Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Sen nebo skutečnost?


Sen nebo skutečnost?Přestože jsem to vložila do sekce jednodílné, je to spíš druhý díl k mé povídce s názvem Pomatení smyslů, ke které vám do článku přidávám odkaz. Samozřejmě se dá každá z těchto povídek číst samostatně, ale pokud si přečtete nejdřív Pomatení smyslů a potom Sen nebo skutečnost?, budete možná víc chápat okolnosti. Předem děkuji za ohlasy, ať kladné či záporné.

Pomatení smyslů

Ležela jsem na posteli pod vzrušeným tělem mého budoucího švagra. Sakra, nikdy jsem si to neuvědomila – my budeme příbuzní! A hlavně teď jsem si to uvědomovat nechtěla vůbec! Co se to se mnou děje? Vždyť mám svého Edwarda. Svého milujícího přítele a za pár dní manžela. Proč to vůbec dělám? To jsem tak špatná? Odpověď byla jasná: Ano, jsem špatná! Nenávidím se za to, co tady právě dělám. Tak proč nedokážu přestat? Proč vůbec nechci přestat? Proč se mi líbí Emmettovo tělo, které se za chvíli spojí s mým? Proč mě ta představa vzrušovala?

V hlavě jsem měla tolik otázek, ale ani na jednu jsem si nedokázala odpovědět.

A když se Emmettovy rty dotkly mých, všechny otázky jsem zapomněla. Teď jsme tady byli jen my dva. My dva a naše nahá těla.

Pod jeho dotyky jsem roztávala vzrušením. Líbilo se mi, jak mi jednou rukou hladil nohu a druhou měl položenou na mých zádech a přitahoval si mě blíž. Rozhodně jsem se tomu nebránila. Sama jsem ho držela kolem pasu a také jsem se ho snažila přitisknout co nejblíž k sobě.

Pocit, který přicházel, odehnal všechny výčitky svědomí pryč. Nadávat si můžu později. Teď si chci jenom užívat.

Cítila jsem, že touží ochutnat celé mé tělo, ne pouze rty. Pomalu polibky přesouval níž – nejprve mne dlouze líbal na krk a laskal mi při tom prsa. Pak se jeho rty posunuly z krku přes bříško až do mého klína. Jemně mi roztáhl nohy od sebe a cítila jsem pouze, jak jazykem laskal ta místa, která ještě žádný muž neviděl.

Nejprve jím pouze pomalu opisoval malé kružnice, a když viděl, že se nebráním, přidal na tlaku i intenzitě. Něco takového jsem nikdy nezažila. Slastně jsem zavzdychala, což Emmetta vybudilo ještě víc. Cítila jsem, že se za chvíli rozplynu štěstím, když vtom najednou Emmett přestal.

V první chvíli jsem se lekla. Co se asi stalo? honilo se mi hlavou. Nemohl slyšet někoho, jak jde nahoru? Nemohl slyšet někoho, kdo by nás mohl načapat v tak choulostivé situaci?

Odpověď mi podal hned. Nemohl o nás vědět nikdo. Emmett pouze přesunul své rty zpátky na má prsa, aby si udělal místo v mém klíně pro něco jiného, než byl jazyk.

Lehce do mě pronikl. Byl to tak krásný pocit. Jestli jsem si myslela, že nic lepšího než uspokojování pusou být nemůže, mýlila jsem se. Cítila jsem, jak Emmetta tlačím ke svému tělu pevněji. Dotýkala jsem se rukama jeho hýždí a snažila jsem se je přitlačit blíž k mému tělu.

Věděla jsem to. Věděla jsem, že právě dosahuji pocitu absolutního štěstí, a přestože to nebylo s Edwardem, nikdy jsem se necítila lépe.

Z mých rtů se ozvalo vzrušené ach.

 

 

A pak jsem otevřela oči, abych si prohlédla muže, se kterým jsem poprvé udělala něco takového. Jenže přede mnou nikdo nebyl. Kam se jenom poděl?

Pak mi to došlo - musel to být pouze sen. Nejkrásnější sen, který jsem kdy měla. Ale proč byl tak reálný? Radši jsem se zvedla, abych šla za Alicí, která pro mě dělala jídlo dole v kuchyni. Ještě by si řekla, co to se mnou je, a přišla by se na mě podívat.

Vstala jsem z postele a prohlédla jsem se v zrcadle. Byla jsem strašně rozcuchaná a halenku jsem měla zapnutou špatně, jako kdyby se mě někdo snažil rychle obléci. Ale možná, že jsem pouze tak spěchala z domů Charlieho, že jsem úplně zapomněla, jak se správně košile zapíná.

 

 

Dole u stolu seděla Alice s Jasperem.

„No to je dost, kde jsi byla?“ spustila hned má budoucí švagrová. „Už jsem pro Tebe chtěla dojít.

„No, asi jsem nahoře trochu usnula,“ omluvila jsem se.

„A proto jsi musela dělat takový rámus?“ začal se mi posmívat Jasper.

„Jaký rámus?“ nechápala jsem.

„No… Po pravdě…“ začala pomalu vysvětlovat Alice, „kdybych nevěděla, že je Rose pryč, myslela bych si, že ten rámus dělá s Emmettem ona.“

„Jak, kdybych nevěděla, že je Rose pryč?“ zopakovala jsem po ní. „Snad kdybych nevěděla, že je Rose s Emmettem pryč, ne?“

„Ne,“ ozvalo se od dveří. Otočila jsem se, abych se podívala jestli hlas opravdu patří tomu, komu jsem myslela.

„Rose se na mě naštvala, vyhodila mě z auta a já se vrátil sem,“ vysvětlil mi Emmett.

„Alice, pojď se mnou prosím nahoru,“ poprosil Jasper, „potřeboval bych s něčím pomoct.“ Oba se zvedli a odešli, takže mě nechali v kuchyni s Emmettem samotnou. Nevím, jestli to byl záměr, přestože ani jede nemohl nic tušit, nebo Jasper opravdu něco potřeboval, každopádně po jejich odchodu nastalo v kuchyni trapné ticho, díky němuž jsem mohla začít trochu přemýšlet.

Co tady Emmett dělá? Je možné, že by to nebyl pouze sen? Opravdu se u mě v ložnici Emmett zastavil? To přece nemůže být pravda! Přece bych neusnula! Přece bych si to pamatovala jasně, nebo ne?

Podívala jsem se na Emmetta a ten se tvářil, jako kdyby moje myšlenky slyšel. Místo odpovědi na mě pouze mrknul.

Přivedlo mě to do rozpaků a já jsem zjstila jednu věc. Ať to pravda byla nebo ne, nikdy se už na Emmetta nebudu dívat stejně. Díky tomuto snu - nesnu už to nebude můj zadaný budoucí upíří švagr. Teď to bude můj sexy zadaný budoucí upíří švagr.

 

 


Shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sen nebo skutečnost?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!