Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Tanec s milencem

zzzzzzzzzzzzzk15


Tanec s milencemEdward odjel na víkend s rodinou lovit, a jak se zdá, tak Belle nedá mužské pohlaví pokoj, ani když je zasnoubená. Upozornění: Některým z nás povídka navozuje svrbění celého těla a někomu zase naštvání na Isabellu (teda ze začátku povídky).

Tanec s milencem

Pohlédla jsem na sebe do zrcadla a málem mi spadla čelist až na zem. Po celé zadní části těla jsem měla velké nateklé fleky a co hůř – naprosto šíleně svědily. Nedrbat si je byl téměř nadlidský výkon.

„To jsem se rovnou mohla nechat vycucnout Jamesem,“ konstatovala jsem ke svému odrazu v zrcadle a házela na sebe vrstvu oblečení, která mi měla pokrýt celé tělo, abych tomu prevítovi nedala jedinou šanci si znova cucnout. Už tak ho asi musela lákat vůně mé sladké krve a já téměř naivně doufala, že další vrstva oblečení ho od dalšího milostného tance odradí.

Vylezla jsem z koupelny a ostražitě se rozhlédla po pokoji. Nikdo nikde. Zabalená jsem přeběhla pod peřinu a uvelebila se. Zhasla jsem světla a hodlala se vyspat. Další milostný tanec s mým tělem jsem tomu bídákovi dopřát nechtěla. Edward se měl zítra po víkendu vrátit z lovu a já chtěla být vyspalá a živá pro další společnou noc, která měla probíhat v podobě alá posouvání hranic mého upířího snoubence.

Zavrtaná v peřině jsem zavřela oči a nechávala se unášet vzpomínkami na společné chvíle s Edwardem. Od té doby, co jsem přijala Edwardovu nabídku k sňatku, byl téměř neodbytný, ale sladký a naprosto úžasný. Snažil se mi dát všechno, na co jsem jen pomyslela, a nechtěl mě pustit ani na chvíli z očí. A teď jsem věděla proč. Litovala jsem, že jsem ho poslala pryč na celý víkend s rodinou.

Pootočila jsem se na druhý bok a cestou si o prostěradlo podrbala záda, která mi nedávala pokoje. Pořád se hlásila o slovo a nenechávala mě spát. Nakonec jsem si v hlavě namluvila, že mě nic nesvědí a znovu se pokusila usnout. Tato psychologie mému já prospěla a já byla o něco blíž sladkému nevědomí.

Už jsem téměř byla pohlcena v říši snů, když u mého ucha jsem uslyšela: „Bzzzz.“ To mě znovu probudilo a zabalila jsem se do peřin s prosíkem: „Už ne. Prosím, nech mě být. Vždyť ses na mně vyřádil dost,“ promlouvala jsem do tmavé místnosti, ale bzučení neustávalo. V jednom momentu jsem ho slyšela u jednoho ucha a v ten druhý u druhého. Nevěděla jsem, kde se dotyčný nachází, a neustále se ošívala. Bála jsem se dalšího kousnutí, ale vzdát jsem se nehodlala. Měla jsem v plánu bojovat.

Ráno se Bella nevyspale vyloudala z ložnice a zamířila si to znova do koupelny, kde na svém těle našla další kousance. Nechápala to. Jak k tomu zatraceně přišla? Naštvaně na sebe natáhla bavlněné tričko a snažila se pominout jakékoliv svědění, ale s každým krokem, kterým si to mířila do kuchyně, měla chuť řvát. Oblečení kousance rozedíralo a ona začínala mít chuť se na procházku s Edwardem vybodnout. Sice byli domluvení, ale plány se mohly kdykoliv změnit dle její nálady. Edwardovu přizpůsobivost jejímu lidství zbožňovala. Přeci jen byla po těch dvou nocích bez Edwarda naprosto vyřízená. Ty milostné tance ji vyčerpávaly více, než si kdy dokázala přiznat.

Dopila hrnek kafe a rozhodla se, že Edwarda překvapí u nich doma, čímž by jej mohla dostat k němu do ložnice, a ona by si pak konečně mohla zdřímnout. Spánkem, který ji v posledních nocích moc nepotkal.

Umanutě s cílem – hurá do Edwardovy postele - se rozjela k vile Cullenových a nehodlala se vzdát jediné příležitosti, kdy ji mohl být dopřán spánek v pohodlí a ochraně jejího snoubence. Mohla sice vydržet do večera, ale něco jí říkalo, že by to nedopadlo moc dobře. Přece jen ospalá a mrzutá ženská nedělá dobrotu, a pokud ji do své postele Edward nepustí, odhalí jednu část nepříjemného ženského pohlaví. Je čas ho začít připravovat i na temnější stránky manželství.

Bella dorazila, zrovna když Cullenovi vylézali z aut. Jako první se k ní přihnala Alice.

„Milé to překvapení,“ pronesla a trochu jí při tom cukaly koutky, ale podle chování Edwarda poznala, že mu nic jeho povedená sestřička neřekla. I když tenhle výsměch jí měla v plánu Bella v budoucnu oplatit.

„Tak proto si Alice hlídala myšlenky,“ svěřil se Edward. Omotal Belle ruce kolem boků a přitiskl se tělem k jejím zádům. Jeho tělesný chlad cítila přes jejich oblečení a úlevou se jí chtělo nad ustáním svědění zavzdychat. Ale to byl jen příjemný začátek toho, co ji čekalo.

Edward Bellu opatrně vyzvedl do náruče a překvapivě ji ihned odnesl rovnou do jeho ložnice. Občas si říkala, zda jí nečte myšlenky, ale postupem času musela uznat, že je jen tak dokonale vnímavý.

Pomalu jí Edward začal jezdit rukama po těle a ona každým jeho studeným dotykem slastí zavzdychala a dávala mu najevo, jak moc ho potřebuje. I když pro něj význam jejích vzdechů momentálně byl úplně jiný než pro ni. Nevadilo jí to, oboje varianty jí připadaly velmi uspokojující.

„Chyběl jsem ti?“ zeptal se provokativně, ačkoliv to musel pochytit z každého jejího vzdechu, který vypustila z úst při jeho dotycích, odpověděla mu:

„Šíleně moc,“ podělila se o své pocity a on se trochu zasmál. Přejížděl jí po těle a lehce jí povytáhl tričko, čímž odhalil první část kousanců. Když je zbystřil, trochu napjatě se na ni podíval.

„A tohle je jako co?“ ptal se trochu vykolejeně a Bella mohla jen doufat, že nebude moc vyvádět a urychleně zapne svůj inteligentní mozeček. Ačkoliv věděla, že upíry nejprve pohltí emoce a až později myslí, i přesto doufala v jinou reakci.

„Lásko, nejsi jediný, kdo mi leze v noci do postele a chce si občas cucnout,“ pověděla mu tak trochu provokativně a on celý ztuhnul. Zrovna tuhle reakci od něj nečekala.

S přáním, aby pochopil, se k němu natiskla a na kousance přiložila jeho dlaň. Jejím tělem projela další vlna studené úlevy. Jak moc zbožňovala v tuhle chvíli, že její drahý je upír. Ten to momentálně nemohl ani tušit. Jenže tentokrát Edwardovu mysl zahalila žárlivost a myšlenkami byl úplně nikde jinde. Jeho oči zčernaly a ona téměř začínala mít strach o svoje zdraví. Člověk nikdy neví, co mu může provést žárlivý upír.

Odtáhl ji od sebe a začal se celý třást. Vážně se na ni podíval, a pak konečně pronesl:

„Kdo a hlavně jak?“ zeptal se naprosto vykolejeně, a když Bella konečně pochopila celkově jeho reakci, vyprskla ve vteřině smíchy. Z posledních sil záchvatu smíchu ze sebe vykuckala:

„No taaak, Edwarde, přece nebudeš žárlit na komára!“

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tanec s milencem:

 1 2 3 4   Další »
21.01.2013 [17:44]

IzziBellsVtipný :-D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. PCullen
25.07.2012 [2:05]

Bylo to perfektní!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [14:06]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jáj... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [11:02]

kachnullkaTo se ti povedlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Grace
24.08.2011 [10:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. míša
23.08.2011 [11:28]

vtipne,pekne

22.08.2011 [14:14]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.08.2011 [11:57]

ElissaAliceod bzzz jsem věděla že to asi bude komár, ale i tak je to super. cucne někdo jiný bylo bezva Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.08.2011 [22:40]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.08.2011 [12:32]

SabulinaAsi od půlky mi to bylo jasné, ale i tak to stálo za to! Povedlo se ti to! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!