Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Podivuhodné, Carlisle měl pravdu

jhjkhk


Podivuhodné, Carlisle měl pravduVolterra. Bella zachraňující Edwarda. Poledne. Palazzo dei Priori. Edwardův pohled. Myslím, že více říkat nemusím. ;) Prostě stará známá scéna z jiného pohledu.
P.S.: Je to opravdu hodně krátké. Sepsala jsem jen chvíli na náměstí. ;)

Roztrhl jsem si košili, aby má diamantová kůže byla lépe zahlédnutelná. Když mi moji žádost o smrt nepovolili, musel jsem je vyburcovat. Jistě bylo více možností, nežli ukázat se na slunci lidem, ale já jsem tuhle, jako jedinou, shledal za nejmožnější. Zvednout auto nad hlavu, by lidi asi moc nevystrašilo, v tomhle světě je již vše možné. Vysát člověka před zraky jiných lidí se mi hnusilo. Tak dlouho jsem lidskou krev nepil a rozhodně to chvíli před smrtí nemíním měnit.

Hodiny odbily dvanáctou hodinu. Byl čas. Za chvíli budu s Bellou. Navždy. Tedy, pokud je tam nahoře přemluvím na nebe. Byl jsem monstrum. Nic jiného, neměl jsem duši. Nezasloužil jsem si být v nebi, ale moje sobecké já tam chtělo. Chtělo tam být s Bellou. Hodiny znovu odbily. Zavřel jsem oči a udělal krok blíže k osvobození. Za chvíli budu s tebou. Slyšel jsem jasné myšlenky, že jsem byl spatřen. Musel jsem již trochu zářit, jinak by si mě nikdo nevšímal. Zdálo se mi, jako by na mě někdo volal. Ten hlas jsem poznal kdekoli. Patřil Belle, již na mě musela čekat. Slyšel jsem šplouchnutí vody ve fontáně, co stála uprostřed náměstí. Jako by přes ni někdo utíkal. Právě jsem získal důkaz, že upíři se můžou zbláznit, já se zbláznil určitě. Naposledy jsem se nadechl. Do nosu mě udeřila lákavá vůně. Vše mi na tomto světě připomínalo Bellu, právě proto jsem za ní musel jít. Hodiny již po několikáté odbily a já se konečně odhodlal k činu a udělal velký krok ke konci uličky.

„Ne! Edwarde, podívej se na mě!“ křičel na mě ten nejkrásnější hlas ze všech. Tahle halucinace byla ta nejhezčí, co jsem kdy měl. Usmál jsem se. Už jen jeden krok a budeme spolu. Zvedl jsem nohu, abych vykonal ten krok, který mě k ní přivede. Cítil jsem závan vzduchu těsně přede mnou a poté ucítil, jak do mě někdo trochu narazil. Nadechl jsem se a ucítil její vůni. Automaticky jsem toho, kdo do mě narazil, zachytil a zvedl do stoje.

Byl jsem zvědavý. Pomalu jsem začal otevírat oči. Hodiny znovu odbily.

Kdybych byl člověk, zalapal bych po dechu. Přede mnou stála Bella. Volturiovi byly rychlí.

„Podivuhodné,“ vydechl jsem udiveně a pobaveně. Celou dobu jsem se mýlil. „Carlisle měl pravdu.“

„Edwarde,“ ten anděl přede mnou se snažil popadnout dech. „Musíš jít zpátky do stínu. Musíš se pohnout!“ Byla zde a vypadala nádherně. Udivil jsem se. Byla tak krásná, vypadala stále tak, jak jsem si ji pamatoval. Natáhl jsem k ní ruku a zlehka jí přejel po tváří. Snažil jsem se všechny detaily jejího obličeje zapamatovat. Co kdyby ještě konec nebyl. Mohla být jen mojí představou. Mohla se kdykoli rozplynout. Hodiny stále odbíjely a já doufal že nikdy nemizí. Snad mě nepošlou na poslední chvíli do pekla. Nedokážu být tam, kde ona není. To by pro mě byl nejvyšší trest, ale já bych si ho vlastně zasloužil. Opustil jsem ji, to jediné, co jsem kdy miloval.

Její srdce bilo a já k tomu i slyšel jak jí v žilách pulzuje krev. Byl to ten nejhezčí anděl na světě. Vše, co jsem na ní miloval, už neztratím. Musela se umět i červenat. Byla tak krásná. Moje bolest z odchodu od ní se najednou ztratila, cítil jsem jen štěstí. Nikdy o ni již nepřijdu.

„Nemůžu uvěřit, že to bylo tak rychlé. Vůbec nic jsem necítil – jsou opravdu dobří,“ zavřel jsem oči a doufal, že se jakmile je otevřu nerozplyne se. Přitiskl jsem své rty do jejích vlasů. Ta vůně mi tak chyběla.

„Smrt z tebe vysála med dechu, ale nepřemohla tě. Na tvoji krásu nemá,“ zamumlal jsem verš z Romea a Julie. Hodiny odbily svůj poslední úder. „Voníš přesně tak jako vždycky,“ pokračoval jsem. „Takže tohle možná je peklo. Mně je to jedno. Já to přijímám.“ Chtěl jsem ještě něco říci, ale přerušila mě.

„Nejsem mrtvá a ty taky ne! Prosím tě, Edwarde, musíme se pohnout. Nemůžou být daleko!“ Začala se prát s mými pažemi. Svůj stisk jsem nepovolil. Nechtěl jsem ji ztratit. Byl jsem zmatený.

„Jak prosím?“ zeptal jsem se zdvořile. Nic jsem nechápal. Jak to myslela? Kdo nemůže být daleko. Moje mysl začínala vše zpracovávat.

„Nejsme mrtví, ještě ne! Ale musíme se odtud dostat, než Volturiovi...“ šeptala zničeně. Volturiovi? Dolehly ke mě myšlenky Demetriho a Felixe. Okamžitě jsem ji odtáhl do stínu, otočil tak aby se opírala o cihlovou zeď domu, otočil se k ní zády a oči upřel do uličky prostírající se přede mnou. Zahlédl jsem je a pro plnou Bellinu bezpečnost kolem ní roztáhl své paže. Nikdo se jí, dokud budu naživu, nedotkne. Jen stěží jsem potlačil zavrčení.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Podivuhodné, Carlisle měl pravdu:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!