Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nessie ve škole

Spící Jacob-Nadhera


Nessie ve školeKrátká povídka o ničem. Přišel nápad, který jsem chtěla sepsat, a vzniklo z toho toto. Žádný velký příběh to není, ale spíše jen zajímavost. Renesmé jde první den do střední školy. Najde si přátele a možná se i...

Zívla jsem si a protáhla se, sice jsem to protáhnutí nepotřebovala, ale hra na lidi mě bavila. Začala jsem přípravou na tu směšnou hru. Vstala jsem a snažila se unaveně škrundat. Vlezla jsem do koupelny a jako normální puberťačka jsem na sebe spustila ze sprchy vodu. Když jsem vylezla, vyfénovala jsem si vlasy a vyčistila zuby – k ničemu. Oblékla jsem se, musím přiznat, že oblečení pro první školní den, vybírala Alice. Zdálo se mi to trochu moc odvážné, ale měla jsem tušit, že mě nenechá jít v džínách a tričku. Zelenožluté tílko - bohužel s výstřihem, přiléhalo na černou minisukni. Pod černými teniskami – udivilo mě, že ty mi Alice povolila – jsem měla žluté kotníkové ponožky. A konečně to nejlepší na mých bronzových lokýnkách seděla zelená čelenka s velikou žlutou květinou. Uznávám, že můj jarní vzhled rozzáří každý obličej v ponurém podzimním dnu.

Konečně je to tady. Nastoupila jsem do svého fialového Porsche – dárek od rodičů - a vyrazila.

Bohužel jsem zdědila po matce tu nejhorší vlastnost jakou jsem mohla… tváře mi rudly studem, když jsem procházela řadami studentů na parkovišti.

Někteří na mě hvízdali, jiní vykřikovali obdivné: „Wow!“ Ale nic z toho mi nepomohlo.

„Ahoj, jak se jmenuješ?“ vrhla se na mě parta holek, hned jak jsem vstoupila do budovy. Nemusím snad zdůrazňovat, ale jinak to říci neumím, byla to parta pipin.

„Renesmé, Renesmé Cu… Wolfová,“ vykoktala jsem, já blbá málem jsem se podřekla. Zfalšované doklady tvrdily, že jsem Wolfová a já se tu málem podřeknu o mém pravém původu, to snad není pravda.

„Ehm, já jsem Ann, tohle je Susan a Jessica,“ ohlásila svou partu, zřejmě jejich vůdkyně.

„Musím jít na hodinu,“ vykroutila jsem se od delšího hovoru a vstoupila do nejbližší učebny, jen aby to nebylo nápadné. K mému štěstí to byla učebna angličtiny, kam jsem měla namířeno.

Byla tu tři volná místa, dvě byla u kluků, kteří mi pokyvovali, abych si přisedla, ale já zabrouzdala pohledem ke třetímu volnému místu, kde seděla jistá dívka. Nevypadala nafoukaně ani moc uzavřeně, usmívala se a působila mile a sebevědomě. Pravda byla trochu silnější, ale její vzhled to nekazilo až tolik, jak by mělo. Dlouhé hnědé vlasy jí rámovaly obličej a šedomodré oči zvýrazňovaly rudé brýle.

„Můžu si přisednout?“ opatrně jsem se zeptala.

„Jasný,“ odpověděla a sundala tašku ze židle.

Učitel se představil a začal hodinu nudným výkladem o jeho stylu známkování a průběhu hodiny.

Proto jsem na papírek pečlivým sympatickým rukopisem napsala: Jakou máš další hodinu? a poslala lísteček sousedce.

Za okamžik mi pod rukou přestál papírek: Matiku. Jak se jmenuješ? Mluví o tobě celá škola. Ach jo, pomyslela jsem si a poslala papírek zpět se vzkazem: Renesmé Wolfová. Ach jo, nemám ráda pozornost. :( A ty? Jak ty se jmenuješ?

Kristen Luisová.

Těší mě, mimochodem já mám další hodinu taky matiku. Můžeme jít spolu. :) Navrhla jsem jí to kvůli tomu, že potřebuji alespoň jednu kamarádku.

Ok.

Další hodiny jsme již společné neměly, ale sešly jsme se před vchodem do jídelny. Během oběda jsem se o ní dozvěděla hodně věcí a tolik věcí i ona o mně (až na jednu podstatnou věc).

Učitelé si mě hodně oblíbili stejně jako studenti. Kamarádku jsem si našla a to byl cíl toho dne. Když jsem si večer celý den promítala. Zavrtala se mi do hlavy myšlenka, při které jsem zčervenala. Asi jsme se zamilovala do toho blonďáka v první lavici, který mi nabízel volné místo. Možná někdy…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie ve škole:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!