Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pomsta bude sladká, Edwarde Cullene!

xD Bez komentáře :D


Pomsta bude sladká, Edwarde Cullene!Krátká jednorázovka o Victorii, od doby, co přišla o Jamesa, až po proměnu Rileyho. Je to opravdu krátké, protože to nejprve měl být triple drabble, ale slov bylo moc a toho, co bych mohla odebrat, velmi málo.

PS: Strašně se těším na komentáře. :)


 

Když jsem přišla na místo, kde to měl s tou dívkou ukončit, šokem jsem zůstala stát. Po ní tu nebyla mrtvola, ale pouze kaluž krve, a po mém milovaném zbyl jenom doutnající popel.

Přišla jsem pozdě… To se nemělo stát! Ne mně a hlavně ne tobě! Kdybych nebyla upírka, tekly by mi slzy proudem, ale místo toho jsem tam stála jako hromádka neštěstí a vzlykala. Z ničeho nic smutek vystřídal vztek a já se bezmyšlenkovitě vrhla na první věc, co jsem viděla. Rozbila jsem první zrcadlo, druhé i třetí a se srdcervoucím křikem jsem rozbíjela další části této ohavné budovy, ve které našel smrt jediný muž, kterého jsem kdy doopravdy milovala.

„Zabiju tě, zabiju!“ křičela jsem jako smyslů zbavená a rozbíjela další věci okolo sebe. „Ne! Nebo ne…“ řekla jsem a šibalsky se podívala na loužičku lidské krve, která mě vábila už od mého příchodu.

„Zabiju ji! Ano, pomalu a bolestně ji roztrhám na kousíčky a ona přitom bude křičet v nesnesitelné agonii.“ Dala jsem si záležet, abych každé slovo vyslovila zvlášť a s důrazem, jako by mě někdo poslouchal. V mých očích se odrážel výraz blázna, toužícího po odplatě. Rozmáchla jsem se a při doprovodu smíchu šílence, rozbila poslední zrcadlo v místnosti. Rozpadlo se na tisíce malých střepů, které se roztříštily po celé podlaze. Byly rozlámané přesně jako mé srdce. A stejně jako i toto zrcadlo, tak ani mé srdce se nedá poskládat nazpátek. Navždy už zůstane takto poškozené! A někdo za to musí zaplatit! Ať už penězi, nebo smrtí!

Obrátila jsem se a přešla na druhou stranu místnosti. Klekla jsem si k mému milému, z kterého teď zbyl jen prachobyčejný popel.

„Ach, Jamesi, proč se to muselo stát?“ vzala jsem do ruky část popele a přesila si ho přes prsty. Ještě stále jsem zde cítila jeho pach. Vždy musel mít to, co chtěl… Musel si hrát a stopovat kdejakou blbost, až se mu to stalo osudným… Pomalu jsem vstala od místa jeho záhuby. Ještě naposledy jsem se podívala na jeho ostatky, než jsem zamířila k východu.

„Však já tě pomstím, Jamesi, slibuji! Jednou zažije stejnou bolest, jakou teď zažívám já! Přijde o to nejcennější, co kdy měl! O tu odpornou malou holku, co ji tak zbožňuje! Ona zemře a on bude trpět,“ zasyčela jsem.

„Sbohem, lásko,“ pronesla jsem naposledy, když jsem procházela dveřmi a mířila splnit svůj slib.

Už cestou do Forks jsem promýšlela svůj plán, jak nejlépe rozsápat tu malou holku, kvůli které jsem přišla o Jamese. Když jsem byla v Seatlu, byla už noc a můj plán byl promyšlen. Šla jsem temnou uličkou a spatřila mladého muže.

„Ty mi dobře posloužíš, chlapečku,“ zašeptala jsem směrem k němu, ale tak, aby mě nemohl slyšet. Chvíli jsem kolem něj jen tak pobíhala svou upíří rychlostí, až jsem ho vyděsila k smrti a nakonec do něj vpravila svůj upíří jed.

„Můj plán započne přesně za tři dny a ty v něm budeš hrát hlavní roli!“ pošeptala jsem tomu klučinovi, když jsem ho vískala ve vlasech, zatím co on se svíjel na zemi ve smrtelných křečích.

Pomsta bude sladká, Edwarde Cullene!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pomsta bude sladká, Edwarde Cullene!:

 1
03.06.2011 [15:14]

YrissTak to bolo SUPER . Bolo to pútavé a perfektne napísané . Chúďa Victoria ... Ale bola to Jamesova chyba že je teraz mŕtvy . Perfektne si vystihla Victoriu a úžasne si opísala jej pocity a všetko . No a ten koniec , to bola čerešnička na torte . Tlieskam ti rukami aj nohami . KRÁSA ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [19:46]

Victoria1Fakticky naprosto perfektní. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!