako ako mne. Urobila som pár krokov a zastala až pri ňom.

 

„Bolo to neskutočné,“ šepla som.

 

„To áno, bude mi to chýbať,“ odvetil.

 

Zdvihla som ruku a jemne ho pohladila po tvári.

 

„Aj mne. Ale veď...“ začala som, ale Edward ma prerušil.

 

„Teraz, keď sme už vlastne rodina, tak sa hádam znovu stretneme,“ povedal a ja som si už v hlave predstavovala miesta, kam by som ho vzala a čo by sme tam všetko mohli vyskúšať.

 

Vďaka Edwardovi som dokonale spoznala svoje telo a tiež to, čo ma vzrušuje. Len vďaka nemu som sa teraz cítila oveľa uvoľnenejšia a konečne som sa prestala obviňovať za Thomasovu smrť.

 

„V to dúfam,“ povedala som dvojzmyselne a pohľadom skĺzla medzi jeho nohy, kde sa jasne črtal jeho penis, ktorý mi celý týždeň prinášal toľko rozkoše.

 

„Aj ja,“ šepol a dodal: „Asi by som mal už ísť. O hodinu mi letí lietadlo.“

 

Len som prikývla a naposledy ochutnala jeho sladké pery. Keď sme sa po pár minútach od seba odtrhli, cítila som znovu túžbu a Edward na tom nebol inak. Ale napokon sa prekonal, vzal kufor a spoločne sme vyšli z jeho izby.

 

„Tak ahoj. Možno sa čoskoro znovu uvidíme,“ šepla som na rozlúčku.

 

Bolo mi ľúto, že ten týždeň sa musel skončiť. Vedela som si predstaviť najmenej jeden ďalší strávený v Edwardovom náručí. Postavila som sa na špičky a vtisla mu jeden rýchly bozk na pery. Potom som sa otočila a odchádzala smerom k mojej izbe. Aj ja som sa potrebovala zbaliť. Počula som Edwardove vzďaľujúce sa kroky, ale ešte som započula, ako hovorí:

 

„Verím, že už čoskoro...“

 

Aj ja som v to verila. Náš život je príliš dlhý a stať sa môže čokoľvek. Možno raz...


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V zajatí túžby:

 1
13.09.2012 [13:56]

NesiiOch bože, takto dobre napísanú erotickú poviedku som ešte v živote nečítala a čo to spravilo so mnou. Emoticon
No krása. Emoticon

2. Afrodita_Alice_Cullen
26.07.2011 [2:08]

Ani nevim co dodat ty jsi to vše vypsala sama Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Eni..
29.06.2011 [2:08]

Mno holka.. Tohle mi nedelej! Chlap je pracovne v Praze a vrati se az za deset dni a ty takhle.. :D
Je fakt, ze nas sex je podstatne divocejsi Emoticon , ale i tak si to nalezite "vychutnala" a premyslela, jak dostat pritele domu driv Emoticon
Moc dobre pises... Dalsi dil si necham na zitrejsi vecer Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!