Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pokušiteľka

Bella


PokušiteľkaEdwardova návšteva podniku s neónovým nápisom. Koho tam stretne a čo zažije?

Vošiel som do podniku a poobzeral sa okolo seba. Celá miestnosť bola zahalená v tme, osvetľovaná len žiarivými, červenými lampami rozvešanými po strope, nad pódiom a po stenách a svetlami pri bare. Pohľadom som si našiel voľné miesto v rohu a vydal sa k nemu.

Sadol som si na stoličku a čakal, kým ma prídu obslúžiť. Po chvíli prišla sporo odetá čašníčka. Mala na sebe len akýsi kostýmik červenej farby siahajúci tesne pod zadok, na nohách mala deravé pančuchy a vysoké topánky.

„Čo vám donesiem?“ opýtala sa zvodne.

Objednal som si whisky a ďalej skúmal priestory podniku.

Nebolo tu veľa ľudí. Zopár chlapov posedávalo pri bare, alebo pri pódiu, kde v rytme hudby tancovalo akési dievča. Vlnila sa a natriasala bokmi, popritom zo seba kúsok po kúsku zhadzovala oblečenie. Pohľad mi padol na jej tetovanie, ktoré mala na ramene. Bol to vták a pod ním nápis voľnosť.

Tak tá si svoju voľnosť pekne užíva, pomyslel som si. Zodvihol som pohárik, ktorý mi čašníčka doniesla, a chcel si odpiť, keď vtom mi pohľad na pódium zatienilo akési dievča. Pozrel som na ňu a čakal, čo z nej vypadne. Pohla sa ku mne, sadla si mi na kolená a ruky mi dala okolo krku.

„Ahoj, zlato,“ zašepkala mi zvodne do ucha a pobozkala ma naň, „čo tu robí taký fešák ako ty, hmm?“ Jednu ruku posunula z môjho krku na hruď a tam ma začala hladiť. Neodpovedal som, len čakal, čo sa bude diať ďalej. Po očku som si ju prezeral. Mala dlhé, hnedé vlasy, ktoré jej v jemných vlnách spadali na holé plecia, pleť mala na pohľad jemnú, hoci na nej mala vrstvu mejkapu a tie čokoládovo hnedé oči sa pri pohľade na mňa zúžili.

„Tak ty mi neodpovieš?“ Naoko sa nahnevala a svojimi zúbkami sa mi jemne zahryzla do ucha. Prešla mnou vlna vzrušenia. Ona to pocítila a jemne sa zasmiala. Jej smiech bol ako zvonkohra.

„Poď so mnou hore,“ lákala ma a svojím zadočkom sa mi povrtela v lone. Udivene som na ňu pozrel a rozmýšľal, čo teraz. „Ukážem ti čo je to pravá rozkoš.“

Ladne sa postavila na svoje štíhle, krásne nohy a chytila ma za ruku. Nechal som so sebou manipulovať ako s bábikou a dal sa odviesť do jednej z izieb, ktorá sa nachádzala na poschodí.

Vošli sme do izby a ona za sebou zamkla dvere. Poobzeral som sa po izbe, bola tu jedna veľká posteľ, vedľa malý nočný stolík s lampou, oproti boli dvere, ktoré viedli zrejme do kúpeľne.

Chcel som sa otočiť k neznámej zvodkyni, no zrazu som na chrbte pocítil jej teplé dlane.

„Za celý čas, čo sme spolu, si neprehovoril ani jediné slovo,“ posťažovala si a ruky posúvala dopredu, na moju hruď. „Povieš mi aspoň tvoje meno?“

„Edward,“ vydýchol som potichu. Potešene sa zasmiala a postavila sa predo mňa.

„Ja som Isabella, ale keď budeš vzdychať moje meno, tak Bella.“ Naklonila sa ku mne, aby ma pobozkala na tvár a mňa ovial jej sladký dych. Hlava sa mi od toľkého vzrušenia zatočila. Čo to so mnou táto malá potvorka robí?

Jej ruky sa dostali k zapínaniu mojej košele a ona začala rozopínať gombík po gombíku, až kým zo mňa tú košeľu nestiahla. Dlaňou mi prešla po hrudi až k opasku, ktorý následne uvoľnila a odhodila niekam na zem. Stále sme si pozerali do očí. Tie moje už museli byť od toľkého vzrušenia úplne čierne. Jej hnedé o pár odtieňov stmavli.

„Tak, sladký Edward, ako by si to chcel?“ opýtala sa ma bez hanby. Neodpovedal som, len na ňu ďalej skúmavo pozeral. Nechal som všetko rozhodnutie na nej, nech si so mnou robí, čo chce.

„Dobre, tak ja si ťa teda osedlám.“

Svojou malou dlaňou mi zatlačila do hrude a ja som sa zvalil na posteľ, no kebyže neviem, o čo sa snaží, tak tam naďalej stojím bez pohnutia. Prišla bližšie ku kraju postele, zastala si predo mňa a pomaly zo seba začala zhadzovať oblečenie. To som chcel spraviť sám, preto som sa postavil a chytil jej ruky svojimi dlaňami. Prešiel som za ňu a pomaly jej dával dole jedno ramienko tých miniatúrnych šiat. Keď bolo dole, jemne som ju pobozkal na plece a cítil, ako sa pri tom dotyku zachvela. To isté som zopakoval aj s druhým ramenom a potom pomaly rozopínal zips na chrbte. Šaty jej sami skĺzli z tela.

Rukami som jej prešiel po nahých pleciach až na boky, z ktorých som sa nepohol. Bella moje ruky chytila do tých svojich a priložila si ich na prsia. Pod dlaňami som cítil jej jemnú, teplú pokožku a zbesilo bijúce srdce. Pomaly som sa nahol nad ňu a opatrne ju pobozkal na krk. Zachvela sa a zatvorila oči. Keď som sa odtiahol, náhle sa zvrtla, ruky mi obmotala okolo krku a vášnivo sa mi prisala na pery.

Chvíľu mi trvalo, kým som sa do zmyselného tanca zapojil. Naše jazyky sa preplietali, moje ruky blúdili po Bellinom tele a skúmali jeho štruktúru a jemnosť a zatiaľ mi Belline ruky rozopínali gombík na nohaviciach a následne ich stiahli. Svojou teplou dlaňou mi prešla po hrči v rozkroku a z mojich úst vyšiel hlasný ston. Bella sa odtiahla a šibalsky usmiala. Naznačila mi, aby som sa položil naspäť na posteľ a následne si na mňa sadla. Nahla sa ku mne a venovala mi ďalší vrúcny bozk. Zodvihol som ruky a položil ich na jej zadoček.

„Edward,“ zavzdychala zachrípnuto, „pomiluj ma.“ Následne sa zodvihla a zbavila ma posledného kusu látky, ktorý nás delil od splynutia v jedno telo.

Otočil som ju na chrbát a zadíval sa na ten skvost pod sebou. Hrudník sa jej prudko dvíhal a moje oči upútali jej prsia, na ktoré som sa hneď vrhol. Vzal som jednu jej bradavku do úst a začal lačne sať, druhú som zatiaľ chlácholil svojou dlaňou. Voľnou rukou som sa pomaly začal posúvať po jej tele, smerom nadol a zastavil sa až pri mieste jej rozkoše. Prstami som prešiel po jej vrchole a Bella hlasno zastonala. Odlepil som sa od jej bradavky a hlavu posúval dole. O chvíľu prsty vystriedal môj jazyk. Bella sa prehla ako luk a prsty mi zaplietla do vlasov. Bola totálne vlhká a jej chuť omamovala moje zmysly.

„Ešte, viac, ach, Edward,“ vzrušene vykrikovala a metala sa po posteli.

Keď už bola tesne pred vrcholom, tak som prestal a postavil sa spomedzi jej nôh. Zarazene na mňa pozerala. Ja som sa len tajomne usmial a priblížil sa k nej. Vášnivo som ju pobozkal a v nestráženej chvíli som do nej prudko vnikol. Prekvapene vykríkla a spadla naspäť do vankúšov. Začal som k nej prudko prirážať a pritom sa jej neprestajne pozeral do očí.

„Ty surovec,“ povedala zrazu a ja som prekvapene nadvihol obočie. Svoju malú dlaň zovrela do päste a tou ma udrela do ramena. Zastavil som sa uprostred pohybov a zarazene na ňu pozeral. „Páči sa ti to natvrdo, však? No tak poď, prečo si prestal, nebuď slaboch a poriadne priraz, ja nie som z porcelánu.“ Začala ma tam tými svojimi malými pästičkami mlátiť, tak som jej chytil ruky svojou dlaňou a pridržal nad hlavou. Znova som rozpohyboval svoje boky a začal do nej prirážať prudšie. Bella vzdychala, krútila sa a keď som jej pustil ruky, tak si ma za zadok pritláčala k sebe silnejšie.

Pohyboval som sa najrýchlejšie ako som vedel, ale jemne, aby som Belle neublížil. Cítil som, že mám vrchol na dosah. Ešte párkrát som prudko prirazil a vybuchol. Potlačil som zavrčanie, takže zo mňa vyšiel len akýsi pridusený výkrik. Bella... tá naopak vyjadrila svoje potešenie nahlas a zvíjala sa podo mnou v milostnom kŕči. Pomaly som z nej vyšiel a ľahol si vedľa nej. Unavene sa ku mne otočila a hlavu si položila na moju hruď. Svojimi nechtami ma jemne škrabkala po hrudi a ja som si prial, aby sa táto chvíľa nikdy neskončila.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pokušiteľka:

 1 2 3 4   Další »
33. Drak
20.12.2012 [5:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.05.2012 [1:04]

AfroditaAliceCullenA kde to má jako pokračování?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. kika
14.01.2012 [19:35]

fuj moc hezky nneee Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.01.2012 [13:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.01.2012 [15:09]

EdmonkaNaprosto úžasné Emoticon Emoticon Emoticon, ale ten konec? To nemůžeš myslet vážně?!! Emoticon Emoticon Tohle musí pokračovat!! Pěkně prosím!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.01.2012 [21:10]

Nephilim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Fakt sa ti nechce napísať pokračovanie?
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Wixis
10.01.2012 [14:52]

Ahojte. Som veľmi rada, že sa vám táto jednorázovka páči. Bol to nápad, ktorý mi v jednej chvíli skrsol v hlave a v druhej už mi prsty lietali po klávesnici. Emoticon
Som naozaj nadšená z vašich komentárov a preto som sa rozhodla, že na vaše želania z toho spravím kapitolovú poviedku. Emoticon

10.01.2012 [12:45]

AinsleeTo chce pokračování!!! Emoticon

25. miša
09.01.2012 [20:50]

wááá Emoticon nemám slov Emoticon som vlhká aj ja z toho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon POKRAČUJ !! Emoticon Emoticon Emoticon

09.01.2012 [19:19]

nicolecullenhaleNemám slov..jednoduše luxusní, originální, báječný, krásný! Emoticon Miluju Bellu když je divoká a to samí s Edwardem! Já určitě mooooc prosím aby bylo pokračovaní. Byla by z toho dokonalá povídka na pokračování. Ale to je na tobě já bych to brala a určitě více čtenářů tady! Máš skvělí styl psaní! Tleskám! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!