Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Sex expo 2010: Dámská jízda

dollsbynella


Sex expo 2010: Dámská jízdaNěkdy je dobré si doplnit některé znalosti.

Sex expo 2010: Dámská jízda

Dnes jsem zase byla svěřena Alici, protože Edward jel se zbytkem pánského rodu na lov. Jenže tentokrát jeli bez Emmetta, který se s Rose pohádal a pak na pár dní zmizel, takže s námi byla Rosalie, vrčící snad na všechno a čekající na Emmetta, kterému měla dát v plánu přes držku při první příležitosti.

Když jsem se Alice ptala, co jí udělal, tak se usmála a řekla: „Hrabal se jí v šatníku a natrhnul jí některé její oblíbené šaty. Sice nějak poslední dobou nevidím, co dělá, protože si dává pozor, ale doufám jen v to, že pro Rose shání nějaké nové. Jinak se bojím toho, že by ho byla schopna i vykastrovat,“ uchechtla se tomu.

Já jen nevěřícně koukala a čekala, co se dneska bude dít dál.

Do místnosti vtrhla Esmé s otázkou: „Co budeme dělat dneska odpoledne? Už máš, Alice, nějaký plán, nebo můžu něco navrhnout?“ Alice během chvilky měla vidinu a usmála se.

„To by šlo.“

„Byla jsem se tam náhodou podívat minulý rok a získala jsem tak velmi užitečnou inspiraci,“ vysvětlovala Esmé a já pořád neměla páru, o čem mluví.

„A Bella by mohla aspoň o svatební noci získat lehkou představu a třeba Edwarda příjemně i překvapit.“ Nevím, o čem to Esmé mluvila, ale když zmínila svatební noc, tak mi zazářily očička a já prostě musela vědět, o co jde.

„Tak co budeme podnikat?“ zeptala jsem se zvědavě. Jenže Alice nedopověděla a rovnou nás poslala všechny do auta. Nemínila jsem jí odporovat. Rozjely jsme se směrem Seattle. Dostala jsem z Alice jen to, že jedeme tam. Nic víc mi říkat nechtěla. Jen se mě tak mimochodem zeptala.

„Bells, máš sebou občanku, že jo?“

Potom, co jsem jí na to kývla, si oddechla a mně vrtalo hlavou, co zatraceně má ta holka za lubem. Snažila jsem se neustále vyřešit záhadu pomocí indikátorů - svatební noc a občanka, ale stále mě nenapadalo, kam mě veze.

Po několika hodinách jsme dorazily do Seattlu před jakousi budovu, na které se tyčil nápis Sex expo 2010 a v tu ránu mi to došlo. Začínala jsem nabírat červenou barvu a mačkat se do sedačky s pokusem se tak stát neviditelnou. Holky zpozorovaly moji reakci a začaly se mi smát.

„Já nikam nepůjdu,“ špitla jsem. Esmé se na mě chápavě otočila a pohladila mě po tváři.

„My tě do ničeho nutit nebudeme. Jen mě prostě napadlo, že když Edward má určitě o tomhle všem načteno, že bys taky ráda znala základní fakta,“ nabádala mě Esmé. Od ní bych nic takového nečekala, ale Edward je její syn a asi chce pro něj to nejlepší.

„No, dobře, ale před Edwardem o tom neceknete,“ informovala jsem je. Holky na souhlas pokývaly hlavou a my mohly vyrazit. Byla jsem hrozně nervózní. O těhlech věcech se u nás doma mluvilo minimálně. Jen ty nejzákladnější informace mi sdělila mamka, takže Esmé měla pravdu v tom, že bych se měla v tomhle směru trochu vzdělat.

Došly jsme ke kase a zaplatily vstupné. Každá z nás dostala pásek na ruku na večerní program a tašku s malým dárkem. Nedalo mi to a do tašky jsem nakoukla. Dárkem bylo 3D porno s brýlemi. Rychle jsem dvd uklidila zpátky do tašky a rozhodla jsem se ho při první šanci zbavit. Jenže to se na mě ohradila Alice.

„To by byla škoda. Jednou by to mohl být velmi pěkný dárek pro Edwarda k nějakému výročí,“ mrkla na mě. Po její poznámce, jsem se rozhodla, že dvd si doma schovám, prostě kdyby náhodou.

Vstoupily jsme do areálu a mně do zorného pole vstoupila spousta stánků s různými věcmi. Hned u prvního nabízeli gelové push-upky na zvětšení prsou, růžová pouta na nohy a na ruce a spoustu dalších - pro mě stále neznámých - věcí.

U druhého obchodu jsem se zasekla. Ve vitríně bylo mnoho robertků. Od jakékoliv velikosti a materiálu, až po různé rychlosti. Jenže to ke mně dorazila Rose.

„Na to ani nekoukej. Až budeš upírka, tak ti nebude stačit ani tahle hračka. Moc rychle tomu dochází baterky,“ prohodila jen tak mimochodem a já na ni jen nevěřícně koukala.

Procházely jsme dál a Alice s velkou radostí zastavila u stánku s lízátky. Prodávali tam lízátka ve tvaru penisu v životní velikosti. Alice hned každé koupila jedno se slovy: „A bude se trénovat, dámy.“ Já její slova nechápala, ale Rose asi jo. Rozbalila lízátko a začala ho cucat. Jenže mě to trochu všechno děsilo.

„Opravdu je to tak velké,“ zašeptala jsem Esmé do ucha.

„Ty jsi nikdy nespatřila pánské přirození na vlastní oči?“ zeptala se překvapeně Esmé.

„Ne,“ odpověděla jsem jí stydlivě.

„Tak to ještě, že jsme tě sem vzaly. Aspoň se o svatební noci nelekneš a neutečeš,“ prohodila Esmé a pak se trochu zamračila. „Vy jste se s Edwardem nikdy nemazlili?“

„Jo, ale dál než k sundanému tričku jsme se nedostali, protože Edward se neustále vymlouvá na to, že by se neudržel a skočil po mně a sex před svatbou neuznává,“ vysvětlila jsem jí. Esmé jen chápavě pokývala hlavou a dál nic z toho neřešila. Postupně jsme se dostaly ke stánkům se spodním prádlem. Měli snad všechno od latexového prádla až po krajky. Už z dálky mě zaujal jeden tmavě modrý komplet, a tak jsem si ho chtěla prohlédnout zblízka. Jen co jsem se ho dotkla, objevila se vedle mě Alice.

„Ten je moc pěkný a na líbánkách se ti bude určitě hodit.“ Alice ho vzala do ruky a já nestihla ani nějak protestovat. Jestli si někdy něco takového obleču, tak to budu muset být hodně zoufalá. Edwarda přeci zmáknu dostat do postele jako jeho manželka. I když... Teď se se mnou milovat nechce a zvládá mi odolávat, jak to asi pak bude vypadat po svatbě? Zamyslela jsem se nad tím a usoudila, že koupit si několik kompletů navíc mi neuškodí. Alice spatřila ve vidině, jak jsem se rozhodla a prohnala mě snad všemi obchody, které tam byly. Musela jsem ale uznat, že komplety jsem si vybrala všechny moc sexy.

Po nákupech jsme se dostaly k pódiím. Na jednom se vlnila dívka a postupně ze sebe sundávala oblečení. Občas si přitom sedla na chlapa na židli, kterého si vytáhla z diváků. Fascinovalo mě, jak krásně se umí vlnit a já si v hlavě dělala poznámku: „Vyzkoušet doma před zrcadlem.“ Po představení striptérky jsme se vydaly k pódiu číslo dvě.

Tam stále ještě probíhal sex combat. Jakmile jsem to uviděla, tak jsem otevřela pusu a měla jsem problém to rozdýchat. Rosalie mi udělala přednášku o tom, že sex combat je vlastně mistrovství soulože Seattlu a že se v něm utkávají čtyři ženy. Každá jiný den a jejich úkolem je uspokojit co nejvíce mužů. Aby to ženám šlo lépe od ruky, tak měly k dispozici pro čekající muže ve frontě dvě rozkuřovačky. Hlavní aktérka sama uspokojovala čtyři muže najednou a každá rozkuřovačka se věnovala minimálně dvěma mužům. Celá ta scéna mi připadala naprosto perverzní a se slovy „Tak u tohohle být nemusím.“ jsem se sebrala a šla na bar pro nějaký koktejl. Holky totiž chtěly vidět show transvestitů, která měla probíhat hned po této.

Po nějaké době se konečně dostalo na transvestity. Už na první ženské bylo poznat, že to ženská není, ale v jednom jsem ji obdivovala a to v tom, jak ladně, bez toho, aby se zabila, byla schopná chodit na těch vysokých podpatkách. Viděly jsme první tři a u čtvrté nás informovali, že je to jenom záskok a že doufají, že získá tolik aplausu jako všechny ostatní.

Na pódium se přihnala všelijak se kroutící žena a hrozně se usmívala. Nevím proč, ale holky vedle mě ztuhly a koukaly vyjeveně na pódium. Více jsem zaostřila a snažila jsem se zachytit, co tam vidí. Ta dívka mi někoho připomínala. Po nějaké době jsem si uvědomila, že je to vlastně muž a odmyslela jsem si líčení a paruku. Pak mi čelist taky spadla.

Dívka se nám představila jako lady Emmettka a spustila připravený vtip v podobě pisklavého hlasu:

„Dobrý večer, já si dneska pro vás připravila jeden neškodný vtip a je to asi takhle. Víte jaké prsa má žena mezi dvaceti až třiceti lety? Nevíte? No, přece jako melouny. Prostě pevné a velké. A žena od třiceti do padesáti? Tak ta je má jako hrušky. Pevný ale visej. A žena starší padesáti let? Jako cibule. Při pohledu na ně se vám chce brečet. A muži to mají nějak podobně. Ve věku do třiceti let jim neustále přirození stojí pevně jako dub. Je prostě rovné a pevné. Po třicítce už ho mají jako bříza. Mrštné a ohebné a po padesátce je jako vánoční stromeček. Rychle opadá a pak z něj zbydou jen koule." Člověk se pak nemůže divit, že Emmett Rose rozthl šaty. Vždyť si je zkoušel! A jestli mě něčím Emmett v téhle scéně mohl dorazit, tak to bylo tohle.

Dřív než jsem stihla něco říct, tak se ozvala Rose s vyděšným výkřikem: „Já si vzala transvestitu!“

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sex expo 2010: Dámská jízda:

 1
9. tacenta
27.08.2013 [17:42]

síla Emoticon

8. Baruš
25.07.2012 [10:05]

Mohla by jsi dát pokračování. Třeb sex oxpo 2010:pánský jízda..

25.04.2012 [15:50]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.01.2012 [15:04]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Lola
17.08.2011 [1:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nemůžu z toho..:-D a hlavně z poslední věty! :D

4. Afrodita_Alice_Cullen
22.07.2011 [1:42]

Tak tohle mi opravdu zvedlo náladu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2011 [17:07]

EleanorBrandstDevilFish, já jen tomu dala trochu děje a přesně popsala, co jsem tam zažila sama Emoticon Dostala jsem lístky od spolužaček a přece sem je nemohla nchat propadnout. Byla to fakt zábava.

Jinak ten vtip tam říkal tranzvestita na pódiu a já si ho zapamatovala Emoticon

18.05.2011 [17:01]

DevilFishTeda. já se nasmála. Emoticon
Na podobném festivalu jsem taky jednou byla. Emoticon Ale byla to opravdu sranda. Emoticon
Sakra, tak detailně promyšlený článek, originální a zároveň to je naprostá pitomost, což je na něm to nejlepší! Emoticon Emoticon Emoticon
A ten vtip budu říkat do konce svého života. Emoticon To si vymyslela sama? Emoticon Emoticon Emoticon
Moc povedené! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2011 [16:44]

RoxanaTak jo, to mě dostalo. Emoticon
Sex expo 2010? Musím uznat, že bych to na vlastní oči vidět nechtěla, rozhodně ne ta jejich představení. To, že se bde Edwardovi v budoucnu hodit 3D porno - holka, to si věří. Každopádně jsme se pobavila a ten vtip na konci to jenom krásně zakončil... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!