Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Osudový tanec


Osudový tanecMoja prvá jednorázovka. Samozrejme o Edwradovi a Belle. Pokúsila som o niečo romantické. Edward s Bellou nie sú spolu. Ale, čo ak jednu noc pri jednom tanci sa všetko obráti?

Pesnička

 

Posledný večer pred odjazdom.  Alice ma práve pripravuje na rozlúčkovú diskotéku. Áno,  ja Isabella Swan, tá najnemotornejšia som na lyžiarskom výcviku. Išla som sem hlavne kvôli Alice a Rosalií – najlepším kamarátkam. Alice, by ma prehovárala celé dni, kým by som nepovedala áno.

Kamarátime sa odvtedy, čo som zistila ich tajomstvo. Sú upíry. Neveríte? Aj pre mňa to bolo čudné, ale je to tak. Nie sú ako upíry  z rozprávok. Živia sa zvieracou krvou a ako samy hovoria sú upíry- vegetariáni. Na slnku sa nepremenia na popol, iba sa trbliecu. Niektorý majú zvláštne schopnosti. Alice vidí do budúcnosti. Jasper, ktorý s ňou tvorí pár vie meniť pocity. Rosalie s Emmettom, ktorý tvoria ďalší pár v tejto rodinke nemajú žiadne zvláštne schopnosti. Len Rose je nadľudsky krásna a Emm má obrovskú silu. Carlisle je odolný voči ľudskej krvi a Esme má až veľmi veľký materský cit. Je neskutočne milá a každému pomôže. Oni sú ich „rodičia“. A nakoniec Edward. Vie čítať myšlienky. Edward chodí s Jessicou Stenlyovou, ktorá upír nie je, ani nevie, že Cullenovci upíry sú. Musím sa priznať, že niekedy žiarlim na Jessicu. Aj mne sa Edward páči. Niekedy mám pocit, že ho ľúbim. Preto sa s ním moc nestretávam.

,,Tak Bella si hotová,“ povedala Alice, ktorá ma dávala do parády. Mala na sebe čierne šaty na páse previazaná ružovou stužkou, ktoré jej krásne ladili s bielou pokožkou. Pozrela som sa do zrkadla. Mala som ne sebe podobné šaty ako Alice len modrej farby a bez ramienok. Vlasy som mala vypnuté do hora, iba pár pramienkov mi padalo pozdĺž tváre.

,,Ďakujem Alice! Vážne sa ti to podarilo!“

,,Ja viem. Dnes je veľký deň. Musela som ťa pekne vystrojiť.“

,,Veľký deň?“ Nechápem to.

,,Uvidíš. Obuj sa a vyrážame!“ Pozrela som sa na zem a tam boli čierne topánky na veľkom opätku.

,,Prepáč Alice, ale toto si neobujem,“ ukázala som na lodičky.

,,Neboj sa tie sú pre Rosalií. Toto sú tvoje,“ hovorila, keď mi podávala balerínky.

V tom sa zjavila Rosalií s Emmetom.

,,Fí, Bella ty si kočka!“ Keď to Emmet povedal sklonila som hlavu a bola som červená asi až za ušami. On sa samozrejme rozrehotal. Prišiel už aj Jasper, takže sme už mohli vyraziť.  Teda vyraziť. Ako sa to vezme. Zísť dolu starými vŕzgajúcimi schodmi. Emmet je taký džentlmen, že za jednu ruku zobral mňa a za druhú Rosalie, keďže ja partnera nemám. Vošli sme do spoločenskej miestnosti, kde bola diskoguľa  a DJ-ský pult. Ako dozor tu bol profesor Banner a profesorka Greenová, takže akoby sme tu boli samy.

Celú noc sme sa bavili. Dokonca som aj tancovala a pri tom neublížila sebe ani nikomu naokolo. Prišla posledná pesnička. Slaďák ako ináč.

,,Bella zatancuješ si so mnou?“ Prišiel za mnou Edward.

,,A čo Jessica?“

,, Poď si so mnou zatancovať a všetko ti vysvetlím,“ usmial sa na mňa krásnym úsmevom až mi srdce vynechalo pár úderov.

,,Ale vopred ťa upozorňujem, že neviem tancovať,“ hovorila som, ale to ma už Edward držal za boky. Chytila som ho okolo krku a snažila sa tancovať.

,,Takže, prečo netancuješ s Jessicou?“ Spýtala som sa, pretože som strašne zvedavá.

,,Pretože som chcel tancovať s tebou. Bella ja Jessicu neľúbim,“ hovoril a pri tom sa mi stále pozeral do očí.

,,Ale veď...“ Nenachádzala som slov.

,,Tento týždeň, čo som tu s ňou bol som si to uvedomil. Ja ľúbim niekoho iného. Poznám ju už dlho a ľúbim ju od začiatku. Od vtedy ako som ju prvý krát zbadal. Bella ja bol som idiot. Nikdy som Jessicu neľúbil. Nikdy som jej to nepovedal. Bella ja ľúbim teba. Ja som to vedel celý ten čas, ale nedokázal som ti to povedať. Ja nie som si istý ani teraz, čí robím správne. Ale už som musel. Bella ľúbim ťa.“ Na jeho tvári sa menili všetky pocity. Vina, oddanosť, láska. Naklonil sa ku mne a chcel ma pobozkať.

,,Prepáč,“ šepla som a vybehla z miestnosti. Ani som sa neobzrela. Utekala som do izby a sadla si na posteľ. Povedal mi, že ma ľúbi.

Bella sakra, čo ej to s tebou? Miluješ ho od prvého okamžiku, ako si ho videla! On ti povedal, že ta ľúbi. Hovorilo na mňa jedno z mojich ja.

Čo keď ťa chce len využiť? Hovorilo to druhé ja.

Bella videla si jeho tvár. Hovoril to s takou oddanosťou a láskou. Musíš to napraviť.

Ani som nad tým nerozmýšľala a vybehla som z izby. Všetci sú ešte na diskotéke. Teraz kam? Idem sa najprv pozrieť do jeho izby. Zaklopala som a našťastie mi otvoril Edward s otázkou v očiach. Na nič som nečakala a jednoducho som sa na neho vrhla, začala som ho bozkávať.

,,Aj ja ťa ľúbim,“ povedala som, keď otvoril oči. Jeho výraz prekvapenia sa zmenil na výraz lásky. Naklonil sa a jemne ma pobozkal.

The End


*shrnutie*



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudový tanec:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!