Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Netvor Edward a Kráska Bella - Nesplněný slib


Netvor Edward a Kráska Bella - Nesplněný slibDalší pohádka :) tentokrát normální, žádná parodie. Vetšina z Vás asi někdy slyšela o Krásce a Netvoru, je to super pohádka a je hodně verzí... Já jsem se pokusila předělat na Twilight tu Disneyovskou. Takže čtěte, komentujte, chvalte nebo kritizujte to je už jen na Vás... Astefany P.S.: Je na dva díly :)

 

Netvor Edward a Kráska Bella

Nesplněný slib

Bella složila slib a musela ho dodržet... Výměnou za otce, kterého Edward osvobodil, seděla teď sama v jeho žaláři. Nadosmrti uvězněná. Ačkoli se cítila velmi nešťastná, byla pevně rozhodnuta, že se danému slovu nezpronevěří. Ale když se Edward, kterého v duchu nazývala Netvorem, rozzuřil, protože vstoupila do jeho soukromých komnat, proběhla s pláčem hradní bránou a křičela na celé kolo: „Vracím se, déle tu nevydržím!“

Cesta z hradu, ve kterém Edward bydlel, vedla tmavým lesem. Tam dostihla prchající Bellu smečka zvláštních vlků. Byli mnohem větší, než normální vlci, skoro tak velcí jako medvědi. Nebýt Edwarda, který se náhle objevil na cestě a všechny ty vlky po těžkém boji, při kterém křičel něco o porušení přísahy dodržování území, nevyvázla by z jejich spárů živá. Vyčerpaná klesla na zem rozrytou od boje.

Jakpak bych teď mohla utéct, pomyslela si Bella. Uvědomila si, že se nemůže zachovat tak nevděčně vůči tomu, kdo jí zachránil život. Pomohla mu do sedla a odvedla koně do hradu.

Nazítří Edward Bellu pozval k sobě a zavedl ji k dvojím dveřím.

„Je tam něco, co ti chci ukázat, Krásko,“pravil tiše a s rozpaky. „Ale předtím musíš zavřít oči. Je to překvapení.“

Kráska, jak mnozí Bellu nazývali, stáhla obočí, netušila ani zdaleka oč mu jde. Ale když zahlédla v jeho znetvořené, až skoro zvířecí, tváři nesmělý úsměv, poslušně sklopila víčka a nechala se vést. Dveře se otevřely s hlučným skřípotem. Netvor ji převedl přes práh.

„Mohu už otevřít oči?“ zeptala se Bella.

„Ne, ještě ne.“

Uslyšela šelest rozhrnovaných závěsů a ucítila na tváři teplo slunečních paprsků.

„Teď už se smím podívat?“ poprosila.

„Dobrá, teď už smíš,“ svolil.

Bella otevřela oči a hlasitě vydechla ohromená tím, co spatřila. Všechny čtyři stěny byly až po stop obložené policemi a ty byly plné knih.

„Vidím dobře?“ vykřikla nadšeně a bezděčně sepjala ruce v němém úžasu. „Co žiju, neviděla jsem tolik knih.“

„Ty knihy miluješ, viď?“ zeptal se Netvor Edward.

„Ještě jak! Zbožňuji je,“ zašeptala okouzleně. Milovala je tolik, že dokázala přečíst jednu třebas několikrát po sobě. Když žila s otcem v městečku, navštěvovala každý den knihovnu. Teď hleděla oněmělá na tisíce svazků, které se zdály šplhat po poličkách k samému nebi.

„Všechny jsou tvé,“ pravil Edward.

Bella se k němu rozeběhla a uchopila ho za ruce.

„Díky, tisíceré díky.“ Tak ji zaskočila, ba ohromila jeho velkorysost. Ale to byl teprve začátek. Od té chvíle neuplynul den, aby neobjevila nějakou novou skvělou vlastnost hradního pána.

Jednou mu například ukázala, jak se krmí ptáci. Netvor natáhl velkou ruku a Bella do ní nasypala zrní. Ale ouvej, jeho vzhled a povaha, kterou na sebe bral, aby ho nikdo neobtěžoval, ptáčky odstrašila. Tu Bella nabrala hrst zrní a rozsypala je u Edwardových nohou, až jeden hejl, odvážnější než ostatní opeřenci, přiletěl a začal zobat. Po chvíli se tak osmělil, že skočil do mohutné Edwardovy dlaně. Bella se nezdržela úsměvu při pohledu na jeho spokojeně rozšklebenou pusu s obvykle hrozivě vyhlížejícími zuby. Teď ale, jako by se zdály být až hypnoticky krásné... Když Netvor natáhl paže, ptáci se už nebáli a posedali si mu na ně v rovné řadě. Stál nehybně, ačkoli Bella na něm viděla, že by nejraději začal výskat a skákat radostí, jako malé děcko. Bellu v té chvíli napadlo, že je v Edwardovi hodně dobroty a mírnosti, které ale odstrčila do ústraní samota a roztrpčenost.

Nelze popřít, že před tím než ho lépe poznala se jej bála, ba i dokonce jí připadal trochu zlomyslný a nevrlý, ale čím více ho poznávala, začala v něm nacházet samé přednosti. Asi mi chce dokázat, že má lidské srdce, pomyslela si. Často se na ní usmíval s nesmělou nadějí. Bella mu úsměv oplácela a sama se divila, jak velkou náklonnost v ní vzbudil. Nebyl to však krásný princ z pohádky, ale měl mnoho kladů.

Asi ho začínala mít ráda, zjišťovala k vlastnímu  překvapení.

Onoho dne se oba převlékli k večeři. Bella přišla v nádherných šatech, doplněných dlouhými rukavičkami ze zlatých nitek. V tom slavnostním očekávala Edwarda v obrovitánském sálu. Objevil se chvíli po tom, co přišla. S elegantně rozcuchanými vlasy jako vždycky, v kabátci a sametových kalhotách vypadal velmi nádherně. Poklonil se jí, když před ním udělala půvabné pukrle, pak se do něho zavěsila a on ji odvedl do jídelny.

Zasedli k bohatě prostřené tabuli. Ze sterea se linula krásná melodie kvartetu a piána. Edward vypadal a choval se úplně jinak, než kdy dřív.

„Nechceš si se mnou zatančit?“ zeptala se, když dojedli.

„Já... to neumím,“ odpověděl zahanbeně Netvor Edward.

„Nevadí. Naučím tě tomu. Pojď.“ Uchopila Netvorovu velkou dlaň a odvedla ho do plesové síně. Předtím tam nahlédla jenom jednou, když byly závěsy stažené. Teď sem dopadalo vysokými okny světlo tisíce hvězd, rozsetých na noční obloze. Zdály se být blízko, málem na dosah ruky.

Bella a Netvor začali tančit. Edward se z počátku pohyboval trochu nemotorně, ale brzy získal cvik a potom už klouzali po lesknoucím se parketu jako párek labutí po vodní hladině. Nakonec přešli unaveni na terasu. Drželi se za ruce a pozorovali v němém okouzlení noční oblohu. Bella si vzpomněla na ptáky, kteří se počátkem váhání naučili Netvorovi důvěřovat.

Třebas mu budu důvěřovat i já, pomyslela.

Po delší chvíli Netvor promluvil.

„Jsi šťastná, Bello?“

„Ano,“ opětovala jeho pohled. Netušila, že krásná chvíle pohody brzy skočí a nebyla vůbec připravena na dramatické události, které měly vzápětí následovat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Netvor Edward a Kráska Bella - Nesplněný slib:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!