Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Šedesátnice

Eclipse - Edward


ŠedesátniceCo kdybychom trochu pozměnili děj od NM? Edward se k Belle vrátí, žádná Itálie se nekoná. Bella se podvolí Edwardovu nápadu a žije po jeho boku šťastný lidský život. Co ale Victorie? Co když Bella umírá? Promění ji Edward?

Každý den, když jsem na něj pohlédla, se mi chtělo plakat. Copak mě nevidí? Jsem samá vráska, šedivějící vlas a měkká, stará kůže. Byla jsem stařena. Renée a Charlie byli již dávno po smrti a já ve Forks dál hnila v lidském těle se stále a neúnavně bijícím srdcem. Bylo mi šedesát. Každý den jsem strávila s ním a byla neskonale šťastná, ale pro jeho dobro jsem pořád musela myslet na to, proč ode mě konečně neodejde. Byla jsem odpudivá i sama pro sebe, zatímco on byl snad ještě krásnější, než když jsem ho viděla poprvé.

„Edwarde, jestli chceš odejít, tak můžeš, já to pochopím, vím, že jsem škaredá a...” Nestihla jsem dopovědět, protože mi přitiskl ledové prsty na mé vyschlé rty.

„Bello, já tě pořád miluju a vždycky budu, po celý můj nesmrtelný život,” odpověděl a políbil mě. Moje srdce se za ta léta vůbec nezměnilo, roztlouklo se mi splašeně a vzrušeně, jako vždy, když se ke mě jen přiblížil.

„Vážně bych to pochopila, již asi dvacet let se začínám připravovat na to, že se ti přestanu líbit a ty nade mnou zhnuseně mávneš rukou.” Ta poslední slova jsem zašeptala. Věděla jsem, že druhé odloučení bych už nezvládla, ale pro jeho šťastný život bych to podstoupila. Pro jeho úsměv a radost bych udělala všechno na světě.

„Pšt, Bello, copak ty nechápeš, že tě už nikdy ze své vůle neopustím? Pro mě jsi nádherná byla, jsi a navždy budeš! Jak ti mám konečně vysvětlit nebo dokázat, že tě neskutečně miluji?” Pohlédl na mě úzkostnýma topazovýma očima. Ale já tomu prostě nedokázala plně uvěřit. Proč já bych měla mít tolik štěstí? Pak jsem si ale vzpomněla na Jacoba.

Naposledy jsem ho viděla na Charlieho pohřbu. Billy umřel dříve než Charlie, a tak jsme se Jakeovi snažili pomoct, ale on mě odmítl. Nedokázal se přenést přes to, že jsem si mezi ním a Edwardem raději vybrala Edwarda. Celý život mě to mrzelo, ale nic jsem s tím udělat nemohla. Edward mě k němu nechtěl pustit, že je Jake nebezpečný. Nevěřila jsem tomu, ale po čase mě začalo unavovat jeho neustále odporování a já se podvolila. Bolelo mě na něj pomyslet.

Stočila jsem pohled k Edwardovi. Pak jsem ale uviděla obličej v okně. Victoria. Moje tělo se najednou začalo otřásat pod Edwardem, kterému z hrdla vycházelo děsivé vrčení. Myslela jsem, že už to vzdala. Od té doby, co se ke mně Edward vrátil a zůstal se mnou, se už nevrátila. Zpanikařila jsem. Ona na mě číhala a poznala, že mě Edward nepromění, počkala si tedy, až budu stará. Byla jsem pro ni nyní lehká kořist.

„Edwarde!” zalapala jsem po dechu. Dnes zemřu.

„Neboj, lásko, já ji zvládnu!” zakřičel od okna, jednou nohou již vyskakoval ven. Ne! Jemu se nesmí nic stát, vždyť ona přišla pro mě! Zbavena všech smyslů jsem seběhla ze schodů, jak nejrychleji mi to mé staré klouby dovolily. Vyběhla jsem ven do šera a svýma pomalýma očima prohledávala okolí. Po chvíli jsem zahlédla to, co jsem hledala. V dáli u začátku lesa se cosi hýbalo tak rychle, že by si toho kolemjdoucí ani nevšiml.

Rozběhla jsem se k nim a v mysli spřádala plán. Vytáhla jsem si ze svého šedobílého drdolu jeden hřeben do vlasů, dostatečně ostrý na to, abych si v následující minutě mohla rozškrábat kůži do krve po celé levé ruce od loketní jamky až po dlaň. Podařilo se. Victoria - usoudila jsem podle zalapání po dechu a rudé záplavy vlasů - se ke mně dostala dost blízko na to, aby mě mohla zabít. Hodila se mnou proti stromu.

Zřetelně jsem uslyšela praskání kostí. Zařvala jsem bolestí a v duchu se připravovala na další vlnu bolesti. Čekala jsem se zavřenýma očima, ale nic. Pomalu a bolestně jsem je otevřela. Následující pohled mě však překvapil. Edward se Victorie zmocnil a právě ji trhal na kousky. Vrčel při tom a zároveň zapaloval oheň, kam ty kusy odhazoval. Otřásla jsem se, když jsem si uvědomila, že je konečně mrtvá.

Pak se mě ale zmocnila ta bolest. Začala jsem upadávat do bezvědomí, ze kterého se už nešlo vyškrábat…

Probudila jsem se v bílém pokoji s Edwardovou rukou v té mojí. Usoudila jsem, že jsem v nemocnici.

„Bello, lásko, slyšíš mě? Proč jsi to udělala? Už jsem ji skoro měl a ty... Proč? Zlomila ti několik žeber a další důležité kosti pro tvé tělo. Umíráš,” zašeptal zdrceně. Vypadalo to, jako by chtěl vzlykat. Co jsem mu to udělala?

„Edwarde,” zašeptala jsem drsným, cizím jazykem. „Proměň mě,” zasýpala jsem tiše.

„Bello…,” chtěl mi odporovat.

„Prosím. Teď nebo nikdy,” řekla jsem prosebně a hleděla na něj. Zdálo se, že změnil názor. Skláněl se ke mně pomalu a váhavě přitiskl své rty na můj krk. Ucítila jsem bodavou bolest, která se mi začala rozlévat do celého těla. Bylo to mnohem horší, než když mnou hodila Victorie, jen malý odvar z toho, co mi tenkrát udělal James. Svíjela jsem se v ohni a snažila se tomu utéct, ale žár nade mnou vyhrával. Neměla jsem vůbec žádný pojem o čase. Připadalo mi to jako roky, když jsem se konečně probudila. Teď jsem pro změnu byla ve starém domě Cullenových. Vedle mě seděl Edward se zmučeným výrazem, díval se na mě prosebně a já to nechápala.

„Bello, moc se ti omlouvám, jsem neuvěřitelný sobec, že…” začal na mě chrlit smršť omluv. Ale proč? Já jsem byla šťastná!

„Zadrž! Já jsem teď upír?” zeptala jsem se užasle.

„Ano, odpusť…” začal zase Edward.

Já jsem upír!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šedesátnice:

 1
25.09.2012 [21:40]

VictoriaJamesLaurent Emoticon

16.02.2012 [17:14]

NesiiLen mi je niečo nejasné, teda nepochopila som to ja. :D Obšas som teda fakt nechápavá. Emoticon
Bella, tým, že ju premenil, sa stala mladou alebo ostala navždy šesťdesiatničkou?
Inak, bolo to fakt pekné a smutné. :(

4. Satu
13.02.2012 [23:33]

SatuÁáá, no to má podrž!!! Emoticon
Nedalo mi to a pri tom čakaní na polnoc, som si povedala, že si chvíľu skrátim tvojou jednorázovkou. To bol, asi po dlhom čase, môj najlepší nápad, len tak medzi nami. Emoticon Emoticon
Tákže, začítala som sa a nedalo sa prestať! Úplné si má uchvátila. Emoticon Nehovorím, že to bolo dokonalé spracovanie, ale dej? Za ten ti dávam najvyšší počet bodov! Emoticon Nápád je skvelý, pre mňa, zase niečo nové a v tvojom podaní... Najvýstižnejšie je jedno slovíčko! HUSTÝ.... Tak fajn, možno dve.... PECKA... Emoticon Emoticon
Čo sa konca týka, troškuku si to urýchlila, ale beriem. Už si to chcela mať čo najskôr za sebou. Emoticon Emoticon Emoticon
Ale, Bellu si mohla sa "škvariť" v tých plameňoch o niečoo dlhšie! Emoticon
Ešte by som zabudla... Emoticon Victoria sa tam na môj vkus objavila tiež dosť rýchlo... Emoticon
Ale nemôžem chcieť všetko, že áno. Emoticon
Klaniam sa pred tebou sestřičko! Emoticon Emoticon

P.S.: za chyby v pravopise sa vopred ospravedlňujem. Predsalen je už tá neskorá hodinka a mozoček mi nepracuje na plné obrátky. Emoticon Pravdupovediac, dala som dovolenku s tým, že som mu zaplatila letenku prvou triedou do Ria a s prosbou, nech sa skôr ako na začiatku marca neukazuje. Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 11.02.2012 [14:53]

Bella jako šedesátnice? Mno, proč by ne? Emoticon Mně osobně se to moc líbilo (a asi nejsem jediná Emoticon ). Děj sice byl místy trošku uspěchaný, ale to já nemůžu hodnotit, protože taky mám hodně rychlé povídky. Nápad byl krásný, podle mě zpracování taky celekm ušlo a zas tak komické mi to taky nepřišlo. Emoticon Náhodou, kdybych já měla aspoň z poloviny takhle dobrý povídky, tak si opravdu, ale opravdu nemám na co stěžovat. A jen tak mimochodem...
Když si na shrnutí napíšeš, že by se to asi nemělo číst, roste pravděpodobnost toho, že si to někdo přečte. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [22:23]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.01.2012 [22:02]

AddyCullenNáhodou!!! Bylo to moc hezké!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!