Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Přes noc upírem 2/2

esme island


Přes noc upírem 2/2Bella se snaží vše pochopit, ale moc jí to nejde. Zamiluje se do Edwarda, který ji později hodně překvapí. Ale Cullenovy nemají čistý rejstřík a to vlci jen tak nenechají.

Stála jsem u vyleštěného okna, abych dobře viděla na vchodové dveře. Moje nová hlava stále ještě nepobrala tolik informací najednou, jen jednu a to že jsem upír, který neprahne po ničem jiném než po horké krvi, ale to pobral spíše můj žíznivý krk. Cullenovi (jméno rodiny, která mě vzala pod svá křídla) mi vysvětlili asi vše, ale i na mé dokonalé upíří smysly jsem to nedokázala pochopit. Edward mi zničil život, díky němu už nemám rodinu, přátele, ani budoucnost, ale přesto jsem se na něj nezlobila. Ten pocit byl jiný, hřál mě u srdce. Jen jsem si nechtěla připustit, že by to mohla být láska. S Cullenovými budu věčně a možná si získám jeho srdce. On už jistě ví, že ho miluji, bylo mi to zprvu sice trapné, alespoň to nemusím říkat sama. Ale věděla jsem, že mám naději, on se na mě usmál, kdykoliv jsem na něj pomyslela. Není to dobré znamení?

Mojí nejlepší přítelkyní se stala Alice, ale byla to i tyranka. Nemohu nosit nic jiného než drahé značkové šaty a sukně zkombinované s tílky s velkým výstřihem. Je to hrozné a Edward ví, jak moc to nesnáším. Přistihnu ho občas se smát, když sestupuji ze schodů dolů s trpícím výrazem. Dům Cullenových je krásný, tolik prostoru a jasu na jednom místě jsem ještě neviděla. Celý vyleštěný a útulný. Líbí se mi tu a proto zůstávám.

„Všichni ven, ale Bella ať tu zůstane!“ zakřičel Carlisle, po vzkazu pošeptaném od Edwarda.

Carlisle je něco jako jejich (vlastně náš) otec, je moc hodný a rozumí všemu, co se mi honí v hlavě. Moje nová rodina vyběhla za ním, normální lidské oči by to sotva zahlédly, ale já s novým zrakem viděla vše jako ve zpomaleném filmu, ale ve zlomku vteřiny. Možná mi odpustí, jsem přeci novorozená. S touto nadějí jsem vyběhla za nimi.

Běželi jsme lesem, hodně daleko. Najednou mě do nosu praštil hnusný zápach. Kdyby to šlo, zvracela bych. Všichni  se zabrzdili, jen já běžela dál. Bylo to nečekané něco jako šok. V sekundě mě obestoupili vlci - obří vlci - a ten velký, rudohnědý mě tlamou popadl za ruku. Neskousl a proto ji neutrhl. Chtěl to udělat, ale já mu pohlédla do očí a vše bylo jinak. Pustil mne a nechal mi čas odplazit se za tu pomyslnou hranici. Myslela jsem, že jsem ucítila vzájemné pouto mezi mnou a tím vlkem. Arogantně si odfrkl a pohlédl na mě jako na kus hadru a tím tyto myšlenky roztříštil.

„Dost! Nechte ji být, nezná pravidla," zakřičel k mému potěšení Edward a políbil mě.

Bylo to kouzelné, jako bych byla  motýl, kterému  upadly křídla, a teď se vznáší dál a dál po větru. V srdci vybouchl ohňostroj radosti. Koukala jsem na něj jako idiot, ale polibek mu vrátila. Odkryl zuby v andělském úsměvu. Mezitím zpoza stromů vystoupil muž. Byl nahý, na sobě měl jen otrhané kraťasy. Alice na mě hodila pohled s názvem: Později vysvětlím.

„Už to stačí, překročili jste mezi! Další mrtvý v rezervaci to jsme si nedomluvili."

,,Už se to nestane," řekl Carlisle a sklopil pohled.

,, To říkáte vždycky!" rozčílil se muž a jemně pokývnul vlkům za ním.

V tu chvíli bylo vše pryč. Nově nabytá láska, nová rodina, nový život. Vše bylo najednou staré a ohrané. Nevnímala jsem výkřiky ostatních. Vnímala jsem jen ty svoje, nebyly to výkřiky fyzické bolesti ale té vnitřní. Bolest při posledním pohledu na Edwarda byla jako tupý nůž. Všechny vzpomínky na lidský život i na ten potom, vyletěli z hlavy jako hejno motýlů. Kdybych nešla s nimi bylo by to ještě horší. Temnota pomalu pohlcovala zbytek mé mysli, dokud ji  neutopila úplně...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přes noc upírem 2/2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!