Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Setkání Alice a Jaspera

Sraz Ostrava!!! 19


Setkání Alice a JasperaDalší setkání Alice a Jaspera. Snad se Vám bude líbit. :)

Muž seděl shrbený a sám na prázdném náměstí. Čekal, co se bude dít. Již několik dnů cítil přítomnost i jiného upíra. Jakoby ho sledoval. Možná, že ho poslala Maria, aby ho zabil za to, co jí udělal. Vlastně jí nic neudělal, pouze od ní utekl, již nedokázal déle snášet to, co se kolem něj neustále dělo. Věčné boje o území ho unavovaly.

Vlastně by uvítal nějaký ten boj, který by ho konečně dostal pryč z tohoto světa. Nenáviděl to tady, nenáviděl tohle město. Nenáviděl sám sebe. I svůj dar. Jediné, k čemu mu byl, je to, aby mu napomáhal k jeho ničení. Neustále na něj dorážely city ostatních. Nejhůře nesl ty, které nikdy necítil. Jako například lásku.

Nenáviděl to, jak ostatní cítili ten pocit, a on, i když byl o několik desítek let starší než oni, tento pocit mu byl odepřen. Již nevěřil v to, že by někdy mohl někoho milovat. Myslel si, že miluje Mariu, ach, jak strašlivě se pletl. Byl rád za to, že mu to došlo, ale možná by bylo lepší, kdyby na to vlastně nepřišel. Sice by „žil“ ve lži, ale určitě by to bylo lepší než tohle.

Na druhé straně náměstí se objevila dvojice mladých lidí. Na malý okamžik ho napadlo, jestli za ním náhodou nejdou dva upíři. Ale potom to zavrhl, to by poznal. Pár šel pomalým krokem, nikam nespěchali. Jasper opět cítil jejich emoce, ta láska ho ničila. Nenáviděl se za to, že milovat neumí, že to nedokáže. Jeho život byl celý jen o boji. Žádná láska, nic.

Pár se blížil a Jasper raději zadržel dech, sice byl na lovu včera, ale pořád tu bylo to riziko. Chtěl zabíjet co nejméně, ale někdy kolem něj prošel někdo, kdo voněl tak lákavě, že podlehl i druhý den po lovu. Připadal si jako slaboch.

Kouknul se na hodiny na vysoké věži uprostřed náměstí. Uběhly již tři hodiny od doby, kdy se sem posadil vstříc upírovi, o kterém věděl, že sem přijde. Hodiny si tikaly svým vlastním, pomalým tempem. Až ho to rozčilovalo. Jak dlouho by tu měl asi tak čekat? Uběhla další hodina. Potom deset minut... Dvacet... Třicet... Třicet pět...

Najednou uslyšel tichou chůzi. Vycházela z malé postranní uličky. Už si byl jist, že to je ten, na koho čekal. Koukal se a čekal, koho na něj Maria poslala. Musel být dobrý, protože jinak by neposlala pouze jednoho. Třeba měl nějaký dar, kterému Maria věřila. Proto ho šokovalo, když z uličky vyšla taneční chůzí maličká dívka.

Nejdříve si myslel, že špatně vidí. Asi se spletl. Měla na sobě karamelový, po kolena dlouhý kabát, pod ním nejspíše dlouhé šaty černé barvy, černé botky na vysokém podpatku, vlasy měla na krátko ostříháné, rozježené do všech stran. Na tváři šťastný a okouzlující úsměv. Kdyby stál, podlomila by se mu kolena. Tak byla dívka překrásná. Postavil se a čekal, co se bude dít. Dívka došla až k němu a pousmála se: „Ahoj, Jaspere. Nepřišla jsem ti ublížit, jak si myslíš. Přišla jsem ti pomoci. A jmenuji se Alice,“ napřáhla ruku.

On ji za ni bez přemýšlení vzal. Věřil jí...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Setkání Alice a Jaspera:

 1
1. ALICE
26.08.2014 [21:25]

KRÁSNÉ MOC :) CHUDÁK JAZZ MUSEL TRPĚT. :( MILUJU TYHLE POSTAVY DOKONALEJ PÁR

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!