Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nechtěný otisk

The Hillywood Show


Nechtěný otiskNechtěný otisk se týká Sama. To jste možná už sami odhadli. Jak se asi cítil, když se otiskl do Emily? Pomyslel vůbec na Leu?

Byl pátek, přesně si to pamatuji.

Myslel jsem si, že to bude den jako každý jiný. Jak moc jsem se tehdy spletl…

•••

 

„Ahoj lásko, nechceš dneska přijít na rodinné grilování?“ ptala se mě v telefonu Leah. Kdybych s ní mluvil osobně, tak by na mě určitě použila psí oči. Mrška ví, jak na mě.

„Moc rád, stýská se mi po tobě.“ Jsem rád, že jsme naší malou krizi zažehnali. Má přeměna na vlka byla pro náš vztah těžká zkouška, ale naše láska byla natolik silná, že nás ani má vlčí podoba nerozdělila.

„Dobře, přijď kolem osmé hodiny. Budu se těšit. A abych nezapomněla, miluju tě!

„Taky tě miluju,“ řekl jsem a zavěsil.

S Leah jsem chodil několik let. Miloval jsem ji tak jako nikdy nikoho jiného. Stále ji miluju, pořád stejně.

Přeměnil jsem se na vlčí podobu a doběhl za Paulem, který se toulal po lese.

„Ahoj Same,“ pozdravil mě v myšlenkách.

„Zdravím Paule. Chtěl jsem tě o něco poprosit. Dneska mám mít od osmi hlídku. Ale jsem pozvaný na grilování u Leah - taky na osmou,“ řekl jsem a čekal, zda mu dojde, oč ho žádám.

„Jasně, chápu. Vezmu to za tebe. Ale mohl jsi mi to nařídit, jsi přeci alfa.“

„Ty víš, že jsem alfa teprve chvíli, nejsem zvyklý někomu poroučet.“

„Dobře. Tak běž, je půl osmý a k Leah cesta trvá patnáct minut. Doufám, že jako vlk k ní nechceš běžet.“

Ještě jsem mu poděkoval a běžel k sobě domů se připravit.

Doma jsem se hodil takzvaně do gala a vyrazil k mé lásce. Šel jsem pěšky, to proto, že Lein dům nebyl daleko.

K jejímu domu jsem dorazil něco málo po osmé hodině. Leah už mě netrpělivě vyhlížela na verandě. Hned, jak mě uviděla, se ke mně rozeběhla a skočila mi do náruče.

Přivítali jsme se dlouhým polibkem.

„Stýskalo se mi,“ řekl jsem po skočení našeho polibku a namotal si pramen jejích dlouhých vlasů na prst.

„Taky jsi mi chyběl, až to bylo k nevydržení,“ řekla Leah a ještě mě jemně políbila.

Strašně jsem jí toužil říct, co se se mnou stalo. Proč se nemůžeme vídat tak často, proč jsem tak teplý, a proč vždy, když jsem naštvaný, se rychle vzdálím z jejího dosahu.

Ale nemohl jsem. Už jen proto, že by mi nevěřila. Myslela by si, že jsem se zbláznil a to nemůžu dopustit. Nechci ji nikdy ztratit.

Vzal jsem do dlaní její jemnou ruku a hrál si s jejími prsty. Při tom jsem se jí díval do očí. Do očí, které přetékaly láskou a něhou, stejně tak jako ty mé.

Nemohl jsem si pomoct a ještě jednou ji políbil. Když jsem se chtěl odtáhnout, Leah si mě přitáhla blíž a polibek tak prodloužila.

„Tak pojďte, vy hrdličky. S jídlem se čeká jenom na vás,“ zavolal na nás veselý Seth.

„Už jdeme!“ odpověděla mu naštvaná Leah. Seth jen pokrčil rameny a odešel.

Leah si povzdechla a opřela se svým čelem o to mé.

„Ten ví, jak mě naštvat.“

„No tak, lásko, přece by ses nehněvala,“ řekl jsem a naposledy ji políbil.

„Málem bych zapomněla, že taky přijela Emily. Pamatuješ si na ni, viď, že jo?“ Tázavě se na mě podívala a já přikývl.

Emily byla sestřenice Leah. Měla ji moc ráda. Byly to spíše sestry než sestřenice.  Párkrát jsem se s ní viděl. Je to milá holka.

Emily měla dlouhé, černé vlasy a hedvábnou měděnou pokožku. Byla moc krásná, skoro stejně jako moje Leah.

Akorát jsme došli k hloučku lidí, kteří stáli u grilu.

„Zdravím,“ zvolal jsem na všechny a usmál se na rodiče Leah.

Pak se ze všech koutů ozývaly pozdravy, některé typu – no konečně. To na mě nejspíš volal hladový Seth.

Leah odběhla ke grilu, u kterého stála nějaká dívka. Pak se ta dívka otočila a já v ní poznal Emily.

Jakmile jsem se jí podíval do očí, začal jsem se v nich utápět. Jakoby mě vábily. Byl jsem jí naprosto okouzlen. Nevnímal jsem okolní svět, vnímal jsem pouze sebe a ji. Chtěl jsem si ji přivinout do náruče a už nikdy ji z ní nepustit.

Co dělám, mi došlo, až když jsem nás dělil pouze metr. Rychle jsem se otočil a běžel daleko od jejich domu. Nemohl jsem tomu uvěřit.

Ani na vteřinu jsem nepochyboval o tom, že jsem se do ní otiskl. Čím dál jsem byl od ní, tím víc mě bolelo místo, kde dříve leželo mé srdce. Teď už není mé, ona mi ho ukradla.

Jakoby se stala středem mého vesmíru. Miloval jsem ji více než svůj život.

Ale když jsem si vzpomněl na Leah, zamrazilo mě v zádech. Věděl jsem, že ona není ta pravá pro mě. Ale náš rozchod ji zničí. Nejen ji.

I když jsem se otiskl do Emily, Leah miluju pořád stejně. Jen ta láska k ní prostě nestačí.

A to byl ten okamžik, kdy jsem pocítil nenávist. Nenávist tak velkou, až jsem se sám divil, že to je možné. Nenáviděl jsem ty, kteří mohli za mou přeměnu ve vlka.

Kdybych nebyl vlk, nikdy bych se neotiskl a teď bych byl šťastně zamilovaný. Nenáviděl jsem Cullenovy! To oni můžou za to, že jsem zlomil srdce Leah a že v jejích očích budu navždy lhář a zrádce!

Nenáviděl jsem nejen Cullenovy, ale i sebe.

Zamířil jsem si to zpět k Leinu domu a připravoval si rozchodovou řeč, která by ji ranila nejmíň.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechtěný otisk:

 1
18.10.2011 [19:33]

BubulienkaOu, to bolo krásne. Úplne krátke a výstižné. Dala si tam všetko, čo tam malo byť. Krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2011 [19:22]

DarkFirefliesHodně lidí mi doporučilo tvou tvorbu, tak jsem se rozhodla, že si něco přečtu...A rozhodně nelituji! Píšeš úžasně!!! Emoticon Je to tak smutné, ale přitom krásné, emocionálně nabité, ale přitom tam nejsou zbytečně roztahané, nebo naopak zkrácené scény. Je to vážně moc pěkné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.07.2011 [6:59]

AalexCitlivé, romantické, krásně napsané i s tou bolestí a nenávistí, kterou Sam cítil. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [20:50]

kajka007Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon
Krásně procitěné, úplně jsem před sebou viděla smutného Sama a málem jsem se rozbrečela... Emoticon Emoticon
Prostě super originální nápad, který byl i hezky zpracovaný.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. °°TYNA°°
21.07.2011 [22:27]

To je ůžasný :) jen tak dál je to i krásně romantické .)

5. Cora
21.07.2011 [21:09]

CoraWow!! Tak to bylo opravdu nádherně napsané!! Strašně moc se mi to líbilo!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.07.2011 [17:07]

ada1987krásne napísane. Emoticon aj ked len slabé povahy, ako Sam dokázu viniť ostatných za to, za čo môzu sami. Cullenovci rozhodne nemôzu za to, ze sa oni menia vo vlkov a ani za otisk. za to si Quilleti môzu sami.

21.07.2011 [16:47]

massie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 21.07.2011 [16:25]

Je to krásne napísané, smutné, ale perfektne si to vystihla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.07.2011 [12:15]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale dávej si pozor na:

* Čárky; často je dáváš před výraz "než", kde by být neměl, pokud za výrazem není sloveso v určitém tvaru;
* Překlepy;
* Sem tam přímá řeč;
* Cullenovi/Cullenovy; s tvrdým Y ve 4. pádě; (!)

Dávej si pozor na tyto chyby, předpokládám, že jsou z nepozornosti, tak pro příště pozor.
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!