Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Milý Edwarde

Já a Game of Thrones


Milý Edwarde

Tato jednorázovka mi vlezla do hlavy jednou večer před spaním. A já místo toho, abych šla spát, ji šla psát. Bella píše Edwardovi dopis dlouhou dobu po jeho odchodu... Víc neprozradím. Snad se bude líbit. Přeji příjemné čtení. Terkik.

Milý Edwarde,

jak už je to dlouho? Myslím, že asi už deset let, cos odešel. Přijde mi, jako by to bylo včera. Stáli jsme v zeleném srdci Forks a tys mě opouštěl.

Nejdřív to moje hlava nechtěla přijmout, byla jsem jako v transu. Nevidomá. A pak jsem to najednou pochopila, ta tupá bolest, která mi obklopila celé tělo, byla nesnesitelná a zničující.

V tu chvíli se mi chtělo smát a zároveň plakat. Žaludek se mi stáhnul neznámou bolestí a já věděla, že opravdu odcházíš.

Slova tipu „nemiluji tě“, nebo „bude ti beze mne líp“ se mi tehdy zařezávala do už tak bolestivého svalu v hrudi.

Tvé oči neříkaly nic, byly prázdné a slepé. Jako bys mě ani neviděl. Chtělo se mi křičet, ale nemohla jsem, v krku jsem měla pusto a neznámá pachuť v puse se mi taktéž nezamlouvala.

Měla jsem touhu vtlouct ti do hlavy rozum nebo ti alespoň dát facku, ale necítila jsem ruce, necítila jsem ani nohy, vůbec nic. Byla jsem v cizím těle. Nebylo moje, neposlouchalo mě.

Bez tebe jsem to nebyla já. Moje duše jménem Bella odešla s tebou a Isabellino tělo zůstalo. Jenže nežilo, bylo jako v kómatu… jen přežívalo. Naživu mě držely jen přístroje. Přesně tak jsem si připadala. Jako robot, který jede nonstop podle návodu. Vstát, hygiena, škola, oběd, úkoly, hygiena, spát… vstát, hygiena, škola, oběd, úkoly, hygiena, spát… Každý den jedno a to samé pořád dokola. Časem jsem si i přestala uvědomovat, co vlastně dělám.

Jediné, čeho jsem si všimla, bylo, že se Charlie přestal snažit dostat mě k mámě. Vždy jsem to vehementně odmítla. Proto se máma rozhodla jezdit za mnou, byla se mnou každý den, s Philem mluvila jen přes telefon. Odmítala mě opustit v té nejslabší chvíli mého života.

Ale časem to stejně vzdala, nejevila jsem zájem o konverzaci s ní, s kýmkoli. Potom většinu času táta strávil v práci. A já za to byla vlastně ráda, alespoň se nemusel dívat na to, jak skvělé mám dny. Věř mi, koukání z okna až taková nuda není. Naopak je to docela zábava, zabila jsem tím spoustu času, měl bys to někdy zkusit.

Měla jsem hodně o čem přemýšlet.

O tom, jestli byla chyba na mé straně… nebo jestli to bylo tebou.

No… úvah, jestli jsi mě vůbec někdy miloval, bylo mnoho a ani jedna nebyla vyřešena. Vlastně… miloval jsi mě vůbec někdy? Nebo sis se mnou jenom hrál, a když tě to přestalo bavit, tak jsi mě prachsprostě odkopnul?

Vím, že se odpovědi nikdy nedočkám. Ale ty máš jistě taky pár otázek a já doufám, že zde v tomto dopise najdeš odpovědi alespoň na pár z nich.

Zničila jsem už nespočet dopisů, které byly určené právě tobě. Osobě, jež odešla i s mým srdcem v kapse. S tebou jsem doopravdy žila. S tebou i tvou rodinou.

Když si vzpomenu, co všechno Emmett prováděl za lumpárny. Vždy mi to vykouzlí úsměv na rtech. Nebuď na něj naštvaný, on ty lumpárny dělá kvůli tobě a tvé rodině. Chce, abyste všichni byli šťastní.

A Rose... ta se svou rodinu snaží chránit, chápu ji. Na jejím místě bych se chovala stejně. I když to tak nevypadá, ona Vás miluje, všechny. A chrání Vás ze všech nejvíc. Emmett je oproti ní jen vycpaný méďa.

Carlisle zase zachraňuje životy a přitom by je měl mařit, on se vydal svou vlastní cestou ze své vlastní vůle. On je zdárný příklad toho, že každý se rozhoduje sám za sebe, a když chce, tak dokáže cokoliv. Jen to nějakou dobu trvá.

A Esmé nikoho z rodiny nechce ztratit, protože ona jediná ví, jaké to je ztratit to nejcennější na světě. Ona je takové originální lepidlo Cullenových.

Věřím, že Jasper se snaží ochránit jak Vás, tak i lidi, neboť jim nechce ublížit. Pomož mu a on bude rád.

Má nejlepší kamarádka a zároveň i sestra Alice neboli skřítek, co se snaží mít vše pod kontrolou, je závislá na svých vizích. Protože věří, že jedině tak Vás ochrání. Věř jí, ona má vždy pravdu. A když si tím není jistá, ověří si to.

Všichni jste jedineční, ne upírstvím, ne dary, ale sami sebou, snažíte se navzájem ochránit jakýmkoli způsobem, ať to stojí cokoli. Rodina je pro Vás na místě číslo jedna. Proto jste takoví, jací jste.

S tebou jsem toho zažila víc než za celý svůj život. Byly to zážitky, na které nikdy nezapomenu.

S tebou jsem byla Bella.

Chtěla jsem po tobě asi moc, když jsem toužila po přeměně. Ale… teď už to nechci, protože si opravdu připadám jako upír. Bez srdce, bez duše.

Vždy jsem si myslela, že jsi dokonalost sama, ale nejsi. Tvé nedostatky byly zamlženy brýlemi růžové barvy, jež jsem nosila.

Ale ony samozřejmě, jako každá jiná věc, zastárly a rozbily se. Tehdy jsem si uvědomila jednu podstatnou věc. Nikdo není dokonalý a ty nejsi výjimkou. Je jedno, jestli lovíš lidi nebo zvířata, v každém případě totiž máš stejný chladnokrevný přístup.

A navíc… vždy ses tvářil, jako bys všechno věděl, všechno zažil a jsi si vědom, co všechno si můžeš dovolit. Myslel sis o sobě bůhvíjak jsi dokonalý. Ta namyšlenost z tebe přímo sálala.

Ale chci, abys věděl jedno. I přes všechny ty výtky tě stále miluji. Ano, miluji tě. A vždy budu.

Avšak nehodlám až do smrti čekat na to, až se znovu objevíš v okně a já budu opět usínat na tvé kamenné hrudi. Musím začít znovu žít, i když jen napůl, ale žít.

Rozloučím se s Bellou a přivítám úplně novou Isabellu. Tu, které jsem se celý život vyhýbala. Bála jsem se jí. Ale teď už ne, už se nebojím. Protože změna je život.

Nikdy na náš společný (i když krátký) život nezapomenu.

Ale nemůžu žít se vzpomínkami.

Kdybych vzpomínala, tak by se s těmi krásnými zážitky otevřely i ty, v nichž jsi mě opouštěl a to nemůžu, stále to bolí a bolet bude.

Proto jsem se rozhodla uložit je do skřínky a tu do nejtemnějšího kouta mé mysli.

Neboj, otevřu ji, ale až nastane ten správný čas. Protože až nadejde, moje poslední myšlenka bude věnována tobě, lásko.

Nevím, zda si tento dopis někdy přečteš. Přesto ho ukládám do podlahy, kde jsem našla naše fotky, s doufáním, že ho zde jednoho dne nalezneš. Sbohem Edwarde.

S láskou, navždy tvá Bella.


>> Milá Bello


Tak... Co na to říkate? :D Moc, moc bych vás chtěla poprosit, abyste mi tady v komentíku napsali svůj názor na tuto povídku. Moc mě to totiž zajímá. Děkuji. Terkik.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milý Edwarde:

 1 2 3   Další »
29. Rajce1
30.01.2012 [17:51]

Rajce1Nazdar. Náhodně jsem narazila na tvou povídku a... celkem se mi nezdá název. Ráda bych tě upozornila, že ten samý jsem měla ve svém shrnutí ještě PŘED vydáním této povídky a měla jsem i založenou první kapitolu. Poradím ti: zbytečně neštvi lidi. Zkus si vymyslet něco vlastního. Nevíš, jak špatně se k tomu dělal obrázek, nevíš, kolik mi dá práce to celé předělávat, nevíš, jak se mi ten původně můj název líbil. Takže ti doopravdy děkuji za znechucení dne.
P. S. Povídku jsem ani nečetla. Název mě odradil.

28. Salamonka
27.11.2011 [17:36]

Výjimečný text, výjimečná slova a hlavně výjimečná autorka!! :-) myslím si, že není co dodat.. někdy je jedna myšlenka více než tisíce slov :-))

16.11.2011 [12:10]

AddyCullenMohla bych požádat o pokráčko??? Prosím... Vím že jsem asi drzá a nasílu nejde nic, ale já tě prosím, ba ne přímo žádám, udělej pokráčko prosím... toto byla... dokonalost sama...!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.11.2011 [19:13]

lowelllyyPFakt nádherný dopis! Jsem nadšená! Bylo to super, skvělý, báječný, a tak podobně!!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.11.2011 [16:19]

BellaSwan1992Pááni... Dej mi minutku, prosím, moje mysl je stále někde u toho dopisu...
***
Bylo to tak, tak krásné! Nevím ani jak ti vysvětlit, co to ve mně zanechalo... Bylo to vážně tak nádherné... Vlastně opotřebovné téma, ale svým způsobem tak originální. Protože jsi to psala tak... vyjímečně. Bylo to zvláštní, zvláštní tím, jak byl ten dopis rozumný, dospělý a upřímný. Bylo to jak si klidné, vyrovnané, nebyla v tom ta hysterie na kterou jsme všichni zvyklí. Zajímalo by mě, kolik Belle v tom dopisu je... Taky to bylo výborně napsané, používala jsi úžasné slovní obraty, bylo to plynnulé, lehce se to četlo. Přesně tak, jak to má být. Vážně moc se ti to povedlo, máš veliký talent a já si od tebe určitě něco dalšího v budouctnosti přečtu. A nakonec se přidám k prosbám o pokračování, Edwardovu odpověď a třeba nějaký příběh k tomu, možná jejich setkání... Moc, moc se mi to líbilo. Tleskám, klaním se a smekám... Krásná povídka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Angelika
11.11.2011 [20:17]

a co takhle pokráčko nebylo by od věci to mi věř

23. Zelvi
11.11.2011 [16:24]

ZelviTo je prostě úžasný! Emoticon Promiň, nejsem na dlouhé komentáře, tak snad ti tohle bude stačit. Emoticon

11.11.2011 [15:08]

simi1918Pane bože, to bylo nádherný. Už dlouho jsem nečetla nic tak procítěného. Bylo to naprosto ohromné. Opravdu se ti to moc povedlo. Když jsem četla, že se Edward nevrátil, bylo mi to moc líto, ale konec mě udobřil. Doopravdy Emoticon Emoticon Emoticon A moc bych si přála, kdybys udělala ještě jednu z pohledu Edwarda, když našel ten dopis. Moc prosím, bylo to opravdu úžasný a podle reakcí ostatních nejsem jediná Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ještě tedy jednou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.11.2011 [14:46]

ForevergirlNádherné...
Plynulý dej, hlboké citové zafarbenie, úžasne spracované vnútorné myšlienky Belly v dopise.
Určite by to chcelo pokračovanie, napr, že by Edward dostal list, jeho reakcia a tak...
Veľmi pekné. Emoticon

11.11.2011 [13:44]

KikketkaTeda předem bych ti chtěla poděkovat, že si se mi ozvala na mejl a dala mi tenhle typ, protože no prostě wow. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nemám co bych ti k tomu zkritizovala, protože to bylo parádní a četlo se to tak nádherně a přehledně, jak málo co. Bella je vlastně už dospělá žena kolem dvaceti sedmi nebo osmi let a Edward se podle všeho nevrátil, což mě teda naprosto rozesmutnilo. Emoticon Dokonce bych si odhadla tvrdit, že se ani nepřijel podívat nebo ji zkontrolovat, protože kdyby viděl v jakém stavu vlastně je, a že ji tam nechal napospas všemu, asi by se v okamžení vrátil. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tady teda vyvstává pár otázek... Emoticon Emoticon Edward ji skutečně nemiloval? Nebo byl tak silný a už se nevrátil? Emoticon Emoticon Bože to bylo tak smutné, jen jsem z toho nepochopila, co Bella dělala po střední, ale asi jak bylo napsáno - učení - tak asi chodila i na vysokou, co? Emoticon Takže mi nezbývá, než ti pogratulovat a říct, že to bylo vážně nádherné! Dokonale popsané, včetně všech Belliných pocitů, ať už těsně po jeho odchodu nebo potom, kdy už nad vším pořádně popřemýšlela. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jen by mě jako ostatní zajímalo, co Edward? Nějaký pohled z jeho strany by nebyl? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To je asi tak všechno, co k tomu napíšu... samé superlativy, protože si je to rozhodně zaslouží! Emoticon Emoticon Opravdu krása!! Doufám, že ti jako moje kritika stačilo, co ty na to? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!