Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nekončící láska

Jodelle


Nekončící láskaDalší moje povídka. Tentokrát je kratší. Netuším jestli se bude líbit, ale když jsem si dala tu práci a napsala ji, tak to sem musím hodit. o:-) Prosím o komentáře. Díky Heidi

 

Upíří jed sice dokáže zázraky, ovšem mrtvé srdce již oživit nedokáže.

 

Vypraveč:

 

Malá holčička se vyšplhala do náručí svého tatínka. Obmotala kolem něj ruce a zaprosila.

 

„Prosím, povídej mi o mamince.“

 

Muž se nad její prosbou usmál. Sám dobře věděl, že ten příběh zná už nazpaměť, ale té malé nemohl nic odepřít, ale přece jen to zkusil.

 

„Vážně to chceš slyšet?“

 

Holčička zakroutila očima a nadhodila opovržený výraz, kterým chtěla vyjádřit to, jak může o jejích slovech pochybovat. Muž se nad její reakcí usmál. Byl to, ale úsměv plný bolesti. Bolelo ho vykládat o její mamince.

 

„Tak, když to chceš slyšet“ Řekl a cvrnknul  maličkou holčičku do nosu.

 

„Tvoje maminka byla jiná než jiní lidé. Ona dokázala přemýšlet o lidech, byla všímavá, nebála se, také byla nemotorná a je strašně krásná.“Muž se lekl, když použil přítomný čas. Bylo to, jako kdyby tu byla, jakoby ji zachránil.

Když viděl, že si toho holčička nevšimla pokračoval dál.

 

„V našem vztahu nám stály miliony věcí, ale my ty věci překonali. Byla velmi silná na člověka. Všechno brala, jako by to tak mělo být. Věřila, že já jsem její osud.“ Na chvíli se odmlčel. Vzpomínkami byl v minulosti. Před očima se mu promítaly obrazy. Obrazy jeho ženy. Kdyby mohl plakat jeho oči by zaplnily přívaly slz. Ale on jen mohl vzlykat bez slz. Jenže, on ani nevzlykal. Nemohl. Nemohl ukázat své holčičce svou slabost. Musel být silný.

 

„Poprvé, když mi řekla, že mě miluje byl jsem ten nejšťastnější člověk na světe. Věřím, že nebylo šťastnějšího a tak to bylo celou dobu co jsem byl s ní. Byli jsme my dva a naše zakázaná láska.“ Přerušil své vyprávění, aby ho  jeho vzpomínky mohly zanést do té chvíle, kdy uslyšel ta nejkrásnější slova na světě od milované osoby.

 

„Nejraději jsme chodili na louku. Na naši louku. Ale tu ty dobře znáš. Viď?“

 

Holčička jen přikývla. Ta louka byla její nejoblíbenější místo. Hrála si tam ve svých představách i s maminkou. Bylo to místo, kde měla pocit, že je jí nejvíc nablízku.

 

„Povídej ještě něco.“ Zaprosila.

 

Muž se už ani nepokoušel protestovat věděl, že u té maličké to nemá cenu. Nedokázal by jí odepřít ani tohle.

 

„Rád jsem ji pozoroval, jak spí..“

 

„Tak, jako mě?“ Zeptala se ze smíchem holčička.

 

„Ano, tak“ Odvětil na to muž. Obě je rád pozoroval. I když s každou to bylo jiné.

„Hodně se jí podobáš. Obě vás hodně miluji.“ Zakončil své vyprávění muž. Tentokrát použil přítomný čas, protože svou ženu pořád miluje a nikdy tomu nebude jinak. Dobře ví, že nikdy nikdo do jeho srdce tak nevstoupí. Holčička se nespokojeně zavrtěla, ale tentokrát neprotestovala. Věděla, že je to pořád těžké téma.

 

Muž se dál zaobíral svými myšlenkami. Poposadil ji víc dozadu a objal. Držel to nejcennější co má. To co mu vzalo tu nejmilejší  bytost. Ježe to děvčátko za to nemohlo. To ona si to přála. Přála si za každou cenu porodit. Mít svou malou holčičku. Teď ji má, ale jen on. Ona neměla šanci poznat ji. Když jeho žena umřela měl sto chutí nechat se zabít, jenže ta malá holčička ho držela při životě. Musel tu být pro ní. Musel jí nechat možnost poznat, alespoň jednoho svého rodiče.

 

 

Její výchova byla jen v jeho rukou a on udělá všechno proto, aby nezklamal. Musí! Ona by to tak chtěla.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nekončící láska:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!