Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Má tajemná gejša - III. část Společnice a gejša


Má tajemná gejša - III. část Společnice a gejšaKdo je vlastě gejša? Potká Edward ještě někdy svou tajemnou společnici z letadla? Jak to dopadne na charitativním večírku?
Doufám, že se bude líbit i poslední část příběhu.


Má tajemná Gejša

 

III. část

Společnice a gejša

 

 

Edward:

  

Pod proudem studené sprchy jsem přemýšlel, co se ode mě bude čekat. Neměl jsem nejmenší tušení, jak bude dnešní večer probíhat. Nedokázal jsem přestat myslet na ty tajemné a hypnotizující oči oné ženy.

Vylezl jsem ze sprchy a zamyslel jsem se, co bych si měl obléct. Těžce jsem váhal mezi kimonem a sakem. Nakonec jsem se rozhodl pro černé sako a bílou košili. K němu jsem si vzal tmavé džíny. Došel jsem ke skříni, dlouho se v ní přehraboval, než jsem našel karmínovou kravatu. Přesně takovou barvu mělo její tetování na pravém zápěstí. To tetování byl japonský znak pro lásku.

Byl jsem oblečený a ještě jsem měl spoustu času, než mě přijde gejša vyzvednout. Opustil jsem svůj pokoj a zamířil do salónku. Usedl jsem za překrásný a jistě velmi starý klavír. V hlavě se mi začala rodit nová melodie, mé prsty se rozeběhly po klávesách. Místností se začaly linout smutné tóny, ve kterých se odrážela má touha po ní…

 

„Pane Cullene?“ volal mě hlas jakési dámy.

Přestal jsem hrát, oblékl jsem si sako a zvedl se od piana. Na chodbě jsem se srazil s mladou dívenkou, která volala mé jméno.

„Pane Cullene?“ zopakovala a vykuleně na mne hleděla.

„Ano. Copak se děje?“ Byla trochu roztomilá, jak se snažila vzpomenout, co vlastně chtěla.

„Nao – sama vás přišla vyzvednout.“ Nečekala, jak budu reagovat, a odhopsala jinam.

 

Měl jsem menší tušení, kdo bude Nao. Šel jsem ke schodišti, tato cesta byla nejkratší k hlavnímu východu a k recepci. Když jsem sestupoval ze schodů, poprvé na vlastí oči jsem spatřil gejšu. Stála v karmínovém kimonu u recepce. Její kimono nebylo přezdobené, to ji dělalo velmi krásnou. Tvář měla pouze jemně napudrovanou. Rty měly stejný odstín jako její kimono. Její hnědé oči byly zvýrazněné oranžovou, skoro až rudou linkou. A… měly tu zvláštní hypnotizující sílu.

„Konbawa, pane Cullene,“ pozdravila mě ve svém jazyce a přidala zdvořilou poklonu.

Když jsem přišel až k ní, pokusil jsem se napodobit její zdvořilostní poklonu a také jsem ji pozdravil v jejím jazyce: „Konbawa, Nao – sama.“

Za jejího doprovodu jsem se vydal na charitativní večírek. Když jsme dorazili, byli tam velmi vlivní pánové. Několik z nich jsem znal osobně. Všechny ženy, které zde byly, měly na sobě oblečené kimono. Všiml jsem si, jak Nao během rozhovoru sleduje toužebně park plný rozkvetlých japonských třešní. Během večeře, při které nás dívky obsluhovaly, zatímco my jsme vyjednávali a plánovali obchody. Všiml jsem si ještě jedné věci. Snažila se zakrývat pravé zápěstí. Přemýšlel jsem proč. Najednou při nalévání čaje jí sklouzla část hedvábné látky a obnažila pravé zápěstí. Mé oči okamžitě objevily ten malý vytetovaný znak karmínové barvy. Už její způsob vyjadřování mi byl povědomý, ale tenhle znak mi byl důkazem. Konečně jsem mohl být zase s tou dívkou, která ve mně dokázala vyvolat lásku. Zbytek večera jsem si náramně užil. Sledoval jsem každičký pohyb Nao. Dokonce jsem se pokusil nahlédnout do její mysli, jelikož předtím jsem to považoval za nezdvořilé. To ticho její mysli mě dokázalo udělat šťastným. Vážně to byla ona, má společnice z letadla. Ale konec večírku se rychle blížil a mě bolelo srdce z toho se s ní loučit. Když jsem ji však chtěl vyhledat v davu, bylo mi řečeno, že už odešla. Všechno bylo ztraceno v temnotě… naděje… ještě tu byla malá naděje…

Jako lovec stíhající svou kořist jsem se rozběhl k parku, kam předtím tolikrát směřovaly její pohledy. Bloudil jsem mezi stromy, až jsem konečně narazil na její vůni. Byla tam. Stála v tmavě modrých šatech pod jednou z třešní. Tvář gejši byla pryč, na jejím místě byla tvář oné ženy z letadla. Vlasy měla rozpuštěné a její pohled směřoval k nebi. Lístky sakury tančily a padaly k jejím nohám. Usmál jsem se při pohledu na ni a vykročil směrem k ní.

 

O měsíc později

Seděl jsem v letadle na cestě domů a vezl jsem si sebou to nejcennější, co mám. O rameno se mi opírala spící Isabella Nao Swan, kterou jsem té osudné noci požádal o ruku. Možná jsem přece jen našel své štěstí a změnil svou budoucnost. Nyní tahle dívka o mně ví vše, a přesto je se mnou a dala mi své srdce.

Těžko říct, co bude za pár let, ale jedno vím jistě. Ona je to, co jsem hledal během celé své věčnosti…


Omlouvám se, ale asi jste čekali, že ten konec bude trochu jiný. Chtěla bych
poděkovat všem, kteří tuto povídku dočetli až do konce. Zvláštní dík bych
chtěla věnovat všem, kteří mi zanechali komentář alespoň u jedné z částí.
 Díky nim vznikla tato část, která měla původně dopadnout jinak.
Omlouvám se za dlouhé čekání na tuto kapitolu.
A budu velmi ráda, když napíšete komentář i k poslední části příběhu. Gwendolin

P.S.: V písni, která je u této části, jsem našla inspiraci na konec celé povídky.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Má tajemná gejša - III. část Společnice a gejša:

 1
01.02.2013 [17:54]

mě se to líbilo, jen to chtělo trochu víc rozvést Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. lejdy
31.01.2013 [21:34]

Myslím, že táto poviedka ma sklamala viac, ako som očakávala. Nechcem ťa nahnevať ani pôsobiť zle, ale vyskladať takýto príbeh na troch dieloch poo koľko? päťsto slov? no nič moc, poviem ti. Nedá sa povedať, že to bolo uponáhľané. Urazila by som tým všetky uponáhľané poviedky. Bolo to maxiuponáhľané! Bolo treba vôbec celú poviedku deliť na tri časti? Nepomohla by si tomu aj keby to bolo iba v jednom článku, aspoň si tak mohla obmedziť sklamanie čitateľa, keď s radosťou rozklikne článok a tam sa neudeje dokopy nič. Povieš mi, že boli na večierku a o mesiac už vieme jej celé meno aj to, že ju požiadal o ruku. Ale ako sa to stalo? Máš tam dokonalé miesta, s ktorými sa dá nádherne pracovať, no ty potom zaderieš štyri a pol riadka pod O mesiac neskôr. Ideš dobrou cestou a môže byť z teba skvelá autorka, len sa najprv musíš vypísať. Držím ti palce a teším sa na tvoju ďalšiu tvorbu.

4. marcela
31.01.2013 [20:02]

Ten konec byl naprosto dokonalý.Nádherná povídka. Emoticon Emoticon Emoticon

3. 1ajjka1
31.01.2013 [19:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Seb
31.01.2013 [18:51]

Krásná píseň,krásná kapitola i povídka, díky. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.01.2013 [16:28]

AllisonJe to veľmi pekné a rom rada, že som si to už konečne mohla prečítať. Emoticon Ten nápad bol veľmi dobrý až tak, že mi je teraz ľúto, že je koniec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!