Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Poslední kapka

Alice


Poslední kapkaKdyž panuje v srdci zloba a neodpustitelná vina, dá se na ně zapomenout? A co když muž připraví matku o dítě? Dá se ten čin odpustit?

 

Poslední kapka

 

„Edwarde, už zase,“ oznámila mu Alice sklíčeně.

„Už jdu.“

 

Edward vešel do zapadlého baru ve městě a do nosu ho uhodil zápach kouře, alkoholu, zvratků a spáleného tuku z kuchyně. Našel ji sedět u oprýskaného stolu v rohu místnosti pod blikající lampou. Přišel k ní a ona ho ani nezaregistrovala.

„Bello…“ oslovil ji a ona k němu neochotně zvedla hlavu, přitom se zakymácela na židli.

„Co tu děláš?“ zachraptěla.

„Pojď domů…“ zaprosil téměř naléhavým, přesto jemným hlasem. Jeho manželka se ironicky zasmála a upila ze špinavé sklenice před sebou.

„Dáte si ještě něco?“ přistoupil k nim číšník ve špinavé zástěře.

„Ještě jednou,“ poručila si Bella a ukázala na svou dopitou sklenku. Chlápek s kývnutím hlavy přijal objednávku a chtěl odejít, ale Edward ho zastavil.

„Víte, že jí ještě nebylo jednadvacet?“

„Já jí nenalil,“ odbyl ho nevrle číšník a odešel.

Edward si přisedl k Belle na rozvrzanou stoličku a pokusil se ji vzít za ruku, ale ta mu ji hned vyškubla, jako by jí byl jeho dotek odporný. Už to nebyl příjemný chlad z jeho kůže, který ji rozechvíval, ale ledový obal, co ji štítivě odpuzoval.

„Všechno vyřešíme, Bello,“ snažil se ji uchlácholit a pohladil ji po mastných rozcuchaných vlasech. Ostrčila ho od sebe.

„To, co se stalo, nenapravíš.“

„Pokud chceš dítě, máš ho mít. Budu respektovat tvoji potřebu stát se matkou. Miluju tě a budu milovat tvoje dítě,“ ujišťoval ji.

„Já chtěla tvého potomka – tvého syna a tys mi ho vzal!“ vzlykla, div nekřičela nad tou krutou vzpomínkou: Ležela na vyšetřovacím stole s koleny od sebe. Nic necítila, jen slyšela Edwardův utěšující hlas, ze kterého se jí chtělo zvracet. Chlácholil ji, snažil se ji utišit, ale jí se chtělo brečet, toužila řvát, ale na nic se nezmohla. Sedativa ji tlumila, nebyla schopná se ani pohnout. Jen vnímala to nepříjemné bodnutí v podbřišku, jako by do ní zabodli kůl.

Ten den ji násilně připravili o její miminko, které jí rostlo pod srdcem, a milovala ho.

Bouchla silně pěstmi do stolu, až se zachvěl a pak se vrhla na něho. Toužila mu poškodit tu jeho krásnou tvář, zrádné oči a vyškubnout ten jeho prolhaný jazyk, co jí lhal. Tvrdil, že ji miluje, ale dokázal opak! Nenáviděla ho.

„Zabilo by tě to!“ snažil se ospravedlnit ze svého činu. Jen dokázal to, že unaveně padla zpět na židli a schovala si svá uslzená víčka do dlaní. Plakala tiše, jako by se bála, že už nikdy nebude moct zastavit ty krůpěje kanoucí jí z očí.

„To nevíš, Edwarde,“ špitla a zakroutila hlavou. Pak křikla na barmana, kde je s tou whisky. Byla opilá, ale ne tolik, aby nevnímala Edwardův soucitný pohled. Ten ji bolel ještě víc, jako by to co udělal, považoval za správné. Zabil jejich dítě bez výčitek! Bez jejího souhlasu.

„Nesnesl bych, kdybych tě ztratil,“ vyslovil se, ale jako by si zároveň s těmito slovy uvědomil, že se tak stalo. Přišel o její lásku, důvěru a úctu.

„Odejdi, Edwarde,“ požádala ho, mezitím, co jí číšník přinesl její objednávku.

„Nemůžu, Bello,“ němě vzlykl. „Nedokážu to.“

„Už jednou jsi to udělal,“ připomněla mu necitelně, až ji samotnou bodlo u srdce. Nepodívala se na něho, nedokázala to. Dělalo se jí z něho zle.

„Bello…“

„Ne, Edwarde, je mi z tebe na blití,“ řekla to s takovým odporem a znechucením v hlase, že ho to zlomilo. Zvedl se a odešel. Přesto se ve dveřích zastavil a nevěděl, zda dělá správně. Nemohl ji tu nechat, přesto věděl, že by zase utekla a vrátila by se ke své sklence. Mohl ji popadnout a odnést odtud, ale nedokázal by se dívat do její tváře. Nesnesl její pohledy, které mu tak vzácně darovala. Byly plné žalu, odporu, bolesti, nenávisti a zároveň strachu. Nikdy před tím se ho nebála. Poprvé v životě na ní viděl strach z něho samotného. A to bylo to, co ho donutilo vyjít ze dveří.

 

Bella dopila poslední kapku, zaplatila a s těžkýma vratkýma nohama se zvedla a vyšla z baru, který se s ránem zavíral. Venku ji ovanul chladivý dotek vánku, příjemně ji lechtal po pokožce, jako by se ji snažil utišit a odvát tu bolest v jejím srdci. Položila si dlaň na podbřišek a v očích začalo zase pálit.

„Už tě, ty moje malé, nedám,“ slíbila tiše do vánku.

Už neměla kam jít, neměla domov, rodinu ani milujícího manžela. Nemilovala ho. Ten cit vyprchal se smrtí jejího dítěte.

Vydala se na ulici a nohy jí škobrtly pod tíhou jejího těla, až se musela opřít o oprýskanou omítku starého domu. Přesto musela jít dál. Dál odtud a na všechno zapomenout…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední kapka:

 1
03.10.2011 [21:12]

AnysPpáni skvělý bylo by nejlepší kdyby se z toho buď stala delší jednorázovka nebo si udělala z toho kapitolku. protože je to opravdu skvělýýý. a smutný skvěle si popsala Belliny pocity.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!