Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Upírsky Valentín - 1. kapitola

5.Fallen_Angel-Leah Clearwater


Upírsky Valentín - 1. kapitolaZačína to týždeň pred Valentínom. Je to zamilovaná poviedka. No ak je toto zamilované, čo príde na vyvrcholenie poviedky?

Išli sme s Edwardom von. No bolo to trochu čudné. Nessie ostala doma s ostatnými a my, dvaja bláznivo zamilovaní upíri, sa prechádzame po Forks.

Svietil mesiac. Noc čierna ako Edwardova bunda, tichá a ničím nerušená. Všetko bolo dokonalé. Také dokonalé.

Vošli sme do svetla lampy.

„Bella?“ Edward sa na mňa otočil.

„Prosím.“ Pozrela som na neho a jemne som zaklipkala očami, keďže viem, že sa na tom vždy zasmeje.

Môj osvedčený trik zabral. Začal sa smiať, podišiel bližšie a zdvihol ma na ruky.

„Pšt! My máme susedov,“ zahriakla som ho.

„To odniekiaľ poznám,“ zasmial sa, no nepustil ma.

Prižmúrila som oči. „To sa ti len zdá.“

„Ale! Niekto zabúda. Niekedy pochybujem o tom...“ Nedopovedal, lebo som mu priložila prst na ústa.

„Nekaz túto noc,“ zasmiala som sa.

„Nebudem,“ povedal cez môj prst na jeho perách.

„Sľubuješ?“ Vyčítavo som naňho pozrela.

„Áno madam,“ zasmial sa a zatočil so mnou.

„Bella? Edward?“ zakričal niekto z otvoreného okna.

„Jessica,“ zasmial sa mi Edward tíško do ucha.

Poďte, prosím, hore,“ povedala Jess a zmizla v okne.

Rýchlo sme teda pribehli k dverám. Edward ma na nohy postavil za behu. No... nie že by mi to robilo problémy, ale mohol nás niekto vidieť.

„Poď dnu,“ povedala a otvorila dvere dokorán.

„Bella. Ty si sa zmenila?“ Pozrela na mňa a hlavne na oči.

„Nie.“ Pozrela som na Edwarda a rozosmiali sme sa.

„Vyzeráš inak.“ Prezrela si ma.

„Fakt?“ Pozrela som na Edwarda.

On nenápadne pokrútil hlavou.

„Že sa zmenila?“ Jess pozrela na Edwarda.

„Neviem. Možno si ju dlho nevidela,“ povedal a trochu sa mu nadvihli kútiky pier.

„Zmenila sa!“ dupla si nohou.

„Bella. Mali by sme ísť. Máme malý piknik pri mesiačiku,“ zasmial sa Edward a hodil hlavou k lesu.

„Bez ostatných?“ Pozrela som na neho.

„Nemajú kedy. Uspávajú Nessie,“ zasmial sa Edward.

„To je ďalšia vaša sestra? A čo je to vlastne za meno - Nessie?“ Jessica na mňa pozrela.

Išla som vybuchnúť od zlosti. Nadýchla som sa a povedala jej niečo, čo som na začiatku ani nevedela, že poviem.

„Volá sa Renesmee. Jacob ju nazýva Nessie. Je to jeho kamarátka. Aj keď je medzi nimi menší vekový rozdiel.“ Obaja sme sa zasmiali.

„A Bella. Povrávajú sa čudné veci. Vraví sa, že sa kamarátiš s tými obludami, čo vraždili a že si bola tehotná.“ Jess to povedala trochu neisto.

„Obludy?“ Pozrela som na Edwarda.

„Tie, čo roztrhali množstvo ľudí. Vtedy bol Edward preč,“ ujasnila mi Jessica.

„Aha. To nie je pravda. Oni sú mŕtvi,“ povedala som jej.

„A tá druhá vec?“ Pozrela mi na brucho.

Ja som na chvíľku ostala ako v tranze. Edward sa ku mne pomaly presunul a chytil ma odzadu.

„Ako sa má?“ Pozrela som na svojho manžela.

„Spinká v chalúpke. Jake vedľa nej. Asi musíme kúpiť väčšiu postieľku,“ zasmial sa.

„A ružovú,“ pritakala som.

„Zem volá milencov,“ zasmiala sa Jess.

„Ako sa má Mike?“ chcela som prevrátiť tému.

„Sú to tri roky od vašej svadby a vlastne kvôli tomu som vás volala, Bella. Pôjdeš mi za svedka? Alebo za družičku. Chcela by som dve, no neviem koho,“ zasmiala sa a na tvári jej žiaril úsmev.

„Nessie!“ povedali sme obaja naraz.

„To bude super,“ poskočila.

Jess bola neskutočne šťastná. Kým sme sa odtiaľ vytrepali, prešla riadna hodina.

Našla romantická večera bola neobyčajná. Mesiac, sviečky, jelene. Všetko, čo si vegetarián môže priať.

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírsky Valentín - 1. kapitola:

 1
1. leluš
14.02.2012 [20:02]

Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!