Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Už nikdy nebudem piť!

Victoria


Už nikdy nebudem piť!Bella sa na Jessicinej oslave poriadne opila. Čo všetko vyviedla a čo na to Edward? O tom je táto jednorázovka. Bella je predsa len obyčajný človek. Pekné čítanie. Zanechajte komentáre. Ďakujem. Vaša Lolalita

Edward:

Sedel som doma pred televíziou. Spoločnosť mi robil Emmett a to nebola sláva. Dnes sa rozhodol pozerať telenovelu. Po polnoci už nič iné nedávali. Hlavná hrdinka ešte nestihla plakať, keď sa z lovu vrátili ostatní. Esme sa na mňa neveriacky pozrela.

„Dnes nie si s Bellou?“ opýtala sa a jej myseľ už hádala prečo. Myslela si, že sme sa pohádali.

„Nie. Jessica dnes oslavuje. Bella šla na oslavu. Veľmi sa jej nechcelo, ale mala by sa zabaviť,“ povedal som z úsmevom. Emmett ma strčil lakťom do boka.

„Teba nepozvali, čo?“ povedal a rozrehotal sa. Esme naň škaredo pozrela a capla ho po hlave. Zazvonil mi mobil. Bola to Jessica. Okamžite som zdvihol.

„Áno,“ ozval som sa.

„Ahoj, Edík! No, no, ja...“ hapkala. Znela divne.

„Je všetko v poriadku?“ Znepokojilo ma to. Odpoveďou mi bol výbuch smiechu.

„Príď po Bellu. Trocha sme sa...“ Nasledoval znova výbuch smiechu.

„Jessica, čo sa deje?“ Dožadoval som sa vysvetlenia.

„Ale, dali sme si víno a Bella vzala DJ mikrofón. Chcela spievať karaoke a oni nás vyhodili.“ Jessice sa plietol jazyk a hltala slová.

„Kde ste?“ opýtal som sa. Zatiaľ som bol ešte pokojný.

„Kde sme?“ opýtala sa Jessica niekoho z tých ľudí, čo sa tam smiali. Na to som započul Bellin hlas. Jazyk sa jej plietol viac než Jessice. Vôbec som nerozumel, čo povedala.

„Edí, sme v bare Komon, teda pred ním.“ Znova smiech.

„Dobre. Tam počkajte. Hneď som tam,“ povedal som stroho a zložil. Emmett stál hneď pri mne a všetko počul. Usmieval sa na plné ústa.

„Chcem ísť s tebou. Toto musím vidieť!“ Rehotal sa. Zakrútil som hlavou. Sadol som do volva a vyrazil. Netrvalo mi to ani pätnásť minút a bol som pred barom. Spoznal som Mikove auto. O prednú kapotu sa opierala Jessica. Niekoľko dievčat a chalanov postávalo v kole za autom. Bellu som stále nevidel. Zaparkoval som pri Mikovi.

„Kde je Bella?“ opýtal som sa. Jessica visela na Mikovi a smiala sa. Bola poriadne opitá. Mike sa zaškeril.

„Vrátila sa dnu dospievať song,“ povedal a ďalej sa venoval Jessice. Vbehol som dnu a to, čo som tam videl ma zarazilo. Bella sa s mikrofónom v ruke vrtela okolo malého pódia. Chvíľu som nemo pozeral a neveril vlastným očiam. Prišiel som bližšie. Bella ma zbadala a so širokým úsmevom odhodila mikrofón a rozbehla sa ku mne. Zakopla o vlastnú nohu. V poslednej chvíli som ju chytil. Zavesila sa mi okolo krku a vtisla mi bozk. Smrdela po alkohole. Len som pokrútil hlavou. Takto sa moja Bella nespráva. Vyvliekol som ju von. Všetci sa už natláčali do Mikovho auta.

„Dúfam, že ty si nepil,“ štekol som po Mikovi. Len pokrútil hlavou. Bella im ešte teatrálne zamávala. Obišiel som auto, že jej pomôžem nastúpiť, no ona sa mi vyšmykla a vyliezla na prednú kapotu Mikovho auta. Vtlačila bozk prednému sklu, kde sedela Jessica.

„Milujem vás!“ zakričala Bella a zliezla z auta. Tackavo sa ku mne rozbehla s roztiahnutými rukami.

„Aj teba milujem, ty môj sladký upí... Ups!? Skoro som sa preriekla.“ Rozosmiala sa. Oprela sa o mňa a natisla si horúce čelo o moje rameno.

„Nemôžeš chvíľu postáť?“ šepla. Ja som sa vôbec nehýbal. To ona sa prehýbala na každú stranu. Podoprel som ju a posadil na predné sedadlo. Pripútal som ju a trocha posunul sedadlo dozadu. Nezmohol som sa na slovo. Nastúpil som a namieril si to domov. V takom stave ju nemôžem odviesť k Charlimu. Našťastie dnes mala zostať u Jessici. Neprešli sme ani pár metrov, keď sa na mňa Bella pozrela.

„Si nádherný!“ zamraučala. Hneď na to sa odopla z pása a natlačila sa na mňa.

„Bella, pripútaj sa!“ zasyčal som.

„Si upír, dokážeš robiť viac vecí naraz,“ šepla a preložila si nohu cezo mňa. Neobratne sa na mne posadila a začala ma bozkávať na krk. Musel som sa sústrediť na cestu a len pre istotu som trocha spomalil.

„Bella, sadni si na svoje miesto,“ povedal som zastrene. Vzrušovalo ma, čo robila. Jazykom mi prechádzala po pokožke krku. To teplo a vlhko ma pripravovalo o rozum a ešte sa na mne jemne pohojdávala. Musel som ju, aj keď nerád, zo seba surovo stiahnuť. Nesúhlasne zavrčala, ale zostala sedieť na svojom mieste. Po chvíli zvrieskla.

„Edward, stoj!“ Skočil som na brzdu. Bella sa vyklonila z okna auta a zvracala. Posadila sa späť a oprela si hlavu.

„Ok. Som v pohode.“ Pokračovali sme. Šiel som pomaly, aby sa auto, čo najmenej hýbalo. Dorazili sme pred dom. Vytiahol som Bellu z auta. Vzal som ju do náručia a ona ma začala hladkať po chrbte. Vošiel som do domu a Carlisle hneď pribehol. Pozrel Belle do tváre.

„Ahoj, tati,“ zaštebotala. Carlisle skrivil tvár do grimasy, ako sa snažil potlačiť smiech.

„Je totálne opitá, Edward. Ulož ju do postele a daj jej dosť tekutín. Donesiem ti aspirín. Bude ho potrebovať.“ Zmizol za dverami. Posadil som Bellu na pohovku. Chcel som so sebou hneď zobrať vodu, aby som sa nemusel vracať a nechávať ju hore samú. Než som v kuchyni napustil pohár vody, pri Belle už sedel Emm a dobre sa bavili. Bella sa smiala na celé kolo.

„Fakt si spievala a tancovala v bare? Zaspievaj aj mne.“ Dožadoval sa Emmet. Bella sa prudko postavila. Zamotala sa a spadla rovno na Emmetta. Na to došla Rose, Jasper a Alice. Každý sa dobre bavil. Vzal som Bellu na ruky a bežal s ňou do izby. Môj pohyb musel byť prirýchly. Bella zalapala po vzduchu a zmizla za dverami kúpeľne. Zostal som stáť pred zavretými dverami a počúval. Sústredil som sa na jej tep a dych. Ostatné zvuky som sa snažil vypustiť. Počul som, že si čistí zuby a potom sprchu. Keď dlhšie nevychádzala, oslovil som ju.

„Bella, si v poriadku?“

„Sprchujem sa,“ zvolala. Na to som počul ranu, akoby niečo spadlo. So strachom som prudko vrazil dnu. Bella sedela v sprche na zemi v šatách. Zabalil som ju do uteráka a bez slova odniesol do izby. Laškovne sa usmievala a než som sa stihol spamätať mala dole uterák aj tričko. Urobila dravý výpad a už bola prisatá na mojom krku. Zaklonil som hlavu a zavrel oči. Pobozkal som ju na pery a ona bozk predĺžila. Medzi tým si už sťahovala nohavice. Nechal som ju, veď aj tak ju bolo treba prezliecť z mokrých šiat. Chytil som čisté tričko a podal jej ho tak, že doň stačilo vkĺznuť. Nechápavo na mňa pozrela.

„Pff...“ Schmatla tričko a to letelo cez celú miestnosť. Pokýval som kárhavo hlavou a šiel po tričko. Do chrbta ma niečo trafilo. Otočím sa a zohnem. Bola to Bellina podprsenka a hneď za ňou prileteli nohavičky. Sucho som prehltol a mal som strach pozrieť na Bells.

„Poď ku mne,“ šepla so značne podnapitím akcentom. Podišiel som k nej. Snažil som sa gentlemansky nedívať a proti jej vôli som ju nasúkal do trička. Škaredo na mňa zasyčala. Kľakla si na posteľ a chytila ma za golier košele. Takmer som neudržal rovnováhu. Som upír, ale z Belly som bol paf. Moja sladká a cudná Bella sa niekam stratila. Zdrapla ma za golier a trhla. Z košele odskočili všetky gombíky. Tak ma to zaskočilo, že ma hneď ďalším pohybom povalila na chrbát. Mojej mačičke viac nebolo treba. Sadla si obkročmo na mňa a pritisla sa mi k perám. Chvíľu sme sa bozkávali. Celý som sa chvel. Sedela na mne bez nohavičiek a šla tvrdo po mne. Totálne som to nechápal. Čo ju mám zhodiť a ujsť? Priznám sa, aj to ma napadlo. Zrazu som potreboval viac vzduchu a keď sa o mňa otrela rozkrokom, myslel som, že vybuchnem. Bol som v koncoch. Tak veľmi ma vzrušovalo všetko, čo robila.

„Bella, dosť!“ štekol som. Ona sa tvárila, akoby nič nepočula a siahala po mojich nohaviciach. Chytil som ju za zápästia a ona sykla bolesťou. Zľakol som sa, že som jej ublížil. Rýchlo som povolil a posadil sa. Tá malá potvora to len zahrala, lebo si hneď začala ťahať tričko cez hlavu. Bola ako chobotnica. Nestíhal som brániť jej rukám. Som najpomalší upír na svete.

„Chcem ťa. Čo to robíš? Prečo sa brániš?“ šepla. Pripadalo mi to ako v zlom filme. Ona ma hádam znásilní. Rýchlo som ju pretočil pod seba. Jej oči vyzerali natešene. Zodvihol som jej ruky nad hlavu a uväznil ju pod svojím telom. Budem ju proste držať, kým nezaspí. Po chvíli zistila, že sa nič nedeje. Začala sa podo mnou zvíjať ako had. Snažila sa vyslobodiť.

„Čo to robíš? Pusť ma? Edward!“ zasyčala. Keď zistila, že to nepomôže, začala špúliť pery a pobádala ma k bozku. Myslela si, že je zvodná, no bola sladko smiešna. Chcel som mať túto noc, čo najskôr za sebou. Po chvíli sa jej sladké snaženia premenilo na zlosť. Začala na mňa vrčať a hneď potom mi začala nadávať.

„Čo si vlastne myslíš!? Ja nie som žiadna chudera. Keď chcem trocha pozornosti od svojho chlapa, čo mám urobiť? Edward, chcem ťa. Neublížim ti. Budem jemná.“ Posledná veta ma rozosmiala a nie len mňa. Emmett sa dole v obývačke dobre bavil. Esme síce zapla nahlas televíziu, ale to nezaberalo. Bella bola hlučná a čo viac sa jej plietol jazyk, a hrozne artikulovala. Zápasil som s touto zvíjajúcou sa kráskou ešte najmenej hodinu. Sám som sa divil, že toho toľko zniesla. To čo tu stihla narobiť a čo všetko stihla povedať bolo ukážkové.

 

Bella:

Keď som sa prebudila, celý svet sa točil. Ležala som vo veľkej posteli. Chvíľu mi trvalo, kým môj mozog naštartoval. To je Edwardova izba. Dočerta! Pozrela som na stoličku pri posteli. Edward tam sedel a vyzeral ako boh pomsty. Útržky, čriepky včerajšieho dňa sa mi začali spájať. Bez slova som pozrela na Edwardovu potrhanú košeľu. Potom som si uvedomila, že nemám nohavičky. Spomenula som si, že som ich po ňom hodila. Celá som sčervenela. Edward sa postavil a sadol si na okraj postele.

„Nie je ti zle?“ opýtal sa starostlivo. Nemala som odvahu pozrieť naňho. Pretiahla som si perinu cez hlavu. Najradšej by som sa prepadla. Edward prikrývku stiahol naspäť. Ja som ju znova vytiahla. Vzdychol si. Ja som sa vysúkala z postele na opačnej strane ako sedel Edward. Hlava sa mi šialene motala. Postavila som sa a samozrejme, sa so mnou otáčala celá izba. Pomalými, neistými krokmi som šla do kúpeľne.

„Zvládneš to?“ opýtal sa.

„Áno. Asi...“ Oprela som sa o dvere a lapala po dychu.

„Pošlem ti Alice.“ Skôr než som stihla protestovať, bol preč. Po chvíli sa vo dverách zjavila Alice. Pozrela sa na mňa a bolo vidno, že potlačuje smiech. Vzala ma za ruku a šli sme do kúpeľne. Alica napúšťala vaňu.

„Alice, veľmi som vyvádzala?“ šepla som. Alice sa na mňa otočila a nevydržala to. Začala sa hlasno smiať.

„Čo konkrétne chceš vedieť? Chceš vedieť, čo bolo pred tým než si skoro znásilnila Edwarda alebo potom?“ Smiala sa na celé kolo.

„Bože! Veľmi som vyvádzala, čo?“ Hanbila som sa.

„Naozaj si nič nepamätáš?“

„Len to, že som spievala v bare. Pili sme len víno. Nikdy v živote som víno nepila.“ Pri predstave vína ma naplo.

„Pamätám, že po mňa Edward prišiel, ale neviem kto ho volal. Potom som... Potom je to zastrené. Pamätám si len útržky.“ Alice mi pomohla s hygienou. Obliekla ma a šli sme dole. Ešte ma ubezpečila, že Edward každého nabádal, aby boli slušní.

Zišli sme zo schodov. Na gauči sedel Emmett a chichúňal sa.

„Kde je Edward?“ opýtala sa Alice.

„Šiel dať umyť auto. Niekto mu ho celé ovracal,“ povedal so smiechom Emm. Sklopila som oči a zvalila sa do kresla k nemu. Keď si mám prejsť peklom, tak rýchlo.

„Dobre, Emm. Vyklop to. Povedz, čo som robila a nešetri ma. Ja si nič nepamätám,“ šepla som rezignovane. Emmettovi zažiarili oči. Esme naň škaredo zazrela.

„Ona to chce vedieť. Budem šetrný,“ povedal smerom k Esme.

„Najprv si Carlisla nazvala „tati“. Potom si mi tancovala. Keď prišla Rose, pozrela si sa na ňu a povedala, že ak by si nechodila s Edwardom, tak chceš chodiť s ňou. Rose bola dojatá.“ Rozosmial sa Emmett. Zaborila som hlavu do dlaní.

„Vešala si sa po Jasperovi. Nebolo to nebezpečné, smrdela si ako putika. Vlastne, stále tak smrdíš. Carlisle ti dal aspirín. Obvinila si ho, že ťa chce otráviť a vypľula si ho na Alice. Potom si spievala mne neznámu pieseň Vínečko pijem.“ Odmlčal sa. Pozrela som sa naň. Dúfala som, že je to všetko. On sa šibalsky usmial.

„To všetko nebolo nič oproti tomu, čo si vyvádzala s Edwardom. Celá rodina mu chcela ísť pomôcť. On chcel chodiť s človekom, tak sme ho v tom nechali a bavili sa. Všetci sme sa bavili.“ Nechápavo som na Emmetta pozrela a potom na Esme. Ona previnilo sklopila oči.

„Čo na ňu pozeráš? Ona sa bavila najviac. Nestáva sa často, že sa človek pokúša znásilniť upíra. Ja by som neodolal. Ed zaslúži cenu za zdržanlivosť. Po tých nadávkach, čo si mu potom udelila, budeš rada, keď s tebou prehovorí,“ povedal Emmett a jemne do mňa štuchol. Mne sa už z očí rinuli slzy. Esme na Emmetta zasyčala a sadla si ku mne.

„Bola si opitá. Stane sa to raz za čas každému. Edward to chápe a nehnevá sa,“ povedala chlácholivo Esme a hladila ma po vlasoch.

„No neviem. Ak by mne povedala moja kočka, že som impotent...“ štekol Emmett. Tak toto bola rozbuška. Ja som mu predsa nemohla nič tak strašné povedať, alebo áno? Bolo mi strašne. Toto mi Edward neodpustí.

Do miestnosti vošiel Carlisle. Zahanbene som naň pozrela. V miestnosti bola ešte Esme, Emmett, Rose a Alice. Postavila som sa.

„Jasper, môžeš na chvíľu prísť do obývačky?“ povedala som hlasnejšie. Jasper okamžite pribehol a postavil sa k Alice.

„Chcela by som sa všetkým ospravedlniť. Ja som to zbabrala. Správala som sa strašne. Sľubujem, že sa už nič podobné nestane. Nikdy som sa tak strašne nehanbila.“ Zabedákala som a z očí mi tiekli slzičky hanby a ľútosti.

„Nič si z toho nerob. Aspoň tu bolo trochu vzrúšo,“ povedala Rose a na moje prekvapenie sa milo usmiala.

„Bella, len aby bolo jasné. Si pekné dievča, ale nie si môj typ. Teda prípadný vzťah nepripadá do úvahy.“ Dodala Rose. Zaškerila som sa na ňu. Carlisle prišiel ku mne a objal ma.

„Mne sa to „tati“ celkom páčilo. Veď už si vlastne moja dcéra.“ Usmial sa na mňa. Emmett sa škeril a súhlasne prikyvoval.

„Sľúb, že nebudeš spievať. Nikdy!“ štekol Emmett. Jasper sa tiež usmieval.

„Mne sa to páčilo. Musíme to niekedy zopakovať,“ povedal a postavil sa k Alice. Alice si ma premerala.

„Ak so mnou pôjdeš na nákup, tak je všetko zabudnuté.“ Prikývla som. Všetci sa rozišli po dome, len ja som zostala placho sedieť a čakať na toho, komu sa musím ospravedlniť najviac. Bála som sa. Dúfam, že mi Edward odpustí. Začala som si pomaly skladať v hlave skladačku včerajšej noci. Bola som hrozná. Nedivila by som sa, keby ma po včerajšku odviezol Charliemu a už sa neukázal. Chvela som sa na celom tele a okrem toho mi bolo aj dosť zle.

Z vonku som začula auto. Napriamila som sa a čakala. Edward ladne vošiel do miestnosti. Bol bez výrazu. Pozrel sa na mňa a zakrútil hlavou. Postavila som sa a hľadala vhodné slová.

„Edward, už som sa všetkým ospravedlnila. Mne je to hrozne ľúto. Ja som nechcela piť. Len som chcela ochutnať a nejako sa mi to vymklo. Viem, že ma to neospravedlňuje. Máš právo hnevať sa na mňa. To, čo som ti povedala a čo som ti urobila, je strašné,“ šepkala som.

„Ty si to pamätáš?“ opýtal sa a vyzeral prekvapene.

„Niečo áno a o niečom ma poinformovali ostatní.“ Zahanbene som sklopila oči. Edward prešiel pomaly ku mne. Opatrne ma objal. Ja som mu skočila okolo krku a pritisla sa k jeho telu. Natiahla som sa k bozku, no on sa odvrátil. Nedivila som sa mu. Tak som ho pobozkala tam, kam som dostala. Pobozkala som ho na spodnú stranu čeľuste, na krk a pritom som sa k nemu tisla celým svojím telom. Chcela som ho cítiť. Edward tlmene zavrčal. Vyplašene som mu pozrela do tváre. Bála som sa, že sa hnevá, no on mal zaklonenú hlavu a privreté oči. Pohladila som ho po chrbte a skĺzla rukou na pás a boky. Edward mi pozrel do očí. Boli čierne. Vzrušene sa mi prisal na pery a ešte viac sa ku mne natlačil. Zacítila som na svojom boku jeho mužnosť. Vzrušene som vzdychla. Edward sa rozosmial.

„A vraj, som impotent,“ zasyčal mi do ucha. Odtiahol sa a nechal ma vyjavene stáť.

„Niečo som ti kúpil,“ šepol a vybral z tašky fľašu vína. Položil ju na stôl a pozrel na mňa.

„Dáš si?“ Môj žalúdok sa vzbúril. Utekala som rovno na toaletu, kde ma bolestivo napínalo. Edward za mnou vyplašene pribehol a držal mi vlasy.

„Choď preč, toto nemusíš vidieť,“ zachrapčala som.

„Som rád, že ťa to pitie už prešlo,“ šepol a v náručí ma niesol do svojej izby. Umyla som si zuby a ostatok dňa strávila v posteli v trojici. Ja, Edward a poriadna opica.


Túto jednorázovku chcem venovať milej osôbke. Pre teba, Ada1987.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Už nikdy nebudem piť!:

 1 2 3   Další »
11.11.2013 [23:56]

NatalieVolturiBravo lolalita Emoticon Emoticon Tak takto som sa nenasmiala už dlho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ako nemyslela som že to bude až také super ale je to parádne. Ešte teraz sa na tom smejem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. NeliQ
20.09.2012 [16:33]

NeliQhahaha, no najlepšia hláska bola tá s Rose :D teda až mi slzy tiekli Emoticon

28.08.2012 [15:47]

tak ta byla dobrá ha hááááá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.04.2012 [23:29]

vilinkaTak jsem se rozhodla, že si tuto jednorázovku přečtu. A abych pravdu řekla, rozhodně nelituju, protože s Bells byla taková sranda jako nikdy předtím. Emoticon Emoticon Nevím, co mě z Belliného opileckého vyvádění dostalo nejvíc. Možná slova o tom, že kdyby nechodila s Edem, určitě by něco měla s Rose. No, prostě moc povedené a myslím, že víc k tomu netřeba dodávat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jen se poomalu začínám bát, co všechno si od tebe ještě přečtu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. lucka2010
17.03.2012 [22:22]

NÁÁÁDHERA! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.01.2012 [22:41]

neznáma pieseň "vínečko pijem" Emoticon Emoticon Emoticon xDDDDDDDDDDDDDD toto som čítala asi 15x a stále to môžem

31.01.2012 [22:41]

neznáma pieseň "vínečko pijem" Emoticon Emoticon Emoticon xDDDDDDDDDDDDDD toto som čítala asi 15x a stále to môžem

15. kati
13.12.2011 [18:29]

Tak tohle opravdu nemá chybu. Skvěle jsem se zasmála. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.
Smazat | Upravit | 16.11.2011 [18:21]

Tak to bylo naprosto totálně dokonalý! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [18:06]

AddyCullenChudák Éďa... toto bylo dokonlé! Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!