Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Medové týždne

5


Medové týždneEdward odmieta akúkoľvek romantiku a Belle to poriadne lezie na nervy. Podarí sa jej konečne po svadobnej noci znovu nalákať Edwarda na milovanie?

Bella:

Od našej svadobnej noci Edward odmietal akúkoľvek romantiku. Nechcel sex. Vraj sa bojí, že mi ublíži. Viac mi ubližuje tým, že ma odmieta. Radšej sa so mnou celý deň ťahal po túrach, len aby som nemyslela na sex.

Osprchovala som sa, obliekla si dlhé vyťahané tričko a tangá. Možno ho konečne osvieti a bude sa so mnou chcieť milovať. Vošla som do spálne a provokatívne som pretŕčala pred Edwardom zadok. Mal ma tak hlboko v riti, ako to je len možné. Pozeral na obrazovku a mňa totálne ignoroval. Naštvala som sa, že môj plán nevyšiel a odišla som do kuchyne pripraviť si večeru.

Podupávala som si nohou a čakala, kedy cinkne mikrovlnka. Vtom ma Edward zozadu pritlačil ku kuchynskej linke a objal ma okolo pása. Pocítila som jeho chladný dych na mojom krku. Spustil ruku nižšie k môjmu stehnu a druhou si ma ešte viac pritisol k sebe. Cítila som jeho vztýčenú pýchu na mojom zadku. Spokojne som sa usmiala, že to možno tentokrát konečne vyjde.

Rukou zamieril do mojich nohavičiek a ja som pocítila jeho chladné prsty na mojom strede.

Jedným rýchlym pohybom si ma otočil k sebe. Odhrnul mi vlasy z tváre a zastrčil mi ich za ucho. Chytil ma za zadok a zodvihol ma, aby som si mohla obtočiť nohy okolo jeho pásu. Mierne pootvoril pery a mäkko sa obtrel o tie moje. Pritlačil ma k stene a ruky mi zodvihol nad hlavu. Jednou rukou držal moje ruky a druhou blúdil po mojom tele. Celá som sa chvela a nevedela sa nabažiť jeho bozkov a dotykov.

Vzal ma do náručia a odniesol ma do spálne. Tam ma položil na posteľ a ľahol si ku mne.

„Si unavená?“ opýtal sa ma. Zamračila som sa a nesúhlasne pokrútila hlavou. „Tak po tejto noci budeš,“ povedal a šibalský sa usmial. Pritisol si ma k sebe a začal zo mňa strhávať tričko. Vypla som k nemu hruď. Zrejme vedel, čo od neho žiadam. Nežne mi pohladil prsia. Sklonil sa k ním a prisal sa na moju pravú bradavku. Zavzdychala som a zatvorila oči.

To isté zopakoval aj na druhej bradavke. Pomaly svoje pery presúval na moje bruško a nižšie. Jazykom prešiel po mojom klitorise a ja som myslela, že sa zbláznim. Chytila som sa plachty a slastne vzdychala.


Edward:

Vyšla zo sprchy a jej vôňa sa rozliehala po celej izbe. Tričko bolo kratšie, a tak sa mi naskytol pohľad na jej úžasný zadoček. Najradšej by som ju stiahol k sebe, ale bál som sa, že by som jej ublížil. Naštvaná sa pobrala do kuchyne, ale jej vôňa ostala so mnou v miestnosti. Hodil som ovládač na zem a upírskou rýchlosťou som sa rozbehol za ňou do kuchyne. Pritlačil som ju ku kuchynskej linke a objal ju okolo pása. Spustil som ruku k jej stehnu a druhou som si ju pritisol k sebe. Pohladil som ju na jej plochom brušku a rukou zamieril do jej nohavičiek.

Jej vlhký stred bol pre mňa neskutočne vzrušujúci. Otočil som si ju k sebe a odhrnul jej vlasy z tváre. Chytil som ju za jej pevný zadoček a zodvihol ju. Obtočila si svoje štíhle nohy okolo môjho pásu. Nežne som ju pobozkal a pritlačil ju k stene. Jednou rukou som jej držal ruky pritlačené k stene a druhou preskúmaval každé zákutie jej tela. Ak mám v rukách ju, mám všetko. Celá sa pod mojimi dotykmi chvela od vzrušenia.

Zobral som ju do náruče a presunul sa s ňou do spálne. Tam som ju položil na posteľ a ľahol si ku nej.
„Si unavená?“ opýtal som sa. Zamračila sa a nesúhlasne pokrútila hlavou. „Tak po tejto noci budeš,“ povedal som a šibalský sa na ňu usmial. Pritisol som si ju k sebe a začal jej trhať tričko. Vypínala ku mne hruď a mne bolo jasné, čo odo mňa chce. Jej vztýčené bradavky ma vyzývali k dotyku. Nežne som pohladil jej úžasné prsia. Sklonil som sa k ním a prisal sa na jej pravú bradavku. Slastne zavzdychala a zatvorila svoje nádherné oči. To isté som zopakoval aj pri druhej bradavke.

Pomaly som svoje pery presúval nižšie po jej nádhernom plochom brušku. Stiahol som jej nohavičky a jazykom som prešiel po jej zdurenom klitorise. Vypínala hruď, zvíjala sa, vzdychala a mňa neskutočne fascinovalo, čo sa deje s jej telom. Vlnila sa podo mnou ako malé mača. K jazyku som pridal dva prsty a Bella vzdychala tak hlasno, až miestami kričala a ja som mal pocit, že jej ubližujem. Odtiahol som hlavu a menil tempo pohybu prstov. Priblížil som sa k jej tvári a tým, že mala pootvorené ústa, umožnila môjmu jazyku dostať sa do jej úst. Ešte párkrát som do nej vnoril prsty a pocítil som, ako sa jej vnútorné svaly úzko sťahujú. Z jej úst sa drali hlasné vzdychy a ja som sa potešene usmial. Nežne som ju pohladil po líci a ona sa zadychčane usmiala.

Odrazu kľačala medzi mojimi nohami a ja som na ňu len prekvapene hľadel. Nemohol som uveriť, že toto je to neviniatko, ktoré sa v deň nášho prvého stretnutia červenalo nech som povedal hocičo, že toto je to neviniatko, ktoré bolo vždy také tiché a že toto neviniatko práve kľačí medzi mojimi nohami a chystá sa ma vyfajčiť.

Uchopila môj penis do rúk, špičkou jazyka prešla po celej jeho dĺžke a o pár sekúnd na to si ho vnorila do úst. Neostávalo mi nič iné, len slastne zavzdychať. Každé jej odtiahnutie a vnorenie ma privádzalo do absolútneho šialenstva a musel som si stále opakovať, aby som nedýchal. Po chvíli sa odtiahla a ja som zúfalstvom otvoril oči.

„Chcem ťa cítiť,“ šepla a mne nebolo viac treba. Sadla si takmer obkročmo na mňa. Chytil som ju za boky a ona dosadla celou svojou váhou na mňa. Jednohlasne sme zavzdychali.

Mierne sa vydvihla a znovu dosadla. Ponáral som sa do nej až po koreň, do tej sladkej vlhkosti. Belle nič nebránilo hlasno vzdychať. Jej vzdychy mi pripadali ako rajská hudba, ako zvončeky. Rýchlo som do nej prirážal a vychutnával si jej úžasné vzdychy.

Chcel som ju počuť kričať moje meno. Zaborila svoje ruky do mojich vlasov a priblížila svoju tvár k mojej. Zmračila čelo a mala slzy na krajíčku. Bál som sa, že ju niečo bolí, že jej ubližujem. Snáď by mi povedala, keby ju niečo bolelo.

Uprene mi hľadela do očí a začala sa nekontrolovateľne triasť.

„Edward,“ hrdelne skríkla moje meno. Cítil som, ako jej svaly úzko zvierajú môj penis. Párkrát som ešte prirazil a potom som pocítil krátke opakované trhnutie, prúd milostnej elektriny. Bella sa oprela o moju hruď a predychávala mohutný orgazmus.

Po chvíli sa vytrhla z môjho náručia a ľahla si vedľa mňa. Na tvári mala spokojný výraz. Pritúlila sa na moju hruď a ja som sa konečne pokojne nadýchol.

„Bola si skvelá,“ pošepol som jej do vlasov a pobozkal ju na čelo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Medové týždne:

 1
20.07.2013 [1:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2012 [19:57]

ada1987prepáč, ale chybali mi viac niektore mysl. prepojenia. najskôr sa ho snaží zviesť, potom nastvane odíde do kuchyne a edward za nou hned prijde a milujú sa?!
ed sa s nou mal v kuchyni rozprávat, vysvetlit jej to, mohli sa aj trosku pohádať a napokon sladké uzmierenie.
je to tvoja poviedka, ale myslím si, že si ju mala spracovat trochu inak. ale celkový dojem bol dobrý.

1. mííš
23.10.2012 [18:33]

krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tolko nežnosti a dravosti zároven Emoticon Emoticon Emoticon vytýkam jedinú vec..poslednú vetu "bola si skvelá" to hovoria chlapi štetkám.. sorry... len.. to jediné mi trošku vadilo ale inak krása Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!