Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pekelná túžba

suťaž., janulQa1323


Pekelná túžbaNedávno som dostala taký nápad a okamžite som ho musela napísať. Príbeh bude o chvíli, keď neviete, ako človeku pomôcť. Určite ste ma nepochopili, tak vám to vysvetlím. Rebecca - Jacobova sestra, sa vrátila aj so svojim manželom z Havaja. Nikto nič netušil, no Beccu Jamie bije. A to dosť ostro. Rebecca sa skamaráti s Nessie, ktorej sa zdôverí. Becca o vlkolakoch nič nevie, no čo sa stane, ak sa vlkolak dozvie, že niekto mláti jeho sestru? Hold, krutá pravda je zlá. Niekedy sa vlkolak prejaviť musí... Príjemné čítanie. Bubu

1. časť

Renesmé:

Sedela som v obývačke, keď práve dávali nejaký romantický film. Nebaví ma to čakanie na Jacoba. Viem, že má povinnosti, ale toto ma už deprimuje. Neznášam, ak ho nemám na očiach. Je mi veľmi úzko.

Sledovala som film, ale premýšľala nad situáciou. Celá rodina bola na love. Vrátia sa o dva dni. Jacob mi sľúbil, že si splní povinnosti a vybaví všetko, čo musí - už dnes. Dúfam, že príde čo najskôr.

Keď som sa naostro zapozerala do filmu, vyrušilo ma zaklopanie na vchodové dvere. Neviem, či by nebolo od veci otvoriť ich. Čo ak je to nejaký upír? Nie... A ak náhodou, tak som predsa poloupír. Dokážem sa ubrániť. Dúfam.

Došla som k dverám a otvorila. Ten pohľad ma zarazil. Predo mnou stála Rebecca Blacková – Jacobova sestra a v poslednej dobe moja najlepšia kamarátka.

Pohľad na ňu ma zabolel. Pretože keď som si vypočula príbeh o jej matke a jej sestre, tak som úplne zmäkla a vedela som, že to mala v živote ťažké. Odcudzila sa sestre a umrela jej matka, ktorú nadovšetko milovala. Neskôr sa to zlepšilo, keď si našla priateľa a vydala sa. Odišla s ním na Havaj. Tam spolu žili, ale teraz pred nedávnom sa vrátila aj so svojim manželom – Jamiem. Rebecca je ešte mladá, a tak nechcela mať deti. Jamie je celkom v pohode, no zatiaľ som sa s ním veľmi nerozprávala. Jacob bol strašne rád, keď zistil, že sa Rebecca vrátila. A ešte radšej, keď uvidel, aké sme skvelé kamarátky. Beccu nepoznám dlho, ale je ako moja sestra. Už od prvej chvíle sme sa mali rady.

Rebecca stála a pozorovala ma. Prestala som rozmýšľať nad jej minulosťou a začala sa sústrediť na ňu. Určite sa niečo deje, pretože toto nie je moja usmiata Becca. Niečo nie je v poriadku. Pozerala na mňa svojimi očami a bola celá uplakaná. Tvár mala červenú a bola celá zadychčaná.

Rozmýšľala som, či ju niekto neokradol, ale oblečenie mala celé. Ich červené auto bolo zaparkované pred domom. Moje úvahy trvali iba chvíľočku, pretože som dostala dosť veľký strach. Ublížil jej niekto?

„Rebecca? Deje sa niečo?“ opýtala som sa udivene a čakala na odpoveď.

„Poď ďalej,“ povedala som jej a ustúpila z cesty, aby mohla prejsť. Nič nepovedala, iba vošla a sadla si na gauč. Zatvorila som dvere a posadila sa vedľa nej.

Rebecca sa mňa smutne pozrela a normálne vybuchla. Rozplakala sa a strašne vzlykala. Vytreštila som oči a rozmýšľala, čo tak strašné sa mohlo stať. Je niečo Billymu? Je niečo – nedajbože – Jakeovi? To nie! Ak sa okamžite nedozviem odpoveď, tak...

„Becca, to nič. Povedz mi, čo sa deje. Upokoj sa,“ povedala som a objala ju. Jej čierne vlasy ma pošteklili na tvári. Becca stále vzlykala a môj strach narastal. Stalo sa niečo jej otcovi, Jacobovi alebo Jamiemu? Preboha!

„On... On... On... Zbil ma!“ zavzlykala slová a rozplakala sa nanovo. Zovrela som ju tuhšie a moja myseľ sa rozbehla na plné obrátky. Moje oči museli byť tmavé. Vzplanula vo mne veľká zlosť a nenávisť. To nie je možné! Ako si to dovoľuje, ten úbohý debil! Zdvihol na Beccu ruku! Ja ho zabijem! Alebo ešte lepšie – Jacob ho zabije!

„Becca, pššt, to bude dobré. Ja ho zabijem, roztrhám a zničím! Jacob mu odtrhne krk! Dofrasa, kde je Jacob, keď ho potrebujeme?“ vrčala som a pohladila Rebeccu po vlasoch.

„Nie! To nesmieš!“ odstrčila ma a dodala: „Nesmieš mu to povedať! Jacob by ho zabil! To nie!“

„Si normálna? Máš vôbec rozum? Nech ho zabije! Zdvihol na teba ruku! Mal by ho potrhať! A ja mu to poviem!“ vrieskala som. Ona nie je normálna. Vtom som si to všimla. Zlosť vo mne kypela. Ja ho asi vylejem do jazera!

„Ukáž,“ povedala som Becce, ktorá si dala hlavu do dlaní a zamrmlala strohé: „Nie“.

„Rebbeca, okamžite mi ukáž svoju tvár,“ vrčala som. Chytila som Rebeccu – opatrne – za plece a donútila ju zdvihnúť hlavu. Celú tvár mala zmáčanú od sĺz a na krku mala veľkú modrinu, ktorú schovávala pod tričkom. Na jej ruke som si všimla škrabanec, ktorý tam musela mať od nejakého predmetu, ktorý po nej, ten hnus, hodil.

„Ja... Ja som... On ma bil už na Havaji. Chcela som prísť domov za rodinou a on ma proste týra. Povedal, že ide so mnou, lebo mu utečiem. Pred Jakeom alebo mojím otcom sa ma ani nedotkne. Dokonca ani pred Jakeovými kamarátmi. Nikto o tom nevie, ani jeho rodina. Nessie, ja už neviem, ako ďalej. Čo mám robiť? Nechcem ho už! Nechcem, aby sa do toho niekto montoval. Chcem, aby odišiel.“

„Ja! Ho! Zabijem!“ Chytila som si hlavu do dlaní a začala zhlboka dýchať.

„Jasné,“ vzdychla Rebecca, ktorá – mimochodom – nevie nič o vlkoch a upíroch. A ani sa nečudujem, že si to ešte nevšimla. Má dosť vlastných problémov, ktoré trvajú už dlho. A nikto na to neprišiel. Nechápem, ako mohol byť Jake tak slepý. Veď ju mal doma na očiach, ale vyzerá to, že Rebecca je riadna klamárka. Chudinka. A ja vôbec netuším, čo s tým!

„Ahojte, dievčence,“ vošiel do dverí Jake, celý vysmiaty, keď nás tu takto uvidel. Rebecca si okamžite vytiahla tričko na krku vyššie a začala si utierať slzy. Jakeovi bola otočená chrbtom, takže si nič nemohol všimnúť. Mňa si už prezeral a asi videl môj pohľad. Odmalička ma pozná, takže pochopil, že sa niečo deje.

„Nessie, Becca, stalo sa niečo?“ povedal skúmavo a prišiel k nám. Postavil sa vedľa mňa a pozrel sa mi do očí. Iba jeho tmavá čokoláda, ktorú nosí v očiach, ma dokázala upokojiť. Svoj pohľad zabodol na Beccu, ktorá sedela a hlavu mala v dlaniach. Asi jej došlo, že túto situáciu už neskryje. Jake je tu.

„Rebecca,“ povedal zmätene a pozeral z jednej na druhú.

„Nessie,“ obrátil sa s otázkou v očiach na mňa. Vo mne kypela taká zlosť, že by sa ma nedorezali. Moje oči museli prezrádzať tú túžbu roztrhnúť tomu debilovi hrdlo. Becca bola ticho, takže dej prebiehajúcej situácie je na mne. Jake ma chytil za ruku. Nežne som ju prijala a pozrela do jeho očí.

Podišla som k Becce a chytila ju za hlavu – neprotestovala, vedela, že ak treba, tak použijem násilie. Vedela, že mu to poviem. Ja ju nenechám trpieť. Odhalila som jej krk a Jake si odkašľal. Vedela som, na čo myslí, ale toto je iná situácia. Toto nie je vtipné! Ja jej chcem pomôcť! Nechcem ju vysať!

Otočila som sa k Jacobovi a prevrátila oči. Môj pohľad ho umlčal, ale stále nechápal, čo sa deje.

„Pozri sa na jej krk!“ zavrčala som a Becca vzlykla. Jake prišiel k nám - ako keby to nevidel z tej maličkej vzdialenosti - a pozrel na jej krk. Chvíľu pozeral vyjavene a potom prekvapene. No v konečnom dôsledku mal v očiach zlosť, nenávisť a túžbu po pomste.

„On ju bije! Bil ju na Havaji a bije ju stále!“

Konečne som mu to mohla vysvetliť. Vedela som, že on bude vedieť, čo s tým, ak by bolo po mojom, nechám ho vyhladovať!

„Prečo si mi to nepovedala?“ skríkol, kľakol si pred Beccu a zatriasol s ňou. Becca sa znova rozvzlykala. Sadla som si vedľa nej.

Jacob sa nepríčetne triasol a snažil sa zamaskovať to. Chytila som Beccu za plecia a Jake pochopil. Pustil ju. Beccu som si privinula k sebe a snažila sa vymyslieť vhodné riešenie.

„Zabijem ho,“ povedal Jake naštvane a vybehol k dverám.

„Nie!“ skríkla Rebecca hystericky, strčila do mňa a postavila sa.

„Najprv budeš musieť zabiť mňa,“ povedala rozhodne a postavila sa pred Jakea. Prvé, čo mi prišlo na um bolo, že Rebecca Blacková načisto potratila rozum...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pekelná túžba:

 1
04.07.2011 [10:52]

BubulienkaAalex: Ja som to myslela tak, že Renesmé nechce, aby Jacob znenazdajky Becce ublížil. Vieš, ako to dopadlo so Samom. A ďakujem za krásny komentár.

All: Ďakujem za krásne komentáre všetkým. Veľmi ste ma potešili. Emoticon

04.07.2011 [7:11]

AalexJe to moc hezky napsané, ale trošku nechápu, že v jednu chvíli řekne Ness, že se ho chce zbavit a pak se postaví před Jaka. Na druhou stranu - je to typické domácí násilí... a nebo Becca nechce, aby z toho měl Jake problémy. Moc se těším na druhou část. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 01.07.2011 [16:01]

ona sa fakt zbláznila! krásne napísané Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. jajinka
01.07.2011 [15:19]

páni je to strašně krásný rychle další píšeš moc hezky

01.07.2011 [7:52]

NatyCullenBubu,
je to naprosto skvělé! Ty ráda píšeš o Jakovi a vlkodlacích všeobecně, co? Ale mně se to líbí! Je to v tvém podání super a tento příběh se mi zamlouvá snad ze všech nejvíc. Je to originální - Becca jako Jakeova sestra, která je týraná - a já to prostě žeru. Je to tak nevídané a krásné. Umíš to skvěle popsat. A když Becca neví nic o upírech a o vlkodlacích, museli se Jake s Ness hodně ovládat, i když teď pohár trpělivosti nejspíš přetekl. Emoticon
Píšeš skvěle, Bubu, a nic si nedělej z toho neúspěchu na post admina. Bude mnoho dalších příležitostí, neboj. Emoticon

30.06.2011 [19:04]

ada1987to určite! tá žena sa zbláznila!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!