Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Promiň

Úžasný obrázek Jacoba blacka


PromiňTahle jednorázovka je samozřejmě bez happy endu. Edward a Bella rozhodně nebudou páreček. Jediné co z nich bude je lovec a kořist...

Charlie šel odnést zbytek rybářského náčiní do auta a já zůstala na molu sama. Byl to krásný pohled. Chodívala jsem sem už jako malá a vždycky se sem ráda vracím.

U mola byla připevněná loďka, na které se dalo vyjet na moře. V tom moři je malý ostrov. Může být tak 300 metrů od mola. Ještě nikdy jsem se na něm nebyla podívat. Koukala jsem tak na ten ostrov a zahlédla v dálce bílou siluetu. Nevím proč, ale něco mě k ní táhlo. Začala jsem přemýšlet, jak se tam dostanu, když mě z mého přemýšlení vyrušil Charlie.

„No tak Bello, pojď už!" Musela jsem jít, ale věděla jsem, že se tam musím kouknout.

Přijeli jsme domů a já musela ryby, které jsme chytli naporcovat a upéct. Moc se mi do toho nechtělo. Pořád jsem myslela na ten ostrov. Co to mohlo být tak bíla šmouha? Neměla jsem čas nad tím dále přemýšlet, jelikož jsem musela ještě uklízet.

Večer jsem se koukala s Charliem na zápas a pak si šla lehnout. Sedla jsem si k počítači a začala psát e-mail Reneé. Poté co jsem ho dopsala jsem se šla osprchovat a udělat si domácí ùkoly. Bylo jich požehnaně. Skončila jsem asi kolem 11, ale stejně jsem nemohla usnout. Po druhé hodině raní jsem konečně zamhouřila oka. V pět jsem se vzbudila s křikem a celá spocená. Zdál se mi sen.

Moje nohy opatrně našlapovaly na měkkou zem, která byla poseta listím. Šla jsem mezi stromy a najednou jsem se objevila na dokonale kulaté louce. Byla nádherná. Malé kvítky vynikaly v té krásné zeleni. Zdálo se mi, že mě někdo pozoruje. Vzhlédla jsem a viděla, že někdo se schovává ve stínu stromů. Vystoupil na světlo a jeho kůže začala zářit jako milion diamantů. Ve Forks zase jednou svítilo sluníčko a ten tvor se na něm blyštil jako diamant. Chtěla jsem se dotknout jeho kůže, ale ostrá bolest na krku mě vyvedla z říše snů.

V moment, kdy jsem se probudila jsem měla v hlavě dokonale jasno. Musím se kouknout na ten ostrov. Charlie ještě spal a já pomalými kroky sešla ze schodů. Vzala jsem si lehkou bundu a klíče od auta.

Za 20 minut jsem již stála na molu a odvazovala jsem loďku. Nasedla jsem a začala pádlovat směrem k ostrovu. Stálo mě to mnoho sil, ale teď mi to bylo jedno. Začalo svítat. Sluneční paprsky se odrážely od hladiny moře a na malý okamžik mě oslepily. Začínalo mi být horko a tak jsem bundu shodila se svých ramen. Byla jsem už skoro u břehu.

Vyskočila jsem z loďky a pomalým krokem jsem se vydala mezi stromy do středu ostrova. Bylo to přesně jako v tom snu. Pod mými kroky praskaly větvičky a já se ocitla na té louce. Byla stokrát hezčí, než  jsem si myslela. Svůj zrak jsem upřela nahoru a tam stál ON. Ten člověk z mého snu. Ne! Nemůže to být člověk, nic tak nádherného nemůže být člověk.

Vystoupil ze stínů stromů. Jeho kůže se třpytila. Jako diamanty. Stála jsem tam a užívala si pohled na jeho obnaženou diamantovou hruď. Pomalým krokem se vydal ke mně. Pud sebezáchovy mi radil, abych se dala na útěk, ale rozum mi říkal, že by to nepomohlo. Stála jsem tam a čekala co ten krásný tvor udělá.

 „Promiň." řekl tak krásný hlas a mě se podlomila kolena. Zachytil mě a podíval se mi do očí. V moment, kdy se naše oči setkaly se mé tělo napjalo. Strachem. Byly úhlově černé. Pomalu se blížil svými rty k mému krku. Zavřela jsem oči a čekala na ostrou bolest, která tak jako ve snu se po chvilce dostavila. Nedá se popsat jak to bolelo, ale jen na chvilku. Cítila jsem, jak z mého těla vyprchává všechen život, až z něj nezbylo nic. Ocitla jsem se v naprosté temnotě. Poslední co jsem slyšela bylo bolestné: „Promiň."

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Promiň:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!