Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Splnený sen - 1. časť

Sraz Ostrava!!! 10


Splnený sen - 1. časťBella porodí Renesmé, ale zostane človekom. Všetci sa tešia, len Rose je smutná. Prečo? Bella to vie, a preto sa rozhodne splniť jej najväčšie prianie.

Práve som vchádzala do Nessiinej izby – to slovo neznášam, ale čo mám robiť, keď ho celá rodina používa – a našla tam Rosalie, ako kolíše moju a Edwardovu dcéru. Nevadilo mi to, Rose bola tou najlepšou tetou, akú si nejaké dieťa môže priať.

Ale tentoraz tu bolo niečo, čo ma zarazilo. Smutný pohľad plný ľútosti, ktorý špatil jej krásnu tvár zakaždým, keď malá opúšťala jej náruč. Aj teraz som jej len podala fľašu naplnenú Sunarom, na ktorom Carlisle trval. Podľa neho musí Renesmé jesť i ľudské jedlo. V jej veku pripadal do úvahy jedine Sunar. Ale neskôr, keď vyrastie, bude musieť Esme oprášiť svoje kuchárske umenie.

Nessie sa rozplakala. Ľudské jedlo neznášala, ale rozumela, že jesť ho musí. Rosalie sa na ňu zacukrovala a Ness sa trošku upokojila. S materskou pýchou som sa dívala na moje slniečko v náručí mojej švagrinej. Rose by bola úžasná matka. Škoda, že jej to nebude nikdy dopriate!

 

Večer som ležala v Edwardovom náručí a nemohla som zaspať. Dom bol prázdny až na nás s Renesmé. Malá už dávno spala, len mne spánok akosi neprichádzal na oči. Neprestajne som mala pred očami Rosaliinu smutnú tvár. Samozrejme, že som si to všimla už skôr, ale nikdy to nebolo také výrazné ako dnes.

„Stále nespíš?“ ozval sa Edward. Úplne zbytočne. Vďaka rytmu môjho srdca vedel, či spím alebo nie.

Pokrútila som hlavou. Neprestávala som premýšľať nad Rose. Rozmýšľala som, rozmýšľala, až som zaspala.

 

Zobudila som sa na hádku, ktorá sa ozývala z obývačky. Pomaly som zišla dolu. Keď ma Edward uvidel, zavrčal na Emmetta: „Vidíš, zobudil si ju! Ja ťa fakt prerazím, Emmett!“

Nessie sedela Rose na kolenách a zvedavo sa dívala, ako sa ocko so strýkom hádajú. Sklonila som sa k nej a vzala ju na ruky. Bola už riadne ťažká.

„Ahoj, miláčik, ako si sa vyspinkala?“

Ness mi pritisla rúčku na tvár a ja som ju videla spokojne spiacu v postieľke.

„To je dobre. Už si papala?“

Znovu mi pristála jej ruka na tvári a ja som videla samu seba kŕmiacu ju ľudskou krvou.

„Nie, nie! Vieš, čo povedal dedko! Treba papať aj iné veci než krv!“

Na moje slová zareagovala srdcervúcim plačom.

Kútikom oka som zaregistrovala Emmettov úškľabok a Edwardovo slabé zavrčanie. Pokrútila som hlavou. Ach, tí chlapi!

 

Sedela som v kuchyni a dívala sa na moju dcéru, ako pije z fľaše ľudskú krv. Mne osobne sa z krvi dvíhal žalúdok a chytali mdloby, ale kvôli Nessienke som to pretrpela. Dívajúc sa na ňu a Rose, ma odrazu niečo napadlo. Bolo to tak prekvapivé, že i Rose, doteraz plne zamestnaná pozorovaným Renesmé, zaregistrovala, že sa so mnou niečo stalo.

„Deje sa niečo, Bella?“

„Nič, všetko je v poriadku,“ povedala som a usmiala som sa.

Odrazu sa vo dverách objavila Alice. V tvári mala nechápavý výraz.

„Čo sa deje, Alice?“ opýtal sa Edward, ktorý sa náhle objavil v kuchyni.

„To práve neviem! Ale asi Bella čaká dieťa. Alebo čoskoro bude čakať,“ povedala so zrakom upretým na mňa.

Super, takže to môže vyjsť.

Edward sa nado mnou sklonil.

„Poviem vám, čo sa deje, až keď príde Carlisle s Esme. Pretože potrebujem hlavne Carlisleovu pomoc.“

To by nebol Emmett, keby nemal nejakú poznámku.

„Carlislea? Ak chceš byť tehotná, potrebuješ skôr Edwarda, nie?!“

Škaredo som naňho pozrela.

„Čuš už konečne!“

Všetci sa na mňa prekvapene pozreli. Taká prudká som obvykle nebývala.

„Už ma tie jeho reči unavujú,“ dodala som na vysvetlenie.

Rose sa rozžiarili oči pri predstave ďalšieho dieťaťa v rodine, o ktoré by sa mohla starať. A to ešte netušila, čo som pre ňu pripravila. Teda, ak to vyjde!

 

Carlisle s Esme prišli okolo siedmej večer. Obaja boli v práci, ale i tak ich prvé kroky viedli k ich jedinej vnučke, ktorá ich pozdravila hlasným džavotaním. Esme ju vzala na ruky a usmiala sa na ňu. Takže po Rosalie je aj ona na rade!

„Rada by som sa s vami o niečom porozprávala,“ povedala som nesmelo.

Sadli sme si v kuchyni. Pripomínalo mi to hlasovanie o mojej ľudskosti a celkovom zotrvaní v rodine Cullenových.

Všetci upíri upreli svoje zlaté oči na mňa, čo sa mi nepáčilo. Nerada som stredom pozornosti.

„Asi ste všetci zvedaví, prečo som vás sem zavolala, aj keď vám Alice určite niečo naznačila...“

„Jasne! Si tehotná! Neviem, prečo s tým robíš také tajnosti? Dúfam, že si sa posnažil, braček, a teraz to bude syn! Dievča už máme!“ Samozrejme, kto iný než Emmett.

„Emmett!“ skríkla som a dotyčný dostal od svojej ženy riadne zaucho.

„Veď som toho toľko nepovedal...“ bránil sa Emm s rukou na líci a ublíženým pohľadom.

 

„Tehotná nie som! A s Edwardom žiadne dieťa ani neplánujeme. Aj keď neskôr možno,“ naznačila som. „Ale odbočujeme od témy,“ povedala som, keď som videla, že sa niektorí nadychovali, aby ma prerušili.

„Rozhodla som sa, že Emmovi a Rose vynosím dieťa,“ oznámila som im a čakala na reakciu.

koniec 1. časti



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Splnený sen - 1. časť:

 1
2. Rosel
01.03.2013 [14:34]

Emoticon Emoticon Emoticon aaach jo prej : Carlisla? spis Edwarda ne ?!? Emoticon aaa ja stoho nemuzu Emoticon Emoticon Emoticon

02.01.2013 [12:12]

Danca11 Krásné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emmett nezklamal - "Carlislea? Spíš Edwarda, ne?" Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!