Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Russian Roulette


Russian RouletteNo původně to měl být songfic, ale je z roho spíš taková, mno povídka - set on the music, pokud bych se měla sama zkritizovat, řekla bych, že je to blbýXD

Russian Roulette od Rihanny

 

Už od začátku dne, hnědovlasá dívka věděla, že ať dnes udělá cokoli, nebude to dobré. A ona přesně věděla, co dnes udělá. Co udělají. I přesto, že se na to snažila nemyslet, pohltilo ji to a oči se jí zalily slzami.

„Bells! Ach, Bello neplakej. Bello, to bude dobré. Nadechni se, zlato. No, podívej se na mě zlatíčko.“ Prstem jí zvedl bradu a přinutil tak podívat se mu do očí. Pohladil jí po tváři a láskyplně se na usmál. „Šššš,“ snažil se jí uklidnit. To však nepomohlo.

„Já nemůžu,“ zamumla nesrozumitelně a zabořila objičej do jeho hrudi. Z malých slz se staly vzlyky. Chvilku ji tiše konejšil, ale pak ji od sebe odstrčil.

„Bells, nemáme na to celý den. Začnou tě hledat. A tohle je jediná možnost jak být spolu. Navždy. A ještě si zahrát,“ usmál se nakonec.

„Já nevím, Jaku,“ stále brečela Bella. Chlapec jí popadl za ramena a zatřásl s ní.

„No tak. Uklidni se. Chtěli jsme to. Nemůžeš mít všechno, Bello. Tak už se konečně rozhodni!“ začal na ni křičet. Pustil ji a otočil se k ní zády.  Zavřel oči a ruce v pěst přilož na spánky; uklidňoval se.

„Jaku? Jaku. Můžeme jít? Ať to máme za sebou,“ promluvila po chvíli uklidněná dívka.

„Vážně to chceš?“ otočil se a podíval se jí do očí. Chytla ho za ruku.

„Chci tebe. Navždy. Miluju tě.“

„Já tebe,“ sklonil se a líbal ji do vlasů. Pak se krátce políbili a vyšli k domu.

„Mám ji,“ křikl chlapec, už ve svém pokoji a vytáhl ze šuplíku zbraň. Bella sedící na posteli, jen sklopila oči. „Můžeme jít..?“ převedl větu do otázky a náthl ruku k dívce. Ta si jen povzdechla a vzala jeho ruku.

Když  přicházeli ruku v ruce k naplavenému dříví z moře. Dívce se rozbušilo srdce. Začala se potit. Spomalila. Je konec. Chlapec ji stiskl ruku a dotáhl k naplavenému dříví, barvy slonovité kosti.

„Takže, teď se pomodlíme nebo tak něco?“ zeptal se sarkasticky Jacob. Bella, ale nevnímala. Byla myšlenkama jinde. Celý její krátký život jako by viděla před očima. Bylo to jiné, než když se topila. Vzpomínala, jak sedávali u východu slunce s Edwardem. Jejím andělem. Který jí opustil. A ona mu neodpustila, i přesto, že říkala opak. A teď se ptá sama sebe; Uvidím někdy ještě východ slunce? Uvidím někdy svou rodinu? Uvidím „jeho“? Jen ještě jednou, sáhnout na tu třpytivou kůži. Budu jim moci říct, sbohem? Ale, už pozdě zvýšit hodnotu života; Jacob k ní nejistě posunul nabitou zbraň. Vytrhla se ze snění a vyděšeně na ni zírala.

„Chceš začít? Bells?“ zeptal se s nataženou rukou. Žádný čas na přemýšelení; čas odejít. Sáhla po pistoli a nejistě ji držela v ruce. Podívala se na Jacoba. Zřejmě nepostřehla jeho hodinu „Jak zacházet se zbraní“…

„No tak, Bells! Copak mě vůbec neposloucháš? Teď jsem ti to říkal!“

„Promiň, já... přemýšlela jsem.“ Jacob si povzdechl.

„Jen vezmi zbraň a počítej do tří.“ Znovu se chopila zbraně. Její srdce jako by snad chtělo vyskočit z hrudi. Bude to dobré, jen zmáčknu spoušť,... Říkala si neustále. Srdce jí bylo jako o závod. Ne, lepší přirovnání bylo; jako o život. Ruka se třásla skoro jako rozzuřenému vlkodlakovi. Jeden se na ní právě teď bolestně koukal a přemítal, zda neměl vybrat lepší způsob. Ale bylo to jeho poslední přání. Ona si přála znovu vidět ji. On jí to splnil. A ona jemu tohle. Vždy si to chtěl zahrát. Zatímco tam nad tím tak uvžoval, Bellina ruka se posunula k hlavě.

Když už měla zbraň připravenou, chlapec promluvil.

„Nemusíš to dělat,“ zašeptal. Dívka zavřela oči a zmáčla spoušť. Se zaťatými zuby zase oči otevřela a zírala a vyděšeného Jacoba. Ten si povzdechl a natáhl ruku. Bella zatočila bubínkem a posunula mu zbraň. Byla snad ještě více nervní než, když držela tu zbraň u své hlavy.

I přes jeho dokonalou masku, kterou ale Bells velmi dobře znala, poznala chlapcovy pravé pocity a oči se jí zase zalily. Bude zodpovědna za jeho smrt?

Chlapec se zhluboka nadechl a znovu vydechl. Přiložil si zbraň ke spánku. Ruka se mu třásla. Ale ne hněvem. Strachem,..

Už nehodlal dál čekat, usmál se na dívku, natáhl se a naposledy jí políbil,…

„NE!“ zakřičela Bella, jak chlapec padl k zemi.

„Ne! Prosím!“ křičela a se slzami přes které ani neviděla objala mrtvého chlapce.

„Ne,…“ mumlala přes vzlyky,… A ona měla dávno jasno,… Už dávno se rozhodla, že bez něj to na tomhle světě nemá cenu.

Ubrečená se natáhla pro zbraň, ležící v kaluži krvi. Hledala po kapsách další náboje. Jeden našla. Nemotorně nabila zbraň a přiložila si ji ke spánku,…

„Odpusť mi, brzo budu s tebou,…,“ mumlala přes vzlyky a pohladila chlapce.

„Miluju tě, Jacobe,… miluju tě, Edwarde,…“

A zmáčla spoušť,…

 

Anděl přišel pozdě,… viděl jen jak jeho víla padá k zemi. Ale její poslední slova slyšel. Rozběhl se k ní a kdyby mohl plakat vyplakal by celé moře,…

„Cos mi to udělala?“ mluvil k mrtvé dívce a uhlazoval jí spocené vlasy. Podíval se na zbraň v její ruce. Jak jen on toužil udělat totéž. Ale andělé to mývají o to horší,… Jak mohou zemřít, když nežijí? On moc dobře věděl, že nežije. A, že není anděl.

Políbil dívku na zkrvavené tělo, a jen tak odolával vábivé vůni její krve. Pološílené černé oči těkali mezi dívkou, chlapcem a zbraní. Už to nemohl dál oddalovat. Vstal a papír co měl v kapse, od té doby, co ho opustila, jakoby měl najednou deset kilo.

Vytáhl letenku do Volterry a vydal se směrem na letiště,…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Russian Roulette:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!