Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Posedlá dokonalostí

Edward a Bella


Posedlá dokonalostíKrátká povídka na otřepané téma „Edward odešel" v mém pojetí. Bella pro lásku neviděla Edwardovy chyby a když odešel, její představivost překryla vzpomínky na realitu. Edward se vrátí, ale Bella si za tu dobu vysnila někoho úplně jiného. Naleznou k sobě zase cestu?

Edward... Ach, jak mi to jen mohl udělat. Vždyť mě miloval! Nebo snad ne? Týden uběhl rychle. Měsíc na sebe nenechal dlouho čekat. Bolest ani vzpomínky nebledly - spíše dál drásaly už na cáry roztrhané srdce. Avšak něco se měnilo. V pobláznění lásky přehlížela jeho chyby, které byly jasně zřetelné. Věděla o nich, ale nevnímala je. Byl jako každý jiný, jen stokrát krásnější a nesmrtelný. Rád se otáčel za hezkými dívkami, rád předváděl své bohatství, ale chytře a rafinovaně, nechvástal se. Ji snad opravdu miloval, její krev mu zpívala, její hlava byla velký otazník. Její mysl nebyla po jeho odchodu racionální. Její Edward byl přece dokonalý! Ne, on by neodjel! To ten jeho bratr ho donutil! Určitě to tak bylo! On se nikdy neotočil za jinou, jen ho rozrušila něčí mysl, ano, to je to, něco ho rozrušilo. On nikdy nepředváděl jak je bohatý, on byl jen štědrý, jistě to tak je!

Její myšlenky získaly převahu nad logikou a vzpomínkami. Den ode dne její láska k vysněnému Edwardovi rostla. Edward už nebyl osobou, která chybuje, která je lidská. Edward se stal synonymem dokonalosti. Nalhávala si stále víc. On se vrátí! Bude to brzy! Uteče těm tyranům, kteří si říkají Cullenovi! On se pro ni vrátí a budou spolu šťastní věčně...

Každý den chodila do školy a hrála divadélko. Hrála spokojenou žákyni. Naučila se to od Edwarda. Když on dokázal skrýt to, že je upír, proč by ona neschovala smutek?
Každý den se vracela na místo, kde ji opustil, bláhově doufajíc v jeho návrat.

Její Edward se jistě vrátí! Přijde sem a bude se omlouvat, ale ona ho zarazí. Chytí ji za ruku a políbí ji. Potom ji vyvede z lesa, otevře jí dveře od svého auta a pomůže jí nastoupit. Dají Forks sbohem a nikdo je už nenajde. Budou jen spolu!

Ona zapomněla. Zapomněla na rodiče, na Jacoba, Angelu... Přestalo jí záležet na všem, stačila jí představa jejího Edwarda. Zamilovala se do své představy dokonalosti, zamilovala se do snu.

Počátkem července začala svého Edwarda přivolávat. Zkoušela kdejakou pověru, zakopávala věci, kterých se dotkl na místech, na která chodil. Byla tím přímo posedlá.

Červenec se přehoupl v srpen. Brzy to bude rok, co odešel. Ona ho však hledala s větším úsilím než dosud.

Znovu se vracela na sluncem zalitou louku, kterou jí Edward ukázal. Byla však prázdná... Vracela se domů, plná odhodlání zkusit to zítra znovu. Její představy ji úplně pohltily.
Blížila se půlnoc, před domem zakvílely pneumatiky. Její otec byl u Billyho, sledovali zápas. To nebudou oni... Vstala z postele a odložila svazek rad jak přivolat lásku. Vyhlédla z okna a zahlédla stříbřitý odlesk sportovního auta stojícího před domem. Špatné pouliční osvětlení jí neposkytovalo moc dobrý rozhled, ale byla si jistá, že osoba opírající se o kapotu je muž z bronzovými vlasy.
Tato informace jí stačila... Seběhla ze schodů a otevřela dveře.

„Bello!" ozvalo se. Rozběhla se k němu, ale v půlce kroku najednou zastavila.
„Kdo jste? My se známe?" nepoznávala ho. Byl jí cizí.

„Bello, to jsem já! Edward Cullen," odvětil dokonalým hlasem. Myslel si, že je moc velká tma a Bella ho pořádně nevidí.
„Vy? Opravdu? Nepodobáte se mu... Možná trochu..." odvětila. „Omlouvám se, je docela pozdě a já mám ještě něco na práci," vymluvila se a zmizela v domě.

On ještě chvíli zaraženě stál před jejím domem, ale potom uznal, že je možná příliš šokovaná. Zkusí to zítra.

Další den ráno se Belle pověsil na paty, ale schovával se a ona o něm nevěděla. Cítil se nesvůj, když Bella procházela všechna místa, na kterých spolu byli. Místo, kde ji opustil, jejich dům, baseballová louka... Když došla na jejich louku, rozhodl se jednat. Vystoupil zpoza stromů.

„Co tady děláte?! Tohle je naše louka!" začala ostře protestovat jakmile ho spatřila.
„Jak vaše?" vyptával se trpělivě.
„Moje a Edwardova..." odpověděla a oči se jí zalily slzami. Ano, myslela na něj, ale jeho jméno od jeho odchodu nevyslovila.

„Můžeš mi toho Edwarda popsat?" ptal se trpělivě, avšak v očích měl zděšení. Co se s ní stalo?

Když ji poslouchal, pochopil. Bella si na něj nepamatuje. V mysli má obraz někoho jiného, ztělesněné dokonalosti. Nemohl to vydržet. Chtěl se jí ukázat na slunci, chtěl ji šokovat. Chtěl, aby si vzpomněla.
Stmívalo se, mýtinka byla stinná. Popadl vzpírající se Bellu do náruče a běžel na útes nad mořem. Bylo mu jedno, že tím poruší smlouvu, musí Belle pomoct. Překročil hranici La Push, rozhodnutí nešlo vzít zpět.

Na vrcholu útesu ji položil a nastavil svou tvář zapadajícímu slunci. Jeho kůže vypadala jako kdyby byl on sám vybroušen z diamantu. Bella se otočila k oslňujícímu slunci a kraji útesu zády. Smutně se podíval na Bellu a naposledy se ji pokusil vrátit do reality.

„Bello, dívej se. Tohle je realita, tady žiješ. Nežij ve světě klamů..."

„Máš pravdu," řekla. „Nechci žít dál ve světě plném přeludů," a úplně vyrovnaně udělala krok zpět. Krok do prázdna. Tisíce křišťálových kapiček se roztříštilo o vodní hladinu, ze které vzešly. Hlubina se nad ní zavřela a on věděl, že už jí nemůže pomoci.

 


Shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Posedlá dokonalostí:

 1
3. Smithd620
16.03.2015 [0:14]

requirements. Recognitions pro suggestion like operative, balanced, explanatory as well as moreover exuberance thinkings about this issue to Gloria. gabcbacdkcbeefea

2. Smitha809
01.03.2015 [12:37]

Perfect webpage you have at this website! Precisely how could i add in this blog's feed into my Rss reader? ddkececdggdcdddk

15.01.2012 [20:57]

AddyCullenHezký, ale smutný!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!