Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Šípková Růženka

...


Šípková RůženkaMilé děti (i ti větší), už vás omrzel každoroční Mrazík? Hezky se tedy posaďte a začtěte se do oblíbené pohádky svého dětství. O krásné nedobrovolně uspané dívce a odvážném jinochovi, který se ji pokusí probudit. Tady to navěky však nabere trošičku jiný směr a to ostatní vlastně také.

 

Šípková růženka

 

 Jacob běžel lesem a Bella za ním. Chtěl jí ukázat malá medvíďátka co včera našel. Když tu se po okolí rozlehla tupá rána. S nepříjemným tušením se bleskově ohlédl a uviděl, že to Bella naprala přímo do nízké větve.

Flákla sebou do listí a na čele jí začala rašit pořádná boule. K Jacobovu zděšení se nehýbala. Ležela s rozhozenýma rukama, otevřenou pusou, že by zubař zajásal nadšením a na čele jí zůstali ještě zbytky kůry.

Tak tohle bude průšvih, zas to schytá. Billy ho vždycky majzne srolovanýma novinama. Prý z výchovných důvodů. Zbaběle se tedy dal raději na nenápadný ústup a prudce mával ocasem, aby za sebou smetl stopy. Tudíž za ním vznikala krásně umetená cestička.

Bella tu však neležela dlouho. Těmito končinami se občas potuloval i spanilý mladík s bronzovými vlasy a svaly z oceli. Překvapeně zůstal koukat na ležící dívku. Byla tak okouzlující a líbezná, když tu tak nehybně odpočívala. Sledoval ji hodinu, dvě, pět. Pak už ho to pomalu přestávalo bavit. Dloubnul do ní prstem, ale nic. Moc zkušeností se spícími lidmi neměl, ale tahle se mu zdála evidentně pokažená. Opatrně ji tedy vzal a nesl domů. Carlisle si s ní už poradí.

Vrazil s ní do dveří a celá rodina ztuhla zděšením. Jen Jasper pohlédl vzhůru.

"Budiž pochválen za tyto dary," s těmito slovy se znovu obrátil k tělu, které se Edík přitiskl na svou hruď a od pusy mu ukápla slina, která vyžrala do koberce díru.

"Škrte," zavrčel Jasper.

Carlisle se však nenechal dlouho pobízet a za chvíli už Bella ležela v pohodlné posteli a Carlisle prohledával jednu knihu za druhou. Edík se tedy také vrhl ke knihám ve snaze být užitečný. Ve své knihovně nic nenašel, tak se vrhl i na tu Emmettovu a skutečně, po pár minutách vítězoslavně zařval.

"Mám to."

Emmett mu nakoukl přes rameno.

"A jseš si jistý?"

"Mám tu přece i návod," zakoulel očima Edward a znovu poklepal na obrázek v knížce.

Nenápadně se proplížili kolem ostatních až do pokoje, kde Bella ležela.

"Nemám to zkusit nejprve já, přece jen mám víc zkušeností..."

"Tsss, to zvládnu!"

Odstrčil Emmetta Edík a sklonil se na Bellu. V hlavě si znovu přehrál ilustraci z knížky a pod Emmettovým pochybovačným pohledem raději i to co odkoukal od ostatních. Pak už prudce přiložil rty k těm Belliným.

Ze začátku nic, tak se teda do toho opřel a v momentě ucítil pod svými rty odezvu. Bella prudce otevřela oči a zůstala vytřeštěně zírat do těch zlatavých Edwardových. Carlisle se nestačí divit, když jeho pacientka vyběhla z pokoje, jazyk z pusy a za ní hrdě vyběhnou Edík s blaženým výrazem a Emmett s ještě trochu nevěřícným.

Domem se rozléhá téměř nesrozumitelný křik, jak má Bella jazyk stále ještě z pusy.

"To páví, vodůůůů, véééd..." žvatlá a pobíhá stále více zděšeně, než hlučně zavadí boulí o futra a je zas chvilku klid.

Carlisle na ni ještě chvíli nechápavě zírá, načeš se podívá ještě na pýchou se dmoucího Edíka. Tomu poskočí mírně hlava dopředu, až se podívá vyčítavě na Carlisla a tře si zátylek.

"Za co?!"

"Tys ji hryzl!"

"Nehryz, já to dělal podle návodu," zašermoval mu před očima knížkou.

Carlisle mu vyrval knihu se zlatým nápisem bratři Grimmové a majznul ho s ní podruhé.

Zatím co Esme s Alicí táhli Bellu, zpátky do pokoje, Carlisle se vydal s vražedným výrazem do toho Edíkova. Ten se postavil mezi futra.

"Ne, to ti nedovolím," zaskuhral Edík, než byl nepříliš ohleduplně zaražen do zdi.

"Jaspere, rozdělej oheň," houkl Carlisle za sebe a do pár minut se opravdu před domem jedna taková menší vatřička rozpraskala.

"Jo jo, staletí praxe," pochvaloval si Jasper.

Carlisle zamával tou osudnou knihou Edíkovi před nosem. "A Grimmové jdou jako první."

Edík jen zavyl a sledoval jak mu cenzuruje jeho knihovničku. Jedna kniha za druhou letěli ven z okna.

"To je jak pálení knih v Německu 1933," stěžoval si Edík.

Carlisle se zasnil. "Jooo, to byly krásný časy."

"Dávej pozor!" okřikla ho Esme, když založil zpátky Kytici od Erbena. Při vzpomínce na čtvrcení v kolovratu s ní mrskla až Jasper z venku bolestně zavyl.

Edík už to nakonec nevydržel a raději šel za Bellou. Posadil se vedle ní na postel.

"Tak to vypadá, že se budeme muset nějak zabavit my dva."

V tu chvíli se Bella znovu probrala a domem se ozval příšerný řev.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šípková Růženka:

 1
31.03.2012 [22:39]

nikaok Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon supeeer

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!