Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pro vyšší dobro


Pro vyšší dobroZatímco novorození ničí Seattle, Jasper odhaluje věc, která může ohrozit rodinu. Někdy může být i velká láska nerozumná a pak je potřeba někdo třetí, který jí zabrání.
S Kejkej jsme se rozhodly jednou napsat také něco vážnějšího a vznikla tahle jednorázovka. Hodí se upozornění, že se jedná o slash (vztah dvou mužů) a to přímo těch nejdůležitějších.

 

Pro vyšší dobro

 

Poslední dobou se dějí podivné věci. V Seattlu se vyskytli novorození upíři a s největší pravděpodobností jdou po mé rodině. Dělám vše, co je v mých silách, abych je ochránil. Díky mým zkušenostem z války je mohu připravit na možný boj. Vlkodlaci z La Push se rozhodli, že nám pomohou. Společně s nimi bychom je mohli porazit.

Novorození však nejsou mojí jedinou starostí. Vrásky mi přidělává i můj bratr Edward.

 

Byl druhý den tréninku, tedy nejvyšší čas vyzkoušet si boj v praxi. Postavil jsem proti sobě jednotlivé členy rodiny a smečky. Procházel jsem mezi nimi a upozorňoval je na jejich chyby.

„Nenech se rozptýlit!…  Embry, oni tě šetřit nebudou…  Dobrá rána, Carlisle... Hlídej si záda, lásko.“

Došel jsem k poslední bojující dvojici. Edward s Jacobem se snažili a šlo jim to velmi dobře. S tím se dalo počítat, ale hodně mě zarazily jejich pocity. Nebyla v nich ani stopa po nenávisti. Při tom, jak se perou o Bellu, jsem očekával agresivnější boj. Zdálo se mi, že si nechtějí ublížit. Ten boj byl spíš z povinnosti nebo jako přátelské pošťuchování. Chvíli jsem je ještě pozoroval a snažil se to pochopit, ale pak jsem se musel vrátit k ostatním. Nechal jsem tuto záležitost prozatím být.

„… a zítra budeme pokračovat.“

Smečka se otočila a odebrala se k odchodu. Neušel mi pohled, kterým Edward sledoval odcházejícího Jacoba. Jacob se ještě otočil a zdálo se, že se pod Edwardovým pohledem nepatrně zachvěl. Nikdo jiný si toho nevšiml, nicméně mě to donutilo přemýšlet o jejich dnešním chování.


Ještě tentýž večer dorazila za Edwardem Bella a snažila se ho vytáhnout mezi lidi.

„No tak, Edwarde, jde celá parta. Půjdeme přece taky,“ snažila se ho přemluvit.

„Víš, že tohle není nic pro mě.“

„Bude to zábava, uvidíš.“

Poznal jsem na Belle, jak moc by si chtěla zase někam vyjít, a tak jsem se jí rozhodl pomoct.

„Přece ji nenecháš jít samotnou? Co kdyby se jí něco stalo?“

„Dobře, půjdeme. Bude tam i Jacob?“ Snažil se jeho jméno vyslovit s nenávistí a odporem, ale mě to nemohlo zmást. Jeho emoce prozrazovaly, že ho to doopravdy zajímá.

Bella, nadšená jeho rozhodnutím, se mu vrhla kolem krku. Odešli z domu a já přes okno sledoval jejich odjíždějící auto.

Z přemýšlení nad tím, co se dneska vlastně odehrálo, mě vytrhl až Bellin návrat. Ještě celá rozesmátá vešla do domu a sedla si na pohovku vedle mě.

„Ahoj, Bello. Kde máš Edwarda?“

„Šel ještě na lov. Za chvíli je tady.“

Takže Edward nechal Bellu jet samotnou v noci přes les až k nám. Jenom kvůli tomu, aby si mohl jít zalovit. To je podezřelé. Musel jsem se Belly zeptat ještě na jednu věc.

„Byl tam nakonec i ten Jacob?“

„Jo, jo, taky dorazil.“

To byla poslední kapka do mého poháru podezření. Edward s Jacobem jsou teď někde s největší pravděpodobností sami a já si radši ani nechtěl domýšlet, co se tam děje.


Další trénink byl snad ještě podivnější. Normálně bych si toho asi nevšiml, ale teď mi přišlo, že se sobě navzájem vyhýbají.  Pečlivě si hlídali každý pohled, vůbec na sebe nepromluvili, snažili se nedostat do vzájemného kontaktu, úplně se ignorovali. To ovšem bylo ještě podezřelejší, než když na sebe byli milí.

Ať už jsem nad tím přemýšlel jakýmkoli způsobem, došel jsem jen k jedinému závěru. Ti dva k sobě něco cítí a není to přátelství. Tohle snad není možné! Dokud neuvidím jasný důkaz, nehodlám tomu uvěřit.

Proto, když se můj bratr další den rozhodl sám odejít z domu, tajně jsem ho následoval. Došel až ke staré opuštěné budově. Tam už na něj čekal Jacob. Zůstal jsem stát za nejbližším rohem a poslouchal je. Kéž bych to všechno radši neslyšel.

„Jacobe, já už to déle nevydržím!“

„Já ale přece nejsem, já normálně, já přece nejsem teplej, Edwarde.“

„Já taky ne, ale tohle se nedá potlačit. Já… já tě miluju.“

„Kurva, tak mě polib!“

Nastalé ticho rušilo jen drobné mrholení. Pootočil jsem hlavou, abych viděl, co se děje. To, co jsem spatřil, mi vyrazilo dech.

Edward držel Jacobovu hlavu v dlaních a silně ho líbal. Ten se rozhodně nebránil. Jednou rukou mu vjel do vlasů a druhou svíral jeho rameno. Ta touha a vášeň, která vystupovala z jejich tisknoucích se těl, se téměř nedala vydržet.

Rychle jsem se odvrátil. Během chvíle mi hlavou proletělo hned několik myšlenek. Je to můj bratr! Bratr, který právě líbá muže, vlkodlaka a ještě navíc Jacoba Blacka. To je šílený!  Ale jejich emoce, to není jenom o touze. Je v nich mnohem víc. Je to skoro jako to, co já cítím k Alice. Oni se snad doopravdy milují.

 

Tomuhle teprve říkám problém. Nemůžeme jim přece bránit, aby se měli rádi. Ale co na to zbytek rodiny? A co teprve Volterra? Nejsme v pozici, ve které bychom si něco podobného mohli dovolit. Tenhle vztah prostě nemůže pokračovat.

Odhodlaně jsem vykročil k líbající se dvojici.

„Mysleli jste vůbec na Bellu?“

Okamžitě se pustili a překvapeně na mě zírali. Až po několika vteřinách byl Edward schopen slova.

„Jak dlouho to víš?“

„To není důležité. Napadlo vás, jakou bolest to způsobí Belle?“

Nebyl jsem hrdý na to, co dělám. Jen nerad jsem ničil tak intenzivní cit. Ale bylo to pro dobro rodiny. Takový vztah by způsobil příliš mnoho potíží. Rozhodl jsem se využít jediné věci, která by jim to mohla rozmluvit – Belly.

„Asi by ji to hrozně ranilo,“ přemýšlel nahlas Jacob, „Tohle nemůžeme, Edwarde. Já jí nemůžu takhle ublížit.“

„Je to má snoubenka a ty jsi její nejlepší přítel. Tohle prostě nejde. Jacobe, já nechci, ale musíme.“

Jacob se na něj povzbudivě pousmál a položil mu ruku na rameno.

„Sbohem, Edwarde.“

Edward ho silně objal kolem ramen. Bylo vidět, jak Jacob stěží zadržuje slzy.

„Navždy,“ dokončil Edward. Vzápětí se prudce otočil a utekl. Bylo mi jasné, že tohle loučení je pro něj velmi těžké.

Jacob svěsil hlavu a zamumlal: „Díky, Jaspere.“  Přeměnil se ve vlka a také zmizel.

Necítil jsem se dobře. Mohl jsem jen doufat, že jsem udělal správnou věc. Sám jsem tomu příliš nevěřil. Zaklonil jsem hlavu a sledoval kapky deště, jak v pravidelných a sílících proudech spadají k zemi. Jakoby se snažily smýt mou vinu.

 

 


Shrnutí: Deedee/Kejkej



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pro vyšší dobro:

 1
3. SORA 77
23.07.2014 [0:05]

Taky povedená věc, tahle povídka. líbí se mi to, i když bych s Jacobem radši viděla jinýho kluka. Emoticon

2. Crystal
13.08.2012 [21:16]

Ne, že bych nějak vyhledávala slash na stmívko... ale přemýšlím... kdo z těch dvou by byl seme? Asi Edward, co? Když Jacob chytl hysterák, tím pádem je uke :DD Ale zas je "mohutnější" než edward a to by z něj dělalo semeho... složité toto, takže ty dva radši nepárovat :D

30.08.2011 [9:22]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!