Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Únik

ddvx


ÚnikProč pro Bellu už život nemá cenu? Co se se všema vlastně stalo? Zachrání ji někdo od neodvratného konce? Vše se dozvíte v této povídce. Doufám, že se bude líbit.

 

Jak to mohla udělat. Pořád tomu nemůžu uvěřit. Zavraždila Charlieho, René, Jacoba a i Edwarda. Přitom si měla dojít jen pro mě. Jenomže mi chtěla způsobit, co největší bolest, jaká na světě je: ztráta milovaných osob. Když už vám na světě nic ani nikdo nezůstane, víte, co musíte udělat. Musíte okamžitě ukončit své trápení. Tak jsem to, alespoň cítila já. Ten, kterého miluji celým svým srdcem, je mrtvý. Victorie, ta zrzavá mrcha ho zabila! Sice už je mrtvá, Cullenovi ji zabili, ale na jeho záchranu už bylo velmi pozdě.

Nikoho nestačili zachránit! Byla jsem u toho a celé to viděla. Nic horšího jsem už znovu zažít nemohla. Vidět jak je Edward trhán na kousky bylo strašné. Jeho bezchybná tvář byla zmučená bolestí. Nemohla jsem mu nijak pomoct. Ta bezmoc mě ubíjela. Proč mě jenom nedokázal proměnit?  Utekla jsem od toho místa a ostatní mi nechtěli bránit. Všichni truchlili nad ztrátou milovaného člena svojí rodiny. Přitom Alice určitě ví, co zamýšlím udělat. Měla svou vizi, v které vše viděla. Poznala jsem to z pohledu, který na mě vrhla, ještě než Victorii roztrhali na kusy. Ale nemůže mi bránit. Ona sama by bez Jaspera taky nechtěla žít.

Ta bolest v srdci mě pomalu zabíjí. Jakoby mi tam někdo nalil kyselinu, která mi srdce skrz naskrz rozežírá. Už to dál nemůžu snést. V uších mi pořád zní jeho poslední slova, které mi řekl. „Nedovolím, aby tě zabila. Radši umřu sám, jenom abych tě ochránil. Miluji tě Bells.“ Bohužel se jeho slova stala skutečností. Přitom věděl, co se stane, když zemře. On by na mém místě udělal úplně to samé.

Doběhla jsem k útesu. Po tváři mi tečou slzy. Cítím je na svých rtech. Pocit, že už nebudu žít na tomhle světě, mě dělal šťastnější. Vždyť už nic mě tady naživu nedrží. Chci být zase s ním, protože život bez něj pro mě už nemá smysl. Už nikdy bych neslyšela jeho hlas. Už nikdy bych ho nepohladila po tváři. Už nikdy bych znovu neokusila jeho polibek. Už nikdy bych mu nemohla říct, že ho miluji. Proklínám den, kdy mě James nestihl zabít. Nic z toho, by se teď nestalo. Všechno byla jen moje vina. Všichni to vědí a i přesto mi nikdo nic nevyčetl.

Kdybych nebyla jen zranitelný člověk, vše mohlo dopadnout úplně jinak. Kdybych jen nikdy nepřijela do Forks. Moje rodina by žila. Nikdo by kvůli mně nemusel umřít. Pohled na rozbouřené moře, mě uklidňoval. Začalo pršet. Déšť mě bičoval do tváře. Jakoby mě trestal, za to co se kvůli mně stalo. Nevadilo mi to, naopak jsem to vítala.

Věděla jsem, že to jediné si zasloužím. Chtěla jsem se rozběhnout a skočit do moře. Ale zarazila jsem se. Uviděla jsem Edwarda. Byl to jen přelud, tím jsem si byla jistá. Vždyť jsem ho viděla umřít. Moje mysl se už zřejmě doopravdy zbláznila. Uslyšela jsem ten nejkrásnější hlas na světě: „Nedělej to.“ Pak už nadobro zmizel. Jenže mě už nic ani nikdo nemohl zastavit.

Usmála jsem se a řekla: „Už jdu za tebou, má lásko. Neboj se.“ Naposled jsem se nadechla. Rozběhla jsem se a odrazila o okraj útesu. Pád dolů mi připadal velmi dlouhý. Konečně jsem spadla do ledové vody. Hladina se kolem mě rozčeřila a pak hned zacelila. Voda mě odmrštila na skálu. Moje poslední myšlenka patřila Edwardovi.

„Miluji tě, Edwarde,“ řekla jsem v duchu. Pak už byla jen tma a ze mě pomalu unikal život.


 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Únik:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!